עבור לתוכן
Tomer Haim

פרוייקט התמקצעות ושיפור חווית הטיסה

Recommended Posts

פורסם

נוי תפרט למה אתה מתכוון IFR של מטוסים כבדים?

ועל SID ו STAR אין הרבה מה לדעת:

SID = STANDARD INSTRUMENT DEPARTURE

STAR = STANDARD TERMIANL ARRIVAL

SID זה הליך יציאה משדה כמו לדוגמה DEENA1E

STAR זה הליך כניסה לשדה מסוים, לבן גוריון אין STAR

פורסם
נוי תפרט למה אתה מתכוון IFR של מטוסים כבדים?

ועל SID ו STAR אין הרבה מה לדעת:

SID = STANDARD INSTRUMENT DEPARTURE

STAR = STANDARD TERMIANL ARRIVAL

SID זה הליך יציאה משדה כמו לדוגמה DEENA1E

STAR זה הליך כניסה לשדה מסוים, לבן גוריון אין STAR

בקשר ל-SID וSTAR, אני יודע מה הפירוש שלהם פשוט אני לא יודע איך לבצע אותם.

ובקשר לIFR של כבדים, זה אומר טיסת מכישירים של מטוסים כבדים כמו 747 767 וכו'...

פורסם
נוי תפרט למה אתה מתכוון IFR של מטוסים כבדים?

ועל SID ו STAR אין הרבה מה לדעת:

SID = STANDARD INSTRUMENT DEPARTURE

STAR = STANDARD TERMIANL ARRIVAL

SID זה הליך יציאה משדה כמו לדוגמה DEENA1E

STAR זה הליך כניסה לשדה מסוים, לבן גוריון אין STAR

בקשר ל-SID וSTAR, אני יודע מה הפירוש שלהם פשוט אני לא יודע איך לבצע אותם.

ובקשר לIFR של כבדים, זה אומר טיסת מכישירים של מטוסים כבדים כמו 747 767 וכו'...

אם כך, אז אתה מתכוון לקריאת דפיות :)

פורסם

אלדר שלום

אני רואה שאתה אומר שעל סיד וסטאר אין הרבה מה ללמוד

ואני מסיק מכך שאתה שולט מצוין ב-2 נושאים אלו

אז אולי תעזור לי במשהו....

מה זה היציאה הזאת מב"ג סולין 3 אלפא?

ולמה על המפה של ה-CVFR בנקודה איילון יש 3 גבהים ולא אחד?

ומהי המגבלה בגובה ובמרחק מזרחה מב"ג כשטסים משם לאילת למשל?

ומה זה MSA? ומה זה MEA? ו-MORA?

ויש לי עוד הרבה שאלות אליך-יש הרבה דברים שאני לא מבין בסידים ובסטארים

אודה לעזרתך!!

פורסם
אלדר שלום

אני רואה שאתה אומר שעל סיד וסטאר אין הרבה מה ללמוד

ואני מסיק מכך שאתה שולט מצוין ב-2 נושאים אלו

אז אולי תעזור לי במשהו....

מה זה היציאה הזאת מב"ג סולין 3 אלפא?

ולמה על המפה של ה-CVFR בנקודה איילון יש 3 גבהים ולא אחד?

ומהי המגבלה בגובה ובמרחק מזרחה מב"ג כשטסים משם לאילת למשל?

ומה זה MSA? ומה זה MEA? ו-MORA?

ויש לי עוד הרבה שאלות אליך-יש הרבה דברים שאני לא מבין בסידים ובסטארים

אודה לעזרתך!!

:lol: פיספסת את השורה הראשונה והשניה בדפיות, מעבר לזה ניראה לי ששאלת על הכל שם :P

פורסם
אלדר שלום

אני רואה שאתה אומר שעל סיד וסטאר אין הרבה מה ללמוד

ואני מסיק מכך שאתה שולט מצוין ב-2 נושאים אלו

אז אולי תעזור לי במשהו....

מה זה היציאה הזאת מב"ג סולין 3 אלפא?

ולמה על המפה של ה-CVFR בנקודה איילון יש 3 גבהים ולא אחד?

ומהי המגבלה בגובה ובמרחק מזרחה מב"ג כשטסים משם לאילת למשל?

ומה זה MSA? ומה זה MEA? ו-MORA?

ויש לי עוד הרבה שאלות אליך-יש הרבה דברים שאני לא מבין בסידים ובסטארים

אודה לעזרתך!!

שמוליק, אני לא רוצה להסתכסך איתך כי אם אני אענה לך עכשיו זה סתם יגרום למריבה מיותרת.

אבל עובדה שאני טס המון בואטסים בעשרות שדות תעופה ואני מסתדר יפה מאוד.

פורסם

אחנו נעצור כאן.............

העלתם פה נושאים חשובים, שיזכו לייחס מירבי ממחלקצ ההדרכה שלנו.

כולנו עתידים להשכיל מהידע הנרחב של תומר ושמוליק, אני מחכה בכליון עיינים.

פורסם

אלדר ידידי

אני שמח שהבנת את הנקודה

אין הייתה כוונתי להסתכסך נהפוך הוא ..וגם לא לריב

אם אתה שולט וזה יפה אין פירושו שכולם שולטים כמוך או כמו אחרים

תנצל את הידע שלך ללמד אחרים-הכי טוב

שיהיה לך ערב טוב ו-NO HARD FEELINGS AT ALL

פורסם
אלדר ידידי

אני שמח שהבנת את הנקודה

אין הייתה כוונתי להסתכסך נהפוך הוא ..וגם לא לריב

אם אתה שולט וזה יפה אין פירושו שכולם שולטים כמוך או כמו אחרים

תנצל את הידע שלך ללמד אחרים-הכי טוב

שיהיה לך ערב טוב ו-NO HARD FEELINGS AT ALL

את זה הוא כבר עושה :)

פורסם
אני מסכים לגמרי עם ברוק (כתבתי את זה נכון? :).

אפילו שלי אישית, אין ממש בעיה עם קריאת דפיות, אף פעם לא "למדתי"

איך לקרוא דפיות באופן רשמי,

ואני חושב שמדריך שכזה יהיה שימושי ביותר, גם לחדשים,

וגם לוותיקים יותר שבינינו.

אם הזכרון הסנילי שלי (256K בקושי) אינו מטעה אותי, באתר של תומר יש מדריך מצויין לקריאת דפיות.

רן.

אני די בטוח שהוא לא מטעה אותך, אבל האתר של תומר כבר לא פעיל כמה חודשים טובים...

יכול להיות שגם לי יש זכרון סנילי, ואני מנסה להכנס אליו בעזרת כתובת לא נכונה?

פורסם

שבת שלום תומר,

התחדש על התפקיד הנושא בחובו אתגר ואחריות, והצלח!

כשהתחלפו ראשי חטיבה לפני חודשים ארוכים, שלחתי ב- 19.12.04 הצעה כוללת להעלאת רמת הטיסה בחטיבה. זכיתי להסבר ממנו הבנתי כי דבר לא ייעשה בכיוון אותו הצעתי, וכך היה.

כל אחד יחשוב עם עצמו ויכתוב, מה לדעתו הוא היה רוצה לשפר בתחום של הדרכת טייסים, כל דבר

פורסם

סטארים ,

תמיד שאני טס אני לא יודע איזה סטאר לבחור (גם דפיות אני לא כל כך מבין :oops: )

זהו בערך כן

פורסם

1. באתר IVAO קיימת ערכת הדרכה לטייסים ובקרים, ניתנת להורדה למחשבך, מחולקת לשיעורים בשלוש רמות. בשיעור L-5 כלול קישור למצגת POWERPOINT קטנה להדרכת קריאת דפיות.

2. כאשר אתה מתכנן נתיב טיסה לשדה יעד, הנתיב אמור להגיע ישירות לנקודה ממנה נכנסים לשדה בתהליך STAR. תוכנות תכנון נתיבים אמורות לבחור זאת אוטומאטית (FSNAV) או לאפשר לך לראות על גבי מפת סביבת שדה ההגעה (FSBUILD) את הנתיב של כל STAR, תלוי בתוכנת התכנון. באתר התוכנה יש TUTORIAL לנושא.

סטארים ,

תמיד שאני טס אני לא יודע איזה סטאר לבחור (גם דפיות אני לא כל כך מבין :oops: )

זהו בערך כן

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...