עבור לתוכן

Avi Markovich

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    28
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

  • Days Won

    3

Avi Markovich last won the day on ספטמבר 8

Avi Markovich had the most liked content!

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

Avi Markovich's Achievements

  1. תודה על ההתייחסות, זה שפך לי אור על הדברים
  2. אני לגמרי בעד זה שתהיה אפשרות לטייסים לעשות booking, זה בעיניי גם מוסיף עניין בזה שזה מתמרץ לעמוד ביעד מסויים. אגב מה עם תכניות טיסה שאפשר לשלוח דרך האתר של וואטסים? מה התועלת של המערכת הזאת? מישהו בכלל יכול לראות את התוכנית טיסה הזאת לפני ההתחברות שלי? אפשר להתממשק אל זה?
  3. אז בוא נעביר את ישראל לליד איטליה וככה יטוסו אלינו יותר
  4. "גם שלא מעט פעמים פקחים עולים באופן ספונטני לגמרי" אני לא מסכים, אני פותח הרבה את ה-vatspy בשעות העומס ולא רואה פיקוח, נדיר מאוד, אולי פעם אבל עכשיו כבר לא. "אם עולים אישית אני מודיע אבל אין חובה על זה." כמובן שאין חובה, אבל אני לא רואה סיבה למה לא להודיע על זה, הרי טיסה לוקחת קצת זמן להכין, ואם יודיעו מראש, הסיכוי לתנועות גדל. לכן אני חושב שאולי כדאי לעשות משהו בנושא, להעלות את המודעות לעניין ולעודד פקחים לעשות booking
  5. שמתי לב שכל (או 99%) מהאירועים שואטיל מארגנת הם אירועי שת"פ שבהם טסים נתיב מסויים, בעוד שבשאר חטיבות (בעיקר באירופה לפי מה שאני מסתכל) יש הרבה אירועים מקומיים שאינם כוללים נתיב מסויים, כמו למשל ה-Midweek Madness באנגליה או Roma Nights באיטליה. עכשיו נכון, אני זוכר שניסו לעשות פה אירוע שבועי או דו שבועי וזה לא הלך. אבל מה לגבי אירועים מקומיים חד פעמיים שיצטרפו לימים שבהם יש הרבה אירועים באירופה כמו היום למשל, ועוד כשזה חג אצלינו. ומה לגבי מערכת ה-Booking של הפקחים? נראה שהיא רק ליופי.
  6. כדאי גם שתכיר את האתר של רת"א. המפה שאתה מחפש היא נספח א' ATS ROUTES https://www.gov.il/he/Departments/Guides/aip?chapterIndex=5 אם מה שבדקתי אז עדיין עדכני, הנתיב הזה נמצא בשימוש רק בסופי שבוע שכן הוא עובר דרך מטווחים של חיל האוויר.
  7. אתה לא תיסחף כי אם יש רוח צד חזקה אתה תשים לב לסטיה תרם ההגעה ללג המבוקש ותיקח כיוון מגנטי בהתאם, אולי לא לגמרי מדוייק אבל זה יהיה מספיק.
  8. אתה לא באמת צריך, ב-IB003 אתה לוקח כיוון 358 עד ליירוט ROP 328. זה לג של 3NM סה"כ. אבל מה שאני שואל זה האם חוקי לעשות את זה ללא GPS, כי זה מעניין מה שאמרת ש"אי אפשר לבצע ללא GPS". מה הכוונה בדיוק ומה האינדיקציה לכך?
  9. מבחינה חוקית? כי מבחינה טכנית לפחות, אני לא רואה בעיה, ההוראות לביצוע הגישה ע"י VOR מוצגות על הדפית וגם כתוב DME REQUIRED.
  10. אני אנצל את ההזדמנות להגיד שבתור מישהו שמבסס את הטיסות שלו בוואטסים על אירועים, האירוע השבועי החדש הוא בהחלט מבורך. למי שתוהה - הניווט בוצע ע"י יירוט רדיאלים ללא מסלול ב-GPS. שתי תמונות בונוס בסוף מטיסת חיפה - הרצליה שעשיתי בשבוע החורפי שהיה.
  11. כבר 14 שנה שאני מחבר טייס אוטומתי ומחכה
  12. יש לי ניסיון עם שתי האופציות. אני כרגע עם הסטים ומאושר. התיקיות של הסימולטור נגישות יותר וגם ככה רוב המשחקים שלי על הסטים. הסטים גם בכללי נוח יותר מהחנות של ווינדוס. בכל אופן ההבדל לא כזה מהותי ובאמת שאין צורך להתלבט ימים ארוכים, תבחר את התוכנה שבאה לך יותר טוב בעיין ותלך איתה.
×
×
  • יצירת חדש...