
Bob Klein
חבר חטיבה-
הודעות פעילות
80 -
הצטרפות
-
ביקור לאחרון
Bob Klein's Achievements
Newbie (1/14)
0
מוניטין
-
מחפש תוכנה חלופית לFSNAV שלא תלויה בסימולטור
Bob Klein replied to Itay Zecharia's topic in ראשי / General
FSBuild בתשלום, Super Flght Planner בחינם -
הוספת מספר VATSIM לפרופיל - מדיניות פורום VATIL
Bob Klein replied to Ittai Arnon's topic in ראשי / General
אתה תתמקד בעיקר שהוא איכות הפורום והפוסטים ואנחנו שנבחרנו לשמש בתפקידים שונים בצוות הפורום או החטיבה נתמקד גם בתפל לפעמים, כדי שלך יהיה יותר נעים לכתוב ולקרוא בפורום ואגב מרוב התגובות שלך בגנות הצוות והעיסוקים התפלים שלו ניתן להבין שכנראה באכפת לך מהמקום הזה, על כן נדמה לי שהגיע הזמן להתחיל לכבד את החוקים שלו ואת האנשים שאמורים לאכוף אותם קצת יותר. תודה מראש א ) אכן אכפת לי, שאחרת לא הייתי טורח להגיב על מה שלדעתי הינו התנהלות שגויה. ב ) אינני מעונין ללכת למקום אליו אתה מושך את הדיון. אין לי כל עניין אישי לא אתך ולא עם איש מבאי הפורום. רוצה לנהל דיון? בבקשה, אבל דבר לגופו של ענין ולא לגופו של אדם - זה אגב כלל יותר עקרוני ממספר ואטסים בחתימה... -
הוספת מספר VATSIM לפרופיל - מדיניות פורום VATIL
Bob Klein replied to Ittai Arnon's topic in ראשי / General
-1 ומדוע: 1) "טיסה ברשת" לא צריכה פורום! לכל היותר לוח מודעות מנהלתי ( יש פיקוח, אין פיקוח) פלוס דף תמיכה בתוכנות הרלוונטיות. כל מה שמעבר לכך זה תעופה, סימולטורים, מה שרק תרצה רק לא "רשת" הפורום ברובו אינו עוסק ומעולם לא עסק בטיסה ברשת באופן ספציפי, ולו רק מהסיבה הפשוטה שאין ממש במה לעסוק 2) כל מי שיכול להכנס תחת יוזר פיקטיבי יכול בדיוק באותה מידה של קלות להוציא מספרי ואטסים ככל שיחשוק - השיקול הזה איננו רלונטי. 3) משתמשים חדשים שלא יחשפו לפורום לא יהיו לא כאן ולא ברשת. אתה באמת סבור שתוכל לפצות על סגירת הפורום בטופיק ? הצעד הזה הוא קונטרה-פרודוקטיבי מבחינת מצטרפים חדשים מכל הסיבות הטובות שהעלה עידו, ואין טעם לחזור עליהן שוב. מוטב להתמקד בעיקר, והוא שיפור איכותו (!) של הפורום - קרי איכות הפוסטים והנושאים. ההתעסקות המוגזמת לטעמי בטכנוקרטיה, לא רק שאינה תורמת דבר אלה מרחיקה את אלו המסוגלים לתרום לתוכן! ובכך בא שכרו בהפסדו.. -
ישנה בעיה ידועה בסימולטור של מקדם חיכוך לא ריאליסטי. זה בא בעיקר לידי ביטוי בכוח רב מדי הנדרש לצורך תזוזה או באי יכולת להסיע בסרק במטוסים שמתנהגים כך במציאות. ישנה דרך לתקן את אותו מקדם חיכוך ולהביאו לערכים ריאלים (מדובר בעריכה של אחד מקבצי ה DLL) אולם יש לזכור כי בתכנון הראשוני של הדינאמיקה לכל מטוס נעשה שימוש במקדם החיכוך הדיפולטי של הסימולטור. כלומר, שינוי מקדם החיכוך יצריך שינוי של הדינאמיקה בכל מטוס ומטוס שאחרת נקבל התנהגות מוזרה כגון מרחקי הרצה ובלימה שגויים, ועוד. בקיצור, כאב ראש גדול מדי בעבור שיפור קטן למדי.
-
הבעיה עם אירבאסים היא שאי אפשר ליצור מעין "גרסת ביניים" מבחינת מורכבות המודל. בשביל מטוס עם פאנל של אירבאס והתנהגות של בואינג מספיק גם המודל העתיק (והמצויין) של PSS. התנהגות המטוס, מערכות ההגנה וממשק המחשב-הגאים היחודי לאירבאס הם פיצ'רים קשים לתכנות והם הם הסיבה העקרית מדוע אין ולו סימולציה אחת לאירבוס המקיפה את כל הפיצ'רים היחודיים הללו. זאת, למרות נסיונות רבים למדל את המטוס. מבחינתי עד שלא יהיה אירבאס שיתנהג כמו אירבאס , אני נשאר עם הפאנל של PSS או טוב מכך - עם מבחר רחב של מטוסים אחרים הממודלים הייטב ( לא, לאו דוקא בואינגים)
-
המטוס הזה קוצר שבחים בכל פורום נחשב. נכון להיום זהו ה73 הטוב מסוגו - לפחות בדרגה אחת טוב יותר מהNG הוותיק של PMDG. אינני בטוח שהNG החדש של PMDG יהיה טוב בהרבה, אם בכלל, מהמודל של הצוות הסיני. כך או אחרת אין ספק שמחירו יהיה הרבה הרבה פחות אטרקטיבי. ובכלל, לי אישית הרבה יותר נעים לתמוך בשחקן חדש בשוק התוספים ובפרט כשאותו שחקן היה עד לא מזמן צוות פיתוח לתוסף חינמי. הבאגים שנבהלת מהם, ברובם אינם רצינים. כל תוסף חדש גורר אחריו פאץ' אחד או שניים. אפילו אלו ש"מראים לכולם" מוציאים גרסאות תיקון לכל מודל חדש, כך שגם אם מתגלים פה ושם באגים קטנים, הרי זה לא בלתי צפוי.
-
אדם, לא חבל להרוס שרשור מעניין עם השטויות האלו??!! מתי תבינו שאתם יורים לעצמכם ברגל?? במקום להתעסק ברווחים ביוזר או בכל מיני חוקים הזוים נסו לשם שינוי לדאוג לאיכות הפורום ולא לכל מיני "חוקי" למינהם. או שהתענוג הבלתי ברור לנפנף באצבע ולנזוף במשתמשים שווה כל מחיר??!
-
זה נכון מאד, אבל כבר היום ניתן לקבל הדמיה סבירה עד טובה עם האפשרויות הקיימות. מכל מקום כפי שציינתי, איש איננו יודע מהי החייה שMS מתעתדת לשחרר. לא מן הנמנע שיהיה זה איזה מוצר ארקיידי שבינו לבין סימולטור אין הרבה במשותף.
-
שמע, זו התפתחות מעניינת דוקא מהטעם שציינת. כלומר החזרה של MS לתחום אותו נטשו רק לא מזמן. למיטב הבנתי, איש עוד לא יודע מה בדיוק טבעה של אותה חיה שMS קוראת לה FLIGHT, לכן התגובות נראות לי קצת מגוכחות. כלומר, תילי תילים של ויכוחים ותיאוריות סביב משהו שאיש אינו באמת יודע מהו.
-
יעקב, לא חושב שעופר נעלב, השאלה היא : האם יש עדויות מהימנות (קרי: לא ילדים שצועקים "ריאלסטי" או " לא ריאליסטי" כי ככה נדמה להם) ממשתמשים רציניים על כך שהתיקון אכן מתקן את מה שצריך.
-
הדגם אכן איכותי מאד, וההשואה לMD של לאונרדו אכן הולמת ולא רק משום שמדובר ב T-TAIL. הMD מורכב מעט יותר ברמת המידול אולם אין אלו פערים אשר מעמידים את הדגמים ברמות שונות. עלי לסייג ולומר שאינני משתמש ב FSX לכן כל נסיוני בFS9 ולגירסה זו, אין בעיות מיוחדות. הדינאמיקה טובה - מתאימה לטבלאות. האוטומציה יציבה ופועלת על פי הספר והדגם איננו תובעני יתר על המידה מבחינת ביצועי מחשב. בסך הכל, הפוקר הוא הריג'ונל ג'ט הטוב ביותר שמוצע כרגע למיטב ידיעתי. הדגם הוא פרי עבודתו של מפתח בודד אשר נטש כרגע את הפרויקט ככל שזה נוגע לתכנות (למרות ששוב, לא מצאתי פגמים של ממש בגירסת ה FS9). החברה מודיעה כי היא ממשיכה לעבוד על גרסת VC, עבור מי שזה מעניין אותו. אני אישית חי טוב מאוד גם בלעדיו (או בלי כל הפיצ'פקס הקשורים לדגם הויזואלי) בהחלט מומלץ למי שמחפש מטוס בקטגוריה זו להנגר שלו
-
צבי, צריך לראות את הדברים בקונטקסט המתאים. בסופו של חשבון מדובר בהובי - דרך מהנה להעביר זמן פנוי. הדברים נכונים גם לחברים "אקטיבים", כאלו שיוצרים, מדריכים וכו', וגם ל"פאסיבים" שרק צורכים. גם אלו וגם אלו בראש וראשונה עושים את מה שעושים להנאתם שלהם. יש מי שנהנה לטוס ברשת, יש מי שנהנה לפקח ויש מי שנהנה להכשיר פקחים או ליצור סינרים. ברגע שהתנאי הזה לא מתקיים, אין טעם בעשיה בין אם זו "נתינה" או "קבלה" (למעשה בשני המקרים מדובר בשתי דרכים לקבל הנאה). המקום היחידי, לדעתי, אליו ניתן להגיע הוא הנאה מהפעילות - תהיה אשר תהיה. ברגע שמי מהצדדים מוצא משהו טוב יותר לעשות בזמנו הפנוי, מוטב שיעשה זאת. כל עניין ה"מחויבות" לא רלבנטי בהקשר זה. המקסימום שניתן - וראוי לצפות, הוא לתודה מנומסת.
-
להיפך תומר, לכל סוג או קבוצה של מטוסים יש כבר סימולציה טובה - מלבד לאירבאסים, ולא בכדי. קשה מאד לתכנת על הפלטפורמה האווירודינמית שמספקת מיקרוסופט פיצ'רים כמו FBW. מעבר לכך שמידול המערכות של האירבס דורשות תכנות מתקדם בהרבה מעבר למה שהSDK הבסיסי מספק. זו הסיבה שעד היום אין גרסה שאיננה חלקית ביותר למטוס האירופי. לדוגמאות שהזכרת יש כבר סימולציות טובות, דוגמת ה742 הוותיק של RFP או ה 727 של DF. לא חושב שאיזו גרסה מתקדמת יותר מה707 של CS תציג דברים שלא ראית כבר קודם באחת הדוגמאות שציינתי כבר, למשל.
-
מי מנהל מה ואיפה ישראל בכל זה? http://www.vatme.net/
-
אחרי ההתפתחות של אקספליין כדאי לעקוב ולו רק מהטעם הפשוט שזהו הסימולטור היחידי שעדיין מתפתח ההדיוטות והנאיבים ימשיכו מן הסתם לפנטז סביב ההצהרות של אירוסופט אולם מי שקצת מכיר את המטריה מבין ודאי שאלו לא יותר מנסיונות לעשות קצת גלים בכוס המים. כרגע, כל מה שיש זה אקספליין (ופלייטגיר במידה מסוימת). @נוריאל נזכרתי! מדובר בתוכנה בשם FSEARTHTILES. יתרונה, בכך שהיא מסוגלת לקמפל גם עבור FS9 - הסים הפרינציפאלי שלי (גם אם הוא בן 7). אגב, כיצד מטפל ה BUILDER שהזכרת בטקסטורות לילה? או טקסטורות עונתיות? אפשר להוציא טיסה עם צסנה או מטוס קל\בינוני ותקבל רמת סימולציה טובה לפחות כמו זו של MSFS לגבי סינרי, אולי רון יודע אבל מן הסתם הגרפיקה של מייקרוסופט טובה יותר. אגב, אחד הסימולורים הכי נחשבים הוא ה PS1 של אארווינקס. מישהו ראה את הגרפיקה והסינרי שלו? לFSX , מנקודת ראותי , שני יתרונות על קודמו. האחד - היכולת להציג טקסורות ברזולוציה גבוהה, השני - זרמי האוויר האנכיים שממודלים ב X אך לא ב 9. למעשה, היתרון הראשון "מחזיק" עד לגובה K או 2K. מעבר לכך הרזולוציה הופכת לפחות חשובה והלנדקלאס המביש של FSX נחשף במלוא הדרו. זרמי האויר האנכים הם אכן שיפור ניכר ומביאים תחושה אמיתית יותר מהמודלים של FS9 שמרגישים כאילו הם צמודים לפסים בלתי נראים. על חסרונותיו של FSX מול FS9 , אין צורך להרחיב.