xenopus פורסם נובמבר 25, 2005 דיווח פורסם נובמבר 25, 2005 http://www.precisionmanuals.com/downloa ... 8&iType=23
Raz_G פורסם נובמבר 25, 2005 דיווח פורסם נובמבר 25, 2005 :shock: :shock: :shock: סוףףףףףףףף-סוףףףף!!!! :wink:
matan פורסם נובמבר 25, 2005 דיווח פורסם נובמבר 25, 2005 בטח יקחו ממכם כסף על זה... אילן אתה מדבר ברצינות? :shock: :shock:
Almog Atar פורסם נובמבר 25, 2005 דיווח פורסם נובמבר 25, 2005 בטח יקחו ממכם כסף על זה... לא חרשתם מספיק על כל הבדיחות על PMDG ?
Or Netzer פורסם נובמבר 25, 2005 דיווח פורסם נובמבר 25, 2005 בטח יקחו ממכם כסף על זה... לא חרשתם מספיק על כל הבדיחות על PMDG ? לא הם נראה לי מקבלים דולר על כל בדיחה שאנחנו יורדים עליהם :wink:
oz פורסם נובמבר 25, 2005 דיווח פורסם נובמבר 25, 2005 בטח יקחו ממכם כסף על זה... לא חרשתם מספיק על כל הבדיחות על PMDG ? לא הם נראה לי מקבלים דולר על כל בדיחה שאנחנו יורדים עליהם :wink: 55 דולר :roll:
Opher Ben Peretz פורסם נובמבר 25, 2005 דיווח פורסם נובמבר 25, 2005 שבת שלום, 1. הידיעה מ- 11.11. 2. בידיעה נאמר כי מעבירים את המוצר המעודכן לבדיקות ביטא. השלמת הפרויקט צפויה לקחת זמן מה, בכל מוצר שמגיע גמור כמו שצריך. 3. המטוס בסדר גמור למעט דברים קטנים. 4. ביצעתי לאחרונה כמה פעמים את הנתיב KORD-VHHH, אורכו 7,145NM, עובר ישירות מעל לקוטב הצפוני, בדרך כלל נגד רוחות חזקות, יונייטד מבצעת אותו בטיסה יומית UA895 עם B744. את הטיסה ביצעתי להשוואה גם עם PSS B777-300ER, שניהם במשקלי המראה מרביים ודלק מלא, והרי התרשמותי: א. כפי שטענתי בפורום PMDG, תצרוכת הדלק של הדגם שלהם גבוהה מדי. לא ניתן להגיע בנתונים שיוט מיטביים ליעד, חסר די הרבה דלק. יונייטד מגיעה כמעט תמיד ללא עצירה. ה- 773 מגיע עם הרבה עודף דלק. ב. לפי חישובי, המטען המשתלם של שניהם כמעט זהה בנתונים אלה. ג. ה- 773 צורך לאותה טיסה כ- 300,000 ליב' וה- 744 בסימולטור מעל 400,000, במציאות כנראה 365,000. מדבר בעד עצמו, בעד טכנולוגיה המתקדמת עם הזמן, ונגד 4 מנועים. B744 מהיר מעט יותר, 0.86 לעומת 0.84 מאך. נ.ב. הפאטש כלול במחיר הקדילאק.