עבור לתוכן

Rom Karliner

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    316
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

  • Days Won

    27

Rom Karliner last won the day on מאי 18 2018

Rom Karliner had the most liked content!

5 עוקבים

פרטי משתמש

  • Simulator
    Prepar3D

Vatsim

  • VATSIM CID
    1261611

מבקרים אחרונים

3,030 צפיות בפרופיל

Rom Karliner's Achievements

  1. צריך משקפיים כדי לראות את האתר או שהוא מטושטש לכולם?
  2. כתבתי לפני כמה ימים אך כנראה שלא הבינו את זה . אין טעם להיגרר פה לדיונים על השקעת משאבי החטיבה ( שלדעתי צריכים להיות בעיקר לתחום הפיקוח כי זה תפקידה ברשת ואטסים...) כי בסופו של דבר לא מדובר במשאבי החטיבה שיעמדו לטובת רעיון זה, אלא משאבים שאני ועמית מגייסים לטובת הרעיון. אני אדגיש שוב, די לריבים וקרבות אגו בדיונים מסוג זה. בסה"כ מדובר ברעיון לטובת החטיבה וחבריה. מי שמוכן להצטרף / להציע הצעות ייעול לרעיון, מוזמן להגיב מי שרוצה להסביר עד כמה הוא יודע יותר מכל השאר וכמה שהוא מבין בתחום אך לא עושה כלום למען כניסת חברים חדשים לתחום, מוזמן לפתוח דיון בעצמו. אני ועמית הצענו את הרעיון הזה לא מתוך כוונה לפגוע בחטיבה או בבית הספר הקיים, אלא מתוך כוונה לעזור לחטיבה בעזרת הקמה של גוף הדרכה איכותי ( לדעתי בית ספר לטיסה צריך לשאוף הכי גבוה והכי מקצועי שאפשר, בניגוד לדברים שנאמרו פה) ובנוסף יפעל לכניסת עוד אנשים לתחום וללא דאגה של חברי חטיבה על בזבוז משאבים של החטיבה. במידה ונוכל לגשר על פערי הגישה עם בית הספר שמפעילה החטיבה , נשמח לשלב כוחות על מנת להכשיר עוד טייסים רבים, שימשיכו לטוס בחטיבה עוד שנים רבות . במידה וזה לא יקרה, עדיין החטיבה מרוויחה, כי במידה והרעיון יצא לפועל ויקום גוף הדרכה חדש ,כל החניכים שמסיימים את הקורס גם בו וגם בבית הספר של החטיבה, מצטרפים לחטיבה ולטייסיה (כנראה שזה לא הובן, לפי חלק מהתגובות בדיון) אני ועמית חשבנו על רעיון לטובת החטיבה ואנחנו מתכוונים לבצע אותו ולכן פתחנו דיון זה, על מנת לגייס אנשים מתוך החטיבה שיפעלו למען החטיבה וזה לא מהווה סכנה קיומית על החטיבה, כמו שנאמר פה. כי בסופו של דבר הקמת גוף הדרכה, יוצרת ימים קבועים בשבוע, בהם יש גם פיקוח וגם טיסות ולדעתי זהו אינטרס חשוב מאוד לחטיבה. הדיון נועד לקבלת הצעות לשיפור (והוצעו כאן כמה רעיונות טובים שאנחנו שוקלים ליישם) ולא לעוד קרב אגו בין חברי חטיבה שלא מסכימים אחד עם השני תודה לכל מי שהצטרף / הציע רעיונות לשיפור, מקווה שעוד אנשים יצטרפו וישפיעו ולא רק יכתבו את דעתם על גבי הפורום ואחר כך ייעלמו לעוד כמה חודשים עד לדיון הבא . חלק חשוב מהרעיון שעומד מאחורי גוף ההדרכה שאנחנו שואפים להקים, הוא שיש מקום לכל החניכים וגם לכל אנשי הצוות (לא רק מדריכים וחברי הנהלה אלא גם אנשי שיווק, חונכים, תמיכה טכנית , מרצים, משגיחים ועוד)\ לדעתי הדיון גולש לדברים שלא קשורים לנושא ולכן עדיף לנעול אותו. וכמובן שכל מי שרוצה להצטרף מוזמן!
  3. אני ממש לא מעוניין שהדיון הזה ייגרר לריבים אישיים וקרבות אגו , כמו כל דיון שקשור לרעיון או הצעה לטובת החטיבה בזמן האחרון, במידה וזה יהיה כך, אני מבקש כבר עכשיו מהמנהלים לסגור אותו . אם יש לכם רעיונות לשיפור והצעות נוספות או שאתם מעוניינים להצטרף אז תגיבו אם יש לכם השמצות כנגד רעיון זה או פעילות אחרת תפתחו דיון משלכם על כמה רע לכם בחטיבה. אני ועמית הצענו רעיון לטובת החטיבה, אנחנו משקיעים בו את הזמן והמשאבים שלנו ואין טעם שמישהו אחר יחליט בשבילנו איך לנצל את הזמן והמשאבים. בסופו של דבר הרעיון הזה הוא אך ורק לטובת החטיבה וחבריה ואני מצפה שכל אחד מהצדדים ימצא איך להשתמש בו לטובת החטיבה בלי קרבות אגו או השמצות, הגיע הזמן שנתחיל לפעול למען פתרון הבעיות ולא רק נדאג לתאר אותן. מקווה שעוד אנשים יעלו רעיונות ויפעלו לטובת החטיבה ושיפור המצב הנוכחי ( הלא כל כך רע) ולא רק יעסקו בהשמצת רעיונות של אחרים ולתאר את הבעיות שוב ושוב במילים שונות.
  4. תודה לכל מי שהצטרף או הגיב עד עכשיו . הביקורת חשובה לנו מאוד כי בסופו של דבר רעיון זה נועד לטובת חברי החטיבה וחשוב לנו לשמוע את דעתכם ורעיונות לשיפור . בנוסף אני רוצה להבהיר משהו בנוגע לרעיון שמאחורי הקמת גוף הדרכה חדש. מעבר לשוני שיהיה בין מבנה הגוף החדש לבין מה שקיים כיום, לדעתי דווקא יצירת תחרות שכזו תועיל לחטיבה מכיוון שבסופו של דבר , חניכים משני בתי הספר מגיעים לחטיבה ותחרות שכזו תגרום להתייעלות ושיפור מתמיד של שני גופי ההדרכה כחלק מהתחרות, דבר שהחטיבה תרוויח ממנו רבות . בנוסף הקמת הגוף הזה לא נועדה כדי להתחרות בבית ספר של החטיבה ולהחליפו אלא להשלים תכנים לימודיים שלא קיימים כיום . במידה ונוכל לשלב את הרעיון בבית ספר הקיים לא יהיה צורך בהקמת גוף נוסף. ואני רוצה להוסיף ולהדגיש שאין טעם לטעון שאנשים לא יצטרפו לגוף שכזה, מכיוון שמטרתו היא אך ורק להועיל לחטיבה ובמידה ולא תהיה היענות היחידים שמפסידים הם חברי החטיבה עצמם. תודה רבה ובהצלחה לכולנו!
  5. אפשר לארגן את זה שהטייסים יהיו מינימום זמן על הקרקע וימריאו לנתב"ג , זה גם מוסיף תנועות בנתב"ג וגם מפנה את החניות בעובדה.
  6. נגד מהסיבות שכבר צוינו בדיון : א. טימסיפק אינו העיקר והוא נועד בסופו של דבר לשיחות בין חברי חטיבה ולא לפן מקצועי ואינו יוביל לעלייה בטיסות באזור ב. אין יותר מדי שת"פים אזוריים שמצריכים שהות בטימספיק אחד ג. הטימסיפק של ואטיל כולל את מה שהחטיבה צריכה וממלא את הדרישות שלה , מי אמר שבטימספיק אזורי יינתנו לחטיבה כל הדברים שקיימים בטימספיק הנוכחי ? ( חדרים , הרשאות...) ד. טימספיק שכזה יהווה במה לפרובוקציות ובעיות משמעת ולא בטוח שתמיד הטיפול יהיה ראוי ותואם לנהלי החטיבה החלים גם בטימספיק .
  7. כל הכבוד על הקדשת אירוע לתעופה הקלה על אף החשש מחוסר תנועה. מקווה שיהיו הרבה תנועות, אני אגיע לטוס.
  8. הסיבה מאוד פשוטה ואטיל לא מחפשים בקורס הזה טייסים טובים, הם מחפשים כמות גדולה של חניכים שידעו את המטוס באופן בסיסי, פעולה שתספק עוד כמה תנועות שמבחינת ואטיל הן רק נקודות על המסך של הפקחים וזה כל מה שהם צריכים. הרי בסופו של דבר ואטיל צריכים לספק רק פיקוח, הטייסים הם שוליים לפחות לפי מה שעולה מהדיונים האחרונים. אבל עכשיו כשנוצר מצב שאין טייסים (עקב הפסקת הקורסים בבית ספר) אז הם מחפשים את הדרך הקצרה של הסמכת טייסים שהם בסופו של דבר תנועות AI אנושיות. לא חייבים רמת טיסה גבוהה רק תפעול של FMC ונדב"ר בסיסי עם הפקח.
  9. אז זה כן חיוב להוציא כסף. מי שלא משלם , לא טס...
  10. אני לא תוקף אני רק אומר איך זה נראה לדעתי... למה תמיד חושבים שמי שאומר את דעתו תוקף? הייתי שמח לעזור , רק אין לי ידע בתחום הטיסה הזה בנוסף לכך שבהודעה הזאת ואטיל מציינים שהם לא תומכים בתחום טיסה שאני מבצע .
  11. אז אתה מחייב חניכים או לשלם 70-100$ או לעבור על החוק... לדעתי שניהם נוגדים את חוקי ואטסים...
  12. חבל רק שהחלטה מסוג זה משרתת את האינטרסים של הקבוצה המצומצמת הזו.
  13. זאת בדיוק הבעיה. יש תחושה שב VATIL מאמינים ש IVAO IL יעברו אל VATIL כאילו שזה דבר כל כך פשוט, מעניין מה תהיה התשובה אם ישאלו אנשים בVATIL אם הם מוכנים לעבור לIVAO... מאוד קל לזרוק לאוויר תכנונים כאלו שבסופו של דבר האינטרס הגדול ביותר פה הוא של VATIL לא של IVAO IL, התחושה שנוצרה לי מהדיון הזה זה שחושבים פה שVATIL הם הצודקים ואם יהיה איחוד זה רק כאשר VFS וIVAO IL יעברו לVATIL והכל יהיה טוב. חבל רק שזה לא יקרה כי לא נראה לי שחטיבה שלמה תעבור למקום אחר רק בגלל החלטה של קבוצת מנהלים. וכמו ששאלתי כבר מקודם מה יקרה אם יהיו אנשים שלא מוכנים לעבור? הם ינטשו? יזרקו? איחוד שכזה מונע אך ורק מאינטרסים של צד אחד כי צד אחד מרוויח את כל הקופה , מכפיל את הגודל שלו, את כמות הטיסות והפקחים והצד השני מפסיד את כל מה שהוא בנה במשך שנים ונבלע לתוך הצד השני.
  14. מה עם אלו שלא ירצו לעבור? מה עם אלו שיחשבו על כך שאין טעם להרוס את כל מה שהם בנו עד היום בשביל לעבור למקום אחר ושיש סיכוי שהאיחוד לא יעבוד ואז לאן הם יחזרו? בדיוק בגלל זה אני כתבתי את מה שכתבתי אי אפשר לאחד את הרשתות בישראל באופן מוחלט עד שVATSIM וIVAO יתאחדו, אז אם אתם רוצים להניע רעיון כזה זה לא רק בישראל, זה להניע מהלך עולמי שקורא להנהלות VATSIM וIVAO להתאחד. רעיון שכזה רק יגדיל את הסכסוך בגלל שהוא יוצר את המחלקות של איזה חטיבה תימחק ואיזה רשת יותר טובה. הרעיון שלי לא מדבר על לאחד את הארגונים, הוא מדבר על לאחד את האנשים!
  15. הבעיה באיחוד שכזה היא שמישהו יאלץ לוותר על הרשת שהוא טס בה ולעובר לרשת אחרת... אני לא בטוח שמבחינת הנהלת VATSIM או IVAO יאהבו מקרה שבו חטיבה שלמה נעלמת בעוד שהצד השני מקבל אליו את החטיבה הזו.
×
×
  • יצירת חדש...