עבור לתוכן

guyishai

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    277
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

Vatsim

  • VATSIM CID
    guyishai@yahoo.com

guyishai's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

מוניטין

  1. מזעזע לשמוע, יהי זכרו ברוך. :candle:
  2. אחלה שרטוט, חשבתי גם לעשות, אבל רציתי להספיק לענות מהר
  3. מהירותו הקרקעית תהיה גבוהה מ-100 קשר. הסבר: על כל מרחק מסוים שהמטוס עובר ביחס לאוויר (באמצעות המנוע שלו), הוא נסחף ביחד עם האוויר מרחק מסוים הצידה. כך בסה"כ מהירותו של המטוס אלכסונית ביחס לקרקע (הוא לא טס לכיוון אליו האף פונה) וגדולה ממהירות האוויר שלו. הרוח גורמת למטוס "להרוויח" עוד מרחק מסוים בכיוון הצידה באותו זמן טיסה שהיה ללא הרוח, והמרחק הגדול יותר לחלק לאותו הזמן יהיה שווה למהירות קרקעית גבוהה יותר.
  4. במטוסים הקלים שיצאו לאחרונה ה-VC פשוט מעולה! כל הכפתורים לחיצים, והמכשירים זזים חלק. אפשר לטוס טיסות שלמות רק מה-VC וזה הרבה יותר ריאליסטי, במיוחד אם עושים את מה שברוכי אמר. מטוסים שאני ממליץ עליהם בעניין הזה הם החדשים של קרנדו ודרימפליט. אני אישית כבר התרגלתי ל-VC וקשה לי לטוס דרך ה-2D אם אני חייב.. לכן אני מנסה תמיד "לשפץ" את המטוסים שאני אוהב כך שיהיה אפשר לטוס בהם מה-VC בצורה נוחה
  5. נראה אחלה מטוס! ד"א, לא בטוח שכולם לזה, אבל יצא גם Beech Baron 58 מצוין של DreamFleet לא מזמן
  6. אני חושב שהדבר קורה מכיוון שכשהמטוס מסבסב הוא מפסיק לנוע על קו ישר, ונע ב"קשת" לאחד מן הצדדים. הדבר גורם לכך שכנף אחת עוברת דרך ארוכה יותר מהכנף השנייה (הכנף החיצונית לקשת, כמובן) באותו זמן. כלומר, המהירות של הכנף הזאת ביחס לאוויר היא גבוהה יותר, פועל עליה כוח עילוי גדול יותר, היא עולה יותר מהכנף השנייה, ונוצר גלגול. מקווה שצדקתי... :?
  7. לא, הניבורד של חגי נכנס לעמוד של המקשים (controls), ושלי נכנס לעמוד briefing
  8. היי לכולם, בניתי לא מזמן תוכנת java קטנה שמבצעת פעולה מאוד פשוטה: היא לוקחת קובץ HTML שבוחרים ומכניסה את התוכן שלו לעמוד flight briefing שב-kneeboard. ייעדתי את זה בעיקר לתוכניות טיסה, כי אני תמיד אוהב להיות יכול לראות אותן בכל שלב בטיסה, וגם לא לבזבז עליהן דיו יקר אז זה באמת דיי פשוט: רק מפעילים את התוכנה, בוחרים קובץ HTML, ובטיסה אפשר לראות אותו ב-kneeboard בצורה נוחה (עמוד ה-briefing הוא גם העמוד הראשון של ה-kneeboard, כך שישר כשפותחים אותו אפשר לראות את הקובץ שנבחר). הכנתי כמה תוכניות טיסה, בעיקר ל-CVFR בארץ, שניתן להשתמש בהן עם התוכנה בקלות (התוכניות לא מציגות משהו שאין במפות ניווט, אך לפי דעתי הן עוזרות, כי ניתן לראות בעזרתן באופן מסודר את כל תוכנית, כולל מרחקים וכיוונים בכל הלגים (שלא תמיד מצוינים במפה)). אז להורדת התוכנה (וכמובן לא לשכוח לקראו את הרידמי!): http://www24.brinkster.com/guyishai/FPLoader.zip מי שלא מותקן לו java על המחשב יצטרך להוריד את הפלטפורמה של java מ-www.java.com או מ-java.sun.com. ולהורדת אוסף תוכניות טיסה: http://www24.brinkster.com/guyishai/Flight%20Plans.zip בין הקבצים שבאוסף יש גם קובץ template שאפשר לערוך אותו, ולבנות עוד תוכניות טיסה בפורמט הזה. תהנו, אני מקווה שתמצאו לזה שימוש!
  9. כל הכבוד לכל מי שהשקיע, האתר נראה מעולה!!!
  10. גם אצלי יש את אותה בעיה
  11. הנה סיפור אישי (כדאי לקרוא הכל, למרות שיצא קצת ארוך): לפני כשנתיים הצטרפתי לאימוני קונג-פו (איזה סוג של אמנות לחימה סינית) ביחד עם חבר טוב שלי. הכל התחיל בצורה טובה ונעימה, הרגשתי שאני לומד הרבה, וחיכיתי בקוצר רוח לאימונים כל שבוע. כעבור כמה זמן התחילה האווירה להשתבש טיפה: המדריך שלי התחיל לגעור בצורה לא נעימה על אנשים שעשו טעויות, ואותו חבר שהצטרף איתי ספג די הרבה הערות, והרגשתי שמהרבה אימונים הוא יוצא בתחושה ממש לא נעימה. השיא עבור אותו חבר שלי היה לדעתי פעם אחת שבה המדריך ביקש ממנו לעזור בהדגמה של תרגיל. החבר כנראה לא ממש היה מפוקס באותו יום, ולאחר שלא הצליח לבצע את מה שהמדריך ביקש כמו שצריך, המדריך פשוט היכה אותו בבטן באופן כואב ובעיקר משפיל מול כל הקבוצה. כעבור חודשיים בערך החבר שלי החליט שמספיק לו מזה, והוא עזב. אני נשארתי בחוג, כי ראיתי זאת בתור אתגר פיסי טוב שגם גרם לי להנות עדיין ברוב הפעמים. ככל שהזמן התקדם, הדרישות עלו, והאימונים הפכו לקשים ביותר, באופן טבעי, כמובן. אך לצערי, ביחד עם זאת המדריך חטף יותר התקפי זעם, צעק על אנשים יותר, והאווירה בחוג הדרדרה עבורי מאוד. הייתה לי מעין הרגשה שהמדריך הוא רודן עליון, ולפעמים אפילו הרגשתי כאילו המטרה שלי היא לקבל ממנו מחמאות ולא הערות בזמן האימון. כשקיבלתי הערות, הן היו בצורת צעקות מפחידות שלא רק שלא עודדו אותי לתקן את טעויותיי, אלא גם הכניסו אותי ללחץ מתמיד בזמן האימון. כבר לא חיכיתי לאימונים בקוצר רוח כמו בהתחלה, והתחלתי להרגיש לחץ רב בזמן שלפני האימונים: האם היום יהיה קשה במיוחד? האם המדריך יהיה עצבני? האם סביר שאני אחטוף היום הערות מפחידות ומשפילות??? היו לנו גם חלקים תאורטיים באימונים, שבהם הסבירו לנו ששיטת ההוראה שהחוג דוגל בה היא הטובה ביותר לדעתם, ומכינה את החניכים הכי טוב לקראת "הקרב האמיתי ברחוב". אני הרגשתי ההפך, שאני לא לומד בצורה טובה תחת כל הלחץ ומשטר האימה הצבאי שהמדריך המיט. הרגשתי גם שאי אפשר לפנות למדריך ולדבר על מה שאני חושב, כי הוא קיבל תדמית כל כך מפחידה עבורי ממה שקרה באימונים. לאחר חודשיים שלושה גם אני עזבתי את החוג, ואני מאוד מאוד מרוצה מההחלטה הזאת. אני מאמין שהחוג טעה בקשר לגישת הלימוד שלו, ושקשה מאוד לאנשים ללמוד ולהנות (סה"כ זה חוג שאמור להיות משהו מהנה לפנאי!) כשהם מקבלים בעיקר הערות ופחות מחמאות, במיוחד כאשר ההערות הן לא נעימות, וזורעות משטר אימה צבאי מסביב. נקודה למחשבה.
  12. בהצלחה רבה והחלמה מהירה :wink:
  13. סרטון מקצועי ביותר, ואני בטוח שיעזור לרבים. כל הכבוד!
  14. באמת מטוס מעולה! אפילו המכשירים ב-VC מתעדכנים בקצב טוב מאוד עד עכשיו טסתי בעיקר על ה-C177RG של F1 (המטוסים החביבים עלי הם הססנות הקטנות במודלי RG), והמטוס הזה הוא בהחלט קפיצת מדרגה מכל הבחינות לפי דעתי
  15. פשוט מדהים!!! ללא ספק זה הולך לשפר את חווית הטיסה ואת הריאליסטיות! כל הכבוד ליוצרים!!! =D>
×
×
  • יצירת חדש...