והנה שוב פעם התחלנו...לא משנה מה יהיה ומה החטיבה תעשה בשביל חברי החטיבה תמיד יקפצו אנשים שיהיה להם מה להגיד. חלאס כבר. מי שרוצה לבוא,לעזור ולתמוך בהצלחה של האירוע שיבוא ויעזור.. מי שלא רוצה שלא יגיב ולא יבוא.
עמית, אתה לא היחידי שיש לו בגרויות בחטיבה. שעה הפסקה מהלימודים לא יקבע את הציון שלך בבחינה. אם כל הכבוד לבגרויות שלכם, יש אנשים שמפסיקים דברים קצת יותר חשובים מבגרות כדי לבוא ולעזור להצלחה של האירוע.