hagay פורסם פברואר 8, 2004 דיווח פורסם פברואר 8, 2004 היי הPMDG מבצע V/S כשה LNAV וה VNAV פועלים ברמה של בן 2000 ל 3000 ולפעמים יותר, יש אפשרות למתן את הדרסטיות הזו?
yossid פורסם פברואר 8, 2004 דיווח פורסם פברואר 8, 2004 hagay כתב: הייהPMDG מבצע V/S כשה LNAV וה VNAV פועלים ברמה של בן 2000 ל 3000 ולפעמים יותר, יש אפשרות למתן את הדרסטיות הזו? לא. הסיבה היא שה-FMC שולט על הביצוע ולכן קובע קצב טיפוס/הנמכה. אם אתה רוצה לקבוע קצב טיפוס/הנמכה אתה חייב לנתק את ה-VNAV. יוסי
hagay פורסם פברואר 8, 2004 מחבר דיווח פורסם פברואר 8, 2004 יוסי כן את זה אני יודע, אולי לא ניסחתי נכון את השאלה, שהיא בעצם איך אפשר שה FMC יקבע קצב יותר נמוך.
Tomer Haim פורסם פברואר 8, 2004 דיווח פורסם פברואר 8, 2004 היי חגי, כשאתה מפעיל את ה LNAV או FL CHANGE , ה AT שומר את מצב המנועים בכוח טיפוס מירבי או מופחת (CLB או CLB1 או CLB2) וה AP שומר מהירות מ ה MCP או ה FME ע"י מצב אף (מהירות גבוהה מידיי - מרים אף וההפך) לכן בגובה נמוך שעור הנסיקה יכול להגיע עד 4000 רגל/דקה וכשתמשיך לטפס ירד אפילו ל 1000, אם אתה רוצה לשמור על שעור נסיקה קבוע, עלך לנתק את ה VNAV וללחוץ על VS שיאפשר לך שליטה על שעור הנסיקה, ובמקרה שה ה AT, ישמור על מהירות בעצמו (במציאות משתמשים לרוב ב VNAV וזה בסדר שעורי נסיקה כאלה)
jambo7 פורסם פברואר 8, 2004 דיווח פורסם פברואר 8, 2004 אני מתפרץ לדלת פתוחה אבל השאלות האלה קשורות לנושא 1 האם במציאות קיימים שעורי טיפוס כאלה אני הבנתי שלא בריא לעבור את 1800 vsi 2 אם יש לי מרחק גדול בין נקודה לנקודה למה הוא לא מחלק את הטיפוס לכול האורך כך שמרחק קצר יהיה לו vsi גדול ומרחק גדול יהיה vsi נמוך 3 כאשר אני לוחץ vnav & lnav אני מקבל הודעה שאני צריך להגדיר את הגובה ב mcp אחרי שאני מגדיר את הגובה הוא מטפס ובנקודה הבאה אני צריך שוב להגדיר את הגובה בשביל שהוא ימשיך לטפס אם הוא לא עושה את העבודה לבד ואני כל פעם צריך לשנות ב mcp אז מה הטעם להגדיר גבהים ב fmc או הדבר בהנמכות צריך כל הזמן להגדיר גבהים
hagay פורסם פברואר 9, 2004 מחבר דיווח פורסם פברואר 9, 2004 כשמשתמשים ב VNAV אז ה NCP נועד כדי להגביל את הFMC כדי שאם קיבלנו הגבלת גובה בהתחלת טיסה אז נגביל את זה בNCP וכשאין הגבלה פשוט נגדיל את הNCP עד גובה שיוט שלנו ואז הFMC יעשה את העבודה שלו לגבי גבהים בנקודות מסוימות, ולפני נחיתה נוריד את הNCP לגובה גישה.
golan73 פורסם פברואר 9, 2004 דיווח פורסם פברואר 9, 2004 בהמשך לדיון. יש לי בעיה, ה- VNAV עושה עבודה חלקית, הוא אכן שומר על הגובה, אבל המהירות לא נשלטת על-ידו. מבקש פתרון :shock:
Oren Geva פורסם פברואר 9, 2004 דיווח פורסם פברואר 9, 2004 1 האם במציאות קיימים שעורי טיפוס כאלה אני הבנתי שלא בריא לעבור את 1800 vsi תשובה: כן. 2 אם יש לי מרחק גדול בין נקודה לנקודה למה הוא לא מחלק את הטיפוס לכול האורך כך שמרחק קצר יהיה לו vsi גדול ומרחק גדול יהיה vsi נמוך הסיבה: ה-FMC מחשב לך את נתיב הטיפוס עפ"י שיקולי צריכת דלק אופטימליים, תוך התחשבות במגבלות. אם צריך לטפס כדי לחצות נקודה X בגובה Y, הוא ידאג לחצות את נקודה X בגובה Y. אבל קצב הטיפוס יהיה כזה שיבטיח יעילות מירבית, לא פרישה אחידה של הטיפוס. 3 כאשר אני לוחץ vnav & lnav אני מקבל הודעה שאני צריך להגדיר את הגובה ב mcp אם ה-FMC רוצה לטפס לגובה גבוה ממה שמופיע ב-MCP, אז ה-MCP מגביל אותו. ה-MCP הוא, לצורך העניין אמצעי בקרה והגבלה של ה-FMC. לכן, אם אתה מטפס ל 33000 ב-FMC, אבל ב-MCO מופיע 10000, אז בגובה 10000 VNAV יתנתק והטייס האוטומטי יעבור למצב ALT. על מנת להמשיך לטפס, אתה מעדכן את הגובה ב MCP, ומפעיל מחדש את VNAV.
ha5mvo פורסם פברואר 9, 2004 דיווח פורסם פברואר 9, 2004 Oren_IAL4 has answered the questions, but I can just recommend the new tutorial published by Tim Metzger. it is available at avsim and covers just about every aspect of flying this addon. //Mike
yuval_el פורסם פברואר 9, 2004 דיווח פורסם פברואר 9, 2004 ha5mvo כתב: Oren_IAL4 has answered the questions, but I can just recommend the new tutorial published by Tim Metzger. it is available at avsim and covers just about every aspect of flying this addon.//Mike צודק, זה מדריך חדש לPMDG וחד הטובים ביותר שראיתי...
ha5mvo פורסם פברואר 10, 2004 דיווח פורסם פברואר 10, 2004 Yes, perhaps also a good opportunity to cover some issues which are not frequently discussed like CWS, FPV radial interception through POS and the likes.