ומהיכן הקביעה המוזרה הזו שראות זה לא הצד החזק של המטוס הזה? ובכלל, יש לי הרושם שכללי טיסת ראיה בעדיפות נמוכה בחטיבה הזו כשבמציאות המצב הוא בדיוק ההיפך. אז לידיעתכם, עוברים לטיסת מכשירים כשאין ברירה, כשתנאי הראות וקשר העין עם הקרקע לא מאפשרים טיסת ראיה ולא ההיפך . הסתייגות - יש מצבים, כמו באירליינרים, שמראש בוחרים לטוס בנתיבי מכשירים לפי כללי טיסת מכשירים למרות שיש תנאים שמאפשרים טיסת ראיה. אבל תשאלו כל טייס, תמיד יעדיף לטוס ראיה - הרבה יותר קל ונוח.
ברוכי.
מחזק את דבריך, כמעט כל פעם שישנם תנאי ראות, טייסי דלתא וקונטיננטל שנוחתים אצלנו בדייטונה הולכים על Visual approach.
ערן צוקר