עבור לתוכן

Stas Harchuk

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    181
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

  • Days Won

    14

Stas Harchuk last won the day on מרץ 23 2016

Stas Harchuk had the most liked content!

אודות Stas Harchuk

  • יום הולדת 20/02/1990

פרטי משתמש

  • Simulator
    Flight Simulator X

Vatsim

  • VATSIM CID
    999196

מבקרים אחרונים

823 צפיות בפרופיל

Stas Harchuk's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

78

מוניטין

  1. מישהו אמר AIRBUS? באירבסים המצערת לא זזה גם אם המחשב שולט על הדחף. כמו שכבר נאמר, או AP+AT או לא זה ולא זה(לא כולל מצב TOGA שהוא אוטומציה לדחף מירבי מבלי לשלוט על הAP).
  2. יכול להיות בשRA התכונו לציין את סוג הRA שקיבלת. אני לא חושב שמישהו יתלונן את תגיד CLIMB\DESCENT ולא סתם RA.
  3. לקח שנלמד בדרך הקשה לצערינו. הרבה פעמים הטייס ידווח "TCAS XXXX" כאשר הXXX זה ההוראה שהוא קיבל מהTCAS על מנת שהפקח גם ידע מה הטייס עושה(עוזר למנוע קונפליקט מתגלגל עם תנועות אחרות). ,
  4. הTCAS דיברו בינהם גם בתקופה ההיא, גם שם ההתראות שקיבלו הטיסים מהמערכת היו שונות(אחד לטפס והשני קיבל להנמיך), הבעיה נוצרה כאשר הפקח נתן הוראה תקיפה ומידית שהיתה מנוגדת להוראת הTCAS. כלומר הTCAS אמר להם "טפס" והפקח "הנמך"(או הפוך, לא משנה כל כך), הצוות החליט לבצע את הוראת הפקח שהייתה תקיפה ומידית(כמאט צעקה) ולא את הוראת הTCAS(שהיא "יבשה" ורגועה) מה שגרם לשני הצוותים לעשות את אותה הפעולה בדיוק(למרות שהTACS אמר להם דברים שונים). אחד השינויים הכי גדולים(לפי דעתי) שבוצע בTCAS מאז התאונה ההיא זה שהיום(חובה מדצמבר 2015), כל TCAS יכול לשנות את ההוראה שניתנת לטייס במידה והמטוס השני מבצע פעולה הפוכה להוראה(מנמיך בהוראת טיפוס/ מטפס בהוראת הנמכה). עריכה: כן דיברתי על ה1000 FT/MIN.
  5. למעשה ה"נוהל" תקף לכל המרחבים ולא רק לFAA/RVSM שכן הTCAS אינו מבדיל בין המרחבים שאתה טס בהם, ויתן התראה בכל מרחב אם הדבר מצריך זאת. יש בעיה במצבים שעקב טעות תיפעול/תיכנון הפקח והTCAS נותנים הוראות מנוגדות למניעת התנגשות, ואז הטייס עלול לבצע את פעולות הפקח ולא הTCAS שכן הקול של הפקח יכול להיות מאוד תקיף ולחוץ בניגוד לTCAS שהוא קול קבוע ורגוע. דוגמא למצב כזה שלא נגמר טוב- תאונת(התנגשות) הTU-154 ו757 מעל גרמניה, הTCAS אמר א' והפקח ב' וכך שני המטוסים ביצעו בדיוק אותו דבר(הנמיכו אם אני זוכר נכון, כאשר האחד עקב אחרי הTCAS והשני להוראות הפקח).
  6. מהפורום של PMDG(AVSIM) בדיון על ה777 בזמנו. אני לא מצליח למצוא את ההודעה המדויקת אבל אחד מהמנהלים שם הסביר שזה הדרך של PMDG להפיץ BETA לבודקים ובו זמנית לבדוק שכל המערכת שלהם מתפקדת כמו שצריך לאחר הוספת מוצר חדש.
  7. זה לא בדיחה, זה הדרך שלהם להפיץ את המטוס לצוות הBETA, וכדי שאנשים ממש מכורים לא יקנו את ה"BEAT" הם עושים לו מחיר הזוי.
  8. לפי הדו"ח הטייס שהגיע מחו"ל לוקה בחסר בכל הנושא של מודעות מרחבית, כמו כן לא נראה לי שהוא באמת היה בקשר עין עם הATR אלא עם תנועה אחרת לגמרה כי זה ההסבר היחיד לביצוע התארגנות "אחרי הATR"(הנמכה) כאשר הATR מעליך.
  9. לא חשבתי שכן, פשוט מציין שלא תיכנסו לפינה לא טובה עם הרשימת תפוצה.
  10. תזכרו רק להוסיף אפשרות להסרה מרשימת התפוצה(חוק הספאם)
  11. אם אני לא טועה ב787 עברו למיזוג אויר מבוסס חשמל בלבד, ומנותק לחלוטין מהמנועים.
  12. זה הנחיה של רוב השדות בעולם(לצורך שמירה על הסביבה, והקטנת הרעש), אם אני לא טועה המגבלה הכללית הינה 15 דק' לפני הEOBT(דחיפה) ועד 10 דק' אחרי הכניסה לגייט. APU לרוב לא מספיק חזק לספק מתח חשמלי לכל המערכות במטוס לזמן ממושך, אבל הוא בהחלט חזק דיו להפעיל את כל המערכות החיוניות לבטיחות הטיסה(למקרה של אובדן שני המנועים). את הAPU עצמו אפשר להתניע עם BAT בלבד. השימוש הGPU נעוד למזער את השימוש בAPU שהפעלתו יותר יקרה(צורך דס"ל והרבה יותר מורכב מאשר לקבל חשמל מתחנת הכוח המקומית).
  13. השאלה מלמדת שלא הקראת את המדריך של המטוס. קיים מקור מתח שמותקן על המטוס עצמו שמאפשר הנעה- APU.
  14. כל הכבוד על היוזמה. רק חבל שבטופס הרשמה אין את האפשרות לסמן גם IVAO וגם VATIL(לאלו שחברים בשניהם). לצערי זה נופל לי על מועד א' במכללה
  15. בהצלחה לעוזבים ובהצלחה לבאים.
×
×
  • יצירת חדש...