Ido Rosenthal פורסם פברואר 18, 2006 דיווח פורסם פברואר 18, 2006 נסכם ב-2 מילים: היה אחלה ! תודה רבה לכל הפקחים שלקחו חלק: יוני על שדה דב, אוהד על גישה, ערן על פיקוח דרום, עופר על ת"א סנטר ומי שעמד בפינה (אבל זה לא היה עונש ) כל הארוע רן פינקלס. הייתם מיקצועיים אחד אחד והיה פשוט תענוג. תודה רבה גם לכל הטייסים שלקחו חלק בארוע, תודה לאור ואיציק על הארגון בחטיבה ולארז על הארגון בעיט. מי שלא היה הפסיד :mrgreen: תצפו לתמונות בקרוב (הן עוברות סלקציה אצל המאסטר)
Izik Bakshi פורסם פברואר 18, 2006 דיווח פורסם פברואר 18, 2006 היה תענוג! זו היתה הפעם הראשונה שטסתי באירוע אחרי 3 שנים של פיקוח באירועים, כל הכבוד לפקחים היקרים, ולהוסיף לרשימה גם את עופר בן פרץ שניהל את תל אביב וגיבה את דרום שהוא התנתק. תודה וכל הכבוד לעיט ולטייסים שהגיעו לפקח.
danb2000 פורסם פברואר 18, 2006 דיווח פורסם פברואר 18, 2006 תודה רבה לכל האנשים שעידו הזכיר למעלה וגם כמובן תודה רבה לאנשי עיט תעופה על היוזמה והארגון. כמו בכל אירוע של עיט היה ממש כיף , סחטיין על המקוריות של ארוע "חצי חצי" רעיון גדול כל הכבוד. =D> =D> =D>
Izik Bakshi פורסם פברואר 18, 2006 דיווח פורסם פברואר 18, 2006 סליחה עידו, לא שמתי לב שרשמת את עופר... :oops:
Ido Rosenthal פורסם פברואר 18, 2006 מחבר דיווח פורסם פברואר 18, 2006 סליחה עידו, לא שמתי לב שרשמת את עופר... :oops: :mrgreen: הוספתי אותו, לא ידעתי שהוא פיקח כי אני לא עברתי אצלו, מצטער עופר תודה רבה !
Erez Savir פורסם פברואר 18, 2006 דיווח פורסם פברואר 18, 2006 תודה רבה לכול הפקחים ולכול הטייסים שטסו באירוע! אנחנו בהחלט מחשיבים את האירוע אחד המוצלחים שלנו. בקרוב אחרי שהתמונות יעברו סלקציה ועריכה קלה או שעידו או שאני נפרסם אותם. כמו שאומרים,Stay Tuned!! שבוע נעים.
niki פורסם פברואר 18, 2006 דיווח פורסם פברואר 18, 2006 תודה רבה לפקחים , למארגנים ולעיט. היה נהדר , פיקוח ידידותי ואווירה נעימה גם לטייס חדש "יחסית" כמוני בחטיבה, אשר לא תמיד מבין או לא "בטוח שהבין" מה רוצים ממנו. אווירה נוחה שכזו מעודדת טייסים חדשים אשר לעיתים חוששים מהתחברות לרשת. היה על הכיף כיפאק. 4X-NKE תודה.
zvi rodes פורסם פברואר 19, 2006 דיווח פורסם פברואר 19, 2006 מה אומר ומה אגיד,פשוט היה נפלא,תודה לכל החברים שהרימו את האירוע,לפקחים "ששמרו עלינו"בנועם ובסבלנות,היפה בטיסה הזו היום ,השילוב בין טיסת מכשירים IFR ולבין טיסת ראיה CVFR ,זאת היתה הזדמנות לנו הטייסים לתרגל את טכניקת ההטסה.ושוב אני פונה לטייסים החדשים והוותיקים המעונינים "לחרוש" את שמי ארצנו ,בואו הצטרפו לחברת עיט תעופה ,יש לנו את המישרדים היפים בארץ,צוות החברה מעולה,צי מטוסים ברמה גבוהה,כל טיס חדש מקבל עם הצטרפותו את תוכנת "Ait Aviation's BlackBox" חינם.צוות הפקידות מחכות לכם.
Moshe Mizrahi פורסם פברואר 19, 2006 דיווח פורסם פברואר 19, 2006 תודה רבה לעיט ולואטיל על אירוע לימודי ממדרגה ראשונה עבורי כטייס חדש היו לי הרבה חששות ו"עם עזרה קטנה מידידי" פשוט קפצתי למים. להלן רשימה חלקית של מה שהאירוע שלנו ב"עיט תעופה" נתן לי: 1. קודם כל היכרתי מקרוב את עידו, הרווחתי חבר ותומך. תודה עידו על העידוד והתמיכה, על הלימוד הצמוד ועל האירוח הנפלא !!! 2. בהכנות לאירוע זכיתי להכיר מקרוב גם את צבי והרווחתי עוד חבר בדרך! 3. לפני כשבועיים סיימתי קורס CVFR ב-VFS. שבוע לפני האירוע שלנו התחלתי להתכונן, למדתי בטירוף מה זו טיסת מכשירים, למדתי לקרוא מפת נתיבים IFR והיכרתי את כל עזרי הניווט במטוס. 4. תוך פחות מיומיים לפני האירוע עשיתי הסבה מססנה 172 דיפולטית לבארון58 של dreamfleet ועד לאירוע השגתי בו שליטה חלקית שאיפשרה לי לעלות לאויר (במבט לאחור לא טסתי בו מספיק שעות כדי לעלות איתו לטיסת IFR ראשונה ומורכבת, ועוד בואטסים...) 5. תוך אותם יומיים סיימתי להכיר באופן יסודי את תכנת ה- FSNAV ולמדתי לייצר בעצמי תכנית טיסה עם חיתוכים, אימותים, גבהים וכל מה שנדרש כדי ליצור קובץ מושלם. 6. בפעם הראשונה וכהפתעה פתאומית זכיתי לפיקוח באנגלית שאני לא מתורגל בו, והשתפשפתי קצת (מרוב לחץ קיבלתי את תדר דרום מהגישה וכיוונתי לתדר אחר, בערך דקה הייתי בערוץ "שקט" עד שראיתי את ההודעות של ערן בטקסט...) 7. זכיתי לטוס כשעידו טס לפני ו- Vatil1 יושב על הזנב שלי (הבנתי את זה מהקשר, הייתי לחוץ מדי כדי להסתכל אחורה ) בערך בנקודה GILAD הסתבכתי עם תפעול הטייס האוטומטי, היה לי קשה לשמור על גובה, לא הבנתי בקשה של הפיקוח (פניה שנשמעה לי אל מחוץ לנתיב) והחלטתי שלטובת בטיחות הטיסה של האירוע כדאי שאפרוש בשיא... מאד נהניתי מכל רגע, אני מתכוון להמשיך ללמוד ולהתפתח בסביבתכם ומודה על כל עזרה ותמיכה שאני מקבל. שלכם באהבה
Opher Ben Peretz פורסם פברואר 19, 2006 דיווח פורסם פברואר 19, 2006 תודה לכל המשתתפים. בעמדת ת"א נכנסתי לתמונת האירוע משדה דב רק אחרי שהעמדות החלו להיסגר אחת אחת חוץ מאילת, לקראת הסוף, אך טיפלתי בתנועה אחרת ועקבתי אחר הנעשה. בהנחה שחוץ מהנאה אנחנו גם רוצים להתקדם, חשבתי להוסיף מספר נקודות לפקחים. אנחנו מפקחים מעל שנתיים עם ASRC ורובנו לא מתפעל את התוכנה מספיק טוב לצורך בקרת תעבורה נאותה, שלא לדבר על ניצול תכונות מתקדמות שחוץ מאצל פקחים בודדים, נשארות רדומות ובלתי מנוצלות. א. בכל פיקוח אני פוגש במצב בו לא מעדכנים גובה אחרון שניתן למטוס. בדרך זו אין לפקח מידע מספק לגבי המימד האנכי של הטיסה, דבר הפוגע ביכולת לבצע הפרדות ולתכנן את הפרופיל האנכי. בקרים שכנים מעבירים מטוסים עם אותה בעייה, ומדובר בחריגה מעבודה תקינה. חבל. ב. לעתים מזומנות פקחים לא בודקים שמטוס מסיע, ממריא, מטפס או מנמיך, טס בקוד תוכי ללא קשר עם הקוד שקיבל. כדאי שתלמדו איך מזהים זאת בכל סוג עמדה ותצוגת מכ"מ. שלא יספרו לכם שאין לכך שימוש, כי זה אינו נכון, קוד לא מתאים או כפול מסתיר לעמדות גבוהות את יעד המטוס. זו הזנחה ללא סיבה, ואני מציע לכם לקחת עצמכם בידיים ולעבוד כראוי. קבעו לעצמכם כי מטוס לא מתחיל להסיע בלי קוד נכון. ג. ASRC תוכנה נפלאה אם כי גם אותה ניתן לשפר. מתי מישהו מכם הפעיל דחיפת רשימות עזיבה והגעה? מה זה? הא! שאלו את אור נצר ואסף ברייטברד שהראיתי להם לפני שנתיים. או יותר טוב, קראו את הספרות. למה רצים ורוצים VRC, הרי 90% מה- ASRC לא נעשה בהם שימוש, עבור מה יש צורך במשהו מתקדם יותר? מישהו בעמדת מגדל או גישה הפעיל פעם, ולו לניסיון מסנני גובה? לסיכום, אירוע בטיחות: מצטרף מקפריסין לא שעה לווקטורי הפרדה, פנה על דעת עצמו, התקרב לאיתי ארנון שלא באשמתו. בעמדת ת"א שבו-זמנית גם מכוונת מטוס בראש פינה ומעבירה מצטרפי CVFR ו- IFR למגדל אילת, לא רואים עבירות אלה מיד עקב ההגדלה של שדה הסקירה, אף על פי כן ו- 3 דקות שלקח לשכנע את אותו טייס אכן להישמע, החליפה היתה בטווח בטוח. אותו טייס מבצע טיסה זו שגרתית ויצא לי לבקר אותו עם אותה טעות יותר מפעם אחת. תשומת לבך ולבכם.