עבור לתוכן
hagay

V/S של PMDG

Recommended Posts

פורסם
  hagay כתב:
היי

הPMDG מבצע V/S כשה LNAV וה VNAV פועלים ברמה של בן 2000 ל 3000 ולפעמים יותר, יש אפשרות למתן את הדרסטיות הזו? :)

לא. הסיבה היא שה-FMC שולט על הביצוע ולכן קובע קצב טיפוס/הנמכה. אם אתה רוצה לקבוע קצב טיפוס/הנמכה אתה חייב לנתק את ה-VNAV.

יוסי 8)

פורסם

היי חגי, כשאתה מפעיל את ה LNAV או FL CHANGE , ה AT שומר את מצב המנועים בכוח טיפוס מירבי או מופחת (CLB או CLB1 או CLB2) וה AP שומר מהירות מ ה MCP או ה FME ע"י מצב אף (מהירות גבוהה מידיי - מרים אף וההפך) לכן בגובה נמוך שעור הנסיקה יכול להגיע עד 4000 רגל/דקה וכשתמשיך לטפס ירד אפילו ל 1000, אם אתה רוצה לשמור על שעור נסיקה קבוע, עלך לנתק את ה VNAV וללחוץ על VS שיאפשר לך שליטה על שעור הנסיקה, ובמקרה שה ה AT, ישמור על מהירות בעצמו (במציאות משתמשים לרוב ב VNAV וזה בסדר שעורי נסיקה כאלה)

פורסם

אני מתפרץ לדלת פתוחה אבל השאלות האלה קשורות לנושא

1 האם במציאות קיימים שעורי טיפוס כאלה אני הבנתי שלא בריא לעבור את 1800 vsi

2 אם יש לי מרחק גדול בין נקודה לנקודה למה הוא לא מחלק את הטיפוס לכול האורך כך שמרחק קצר יהיה לו vsi גדול ומרחק גדול יהיה vsi נמוך

3 כאשר אני לוחץ vnav & lnav אני מקבל הודעה שאני צריך להגדיר את הגובה ב mcp

אחרי שאני מגדיר את הגובה הוא מטפס ובנקודה הבאה אני צריך שוב להגדיר את הגובה בשביל שהוא ימשיך לטפס אם הוא לא עושה את העבודה לבד ואני כל פעם צריך לשנות ב mcp אז מה הטעם להגדיר גבהים ב fmc או הדבר בהנמכות צריך כל הזמן להגדיר גבהים

פורסם

כשמשתמשים ב VNAV אז ה NCP נועד כדי להגביל את הFMC כדי שאם קיבלנו הגבלת גובה

בהתחלת טיסה אז נגביל את זה בNCP וכשאין הגבלה פשוט נגדיל את הNCP עד גובה שיוט שלנו ואז הFMC יעשה את העבודה שלו לגבי גבהים בנקודות מסוימות,

ולפני נחיתה נוריד את הNCP לגובה גישה.

פורסם

1 האם במציאות קיימים שעורי טיפוס כאלה אני הבנתי שלא בריא לעבור את 1800 vsi

תשובה: כן.

2 אם יש לי מרחק גדול בין נקודה לנקודה למה הוא לא מחלק את הטיפוס לכול האורך כך שמרחק קצר יהיה לו vsi גדול ומרחק גדול יהיה vsi נמוך

הסיבה: ה-FMC מחשב לך את נתיב הטיפוס עפ"י שיקולי צריכת דלק אופטימליים, תוך התחשבות במגבלות.

אם צריך לטפס כדי לחצות נקודה X בגובה Y, הוא ידאג לחצות את נקודה X בגובה Y. אבל קצב הטיפוס יהיה כזה שיבטיח יעילות מירבית, לא פרישה אחידה של הטיפוס.

3 כאשר אני לוחץ vnav & lnav אני מקבל הודעה שאני צריך להגדיר את הגובה ב mcp

אם ה-FMC רוצה לטפס לגובה גבוה ממה שמופיע ב-MCP, אז ה-MCP מגביל אותו.

ה-MCP הוא, לצורך העניין אמצעי בקרה והגבלה של ה-FMC.

לכן, אם אתה מטפס ל 33000 ב-FMC, אבל ב-MCO מופיע 10000, אז בגובה 10000 VNAV יתנתק והטייס האוטומטי יעבור למצב ALT. על מנת להמשיך לטפס, אתה מעדכן את הגובה ב MCP, ומפעיל מחדש את VNAV.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...