עבור לתוכן
Itay Zecharia

האם אתם נוחתים ידני, או שהטייס האוטומטי מנחית את המטוס?

Recommended Posts

פורסם

שמעתי שיש חוק שאומר שצריך לנחות אוטמטי לפחות פעם בחודש...

ואילו לדעת כולם יותר מהנה לנחות ידני.

האם אתם נוחתים ידני, או שהטייס האוטומטי מנחית את המטוס?

פורסם

שמע זה תלוי, מן הסתם לא תנחת ויזואלי כשאתה לא רואה כלום...

הכל בהתאם לתנאי הסביבה(ולהוראות הפקח שמובססות עליהם),

אני אישית מנצל כל הזדמנות לנחות ויזואלי

פורסם
שמע זה תלוי, מן הסתם לא תנחת ויזואלי כשאתה לא רואה כלום...

הכל בהתאם לתנאי הסביבה(ולהוראות הפקח שמובססות עליהם),

אני אישית מנצל כל הזדמנות לנחות ויזואלי

הוא לאו דווקא מתכוון נחיתה ויזואלית, אלא פשוט לבצע את הILS לבד ולא עם טייס אוטומטי... יש?

פורסם

אם נותנים גם לטייס האוטומטי להנחית את המטוס, אז מה בעצם עושים בטיסה?

אני מנחית את המטוס ידנית תמיד, גם כשלא רואים כלום (להזכירכם שגישת מכשירים יכולה להתבצע גם באופן ידני, אם הטייס האוטומטי יכול לשמור את המטוס מיוצב, למה שאנחנו לא נוכל?).

לדעתי כל הכיף בטיסה זה הנחיתה והגישה, אם נותנים לטייס האוטומטי גם את זה לעשות, אפשר לדעתי לפרוש לדוקים.

פורסם
אם נותנים גם לטייס האוטומטי להנחית את המטוס, אז מה בעצם עושים בטיסה?

אני מנחית את המטוס ידנית תמיד, גם כשלא רואים כלום (להזכירכם שגישת מכשירים יכולה להתבצע גם באופן ידני, אם הטייס האוטומטי יכול לשמור את המטוס מיוצב, למה שאנחנו לא נוכל?).

לדעתי כל הכיף בטיסה זה הנחיתה והגישה, אם נותנים לטייס האוטומטי גם את זה לעשות, אפשר לדעתי לפרוש לדוקים.

אם אתה מנחית על המחשב שלי 747 ידנית אני בא להיות הדיילת שלך בכל הטיסות בשנה הקרובה :lol:

פורסם
שמע זה תלוי, מן הסתם לא תנחת ויזואלי כשאתה לא רואה כלום...

הכל בהתאם לתנאי הסביבה(ולהוראות הפקח שמובססות עליהם),

אני אישית מנצל כל הזדמנות לנחות ויזואלי

הוא לאו דווקא מתכוון נחיתה ויזואלית, אלא פשוט לבצע את הILS לבד ולא עם טייס אוטומטי... יש?

אז אם כך,

אני אישית מנצל כל הזדמנות לנחות ידני :D

אחרת באמת כפי שנאמר, אפשר לפרוש לדוקים...

פורסם

אני חושב שמאז שיש לי את ה FS98 אולי נחתתי פעם אחת אוטומטי מלא וגם זה היה כדי לוודא שאני עושה את זה יותר טוב :lol:

הכי טוב ידני אחרת היתי מצטרף לחוג הדוקים של הפורום :wink:

פורסם

חבר'ה.... עם כל הכבוד למשחק - ויש כבוד... אני מטיס ב FS כבר 9 שנים מאז גרסה 5.1... עשיתי פעם אחת נחיתה אוטומטית לחלוטין... בשביל מה אנחנו משחקים במשחק אם לא להתאמן ולדמיין לעצמנו שאנחנו טייסים ושאנחנו יכולים באמת להנחית ג'מבו בראות אפסית עם רוחות צד ונוסע שצריך דחוף למיון! כל הקטע של האוטומטי - נחמד ביותר כשרוצים לאכול,לשתות,להסתכל טלוויזיה ולעשות שיעורים כדי לצבור שעות טיסה בטיסה טראנסאטלנטית, אבל אם באים להנות מהמשחק, אז צריכים לשאוף לדעת לבצע ידני. טייס לא מקבל הסמכה על זה שהוא יודע ללחוץ על כמה כפתורים ולכייל את ה HDG וALT רצוי... טייס אמור להטיס גם אם אין לו שום מחשב לצידו. וזה כל הכיף של המשחק, לבצע טיסה אמיתית ככל האפשר בצורה הכי ידנית שיש! וככה לפחות לחשוב שאולי יום אחד - באמת נקבל סטיק של ג'מבו ליד... (בינתיים נישאר עם הסטיקים שלנו :D !!!)

תחשבו על זה

פורסם

אני בכלל הייתי מעדיף לטוס בלי מחשב טיסה בכלל ,

רק אין לנו את המפות של כל הנתיבים עם הVOR והNDB שבדרך כדי לנווט ידני,

הרבה יותר מעניין היה אילו היה לנו מפות של כל הדרך.

פורסם

אני ממריא ידנית ומבצע את כל נוהל היציאה ידנית (בנתב"ג למשל - עד לdeena) ורק אז מעביר לטייס אוטומטי. כמבון שגם את הנחיתות אני מבצע ידנית. כל הכיף בטיסה זה ההמראה והנחיתה. אחרת - מה הרעיון?

דרך אגב, כאשר אני נוחת או ממריא ב/מ שדה שאותו אני לא מכיר אני מבצע את הנוהל (נחיתה/המראה בהתאמה) באמצעות צסנה על מנת ללמוד את הנוהל ולהבין אותו ורק אחרי שלמדתי אותו - אני מבצע אותו במטוס מהיר.

יוסי 8)

פורסם
רק ידני!

גם אם הראות אפס ורוחות חזקות ופרייםרייט צונח.

אחרת בשביל מה אנחנו טסים בכלל? זה החלק הכי מהנה בטיסה!

אורן "לצנוח" ל20 זה לא נחשב :wink:

אתה צודק, לימוני,

אבל אם אני הייתי במצבך - הייתי מוריד הרבה מהויזואליות של הסימולטור או חוזר ל FS2002.

אי אפשר להנות מהסימולטור עם FR כל כך נמוך...

פורסם

קבלו נחיתה ידנית מלאה עם ה PMDG וראות לא להיט

10751153861.jpg

משום מה הטייס האוטומטי התנתק לי באמצע ההתייצבות על ה ILS, נורית ה CWSP נידלקה ב MFD ומשם הכל עבר לידני מלא וללא ראות בכלל עד גובה של כ 2000 רגל.

פורסם

לפני יומיים ביצעתי נחיתה עם ה744 של PSS על מסלול 31L בKJFK עם 15 קשר רוח צד ידני לגמרי, ותאמינו לי זה כל-כך כיף לשחק עם היוק והחזיק קצת אף על הזברות עם המפלצת הזו

נקודה, ידני מנצח

נמרוד

פורסם

בגישת ILS ענין הראות לא אמור להוות פקטור בכלל.

הדבר היחיד שצריך לראות זה את השעונים של המטוס ולדאוג שהנקודות תהיינה באמצע.

הטייס האוטומטי בסך הכל עושה את אותה עבודה, זה לא שהוא קוסם שיכול להנחית את המטוס באפס ראות.

פורסם

אצלי גם כן הנחיתה וההמראה תמיד ידניות רק הנתיב עצמו הוא אוטומאט וזה גם היא הוא ארוך כאשר אני טס בארץ מכשירים לדוגמא למחניים אני לא נוגע באוטומאט.

אני שוכר אפילו שנחתתי בוורשה ואני טמבל- לא בדקתי את המז"א ביעד והתחלתי את הנחיתה גיליתי שיש לי ראות נמוכה אבל זה לא שינה הרבה כי עם ה ILS הגעתי למסלול כמו שצריך...בשביל זה הוא נועד בסך הכל אחרת עדיף לבקש גישת ראייה זה יותר נוח..

פורסם

שכנעתם אותי לגמרי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

היום אני עושה כל טיסה ידני!!!!!!

שכחתי מזה AP....מישהו יכול להזכיר לי???

כי אני מבצע עכשיו את בן גוריון-קנדי ידני!!!

לא הייתי מאמין ש-100% החליטו פה אחד...

טוב לדעת שהחטיבה שלנו מאוחדת.... :wink:

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...