
Yaron Alterman
חבר חטיבה-
הודעות פעילות
82 -
הצטרפות
-
ביקור לאחרון
-
Days Won
5
Yaron Alterman last won the day on ספטמבר 7 2015
Yaron Alterman had the most liked content!
אודות Yaron Alterman
- יום הולדת 25/06/1975
פרטי משתמש
-
Simulator
Flight Simulator X
Vatsim
-
VATSIM CID
1194509
מבקרים אחרונים
715 צפיות בפרופיל
Yaron Alterman's Achievements
Newbie (1/14)
54
מוניטין
-
מעולה - אם המטרה היא לדמות טייס מסחרי, אז לטייס מסחרי לא מורידים את הוצאות הדלק מהמשכורת אם המטרה לדמות טייס פרטי, אז לטייס פרטי לא משלמים משכורת
-
למה?
-
היי נוי, כל זה ברור לי, ואני אכן חבר ב-vatil. מה שהתכוונתי לשאול זה האם כדי לטוס ברשת אני צריך את FSINN בנוסף ל-ACRES, ואני מבין עכשיו שהתשובה היא כן. מה שלא ברור לי עדיין זה האם אחרי שהגשתי את תוכנית הטיסה דרך ה-ACRES, אני עדיין צריך להגיש את תוכנית הטיסה גם דרך ה-FSINN? דהיינו לבצע Send to tower? או שהגשה דרך ה-ACRES מספיקה כדי להעביר לבקרה את התוכנית שלי. הסיבה שאני שואל היא שכשאני נכנס לאתר של שחף אני רואה הרבה טיסות שקורות בזמן אמת, אבל אני לא רואה אף אחת מהן כטיסה פעילה באתר vatil כפי שקורה כשמתחברים לרשת דרך FSINN. גם לא רואה אותם ב-VATSPY תודה, ירון
-
אני רק שאלה של צעיר . ע"מ להתחבר ל-vatil, אני עדיין צריך להתחבר בצורה הרגילה דרך FSInn בנוסף ל-ACARS נכון?
-
Yaron Alterman בתגובה עם סמל a post in a topic: שחף תעופה - החברה הווירטואלית החדשה
-
הצטרפתי, יהיה כיף!!! חיכיתי לחברה וירטואלית כזו שתתן מענה למטוסים קלים. יישר כח.
-
[28.6 בשעה 21:00] אירוע קלים בלילה
Yaron Alterman replied to Yarden Ben-Dor's topic in ראשי / General
אחחח פיספסתי את זה. יש צפי לעוד אחד? -
זה היה במיראז' ולא בקורנס... נחיתה באבו רודס. itamar-neuner.co.il/story_in.asp?zone=s&pageNum=16
-
ME & Mediterranean Illuminated פורסמו תדריך ורשימת פקחים !
Yaron Alterman replied to Yarden Ben-Dor's topic in ראשי / General
כריס, טסתי הפעם בססנה ולא במסוק. הטיסה הייתה מקריית שמונה למצדה מעל הסינרי המדהים שלך. היום בערב אנסה להעלות תמונות. מבחינתי למרות שטסתי cvfr פנים ארצי והיוויתי תנועה צדדית", קיבלתי את 100% היחס והבקרה שהייתי צריך, ואני חייב לומר שזה היה מציאותי ביותר. תודה רבה לכם על הארוע, לי זה השאיר טעם של עוד...- 44 תגובות
-
- אפיפיור
- מזרח התיכון
-
(ו8 נוספים)
תויג עם:
-
ME & Mediterranean Illuminated פורסמו תדריך ורשימת פקחים !
Yaron Alterman replied to Yarden Ben-Dor's topic in ראשי / General
האם טיסות cvfr פנים ארציות תתקבלנה בברכה או שזה יצור עומס מיותר על פקחי תל אביב באירוע? מה ההעדפה?- 44 תגובות
-
- אפיפיור
- מזרח התיכון
-
(ו8 נוספים)
תויג עם:
-
שלום חי, אחרי שנים של טיסה בשמי הארץ בחיים האמיתיים, אני מעוניין לעשות את זה גם בשמי הארץ הוירטואליים (זה אחלה אימון). בחיים האמיתיים אני בישורת האחרונה לצבירת שעות לקראת הגדר מכשירים, אז לפני כל טיסה שאני עושה, אני אוהב לתרגל אותה כאן אשמח לטיסות משותפות (בדרך כלל אני טס בשעות המאוחרות 22:00 ומעלה, ולצערי בשעות הללו כמעט ואין פיקוח בכלל. טיסות מהנות, ירון
-
ליאב, עד כמה שאני מכיר מסוקים במציאות יכול לטוס בנתיבי אז"מ/חקלאי - האם גם ברשת זה מותר?
-
תודה רבה לכל העונים. כיום אני משתמש ב-photoreal של תומר חיים. האם ניתן להשתמש בשני התוספים של תומר ושל chris? או שיש ביניהם חפיפה? מה מומלץ? גם אני שמתי לב שבאיזור הצפון הכיסוי ממש טוב, האם יש כיסוי טוב גם של איזור הדרום/ים המלח (למשל איזור הבקעה - טירת צבי, ארגמן, פצאל, כוכב השחר וכו'). שאלה נוספת מהיכן אני יכול להוריד קובץ נקודות VFR ל-flight planner העדכני ביותר? בתודה מראש.
-
שלום לכולם, שאלה לי: עד כמה זה אפשרי בסימולטור, עם ה-Landclass, ועם ה-photo real של תומר חיים לבצע טיסת CVFR מלאה בארץ עם שימוש בשעון, מפה וראייה של השטח בלבד (ללא GPS). האם עד כמה שידוע לכם יש איזורים שלא ניתן לעשות את זה בהם עקב חוסר דיוק של השטח? תודה, ירון
-
אמיר, כמובן שהדברים מעל הם פרשנות שלי, ומי שרוצה לקפל מדפים אחרי נגיעה, שיבושם לו, אני רק מביע את דעתי על האספקט הבטיחותי של העניין - ועדיין זו רק דעתי. לחלוטין מסכים שצריך לתרגל דברים שהם לא סטנדרטיים, אני אישית עושה את זה, ואני מאמין שכך גם כל טייס רציני, אבל זה עדיין במסגרת תרגול. אתה יודע, אפשר גם בכל נחיתה לנחות בלי מדפים בכלל, אבל אנחנו עושים את זה רק במסגרת תרגול, ולא תמיד. אני מאמין שגם אתה לא מבצע את הפרוצדורה של short field תמיד אלא במסגרת תרגול. לנחות ללא קיפול מדפים עם הנגיעה בהרצליה זה בהחלט לא להיות טייס ניסוי , וממש לא פרשנות שלי, זה מה שכתוב בספר המטוס לגבי normal landing procedure. אני מניח שרוב הפעמים זו הפרוצדורה שנשתמש בה לנחיתה בשדה מסוג זה, אלא אם כן אנחנו מתרגלים. ברור שצריך להרגיש נח בכל מעטפת התפעול, אבל אני מדבר פה על טיסה בתוך המעטפת, וכשטסים שם מבצעים את הפרוצדורות המתאימות, ולא צריך לערבב עם דברים מהפרוצדורות הפחות סטנדרטיות, את זה צריך להשאיר לתרגול (שכמובן הסכמנו שצריך לעשות הרבה). אני אישית פשוט מכיר מישהו (לא זה לא אני ) שתוך כדי הסעה דפק כנף עם מטוס חונה, רק בגלל שתוך כדי הסעה הרים מדפים - לכאורה, כמו שאתה אומר, לא צריך להוריד את העיניים מהמסלול, אבל אינסטינקטיבית זה מה שהוא עשה. עכשיו תאר לעצמך מה היה יכול לקרות אם זה היה באמצע ריצת נחיתה? ד"א שאלת תם - יש שדה או מנחת בארץ לססנות שבאמת דורש short field landing? אני לא מכיר כזה. ושאלות לניצן: איזו מצלמה זו, ואיפה מיקמת אותה? לפי תחילת ההסעה, נראה שהתחלת מהחנייה של moonair - איזה מטוס זה? ושוב מצטער על הסטת הנושא, אבל אני חושב שהכיוון שהתפתח הוא מעניין ומלמד.
-
איתי נכון - אבל זה כשמבצעים short field landing בכוונה לעצור על מסלול קצר, נגיד ב-bush באפריקה, ולא על מסלול ארוך יחסית לססנה כמו בהרצליה - שם לדעתי, ומסתבר גם לדעת הFAA, עדיף לתת מקום ראשון לבטיחות, ולהסתפק באפקט של גרר המדפים. אבל הסטנו את נושא השרשור המקורי...