עבור לתוכן

rom yacov

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    11
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

  • Days Won

    1

כל דבר שפורסם על-ידי rom yacov

  1. רק תיקון קטן למשפט הראשון: חשוב לזכור כי רוב הטיסות יוצאות/נכנסות לבן גוריון כי אנחנו מעמידים אותו בראש סדר העדיפויות. אני חושב שכדאי מתישהו(לאו באירוע הקרוב) לפנות קצת את העמדות בבן גוריון ולהרים אירוע קלים - ללא שום גורם מפריע כמו פיקוח בבן גוריון
  2. אני חושב שאתה מפספס את המטרה, הרי החברה מאפשרת גם למשתמשי איבאו להירשם, ומן הראוי שגם להם תהיה גישה לפורום רשמי של החברה.
  3. ממליץ להוסיף מערכת מבוססת SimBrief בדומה לRoyal Dutch, זה מאפשר גם לכאלה שלא רכשו את PFPX להנות מתכנון טיסה נורמלי שכולל את כל המידע הדרוש + חישובי דלק ומשקל. בנוסף, ארצה לראות חטיבת וינטג' בחברה, עם נתיביים היסטוריים. מדובר כמובן על מטוסים באמת וינטג' כמו הקונסטליישן, בריטניה, 707 וכו.. ובנוסף גם הנתיבים האמיתיים לטיסות העבר. אפשרות לבוקינג רנדומלי לטיסות - בוחרים אורך טיסה רצוי, וזה עושה כבר בוקינג לטיסה - ביטול יגרור הורדה בנקודות. מה שהיה למעלה היה יותר ל"כיף", אבל אחד הדברים היותר חשובים(לדעתי) שמוסיפים הרבה - מסמכים. מסמכים הכוללים מידע על הפעולות בחברה, Cost Index למטוסים השונים עם תלות ביעד ובעיכובים, נהלים בטיסות, ואפילו מדריכים על קינפוג הסימולטור. אלה דברים שלדעתי יכולים להוסיף הרבה.
×
×
  • יצירת חדש...