עבור לתוכן

Moshico Biller

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    1,157
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

כל דבר שפורסם על-ידי Moshico Biller

  1. אמרו לי פעם CTRL + A אבל זה לא בסוף!!!!! :?
  2. כן או לא? 8-[
  3. אז שאני יבין עכשיו אני צריך להכניס בNAV1 את ה 112.0? וב CRS את ה017 ל03 אילת?
  4. 1. תודה! 2. אני לא צריך להכניס על התדר 109.7?
  5. חברה משהו מוזר!!!!! כשאני מכניס בתדר לדוגמא 12 ILS פועל מצויין אבל עם אני מכניס 109.7 פעול לי XXXX זה האילת לוקולייזר פועל ממש לא טוב כאילו זה ניראה שהמטוס לא מזדהה עם הכיוון ואני חושב שזה בגלל האיזור ההררי זה נכון? תקנו עם אני טועה תודה!
  6. עידו למה הכנפיים של הATR שלך עולים כלפי מעלה כזה מתעגלים ואיך פותחים א הדלת? רק את המטען הצלחתי אבל לא את הדלת
  7. כל הכבוד חברה אני שמתי לב בתקופה האחרונה רצים פה new! באבסים! מרשים לראות!
  8. אני מצטער שוב אבל אני לא מוצא לקראת סוף עמוד 2 אפשר בבקשה את שם הכותרת?
  9. אז זהו אני יודע שנוחתים על 140 או 150 אבל אני אמרתי שאצלי ועוד אצל עוד מישהו זה קורא שמתחת ל 200 מתרסק! טוב לא חשוב אני כבר אסתדר
  10. אבל ירדן ב WWW.IFS.UP.CO.IL יש כבר 300 767 בדיוק אותה צביעה אחלה מטוס ויש בעיה קצת ב200 767 שעשית פעם המטוס ממריא ומתרסק בלי סטוול כיאלו המטוס כבדדדדדדד וגם כשאני נוחת איתו הוא מתרסק פחות ממהירות 200
  11. רן אמר שיש תמונות של המטוס איפה אפשר קישור מדוייק בבקשה?
  12. שמע אם אתה רוצה מציאותי לך ל ריאליזם תשם הכל הכי high שיהיה הכל מאה אחוז ואצלי זה ככה וקראו לי כמה תקלות לדוגמא ATR42 של ישראיר לא ניסגר לי גלגל אחד בהמראה או בעיה של זרימת הדלק ועוד..........
  13. :evil: זה נשמע כמו תגובה עצבנית קרה משהו? דווקא הבנתי
  14. עם אתה רואה זה נישמע יותר לדן לא לך
  15. "תודה רבה" לך באמת דן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:
  16. סבא שלי היה פרסר באלעל 32 שנה דייל ראשי אני נכנס איתו לכל הדברים של אלעל וגם כשקיבלו את ה777
  17. טוב ואת זה שהיא קיימת כבר אמרו!
  18. ומשיהו משתמש עם זה?
  19. חברה תגידו חשבתי על איזה רעיון שאפשר שתיהיה איזו תוכנה כזו שבמקום הפקחים של הואטסים יהיו ב ASRC יכולה להיות תוכנה שפשוט נגיד המגדל פיקוח בהרצליה שרואים אותו בסינרי או אילת או בן גוריון שהפקחים יהיו ממש בתוך המבנה ויוכלו לזוז לצדדים עם המקשים כמו שאנחנו זזים בתוך המטוס בזוויות שונות.... אז פשוט הפקחים "יושבים" בתוך המגדל וזה ממש המגדל שיש בנמל אז באותה נקודה ורואים כמובן זכוכיות ראוה וכאלה וזה ממש כמו המציאות ונגיד עם קרקע יתחבר אז יהיה לו את המקום שלו במגדל וכך הלאה..... ובתוך הפאנל של המגדל של הפקח יהיה גם התוכנה ASRC או משהו אחר שמפקחת. תחשבו על זה! :wink:
  20. איתי כתבתי מחשב טיסה זה אותו דבר
  21. איזה כיף חופש! איזה שווה לבוא בזריחה לשמה!
  22. תלוי איפ אתה רוצה? ב flight planer של הסימולטור או ב fsnavigator או במחשב טיסה
×
×
  • יצירת חדש...