עבור לתוכן

OmRI

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    2,098
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

OmRI's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

מוניטין

  1. בהחלט מרגש מאוד,כל הכבוד על בניית הדף וגם לזאב ז"ל שתרם רבות לפיתוח הקהילה והתחביב.
  2. שיהיה מזל טוב עופר!!..אתה באמת מרתק אותי לכיסא כשאתה מספר על טיסותייך במסוקים,אשמח תמיד לשמוע עוד ועוד כשיתאפשר לך! המשך להיות מיידע הפורום בנושאים לא פתורים ותודה ענקית על כל מעשייך בפורום
  3. היה מעניין מאוד לקרוא,תודה רבה על המידע עופר! אני חושב שזה לא שהנוער אינו מעוניין להיות בה,אני חושב פשוט שהוא גם חסר אמצעים לפעמים וגם במדינה שלנו הנושא הפוליטי בסופו של דבר עולה על כל נושא אחר הקשור אליה למשל העובדה שהיא עיר כה קדושה,פשוטה ומדהימה ביופיה! שיהיה לעיר הבירה שלנו מזל טוב ל-40 שנה לאיחודה! :new-bday: :new-bday: :new-bday:
  4. כן כן..מזל טוב לבר שלנו! לאלו שלא מכירים אותו...בר לאחרונה ללא יכולת לטוס עקב בעיות במחשב אך לאלו אשר כן מכירים אותו יודעים כמה תמיד הוא מוכן לעזור למי שרק צריך ואין ספק שהוא בנאדם שלומד מהר ומתמצא במה שצריך מתי שרק צריך. כמו כן,הוא גם חבר טוב וטייס מעולה! אז יאללה בחוריקו..שיהיה לך מזל טוב ליום ההולדת ה-16 שלך! והמשך להיות כמו שאתה ואף להתעלות על עצמך ברגעי האמת בחיים! :new-bday: :new-bday: :new-bday: :new-bday: :new-bday:
  5. מצטער על האיחור....ברכות על שיחרורך מצה"ל! אני זוכר שנסענו לספורטק בהרצליה..היה מאוד מהנה לשוחח איתך על נושאים רבים הקשורים למקום בו אתה משרת. תרמת רבות....המשך כך! ובהצלחה בהמשך דרכך...!
  6. קודם כל טל,גם אני גאה בך על ההישג. והנה...דלת אחת נסגרה בפנייך והשנייה נפתחה. אל תהסס,כי דלתות לא רק פותחים,גם נכנסים דרכן ורואים מה מחכה לנו שם ולך זה פיקוח טיסה. אז שיהיה בהצלחה מכל הלב! והמשך לעדכן! אור-אני מבין את התיסכול שחל בך בנוגע לניפוץ חלום אבל תתרום איפה שאתה הכי חושב שאתה יכול. 97 פותח בפנייך הרבה אני חושב...זה כמובן תלוי גם בקב"א שלך אך כמו כל בנאדם פה יש פה אנשים איכותיים מאוד שיכולים לתרום רבות ולא רק בצבא אלא גם בחיים. למעשה,ביום יום הם תורמים לנו. ואור עוד עצה קטנה...תפעל על מנת להגשים חלומותייך :wink: בהצלחה שיהיה לכולם!
  7. כנ"ל גם אני...אעשה מאמץ בכדי להגיע לאזכרה.
  8. לפי מילותיו של תומר..כל מילה חקוקה בסלע! בנאדם מדהים...אז המשך להיות כך ובהצלחה בכל שאיפה שלך לחיים.
  9. תהנה עופר....שמור על עצמך למרות הכל ובתקווה שהשקט יבוא לתושבי הצפון בארצנו.
  10. אתה באמת חושב שהאנשים בערוץ 1 יודעים מזה אינטרנט? :? חח מצטער להגיד אבל עם כמה מצחיק שזה נשמע זה נכון. ואיציק,הכתבה צולמה די מזמן יש מצב שלפני שלוש שבועות,אני לא יודע אבל אני די בטוח שזה היית אתה ואם לא,אז מזל טוב...לא ידעתי שיש לך אח תאום :roll: בכל מקרה,אתה דת"ק 4 נכון?
  11. שלום לכולם, סתם עניין של בירור....למי שראה לפני מספר דקות את הכתבה במסגרת התוכנית חשיפה לצפון בערוץ 1 באחת מטייסות חה"א בחצור ובחדר האוכל,הראו את טכנאי אחד הדת"קים אוכלים בחדר אוכל לאחר ההכנה הקשה של עובדי המטבח. ולפתע,אני רואה את איציק יושב לו שם ואוכל ומצחקק עם כל המכונאים. יש מישהו שראה...? נ.ב יש להם ריקשות
  12. יהב...כמו כולם כאן אני מאחל לך ולשאר תושבי צפון המדינה חזרה כמה שיותר מהר לחיי השגרה ללא כל הפחד המחבל ביום יום. מלאו אחר ההוראות במקרה וניתנות לכם כי עד עכשיו הוסק כי ברוב הערים לא מילאו אחר ההוראות ולכן מספר הנפגעים לרוב. המשך יום טוב לכולנו ומי ייתן והוא יעבור כמה שיותר בשקט! ערב טוב!
  13. מסכים איתך יהב...וכמובן תשקיע בלימודים תומר,תתמיד בכושר ויהיה בסדר. תחיה את החיים בינתיים,בצבא זה יחסר לך. יניב,מסכים גם איתך
  14. תומר,בין כמה אתה אם יורשה לי לשאול...(?) אם היית בצו ראשון,ויש לך פרופיל 82 ומעלה והינך חושב שהלך לך טוב בפסיכוטכני אז חכה לזימון למבדקי צוות אויר. אם עוד לא עברת,אז חכה לשלב הזה...הדרך ארוכה,איננה קלה ודורשת סבלנות רבה ומוטיבציה. וכפי שקראת...אתה יודע מהם השלבים עוד לפני שמגיעים לקורס עצמו. בכל מקרה,אני מאחל לך בהצלחה רבה! אני שמח לראות אנשים שהחלומות שלהם עוזרים להם להשתפר בדברים מסויימים גם כבני אדם וגם בתחומים אחרים. לילה טוב!
×
×
  • יצירת חדש...