עבור לתוכן

לוח מובילים

  1. Eilon Klein

    Eilon Klein

    הנהלת חטיבה


    • נקודות

      18

    • הודעות פעילות

      292


  2. Yuval Gazit

    Yuval Gazit

    הנהלת חטיבה


    • נקודות

      17

    • הודעות פעילות

      673


  3. Dvir Ben David

    Dvir Ben David

    הנהלת חטיבה


    • נקודות

      16

    • הודעות פעילות

      153


  4. Moshe Mizrahi

    Moshe Mizrahi

    חבר חטיבה


    • נקודות

      13

    • הודעות פעילות

      4,068


תוכן פופולרי

הצגת תוכן המדורג ביותר מאז 03/07/24 בכל האיזורים

  1. שלום לכולם, בתקופה האחרונה יצא לנו כהנהלת החטיבה לעסוק באירועי משמעת חמורים, חלקם היו חמורים מספיק בשביל לדרוש אכיפה. זה בנוסף לתלונות שאנחנו מקבלים על ההתנהלות של אנשים בשרת הדיסקורד. לא יתכן שהשיח בשרת החטיבה ימשיך להיות באותה הרמה כמו שהוא עכשיו. זה פשוט מאוד פוגע בתדמית החטיבה כלפי אנשים חדשים שנכנסים לשרת ופוגע בחברי חטיבה נוכחיים. אני רוצה בהודעה הזאת להדגיש, שרת הדיסקורד החטיבתי הוא לא מקום לדיבור לא מכבד, פוגעני וילדותי! הנהלת החטיבה תאכוף את התקנות בשיתוף DCRM כלפי כל דיבור שכולל קללות (גם בצחוק), ירידה על חברי חטיבה או משפחותיהם, גזענות וכל דבר אחר שיכול להתפרש בצורה פוגעית. בסוף אנחנו פה כולנו להנות, לטוס ולפקח. חבל שיש פה שיח שגורם לאנשים לא לרצות לשבת בשרת החטיבה. שבוע טוב!
    7 points
  2. תותחים! כל הכבוד על הרוח החיה שנכנסתם אתה לתפקידים שלכם 😍 עוד פרגון קטן למי שלא יודע, הלוגו Virtual is the New Reality נבחר בתחרות פתוחה של החטיבה וזכה במקום הראשון, מי שיצר אותו היה בחור יקר בשם אביב קרבל. בהצלחה לכולנו 💪
    4 points
  3. תודה רבה לכל הפקחים שהשקיעו מזמנם על מנת לספק פיקוח ולכל הטייסים שבאו לטוס ולהאיר את השמיים הוירטואלים שלנו! שבת שלום!
    3 points
  4. שלום לכולם, לפני כמה ימים אופק קריקוב פנה אליי וביקש לסיים את תפקידו כסגן מנהל החטיבה. אני מעריך את אופק מאוד ומודה לו על תרומתו הרבה לחטיבה. אני שמח לבשר על מינויו של דביר בן דוד לתפקיד סגן מנהל החטיבה. דביר מחזיק בדרגת S3 ו-P2 ברשת ושימש כמנטור במחלקת ההדרכה. לאחרונה דביר גם לקח חלק בפיתוח הנהלים החדשים של מחלקת ההדרכה שצפויים להתפרסם בקרוב. אני מאחל לדביר המון בהצלחה ואני סומך עליו שהוא יתרום רבות לחטיבה.
    3 points
  5. ברכות ! בהצלחה לכם תותחים , החטיבה כבר נראית יותר טוב
    2 points
  6. מחלקת הדרכה שמחה לעדכן שהחניך אורי אלתרמן עבר את בחינת הקרקע. אורי שהגיע אלינו לאחר מספר רב של שנות טיסה ברשת הן בקלים והן בכבדים יחד עם לימודי טיס במציאות הפגין רמה גבוהה וידע נרחב ומקצועי של תעופה.
    2 points
  7. חג שבועות שמח 🌾 לחברי ואטיל היקרים, בחג הזה, שמביא איתו רוחות של התחדשות בחטיבה. אני רוצה לאחל מכם חג שמח ומלא בטיסות. ובמקביל לשמחה נקווה לשובם המהיר של כל החטופים. ושנזכה לימים טובים יותר. ולימים של שקט וביטחון. חג שמח! אופיר מור - מחלקת אירועים
    2 points
  8. אנו שמחים להודיע כי @Yarin Twina הוסמך לדרגת C1 לאחר שעמד בהצלחה בכל הדרישות, הפגין ידע מקצועי נרחב, שיקול דעת מצוין ויכולת ניהול תרחישי פיקוח מורכבים. ההסמכה משקפת את רמתו הגבוהה של ירין ואת תרומתו המתמשכת לקהילת הפיקוח בישראל. אנו מברכים את ירין על ההישג המרשים ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו כבקר בכיר ברשת.
    2 points
  9. ביום שישי ה-6 ביוני בשעה 13:00 מקומי יהיה מבחן מעשי על עמדת גישה בן גוריון. בואו לטוס ולעזור לעידו לקבל דרגת S3!
    2 points
  10. איילון חברי היקר! המון המון בהצלחה בתפקיד!! כמו כן, @Yuval Gazit המון המון בהצלחה בתפקיד, אתה חייתה את המחלקה כבר מלא שנים כמו שאף אחד אחר לא חיי ואני יודע שאתה יכול להצליח!
    2 points
  11. אילון, תודה רבה לך ולכל הצוות על ההתנדבות לתפקיד, בהצלחה רבה!
    2 points
  12. לאחר ביצוע כלל הסשנים ברמה גבוהה והצגה של שאיפה להתקדם ולהצליח מחלקת הדרכה שמחה לברך את תום על שעבר את מבחן הקרקע
    1 point
  13. כל הכבוד, בשעה טובה ובהצלחה
    1 point
  14. מזל טוב ! המון ברכות בהצלחה
    1 point
  15. לאחר הסמכה ארוכה ורצינית. ברצוני לאחל מזל טוב לחניך עומר רגב על מעבר בחינת מגדל ב"ג וקבלת דרגת הS-2. עלה הצלח והאר את הרשת!
    1 point
  16. במהלך ההסמכה הפגין נור ידע ניהול מרחב והשקעה רבה שניכרה לאורך הדרך הוחלט להסמיך את נור לעמדת קרקע ב"ג ולתת את דרגת הS-1 לעוד שעות רבות ברשת, בהצלחה!
    1 point
  17. שמחתי להשתתף! בהצלחה בהמשך הדרך!!
    1 point
  18. 1 point
  19. 1 point
  20. ערב טוב! כפי שכולכם יודעים הנהלת החטיבה עברה שינוי לאחרונה 🙂 למי שלא מכיר אותנו מהשיחות בדיסקורד או מהקבוצות בוואטסאפ, הנה הכירות קצרה עם כל אחד מחברי ההנהלה החדשה! 🤩
    1 point
  21. 1 point
  22. אין ראוי מדביר ! תותח !
    1 point
  23. בהצלחה דביר יקירי! עלה והצלח
    1 point
  24. בהצלחה דביר! יקולגה! המון תודה לקריקוב על התקופה והעשייה!
    1 point
  25. חג שבועות שמח! בתקווה לימים של שקט ולהשבתם של כל החטופים. מאחל טיסות נעימות לטייסים ומשמרות עמוסות לפקחים.
    1 point
  26. חג שמח!!! שיהיה מלא באושר ועושר ושעות פיקוח. 🐄🥛😁🛫
    1 point
  27. בשישי לשישי ביום שישי 666. הרבה דובר על המספר הזה, הולך להיות מבחן חייתי. בהצלחה!
    1 point
  28. שלום לכולם, ב-15/05/2025 התקיימה שיחת חטיבה עם כניסתי לתפקיד מנהל החטיבה. לטובת אלו שלא נכחו בשיחה, הנה עיקרי הנקודות שעלו: אני אילון, בן 20 מתל אביב. התחלתי את דרכי בחטיבה לפני 7 שנים, ובשנים האחרונות אני פקח ומנטור בחטיבה. לפני כשנה וחצי נכנסתי לתפקיד סגן מנהל מחלקת הדרכה תחת אדר פולצ'ק, ולפני כמה חודשים החלפתי את אדר והפכתי למנהל מחלקת הדרכה. ראשית, אני רוצה להודות לצוות החטיבה היוצא בניהולו של פלג משה. אני שמח וגאה להציג את הנהלת החטיבה החדשה: לתפקיד VATIL2, סגן מנהל החטיבה ייכנס אופק קריקוב. אופק חבר חטיבה כבר שנים רבות, ושימש בעברו כמנהל מחלקת האירועים. במסגרת תפקידו הוא ישמש כסגני בניהול החטיבה השוטף ובנוסף יהיה אחראי על כל נושא השיווק והמיתוג של החטיבה. לתפקיד VATIL3, מנהל מחלקת הדרכת פקחים, ייכנס יובל גזית. יובל פקח ומנטור בחטיבה כבר כמה שנים והוא בעל ניסיון רב בתחום הסמכת הפקחים. לתפקיד VATIL4, מנהל מחלקת אירועים, ייכנס אופיר מור. אופיר בעל ניסיון בחטיבה, והוא מילא את תפקיד מנהל מחלקת האירועים כבר בעבר. בנוסף, בתפקיד VATIL7, ה-DCRM ממשיך קובי דוד. ה-DCRM הוא מינוי על ידי הנהלת הרשת, וקובי ממלא את תפקיד זה כבר זמן רב. להלן עיקרי התוכניות שלני לעתיד החטיבה: מחלקת אירועים - המטרה היא לחזור למצב של אירוע אחת לחודש. בנוסף, המטרה היא לחזור לעשות חד"ב באופן קבוע כמו שהיה בעבר. מחלקת הדרכה - המטרה היא לראות איך אפשר לייעל את תהליך הסמכת הפקחים בחטיבה. במצב הנתון חברי חטיבה מחכים זמן רב ברשימת ההמתנה כדי להתחיל הסמכת פקחים בחטיבה, והשאיפה היא לצמצם את זמן ההמתנה ולהסמיך יותר פקחים על מנת לספק יותר פיקוח בחטיבה ולאפשר את קיום האירועים בחטיבה. בנוסף, התחיל במחלקת הדרכה תהליך של יישור תהליך ההסמכה בחטיבה ל-GCAP שהוא המסמך הרשמי מטעם VATSIM שמגדיר את כללי הבסיס לתהליך הסמכת פקחים חטיבה. אני מקווה שבקרוב יובל יוכל לפרסם את השינויים בצורה מסודרת. מעבר לכך אנחנו בודקים היתכנות לקיים כנס חטיבה, אני מקווה שבקרוב נוכל לפרסם עוד פרטים. חשוב לי בתור מנהל חטיבה שתדעו שאני תמיד זמין בשבילכם לכל שאלה, הצעה או בקשה, מוזמנים לפנות אליי תמיד בוואטצאפ, דיסקורד, מייל או דרך הדשבורד של החטיבה.
    1 point
  29. אילון, עלה והצלח והמשך בעבודתך הפעם כמנהל! שיהיה המון בהצלחה אחי!
    1 point
  30. חבילה שימושית להכרת נקודות ה- CVFR בישראל תוך שימוש בסימולטור טיסה Microsoft Flight Simulator 2020 החבילה כוללת: 1. טבלת סיכום מרוכזת עם רשימת כל הנקודות, המכילה: a. שם הנקודה בעברית וייצוגה בחמש אותיות באנגלית b. קואורדינטות של הנקודה c. תיאור הנקודה בשטח (יישוב, צומת כבישים, מאגר מים וכו') d. סוג הדיווח מעל הנקודה (חובה/דרישה) e. הגובה ממנו בוצע צילום הנקודה הראשי (במבט על) 2. מצגת עם צילומי הנקודות מזוויות שונות, לפי הנתיבים שמגיעים אליה ובגובה שלהם: a. הנקודות שבצילומים הן רק הנקודות שנמצאות בנתיבים לשימוש אזרחי, בנתיבים הרגילים (במפה קו ירוק רציף) או בנתיבים שבאישור פקח (קו ירוק מקווקו). b. לכל נקודה מעל הקרקע יש: i. צילום אחד במבט על, כאשר החלק העליון של הצילום הוא כיוון צפון. ii. צילומים נוספים, אחד מכל נתיב אזרחי שנכנס לנקודה ובגובה שלו. c. לנקודות שנמצאות מעל הים יש צילום אחד, במבט מתא הטייס לכיוון החוף. d. כחלק מהחבילה מצורפת טבלת מקרא מפורט עם תוכן הצילומים לפי מספר השקופית. e. הצילומים בוצעו בתאורת צהרים אופטימלית ומזווית רחבה כדי לכלול מקסימום מידע לזיהוי. כל נקודה יכולה לקבל במציאות מראה מעט שונה בתלות בתנאי התאורה והראות לאורך היום. f. כל הצילומים בוצעו בסימולטור מיקרוסופט 2020 כאשר מותקנת עליו כל חבילת הסינרי החינמי הזמינה של ישראל נכון למאי 2025, כולל שדה אילת הישן שעדיין מופיע בסינרי כמסלול. g. מאז יצירת הסינרי מדינת ישראל התפתחה, כבישים הורחבו וסביבת חלק מהנקודות נראית מעט שונה. הצילומים מתאימים לשימוש כעזר לאימון בסימולטור בלבד ואין להסתמך עליהם כ"ראה וקדש" בעולם האמיתי. 3. תיקייה עם פרקים מתוך פמ"ת 3-24 a. תת תיקיית מפות CVFR המכילה: i. העתק של מפות נתיבי תובלה נמוכים, צפונית ודרומית, עדכון 1/23 ii. צילום של רשימת נקודות CVFR כפי שמופיעה בפמ"ת iii. צילום מפרק ההקדמה לטיסה ומפות תובלה נמוכים ומפרק כללי טיסות ראייה שונות. b. תת-תיקייה עם מפות אזורי אימון לשדות הבאים: ראש פינה, חיפה, מגידו, הרצליה, באר-שבע c. תת-תיקייה עם פרקי המנחתים הבאים: קריית-שמונה, פיק, מגידו, הבונים, עין-שמר, ראשון-לציון, מצדה, באר-שבע, קציעות, עין-יהב d. תת-תיקייה עם פרקי שדות התעופה הבאים: ראש-פינה, חיפה, הרצליה ט.ל.ח., אם מצאתם טעות אשמח לשמוע. העבודה מוקדשת לקהילת VATIL הנהדרת ובתקווה להמשך שגשוגה, התפתחותה וביסוס מעמדה בעולם התעופה. מותר להפיץ בקהילה באופן חופשי. Israel CVFR Waypoints Screenshots v1.3.zip
    1 point
  31. נראה לי שזה זמן מתאים להוריד חלודה, מר תל-אביב 🙂
    1 point
  32. ראשית תודה רבה לפלג על תקופת ההובלה של החטיבה ובהצלחה בהמשך. מקווים להמשיך ולראות אותך בסביבה 😍 אילון וצוות החטיבה החדש, תודה רבה על המפגש, יש לכם חזון נהדר ותוכניות מפורטות לקחת את החטיבה קדימה בכל תחום, כל הכבוד ובהצלחה רבה 💪 משה
    1 point
  33. Are you using Navigraph Charts? It has the flight plan route, live aircraft location and an optional satellite imagery. If you dont use it, it is highly recommended regardless of the satellite imagery. Also, a short google search brought me this free app: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gsy.msfs_mapbox_kotlin Simbrief can also export the flight plan to an XML file (see "flight plan downloads"), you can try and do a research weather it is possible to use it with Google Maps.
    1 point
  34. טייסים יקרים! אנו שמחים להזמין אתכם לאירוע אשר יתקיים ביום חמישי בתאריך ה-17/10/24 בין השעות 15:00 זולו ל-20:00 זולו (18:00 עד 23:00 שעון מקומי). אבל, שימו לב כי יש כאן טוויסט מעניין! אירוע ראשון מסוגו בחטיבה הישראלית! רק ברגע שתהיו באוויר, ממש במהלך הטיסה, אתם תדעו לאן אתם טסים! אתם יכולים לנחות בכל אחד מהשדות הבאים: LRIA/LRSV/LRBC ורק הפקחים ברומניה יקבעו לכם בהתאם לסוג מטוס, חניות בשדה ותנועות באוויר לאיפה תגיעו! בכדי לטוס באירוע, תצטרכו להכין את שלושת הסינרים באירוע כדי למנוע מצב של נחיתה ללא סינרי ובנוסף בFMC להכניס את אחד השדות שמשתתפים באירוע אבל רק עד הנקודה האחרונה בנתיב המצוין מטה. במהלך האירוע יואר המרחב האווירי של ישראל ורומניה בפיקוח מלא. הנתיב לאירוע - אתם מכניסים בFMC את הנתיב הזה וגם בואטסים ובאוויר הפקחים הרומנים ייקחו אתכם לשדות שונים מבלי לדעת באיזה שדה אתם נוחתים. LLBG-LRXX SUVAS N128 TEZAK L324 SAFTA DCT TOMBI UA16 AYT UQ23 OSVEL UL619 MAKOL DCT LUGEB DCT FOCSA כמובן שאל על וירטואל גם מצטרפת! אירוע מהנה ומוצלח לכולם!
    1 point
  35. היי, אם אתה שלחת פה הודעה בפורום אני משער שפתחת כבר חשבון ב-VATSIM. כל המטרה של רשת הטיסה היא לחבר בין הרבה טייסים לבין פקחים ולייצר אווירת טיסה מציאותית בסימולטור. בשביל לטוס ברשת אתה צריך לדעת את כל הנהלים והחוקים, יש הרבה סירטונים באינטרנט שמסבירים את החוקים ואת הנהלי דיבור בקשר שצריך לפעול לפיהם בשביל לשמור על ההנחיות. בנוסף יש גם את VFS, בית ספר לטיסה וירטואלית שפותח כמה פעמים בשנה קורס למתחילים. בנוסף לנהלי הטיסה, יש גם נהלים לרשת עצמה וכמובן שצריך גם ללמוד איך להשתמש בתוכנה איתה מתחברים לרשת. כל זה אפשר ללמוד באתר של VATSIM בקישור: https://my.vatsim.net/learn יש מבחן כניסה שצריך לעשות לפני שתוכל להתחבר לרשת. שים לב ללמוד את הנהלים כנדרש ובצורה טובה לפני שאתה עולה לרשת! כולנו באנו להינות ולשמור על השמיים הוירטואלים שלנו שיהיו הכי קרובים למציאות שרק אפשר. אם יש לך שאלות אתה יכול לשאול פה בפורום או להיכנס לשרת הדיסקורד. בהצלחה!
    1 point
  36. מבחינת איכות המנוע הפיזיקלי: P3D<MSFS<X-Plane ל-X-Plane יש עדיין זכות קיום בזכות המנוע הפיזיקלי המוביל שלו אבל ל-P3D וקודמיו בהחלט שכבר לא.
    1 point
  37. בשום סימולטור ביתי אין הרגשה של 100 אחוז, זה פשוט לא אפשרי כשאין מערכת מכנית שתדמה תזוזה של המטוס במרחב. כל האלה שמדברים על "פיזיקה", כנראה לא הטיסו מטוס אמיתי בחייהם כי אחרת הם היו יודעים שזה שטויות וממה שראיתי הבסיס להשוואה שלהם הוא "הנסיון טיסה" שלהם בסימולטור אחר. אין לי מניות במיקרוסופט ושום אינטרס כזה או אחר אבל כמשתמש ביתי אני לא רואה שום סיבה לא להשתמש בסימולטור עם גרפיקה שנמצאת כמה רמות מעל המתחרים. בסוף אנחנו רוצים לקבל תחושה כמה שיותר קרובה לדבר האמיתי, לא נקבל את זה ב"פיזיקה" בוודאות אבל בגרפיקה בהחלט אפשר. ואם יש כמה משוגעים שמעדיפים להישאר בסימולטור מיושן, כי יש שם עוד חצי פיצ'ר בfmc של הpmdg ,שעוד לא הספיקו להוסיף בmsfs, שהם גם ככה לא ישתמשו בו אחרי שהם ישימו LNAV VNAV וילכו לראות סדרות בנטפליקס עד ה TOD להיתר'ו, אבל זה גורם להם לחשוב שהם מינימום קפטנים עם 10 אלף שעות, שיהיה להם בכיף... הם היחידים שמפסידים (גם ככה הם נותנים לתוכנת מחשב להטיס להם את המטוס רב הזמן)
    1 point
×
×
  • יצירת חדש...