Kobi David
הנהלת חטיבה-
הודעות פעילות
15 -
הצטרפות
-
ביקור לאחרון
-
Days Won
3
Kobi David last won the day on דצמבר 16 2023
Kobi David had the most liked content!
אודות Kobi David
Vatsim
-
VATSIM CID
817197
מבקרים אחרונים
778 צפיות בפרופיל
Kobi David's Achievements
-
Joel Strikovsky בתגובה עם סמל a post in a topic: באנים ללא הבחנה כלפי משתמשים.
-
ערב טוב, הנושא הנ״ל הובא לידיעתי, ואני מגבה את הנהלת החטיבה ואת הצעדים שננקטו בכדי לאפשר שהייה נעימה בעבור כולם בשרת הדיסקורד. ככל ויש לך טענות להציג, אתה מוזמן לפנות אליי בצינורות המקובלים ותקבל מענה. מעבר לעובדה ששמורה לך הזכות לפנות למי שאתה רוצה בצורה מסודרת, מוטב שתבין שאיומים זאת לא שיטת עבודה. Kobi David - DCRM k.david@vatsim.net
-
Yuval Segev בתגובה עם סמל a post in a topic: התנהגות ברשת VATSIM
-
Kobi David בתגובה עם סמל a post in a topic: **דשבורד החטיבה**
-
Yuval Gazit בתגובה עם סמל a post in a topic: התנהגות ברשת VATSIM
-
Etai Charit בתגובה עם סמל a post in a topic: התנהגות ברשת VATSIM
-
צהריים טובים, לאחרונה אני נתקל ביותר מידי מקרים בהם חברי חטיבה קיבלו השעיה מסופרוויזר ל 48 שעות ולאחר מכן הושעו לזמן ממושך יותר. רוב המקרים הם כל כך טפשיים, בחייכם, לקלל ולגדף בגלל שמישהו "תפס" מקום חניה לטיסה שיוצאת כמו במציאות? ברצינות? מקרים נוספים מתייחסים גם לשגעון גדלות שיש לאנשים עם וותק של 4 דקות על מצטרפים חדשים, מתוך רצון לשדר שהם "בעיניינים" הם מתנשאים על חדשים. אתם מוכרחים להבין, גם אם מדובר בעבירות מינוריות לכאורה, הקווים המנחים ל DCRM לא משאירים הרבה מרחב לתמרון אם מדובר בעבירה חוזרת של אותו משתמש, כך לאחרונה השעתי מישהו לשנה שלמה כיוון שחזר על אותה שטות מספר פעמים. מה גם שכל דבר ולו הקטן ביותר נרשם לנצח בתיק האישי של המשתמש וזה עשוי להשפיע בעתיד ככל ויבקש להתמנות לתפקיד צוות כלשהו. תשחררו מהשטויות ופשוט תהנו, זה כזה קל.
-
תותח!
-
בפער הפדלים הכי טובים שהיו לי אחרי כמעט 20 שנים בסימולטור, שווה לך לבדוק מתי מתחדש המלאי ואפילו לכתוב להם. https://mfg-sim.com/en/3-rudder-pedals
-
Kobi David בתגובה עם סמל a post in a topic: **הודעה אישית ממני אליכם + שינויים**
-
הבנאדם ניסה להתקין ORBX על מחשבון כיס של קסיו
-
אתה לא אינדיקציה, אתה היחיד בארץ שמנסה להריץ FS2020 על קומודור. תשדרג כבר!
-
גם אנחנו חוזרים יונש?
-
בהצלחה!
-
וואו. אני כואב והמום לקרוא על לכתו של צבי. צבי היה אחד מעמודי התווך בשנים בהן ניהלתי את החטיבה, היה מגיע לכל מפגש, סיור, היה נרתם לעזור בהכנות ותמיד היו לו רעיונות פרקטיים לקידום התחביב. בכל פעם שהיינו מפרסמים לו״ז לשיתוף פעולה שהיה לנו עם חברת אל על הוא מתייצב גם כשהגיע מרחוק. אני זוכר היטב את הסיור בטכניון, ההענות לסיור הייתה כל כך גבוהה עד שנאלצנו בשלב מסוים לסגור את ההרשמה, זכורה לי במיוחד ההדגמה שהוא דאג שנראה של מנהרת הרוח. אני מצטער שלא ידעתי לפני, כואב. יהי זכרו ברוך, מאנטש אמיתי.
-
Kobi David הצטרפו לקהילה
-
Buttkicker Gamer חדש בקופסא ובנוסף קלסרים עם דפיות לשדות תעופה בעולם. חינם למקדימים לסמס (בלבד) 052-5763767
-
4 שנים חלפו מאז נהרג חברנו נמרוד גרשוני בהתרסקות מטוס, וביום שישי ה 21.11.2008 בשעה 1530 בבית העלמין בכוכב יאיר יערך טקס אזכרה לזכרו. כמידי שנה משפחת גרשוני מזמינה לביתה את כל המשתתפים בסיום טקס האזכרה. לחדשים שלא הכירו ולוותיקים שרוצים להיזכר, היכנסו לדף ההנצחה של נמרוד: http://www.vatil.org/vatil/nimrod נתראה.
-
חברים יקרים, אני שמח לבשר לכם על קיומו של טקס הענקת תעודות שת"פ אשר ייערך במתקני אל על ביום רביעי ה 19.3 בשעה 16:00, במעמדם של סמנכ"ל מבצעים וראש אגף הדרכה ופיתוח עובדים. בטקס יוענקו תעודות שת"פ לחברי הפרוייקט. לו"ז: 16:15 - התכנסות בשער דרומי באל על וכניסה מרוכזת 16:30 - סקירת הפרוייקט מהתחלתו ועד לימים אלו - מר אלון פרג 16:45 - דבר נציג אחראי הציים - מידע לגבי הקורסים הקרובים 17:00 - הענקת תעודות שת"פ על ידי ראש אגף הדרכה ופיתוח עובדים מר אייל רובין 17:15 - מפגש חברים + טיסות במוק אפ (במידה ויתאפשר) * חברי חטיבה אשר מעוניינים להצטרף לטקס מתבקשים לשלוח אליי בדחיפות את פרטי תעודת הזהות שלהם, שם מלא, וגיל לדוא"ל: kobi@vatil.org בהזדמנות זו ברצוני להגיד תודה לאחראי הציים, מיקי ליפ, רן פינקלס ואלעד זיירמן שממשיכים לנהל את הקורסים במקצועיות ויעילות. תודה גם לכל החברים שלוקחים חלק בפרוייקט, טקס זה הוא עבורכם ובשבילכם.
-
הודעה ממשפחת גרשוני: אזכרה חלפו שלוש שנים של געגועים לבננו, אחינו ונכדנו האהוב נמרוד גרשוני ז"ל נעלה לקברו ביום שישי 16.11.07 בשעה 11.00 בבית העלמין בכוכב – יאיר. לאחר האזכרה אתם מוזמנים לביתנו החדש רחוב דן 24. ההורים – בתיה ואלי האחים – יואב ועודד הסבים – נעמי ומשה גרשוני.
-
הקטע הוא דימיוני לחלוטין, איןו לי מושג מי כתב, הרוב שטויות, סתם משעשע, לא יותר. השבוע, בסיומה של אחת הטיסות, לא חשוב מאיפה ובחברת תעופה שאת שמה לא נפרט, נכנסתי לתא הטייסים, ומתחת לכסא הקדמי שמאלי שם מצאתי מחברת קטנה, עם ציור של סופרמן על העטיפה. על המחברת היה כתוב "יומן". אין לי מושג למי שייך היומן הזה, אם יש לכם רעיונות אתם מוזמנים להעביר אותם לגולדי מפישול וטיוח. בכל מקרה, הנה לפניכם דוגמא קטנה ובלתי מחייבת לנכתב ביומן הזה, השימוש והקריאה, כמו תמיד, על אחריותכם הבלעדית: -סודי- טיסת חיל האוויר 315 ללונדון, דצמבר 2005. יומני היקר שלום, הטיסה התחילה לא טוב: מהקסטל שלחו לי מונית סקודה. לא עליתי עליה, כי קפטן אמיתי לא נוסע בסקודה. אח"כ שלחו לי מונית מרצדס, אבל כשנכנסתי אליה גיליתי שאין לה "סאנרוף", אז יצאתי. בסוף שלחו לי מרצדס חדשה ישר מהסוכנות, אז נכנסתי, אמרתי לנהג שישים רדיו מזגן סוכרזית, ונסענו. שיחקתי אותה. בדיספץ' היו המון דיילים, אז שלחתי את הקצין ראשון שלי שיתדרך אותם, רצתי מהר למכונת קפה להוציא לי פרנץ' ונילה, אבל כשגיליתי שהעלו את המחיר לשני שקלים ויתרתי. אולי בגלל זה, בעלייה לאווירון הרגשתי צמא, וישר כשנכנסתי ביקשתי מהדיילת קפה חלב סוכרזית. וגם ידיעות, מעריב, הארץ וגלובוס סוכרזית. האמת היא, שבבית אני בחיים לא קורא גלובוס, כי אני גם לא מבין מה כתוב שם, גם כי לדפים יש צבע שמזכיר לי דיילים, ובעיקר בגלל שהעיתון הזה יקר, אבל אם כבר יש על המטוס אז למה לא. שיחקתי אותה. אח"כ עשיתי ספיץ' לנוסעים, סיפרתי להם שאני הקברניט (שכחתי איך אומרים קפטן באנגלית), ואמרתי שהיום אנחנו ממריאים על מסלול 26. אין לי מושג בעצם למה אני תמיד מספר מאיזה מסלול אנחנו ממריאים ולמה זה מעניין מישהו, אולי בטיסה הבאה אני גם אספר כמה דלק אנחנו לוקחים איתנו להמראה. בכל אופן, מיד אחרי ההמראה הייתי צמא, כנראה מהמאמץ של ההמראה, אז ביקשתי מהדיילת תה קמומיל חצי סוכר חזק סוכרזית. הדיילת שאלה אם אני רוצה משהו ליד השתייה, אבל בגלל שאני לא אוהב לאכול הרבה בטיסות, ביקשתי מגש ביזנס עם קסרול ורק לחמנייה אחת. שיחקתי אותה. חלק ב במהלך הטיסה, השארתי לקצין ראשון שלי להחזיק את הסטיק ולדבר בקשר, ובגלל ששיעמם לי יצאתי קצת החוצה. מה אני אגיד לך יומני היקר, לא תאמין, אבל מסתבר שמחוץ לקוקפיט חיל האוויר באמת מושיב נוסעים. ולא סתם, ראיתי שסידרו אותם בשורות של מושבים, וממש הרבה אנשים ישבו שם !!! נבהלתי מכל האנשים האלה, וחזרתי מהר לקוקפיט לספר על זה לקצין ראשון שלי. שיחקתי אותה. בדרך ביקשתי מהדיילת קולה קרח לימון סוכרזית,ופתאום שמתי לב למשהו מוזר: בקורס טיס, כשלימדו אותנו לדבר טייסית, שכחו ללמד אותנו שקיימות גם מילות החיבור "עם" ו- "ו". זה הצחיק אותי, אז ביקשתי מהדיילת תה תפוחים חלש חלב חצי סוכרזית, פלוס מגש צוות לחמניה סוכרזית לקצין ראשון שלי. אחרי שהיא נכנסה אלינו שאלתי אם יש משהו קטן לנשנש, אז היא הכניסה לי קשיו ועוגיות, כי היא יודעת שאני לא אוהב לאכול הרבה. שיחקתי אותה. בהמשך קצת השתעממתי, ניסיתי לשקוע לי בכל מיני מחשבות, אבל לא הצלחתי לחשוב על כלום, אולי בגלל שלא אכלתי מספיק. אולי המקצוע הזה לא כ"כ מעניין ולא כ"כ בשבילי, חשבתי לעצמי. אולי הגיע הזמן לחשוב על הסבה מקצועית, תחום אחר, משהו שיגוון לי את החיים, לצאת קצת מהקוקפיט של האווירון הזה. חשבתי וחשבתי, והגעתי למסקנה איזה שינוי החיים שלי צריכים לעבור, ואיזו הסבה עלי לעשות: לעבור להיות קברניט ב- 767. שיחקתי אותה. מפה לשם הטיסה התקדמה, ואפילו הנחיתה עברה חלק, כולל הקטע שהקצין מנהלה התקשר באמצע והודיע לי שהקבינה מוכנה לנחיתה סוכרזית. בעצם, אין לי מושג מה אני אעשה ביום שהוא יתקשר אליי ויודיע לי שהקבינה לא מוכנה. מה, לא ננחת ??? כשעמדנו לצאת מהאווירון לאוברנייט, שמתי לב שהצוות לא בא אחרינו, וכששאלתי למה הם לא באים הם ענו לי שהם חוזרים לארץ עם המטוס, וזה היה נראה לי קצת מוזר, כי שום צוות אחר לא בא להחליף אותם. מילא. בשהייה עצמה היה די מבאס: לונדון בגדול עיר קטנה ומשעממת, אין כמעט איפה להסתובב שם, שלא לדבר על כמות השיכורים שנוהגים שם בצד הלא נכון של הכביש. בגלל שהיה יום שבת גם תיארתי לעצמי שהוויקאנד מרקט בטח יהיה סגור, וחוץ מזה גם נורא יקר במסעדות, כך שהקצין ראשון שלי הזמין אותי לארוחת ערב במקדונלד'ס. כשהוא בא לשלם הוא שאל אותי אם אני מגדיל בשקל תשעים, אז סיפרתי לו שבבנגקוק אפשר להגדיל בפחות. נהנינו נורא, וגם חסכתי את הפר-דים. שיחקתי אותה. חלק ג למחרת, הרבצתי ארוחת בוקר במלון, וגם הכנתי לי סנדביץ' לדרך. הגענו לאווירון, ושמחנו לראות שבפנים כבר היו דיילים. תמיד נחמד לדעת, שבחיל האוויר מוודאים שגם בדרך חזרה יהיו דיילים שידאגו לנו לאוכל בזמן הטיסה, ורק היה לנו קצת מוזר לשמוע מהם משהו על זה שהם עבדו גם בדרך הלוך. נראה לי שהמפונקים הקטנים קצת ממציאים, כי אני לא מכיר בחיל האוויר צוות שעובד הלוך חזור סוכרזית באותו היום, אבל מילא, שייהנו מהספק. בכל אופן, אמרתי להם שאני הקפטן, ולקחתי ידיעות, מעריב והארץ. גלובוס לא היה, אז ביקשתי במקום תה חליטת צמחים יפני ירוק חלב חצי סוכרזית, ואיזה עוגייה קטנה וצלחת פירות ליד, כי הייתי עדיין שבע מארוחת הבוקר. את הספיץ' לנוסעים כבר לא היה לי כוח לעשות, אז אמרתי לקצין ראשון שלי שיעשה, ושרק לא ישכח להזכיר להם מי הקברניט ושממריאים על מסלול 26 סוכרזית, למרות שלא הייתי בטוח שזה המסלול שממנו באמת נמריא. בטיסה עצמה היה די משעמם, חוץ מהקטע של האוכל, כשהדיילת אמרה לי שנשאר להם רק עוף ובקר, ושהדג נגמר. האמת היא, שאני לא אוכל בטיסות בד"כ, וגם בכלל לא אוהב דגים (נראה לי שזה עושה קשקשים), אני רק לא מבין למה הקייטרינג של חיל האוויר לא דואג לנו כמו שצריך, ונראה לי שאני הולך לכתוב על זה מכתב לרומנו, מפקד הטייסת. בכל אופן לקחתי מגש אחד עם קסרול של עוף ואחד של בקר, וכפיצוי על הדג שחסר ביקשתי מהדיילת שתביא לי מהמטבח האחורי שני חומוסים ורק פיתה אחת, כי לא רציתי להגזים עם האוכל. לקצין הראשון שלי ביקשתי שתביא מנת צוות לחמנייה סוכרזית. שיחקתי אותה. גם הנחיתה בנתב"ג עברה חלק. עדיין משמח אותי תמיד לגלות מחדש, איך חיל האוויר שלנו בנה כאלה מטוסים גדולים ומשוכללים, שנוחתים מצויין כשלא מפריעים להם. ממש אמריקה. השארתי לקצין ראשון שלי לסגור את הטיסה, והורדתי את חליפת הג'י-סוט, כי נראה לי שאחרי שהמטוס נוחת אני כבר לא צריך אותה. פתחנו דלתות, וביקשתי מהדיילים שאם במקרה יש נוסעים על המטוס שיעצרו אותם, בשביל שלא נתעכב בדרך למוניות. אחרי הכל, אני הקפטן... נ.ב. למחרת בבוקר קרה לי דבר מצחיק. הטלפון צלצל, ועל הקו היה בחור צעיר בשם יגאל, שהוא כנראה סמב"צ בטייסת, אבל אני לא מכיר אותו. הוא שאל אותי אם אני יכול לטוס מחר בבוקר, וכששאלתי אותו מאיפה הוא מתקשר הוא כנראה התבלבל, ובמקום להגיד לי שהוא מהמבצעים, הוא ענה לי שהוא מהצבא תצוותים. כנראה שהוא חדש... הסכמתי, אני לא צריך שבבסיס יגידו שאני סוציומט, כי אני ממש ממש לא, עובדה, איך הפכתי לקברניט??? אלוהים..... איך הפכתי לקברניט....?
-
***פרויקט VATIL & EL AL - הרשמה לקורס אוגוסט 07 נפתחה!*
a topic הוסיף את ה Kobi David ראשי / General
תתרעננו קצת, איפה לא כתבו על הפרוייקט הזה.... ידיעות אחרונות JOYSTIQ YNET וול סטריט ג'ורנל טקס הענקת תעודות באל על רשמים של חברי החטיבה על הפרוייקט FLIGHTSIM וגם פה.. COMAGZ וקצת על החוויות שאנחנו מקבלים מאל על: http://www.vatil.org/vatil/board/viewtopic.php?t=14490 http://www.vatil.org/vatil/board/viewtopic.php?t=15341 http://www.vatil.org/vatil/board/viewtopic.php?t=17624 עכשיו זאת ההזדמנות שלכם להיות חלק מהפרוייקט המדהים הזה. באוגוסט הקרוב, יתקיים באל על קורס הסבה לטייסים, ואנחנו כמובן נהיה שם לעזור לחניכי הקורס עד כמה שנוכל! אם החמצתם את ההזדמניות הקודמות מסיבה כל שהיא, זאת ההזדמנות הנוספת) להצטרף לפרוייקט האיכותי ביותר בתולדות VATSIM והחטיבה. כפי שנעשה בעבר, אנו מנסים לאתר חברי חטיבה פוטנציאליים, שמעוניינים לקחת חלק פעיל בפרוייקט, ולשמש כחונכים לחניכי על אל בכל הקשור לסימולטור ו VATSIM. כל משתתפי הפרוייקט בקורס האחרון אשר מעוניים להשתתף גם בקורס אוגוסט, מתבקשים לשלוח דוא"ל לכתובת מטה ולעדכן על כך. במסגרת הפרוייקט, יתדרכו החונכים מ VATIL את החניכים בקורס באופן אישי, הן על תפעול הסימולטור, והן על תפעול התוכנה הספציפית. הקורס מחולק ל 3 ציים: 747200 757/767 ו 737. כאשר ההדרכה תתבצע גם באמצעות התוכנות המקבילות (LDS767 RFP747 737PMDG) כל זוג חניכים ייקבל חונך אחד מטעם VATIL, ואולי אף יותר. * אנחנו לא הולכים ללמד אף אחד לטוס - אלא רק לסייע עם הסימולטור, ועם נדב"ר אזרחי. דרישות סף להגשת מועמדות לחונך מטעם VATIL בקורס טייסים שייפתח ב אוגוסט הקרוב: 1. חבר בחטיבה הישראלית ב VATSIM. 2. סימולטור מותקן (מחשב חזק יתרון) 3. שליטה בשפה האנגלית 4. גיל 16 ומעלה 5. עבר ללא בעיות משמעת במסגרת ארגון VATSIM 6. זמן פנוי לטובת הפרוייקט, שבוודאי יכלול לפחות מפגש אחד של יום הדרכה במתקני אל על, יום נוסף של תרגיל גדול ברשת (בו יארח החונך את החניך), ותמיכה טלפונית בכל הקשור לסימולטור ולתוכנה הנלווית. ההשתתפות בפרוייקט על בסיס התנדבותי בלבד. חברי החטיבה אשר ייבחרו לשמש כחונכים ייקבלו תעודה רישמית מטעם אל על ו VATIL. יזכו להשתתף במרבית שלי קורס ההסבה באל על, לרבות תדריכי צי, אימוני מוקאפ ועוד. חברים אשר ייבחרו להשתתף בפרוייקט, יעברו הכנה לקורס בכיתות ההדרכה במתחם אל על, על ידי אחראי הציים מטעם VATIL: רן פינקלס - 747 מיקי ליפ - 737 אלעד זיירמן - 767 רק חברים אשר יעברו בהצלחה את ההכנה לקורס, ישובצו כמדריכים לקורס אוגוסט 07. למעוניינם,ולכל שאלה, יש לשלוח דוא"ל לכתובת הבאה: elal.vatil@gmail.com ולציין את הצי שאליו הוא מעוניין להשתייך על פי סדר העדיפות. יש לציין גם את מספר ה VATSIM שלכם. שיהיה לכולנו בהצלחה!