בוא נתחיל מהעניין , בארץ אין מה לצפות הרבה מבתי הספר שמציעים רשיונות בשלב הזה , מכל מיני סיבות שאני לא רוצה להכנס אליהן כרגע .
המדינה מספר 1 לתעופה היא לא אחרת מארה"ב , ועל כן גם היא מתהדרת במספר בתי ספר עצום שמציעים לך תוך שנה מסלול עד להגדר ATPL או FROZEN ATPL עם מטוסים חדישים ומטופילם בצורה הכי טובה שיש ,שלא לדבר על החוק בארה"ב שאוסר בתכלית האיסורים על שימוש בכלי תעופה שהינו לקוי לטיסה וגם נותנים לך אופציה להיות מדריך טיסה CFI או CFII ולעבוד שם בתור מדריך טיסה מה שיתן לך יתרון רב בצבירת שעות ופתיחת דלתות אל עבר ה AIRLINERS .
הכל במצב כלכלי , תוכניות משלובת כאלה עולות בד"כ + - 50 אלף $ .
אפשר לחלק את התוכנית לשני שלבים , וזה מה שאני החלטתי לעשות בשלב הזה .. והוא לסיים תוך חודשיים את ה PPL + הגדר מכשירים . לחזור לארץ להסב את הרשיו לישראלי .. לעבוד כמו חמור ולחזור שוב בעוד שנה לארה"ב להמשיך את ה CPL ומשם כבר השמיים הם הגבול כמו שאומרים .. כי לאחר CPL אתה יכול לקבל אישור עבודה ולצבור שעות וכסף אם התמזל מזלך ומצאת לך מקום טוב לעבוד בו .