Itay Zecharia פורסם ינואר 31, 2004 דיווח פורסם ינואר 31, 2004 הפקחים אצלנו בבן גוריון היו מדהימים כרגיל... איציק נתן את הקלירנסים אחד אחרי השני לטייסים-זה היה מעולה... לאחר מכן איתן תימרן את המטוסים על הקרקע לקראת המסלול 26-בצורה מדהימה ומהירה... אחרי זה עברנו למגדל...ומייד אחר כך לגישה... שהשהות בשתי העמדות האלה הייתה נורא קצרה... לאחר מכן עברתי לסנטר ת"א... לאנטולי שהיה סבלני עם כל הטייסים... ומשם לסנטר ניקוסיה בקפריסין-לאילן-שהפגין יוזמה מצויינת ונתן פיקוח מעולה לעוברים בדרך. ממש כל הצוות שלנו הוא מעולה-וזה כולל את היחס, הסבלנות-והכל! עד שוויץ עוברים דרך פיקוח יוון...Athnes... פיקוח זריז ומעולה...והכל זרם... העניינים מתחילים להסתבך מהאזור של שוויץ... כאשר הגעתי לאזור שוויץ פניתי לפקח סנטר שהיה לחוץ מאוד. הוא הפנה אותי לריתוק בEtrik ולאחר מכן החליט להתעלם... הייתי בגובה 10000 והוא חשב להנחית אותי על מסלול 16 כשאני מס' מיילים ספורים ממנו... ולאחר מכן פנה לטייס אחר והמשיך להתעלם כאילו אנחנו לא פה! לטענתו: " יש הרבה טייסים שרוצים ממני דברים-אני לא יכול עכשיו". בסביבות השעה 23:00 עברתי לפקח הסנטר וגם עבור לפקח גישה של ציריך. לאחר מכן לאחר כמה קריאות לפקח, שמתי לב שנותקתי מהערוץ משום מה... למרות שלא היה לחץ בכלל על אותו ערוץ... לאחר מכן החלטתי להתנתק ולהמשיך בגישה אוף-ליין...התייצבתי על ILS34-לאחר מכן עשיתי פנייה חדה מאוד על מנת להתייצב על ILS32 בעוד אני רואה שהמסלול היחיד המורשה לנחיתה הוא 14- , החלטתי להתייצב על הILS, לנחות ידני על 14 ולסיים עם זה כבר. הנחיתה שלי הייתה זהה ליחס של הפקחים... ולאחר שלא הייתה תשובה החלטתי שוב להסיע עצמאית לאחת החניות... ומשם כיביתי מנועים... כל כך הצטערתי שהאירוע הראשון שלי היה צריך להיות כושל... אני מקווה שבאירוע הבא ינתנו לפקחים דגש מראש על נוהלי התנהגות ויחס לטייסים באירועים משותפים. והערה קטנה: יש כאן הרבה טייסים חדשים שצריכים מדריכים שיעבדו איתם-ככה שהם לא אשמים שלא ביצעו את יציאת הדינה היטב. הערה נוספת: שכחתי לציין כי התנתקתי מהרשת לאחר ההתעלמויות של השוייצרים... וככה שהמשכתי בגישה אוף-ליין! ככה עד סיום הטיסה לא הייתי מחובר לוואטסים, כי ידעתי שלא אקבל שם מענה. לזה שחושב שמישהו צריך להתבייש לו... לא נראה לי שאסור לקחת את החוק לידיים כל עוד אתה נמצא במצב אוף-ליין... אני מציע לאותו אחד לערוך את הודעותו שנית. מקווה שתפיקו לקחים...[/b]
yonix4 פורסם ינואר 31, 2004 דיווח פורסם ינואר 31, 2004 איתי אתה בהחלט צודק הפיקוח ממש היה לא טוב הפקח התעלם מהמון אנשים ואני גם אחד מהם אני מקווה שבאירועים הבאים יהיה יותר יחס לטיסים
Arie Halperin פורסם ינואר 31, 2004 דיווח פורסם ינואר 31, 2004 ברק ואני טסנו לזנבה ואכן הסנטר היה מסכן לדעתי לא הכינו אותו מה הוא יכול לעשות עם 50 מטוסים לשני שדות בו זמנית לבדו גם ממני הוא התעלם לכן הנמכתי לבדי תוך ריתוק עצמי וזאת לאחר שהייתי כבר מעל השדה ללא יחס מצידו עברתי למגדל באופן עצמאי בעצת ברק ואכן ממנו קיבלתי יחס והוא נתן לי וקטורים לנחיתה המגדל היה על הפנים רצה טקסט שאני עסוק בנחיתה זה לא לעניין אבל נחתנו ונגמר הסיוט אריה
che פורסם ינואר 31, 2004 דיווח פורסם ינואר 31, 2004 גם ממני התעלמו... אבל לא כמו שאתה מתאר... הכל הלך מצויין עד שעברתי למגדל ציריך... הגישה נתן לכולם ווקטורים לILS14 וגם לי כמובן. שהייתי מיוצב על הILS בערך כ 12מייל החוצה הוא העביר אותי למגדל. עברתי למגדל, קראתי לו בקול(והייתי בערוץ כמו שצריך) ואין עונה... הוא ממשיך לתת הוראות הסעה לאנשים כאילו אני לא קיים... אותו הדבר גם בטקסט... גם אחרי שניסיתי עוד להתחבר אליו מחדש. כבר הייתי כמעט על הקרקע(והמסלול בדיוק התפנה אגב) שהחלטתי ללכת סביב. גם בקול וגם בטקסט הודעתי על זה ובלי תשובה. ביצעתי את נוהל ההליכה סביב בדרך לSAFFA ועברתי שוב לגישה. עכשיו גם הוא החליט להתעלם ממני... שקראתי לו ואמרתי שהלכתי סביב הוא התחיל לענות לי ואז הפסיק באמצע המשפט שהיה מקוטע והתחיל לטפל באחרים... אז פשוט התנתקתי ונחתתי אופליין :cry:
Oren Geva פורסם ינואר 31, 2004 דיווח פורסם ינואר 31, 2004 ה-CTR השוויצרי אכן איבד שליטה במרחב שלו. במקום להגיד שאי אפשר ככה שכל אחד רוצה ממנו הנחיות, הוא היה צריך להיות יותר אסרטיבי, לשים מטוסים בהמתנות ולטפל אחד אחד. זה עדיין לא נותן לך תירוץ, איתי, לעשות מה שבא לך כאשר יש עוד מטוסים. אתה לא מבין אותו? תפנה בטקסט, תגיד לו שאתה נמצא בנקודה כך וכך, ואין לך הנחיות להמשיך. פקחי הגישה והמגדל היו בסדר גמור (לפחות אצלי), ואם פקח הגישה לא ענה לך כשאתה עולה על התדר שלו בלי שהפיקוח העביר אותך אליו, ואתה עומר הלוך ושוב מעל השדה, אני לא חושב שיש לך מה לבוא בטענות.
Atar_Omri פורסם ינואר 31, 2004 דיווח פורסם ינואר 31, 2004 קראתי את כל ההודעות בשרשור הזה. תראו, הרעיון לטוס לשני יעדים באותה מדינה היה שלי, זה רעיון שאני חושב עליו כבר הרבה זמן ובחרתי בשוויץ בגלל היופי של המדינה ובגלל שיש להם חטיבה יחסית פעילה. לצערי כנראה שהשוויצרים לא הצליחו להתמודד עם הלחץ של התנועה, ופקח הסנטר (שאגב הוא בנאדם מאוד נחמד ומולו תיאמתי את הארוע הזה) כנראה היה תחת לחץ כבד. לגבי ההתעלמות, אין לי הרבה מה להגיד על זה, אבל בכל מקרה, כשנותנים להם המתנה באיזה נקודה, גם אם לא קוראים לכם לאחר מכן אתם חייבים להמשיך את ההמתנה, אסור בשום אופן לקחת את ההחלטות עליכם ולהתחיל גישה למסלול אחר, תארו לכם שבעולם האמיתי דבר כזה היה קורה הרי הסיכוי להתנגשות הוא גדול מאוד. כנראה שהנסיון לארוע כזה הוא לא היה מוצלח, אנחנו נעשה חושבים בקשר לזה ונראה מה יהיה בארוע הבא שלנו.
×™×•× ×™ לומר פורסם ינואר 31, 2004 דיווח פורסם ינואר 31, 2004 טוב אז ככה, אמנם זה הארוע הראשון שלי בסדר גודל כזה כטייס ואני חייב לציין שמאוד נהנתי מבפיקוח בישראל. כל הכבוד לפקחים המיומנים ולטייסים הממושמעים על העבודה הנהדרת. היה ממש תענוג להמריא מנתב"ג הערב. כמו שכולכם רשמתם גם אני נתקלתי בבעיה חמורה מאוד בשוויץ. משום מה הפקח ב LSZH_CTR נלחץ "קצת" אבל אפשר להבין אותו, הוא קיבל יחסית בבת אחת 20 מטוסים מישראל, אבל מי ששם לב ב SERVINFO הגיעו אליו עוד 30 (!) מטוסים מפולין או משהו כזה... כלומר הלך שם גן חיות מטורף. הפקח נאלם נוכח הלחץ וכל מה שהצלחתי להוציא ממנו היה ELAL349 PLEASE STANDBY ... באיזשהוא שלב בהנמכה התחלתי פשוט לעבוד על פי ה STAR ל 14, ולנווט את עצמי אליו ותוך כדי הבלאגן (שטייסים אחרים צועקים בקשר שהם פחות ממייל ממטוס אחר) כנראה התערב בפיקוח איזשהו סופרוויזור שהשקיט קצת את הקשר והפנה אותי בשעה טובה ומוצלחת ל LSZH_APP. שם הפקח כבר הבין מה קורה איתו והכווין אותי לנחיתה - ושוב כשעברתי ל TWR - אין קול ואין עונה! בקשות לנחיתה והודעה שאני בפיינל על 14 היו לשווא ביצעתי נחיתה עצמאית , חניתי ועפתי מהרשת בתחושת אכזבה קשה! מוסר השכל = דבר ראשון - יהיה בסדר! דבר שני - אני צריך להשתפר ולהבין סוף סוף שלא כל המסלולים בגובה 0 - יש גם מסלולים גבוהים יותר ( אבל זה בעיה שלי!) דבר שלישי - הייתי מציע לחברינו הפקחים ביחד עם מנהלי IAL לתכנן פעם ארוע טיסה עם נחיתה מסיבית בישראל. נניח להמריא כולם ביחד מרומא לצורך העניין, ולטוס לישראל ולנחות בהפרשים קצרים. ככה גם הפיקוח של רומא יוכל להתעסק עם המראות - שזה יותר קל , וגם נוכל לנחות פעם בארוע מסיבי עם פיקוח רציני (פקחים - אל תסמיקו) ובלי שהפקחים ישתגעו מלחץ הטיסות. תחשבו על זה בכבוד רב ובהוקרה לצוותים שארגנו ארוע זה... יוני לומר ELY349
Shmulik Lin פורסם ינואר 31, 2004 דיווח פורסם ינואר 31, 2004 WOW !!!!!!!!!!!!!!!!! קראתי בעיון רב את כל השרשור והייתי גם בגישה ובכן ידידיי זה לא סוד שקודם כל מגיעות כל המחמאות לפקחים שלנו והיום אני מכריז רשמית שבהחלט זיהיתי ניצוצות חזקים של מקצוענות לשמה וזה מתחיל בדליברי מקצועני ,עובר לקרקע מצוינת ,מגדל גדול וחכם ,ת"א מעולה ,אילן ענק וזה מה שאני ראיתי. מעבר לכל זה, זיהיתי בין היתר מטוסים שלא ידעו לעשות את דינה1 אקו כמו שצריך ויצאו ישירות לדינה על רדיאל 270 בלבד וזיהיתי טייסים שלא יודעים לתת רידבק מלא כמו שצריך, המלצתי היא שכל אחד יבדוק את עצמו ויחליט איזה טייס הוא חזק או חלש. כמובן שההתייחסות האחרונה שלי היא ל-3,4 מטוסים בלבד כל השאר היו לטעמי כמו במציאות ואני מכיר קצת מציאות-כל הכבוד ל-IA על התכנון, הארגון והביצוע המושלם. לא נותר לי אלא לרחם על הפקחים השוויצרים שקיבלו מסה כזאת של מטוסים, האמינו לי אף אחד מאיתנו לא היה רוצה להתחלף איתם. למי שזוכר את האירוע של קודקודי ואטסים שהגיעו אלינו באיזה שבת אחת בה שימשתי כגישה ושקיבלתי איזה 30-40 מטוסים בסיואק מאילן-סנטר ושלא באשמתו כך קרה, ובכן החילותי בשיטה הידועה במקרים כאלה והיא לשלוח את הטייסים הסוררים לתור את צפונה של הארץ עד שהצלחתי להכניס את כולם ל-26. ובכן לא היה פשוט אבל בואטסים כל פקח שמתחייב לקבל מסות ואפילו ב-2 שדות כמו התכנון של עמרי חייב לעבור חוויה כזו או דומה לזו לפחות פעם אחת היות וזה נותן המון נסיון באירועים מהסוג הזה. ישנן כמה שיטות פעולה לארועים של מסות -הכנסה לריתוקים בגבהים שונים בשיטת המעלית, שימוש במרחב כשבישראל הוא לא גדול כלכך אם בכלל לכן יש לנצל את מבואותיה הדרומיים של הכנרת כמו בארוע שהזכרתי נ"ל. ולסיכום שוב אסכים עם אורן בעניין ה:אם קיבלנו הוראות יש לבצען במלואן ואין לקחת שום החלטות אחרות אלא אם כן הפקח המקומי מורה אותנו אחרת מכפי שהורה בהוראתו האחרונה. כלקח להמשך למארגנים הייתי ממליץ לכל העוסקים בתכנוני אירועים מהסוג הנ"ל לברר טוב טוב מי הם הפקחים שיהיו בשדות היעד , מה נסיונם באירועים מהסוג הזה ולקחת בחשבון תמיד אלטרנטיבות במקרה ויהיה ברדק ובלגן כמו שאני מבין שהיה. בהחלט ראיתי היום מקצוענות שאו ברכה כולכם והמשיכו ככה בדיוק תודה!!!!!!!!!!!
Barak פורסם פברואר 1, 2004 דיווח פורסם פברואר 1, 2004 אני אבקש מכולם להפסיק פה להתלונן עד שלא יפורסמו המסקנות.. ויש הרבה אז בבקשה מכולכם..
Elad Zeierman פורסם פברואר 1, 2004 דיווח פורסם פברואר 1, 2004 גם אני נהנתי מאוד לנהל את הפקק של המדינה על מסלול 26 העבודה עם שמוליק ואיתן הייתה מעולה. רע מאוד שאנשים יוצאים לטיסות כאלה בלי לדעת את דינה אל תשכחו שאתם טסים בארוע כזה אתה מיצגים את החברהע שלכם ואת החטיבה. שמתי לב שמספר טייסים לא ראו את חבריהם על המסלולים הדבר קצת הקשה עלי לנהל את התנועה ויותר גרוע מיזה שהטייסים עצמם היו עוורים בבקשה ממכם למי שלא התקין בבקשה תתקינו את ה- CSL ואם אתם צריכים עזרה תפנו על גבי הפורום ובטוח יעזרו לכם. ושוב מעבר לזה נהנתי מאוד באשר. לבעיות שהיו לכם מעל ארופה. חכו שהחברי הצוות של IA יתחקרו את הארוע ויפיקו את הלקחים תיהיו בטוחים שתקלות שהיו (אם היו) לא יחזרו. שבוע טוב לכולם
e717 פורסם פברואר 1, 2004 דיווח פורסם פברואר 1, 2004 שלום לכולם ובכן זהו האירוע הראשון שפיקחתי בו והיה כיף טוב זה תמיד יהייה כיף שאתה מתוגבא מכל הצדדים בפקחים המעולים שיש לחטיבה; איציק,אלעד,שמוליק,אנטולי ואילן שעוזרים לך לשלוח את המטוסים האלו כמו שצריך....לא ראיתי כל כך מה הולך בגישה ובסנטר אבל אפשר להגיד שאלעד עשה עבודה מצויינת אחרי שהבאתי לו תור ארוך כזה על 03 שכמעט כיסה את כל המסלול!! (מצטער אלעד) לסיכום לפי מה שראיתי בהודעות מעליי אני מאוד מצטער שלקראת הסוף הפקחים לא היו מיומנים אבל יהיו עוד אירועים ואני בטוח שהם יהיו טובים אף יותר.....בקיצור נחכה למסקנות. רציתי להגיד תודה לכל הטייסים שהיו סבלניים אליי והתחשבו שזו פעם ראשונה שלי... וגם לפקחים שהיו מתחתי (קלירנס) ומעליי (מגדל) שסבלו אותי וכמעט ולא התלוננו.... תודה! :wink:
yossid פורסם פברואר 1, 2004 דיווח פורסם פברואר 1, 2004 חבר'ה שלום, ראשית תודה למי שטרחו בהכנת האירוע בכלל ולעמרי בפרט. גם לי זה היה האירוע הראשון (למעט אירוע חנוכה) בו נטלתי חלק. כמו שכתבו הקודמים לי - הפיקוח בישראל דפק כמו שעון שוויצרי, ופרט לבעית AVC שהיתה לי (יכולתי לדבר עם כל התחנות פרט לניקוסיה :cry: - צר לי אילן) לא היתה אצלי שום בעיה מיוחדת. הייתי הטייס הישראלי השני שהגיע לאיזור הפיקוח השוויצרי. הבקר היה אמנם די לחוץ אבל לא נתקלתי בבעיה מיוחדת. היה לי מעבר חלק לגישה של ש"ת ציריך אבל המעבר למגדל ציריך היה קצת בעייתי - אני מיוצב ILS ומתקשה לקבל תשובה מהמגדל. סופו של דבר קיבלתי רשות נחיתה והכל עבר (לי לפחות) בשלום. דרך אגב - אתמול היו במרחב השוויצרי שלושה אירועים שונים, בערך באותו הזמן. מכאן כנראה מתחילה הבעיה בה נתקלו מי שהגיעו אחרי. הדבר היחיד עליו אני מצטער הוא שלא היה פיקוח באיטליה (מה שהיה משלים את הפיקוח לכל אורך הטיסה) ויכול להיות שכך היו נפתרות חלק מהבעיות. יוסי
hagay פורסם פברואר 1, 2004 דיווח פורסם פברואר 1, 2004 היי חברה אני לא טסתי אתמול באירוע (הרבה זמן לא טסתי באון ליין) אבל עשיתי טיסה קצרה מאילת לבן גוריון (IZ844), על הפיקוח השוויצרי אני לא יכול לאמר כלום למרות שאולי כדאי לחכות לבדיקה של האירוע לפני שיורדים עליהם אבל על הפיקוח בישראל אני חייב לתת צלש אחד גדול ללא שום בעיות וללא לחץ הסנטר העביר אותי לגישה וגישה דרך ALROD נתן לי ILS26 וכן הלאה עד הגיעותי לחניה בביטחה. אז אלף תודות לכם פקחים.
Gal פורסם פברואר 1, 2004 דיווח פורסם פברואר 1, 2004 חברה אני חייב להגיד הפקח השווצרי לא היה אתמול הכי טוב. אני אתמול לא יכולתי לטוס מישראל אז טסתי מפרנקפורט לציריך. הפקח נתן לי ריתוק (רק לפי מה שהוא אומר) ולאחר זמן מה פשוט עברתי לעשות סיבובים מעל השדה ולא 15 מייל ממנו בגוהה של 10000 והוא צעק ואמר לי שהוא נתן לי ריתוק ואיך אני יכול לחשוב על להרוס לכולם ושזה מעצבן לטוס איתי ברשת. אותי זה מעצבן שמשהו צועק אלי וגם טועה בסוף. חוץ מזה אתמול ראיתי ארוע שהיה בארה"ב שכולם טסים ליוסטון (כדי כנראה לבדוק את הסנרי החדש של SIMFLYERS) ושם היו 4 פקחי סנטר וכמעט כל המסלולים היו פעילים וגם 2 פקחי גישה ו2 קרקע מגדל היה אחד כי לא צריך יותר מזה.ככה צריך לנהל אירוע גדול שיודעים אליו מראש. (מה שהיה בארה"ב היה 50 מטוסים בוא זמנית לא כולל סתם אנשים שלא קשורים לאירוע)
Omer k פורסם פברואר 1, 2004 דיווח פורסם פברואר 1, 2004 אני לא טסתי בארוע בכלל ואני רוצה להגיב בקשר למה שנכתב פה א. השירשור הזה לא מקצועי בכלל! ואת התלונות על הפקחים יש להעביר אך ורק לידי ישראל איירלינס ולא לפרסם אותם ב. לשמוליק: שאמר שיש כאלה שלא יודעים לתת רידבק מלא הסיבה היחידה שאני מסוגל לחשוב אליה היא: חוסר מדיריכם בנושא ום כל הכבוד לישראל איירלינס וכול אלה שמדריכים לבד חייב לצאת נוהל של החטיבה בדיבור בקשר וכל מה שקשור בזה כל אחד מלמד על פי מה שהוא יודע ולכן נוצר הבלאגן הזה
yossid פורסם פברואר 1, 2004 דיווח פורסם פברואר 1, 2004 חבר'ה אחד האירועים שהתקיימו אתמול, במרחב האוירי של שוייץ היה PMDG GROUP FLIGHT (40 מטוסים, חלקם גם כן נחת בציריך). אתם מוזמנים להכנס לפורום התמיכה של PMDG ב-AVSIM ולקרוא גם שם מה חושבים מי שנטלו חלק באירוע על הפיקוח בשוייץ :twisted:. יוסי
che פורסם פברואר 1, 2004 דיווח פורסם פברואר 1, 2004 חוץ מהקטע עם הפיקוח השוויצרי, לי אישית היה(וגם בעוד פעמים) בעיות רציניות עם הרוחות בגובה: הם השתנו כמו משוגע! קפיצות של עשרות ואפילו לפעמים מאות(!) קשרים במהירות וכיוון! היו כמה פעמים שהרוח שהייתה עד לרגע מסויים headwind של 68קשרים, הפכה במאית שנייה לרוח גבית של 300קשרים! לפעמים זה נשאר במהירות כזאת למשך כמה שניות בודדות ולפעמים למשך יותר מדקה... כל זה משגע את המטוס... הוא קפץ לי באוויר כמו משוגע... נכנס חופשי לאוברספיד... טיפס... צלל... הכל... אני משתמש במזג האוויר הרגיל של SB. קראתי שיש לפעמים בעיות מוזרות כאלה ברוחות בגובה על FS2004, אבל לא שמתי לב לדרך לפתור את זה...
gal_d פורסם פברואר 1, 2004 דיווח פורסם פברואר 1, 2004 אני לא טסתי בארוע לצערי הרב :cry: אבל צפיתי בו במבחשב אחר מתי שאבא שלי טס ואני חייב להגידשהפיקוח פה בארץ היה מעולה :!: :!: . את הזכות לצפות ולשמוע את הפיקוח בשוויץ- לא זכיתי... אבל היא לא באשמתו של אף אחד פשוט הלכתי לראות טלוויזיה. עכשיו למה שיש לי להגיד- התרבות שלנו היא להידחף ולהגיע ראשון בכל דבר (גם אני) וזאת התרבות הישראלית... צפיתי ב-servinfo וראיתי מטוסים שכול הזמן מגבירים מהירות (גם בגובה השיוט) בשביל לעקוף מטוסים אחרים ולהגיע ראשונים ואני חושב שאם זה לא היה ככה אז לא היו תלונות על הפקחים בשוויץ. למשל בארוע חנוכה האחרון הגיע לפה שיירה של מטוסים אמריקאים לא בסדר גודל של הטיסה לשוויץ אבל בכול זאת הם נחתו מסודר ולא ניסו לעקוף אחד את השני. ואנו צריכים ללמוד מהם. :wink:
Ilan Jonas פורסם פברואר 1, 2004 דיווח פורסם פברואר 1, 2004 אני לא טסתי בארוע בכללואני רוצה להגיב בקשר למה שנכתב פה א. השירשור הזה לא מקצועי בכלל! כל הכבוד לעומר על ההערה, השרשור (בחלקו) אכן לא מקצועי ונמאס לי כבר לערוך הודעות . ישנה דרך להעביר ביקורת בעולם התעופה, וגם אם היה קטסטרופה צריך לשמור על איפוק. כל מי ש"לקח את החוק לידיים" - שיתבייש לו. זו לא הדרך ומוטב שלא נשמע דברים כאלה יותר. הדרך הנכונה היא מה שחנן עשה - להתנתק ולנחות אופליין! מעבר לכל זה - תודה על המחמאות, נהננו מאד לפקח בארוע! בואו נמתין כפי שברק ביקש ונשמע את התחקיר הרשמי.
×œ×™×ž×•× ×™ פורסם פברואר 1, 2004 דיווח פורסם פברואר 1, 2004 חנן- תן לי לנחש, טסת עם הPMDG נכון? זאת בעיה שגם לי היה לפני כמה זמן ואפילו פעם אחת הייתה כל כך קיצונית שהמטוס שלי באמצע הפיינל קפץ לנק מזרחית לנתבג בגובה אפס בקיצור פתחתי על זה אשכול בתמיכה, אתה יכול לקרוא שם מה רשמתי. אבל בכל מקרה לפי מה שאני הצלחתי להבין זה קורה בגלל איזה משהו דפוק בין הPMDG והמזג אוויר של הסקווקבוקס, משהו בFSUIPC כנראה עשיתי כמה דברים כדי לנסות לפתור את זה ואני כמעט בטוח שמה שבאמת פתר את זה בסופו של דבר היה לרשום את הסקווקבוקס מחדש לFSUIPC, תנסה את זה. אם זה לא עוזר וזה מתחיל לקרות לך באמצע טיסה פשוט תשנה את המזג אוויר לאיזה משהו של הסימולטור, זה יפסיק את זה עד לתחנת עידכון הבאה של הסקווקבוקס. בכל מקרה תגיד לי אם זה פתר לך את זה, מעניין אותי אבל השווצרים גם אנטישמים וגם לא יודעים לשלוט באירוע בגודל סביר גל זה באמת אחד הדברים הכי מיותרים שיכולת להגיד.... תעשה לי טובה תערוך תהודעה שלך שתהיה בכלל קצת יותר רגוע, הם לא חייבים לך משהו אתה יודע.
Almog Atar פורסם פברואר 1, 2004 דיווח פורסם פברואר 1, 2004 הודעה לא לעניין בכלל גל כולם צריכים להיות נחמדים ולא לערב פוליטיקה ושטויות כאלה ברשת אתה טס בשביל ליהנות וגם אם משהו לא הלך טוב לא נורא קורה.... אני הייתי מספר דקות עם LSZH_CTR שהסתבך עם הערוץ של הגישה אבל בסוף העביר אותי לAPP שהיה בסדר ולמגדל המעצבן עם TEXT שהביא אותי להחנות בSTRIP 4 בג'נבה אם מישהו יודע איפה זה... (טרמינל עגול ומעצבן על אמצע TAXIWAY) ביקשתי חניה אחרת והוא ענה בחיוב. חבל באמת שלא היה פיקוח באיטליה הפקח ביוון היה מעולה על אילן בניקוסיה ועל החברה בישראל מיותר לדבר כולם יודעים שהם הכי טובים!! עומרי עבד קשה על האירוע וחבל שהאיטלקים לא הגיעו
אורח פורסם פברואר 1, 2004 דיווח פורסם פברואר 1, 2004 האיטלקים הגיעו חלקית, לי היה את ה LIMM APP שהעביר אותי ל LSZH_CTR. ד"א עד הקטע הזה כולל ה LSZH_APP הפיקוח היה בסדר גמור. בסדר גמור כי היווני שכח ממנ י משום מה. הבעיה התחילה אצלי עם המעבר למגדל שהיה עסוק בקרקע במקום במטוסים בפיינל. ראיתי שאין תגובה ממנו, התנתקתי, סגרתי את המחשב והלכתי לשון בהרגשה מאוד מזופטת על ביזבוז של כ 5 שעות ולא להגיע ליעד שלי כמו שצריך. ב 5 שעות האלה היתי יכול להנות מפיקוח מצויין של ארץ הקודש. אני רוצה להתנצל על הפדיחה שעשיתי בהמראה עם ה Deena1E ותודה לפקח שלא שיגר עלי איזה SAM ותיקן אותי באדיבות (יותר מידי המראות מ 30 כניראה :oops: ). שוב המון תודה לפקחינו על המקיצוענות ולאילן שהפתיע אותי כ LCCC_CTR. נ.ב. לצערי שכחתי לשמור את התמונות שצילמתי בפקק על כביש 03 .... אמ מסלול 03 בדרך לנקודת המתנה של 26 :cry: בפעם הבאה, רן.
Shmulik Lin פורסם פברואר 1, 2004 דיווח פורסם פברואר 1, 2004 עומר ק. אנסה להיות עדין איתך בפעם הזאת אותי לימדו פעם שאם אינני משתתף בארוע כזה או אחר אזי אינני מעביר עליו ביקורות כאלו או אחרות. אין לי אישית שום בעייה לשמוע כאלה בקורות אבל שיהיו ענייניות ולא מגוחכות כשלך. אגב למי שטס יש את הזכות להביע דעתו על הטיסה שלו כמובן במידה עניינית. לגבי הנדב"ר עומר יש נדב"ר קבוע אצלינו ולא משהו שמישהו ממציא לכן יש להתחבר כ-OBS ולהאזין לחברה בקשר וללמוד. לעולם לא פנית אלי ללימוד נדב"ר ברשת יש לי קובץ לא רע בכלל לכך. תכנית ההדרכה תעלה בקרוב היא מזמן מוכנה!!!! באשר לקביעה על טיב כזה או אחר על שרשור והעברת ביקורת על IA אני מוכן שתהיה אצלי בחניכה בעקבות הבקורת שלך האמת לא ראיתי אותך הרבה ברשת טס באירועים ואני שואל למה? עד כאן עומר תחשוב פעם הבאה על איך בונים בקורת בונה ולא הורסת כי אין לדעת מאיפה תיפתח ה.....
Ilan Jonas פורסם פברואר 1, 2004 דיווח פורסם פברואר 1, 2004 שמוליק: ההערה הראשונה של עומר (השרשור לא מקצועי) הייתה בהחלט במקום: זה אכן לא מקצועי להעביר ביקורת מאד לא בונה על השוויצרים בלי ידיעתם. ההערה השניה שלו (נדב"ר) קצת פחות מדויקת, אבל באיזה שהוא מקום יש בה משהו. בכל מקרה אין צורך להתעצבן, עומר היה דווקא אחד מאלה שניסה להרגיע את הרוחות לדעתי נראה שהייתה ביניכם איזו שהיא אי הבנה, ודווקא שניכם מביעים עמדה דומה וכוונה טובה לעתיד, כך שאין מקום לכעוס זה על זה. בכל מקרה, לכולם, אנא קראו היטב את מה ששמוליק אומר: נכון שאין עדיין מדריכים באתר (למרות שהם מוכנים הרבה זמן כבר...) אבל יש אפשרויות לימוד מכאן ועד הודעה חדשה: החל מIA, דרך עזרה אישית שמציעים חברים רבים וכלה בתכנית ההדרכה המעולה של ואטסים (http://vatsim.net/prc- חובה לכולם!). אין לאף אחד סיבה לעלות לטיסה ולהגיד שלא היה לו מאיפה ללמוד! ודבר קטן אחרון: גם אם סיום הארוע קצת התפקשש אתמול, אל תספרו לי שסבלתם 5 שעות. נהניתם מחלק הארי של הטיסה ועדיין מגיע כל הכבוד ותודה למארגנים, לפקחים ולכל המשתתפים!
Shmulik Lin פורסם פברואר 1, 2004 דיווח פורסם פברואר 1, 2004 אילן אין בכוונתי להתעמת עם בחור צעיר כזה או אחר בנוגע לבקורות אך משום עברו הביקורתי ודעות של הרבה אנשים שהציפו לי את המסנג'ר נוצרה התגובה אין פה בכלל אלמנט עצבני ההיפך הוא הנכון NO HARD FEELINGS