עבור לתוכן
Levon Melik

חוויה בשדה תימן

שעות פיקוח מועדפות לאמצע שבוע.  

61 הצבעות

  1. 1. שעות פיקוח מועדפות לאמצע שבוע.

    • 17-19
      18
    • 20-22
      23
    • 22-00
      10
    • 21-23
      10


Recommended Posts

פורסם

שלום חברים.

אתמול ,יום שישי בשעות הבוקר התקיים מפגש ה-9 של הפורום "תעופה קלה" בשדה תימן.

אחרי משמרת לילה לא קלה אספתי את קובי שלא רצה לקום מהמיטה החדשה שלו :D ונסענו להרצליה,שם חיכה לנו מר. חנן נהרי ועוד מישהו מקהילת הטייסים של הרצליה.

התנעה ממושכת ,התיישרות, סוף סוף באויר,קובי עצבני על הבחור שהחליט שהוא יושב מצד ימין למרות שביקש מימנו,ונענה בחיוב.

אישרו לנו לטוס קו חוף מעל הים עד אשקלון ומשם כרגיל לברור חיל ולתימן. הטיסה הייתה חלקה ונעימה (בשעות הבוקר אין עוד זרימת האיר האנכית הטרמית) היה אפילו קריר טיפה כך שקובי נרדם :shock: במהלך הטיסה עד שהטייס הצטרף לעם הרוח למסלול 32 בפניה חריפה מאוד ,כך שכל הדם עלה לראש. נחיתה יפה וחניה.

שם חיכה לנו כבר אלעד זיירמן עם החבר'ה שאיתם הגיע. פתאום קופץ עלינו שגי ינאי עם צעקות,-"למה לא אמרתם לי שאתם באים"? :lol: הסתובבנו קצת בין המטוסים ,צילמנו קצת וכשכל הקהל הגיע (כ-38 מטוסים שונים :shock: ) נקראנו להתארגן ולשבת לקראת ההרצאה של הנציג מפעלי CIRUS במדינת מינסוטה בארה"ב. משך ההרצאה היה כשעה וחצי שעברו מהר מאוד ,הבחור סיפר על פס הייצור של המטוסים ,על הקונים, מיכשור ומגבלות,היה מעניין מאוד. אחר כך הבמה הייתה של אחד הבעלים של ה-סירוס החדש שסיפר לנו על חווית טיסת העברה של המטוס מארה"ב.

אחריו לקח את המיקרופון טייס ותיק,קברניט באל על לשעבר וסיפר על ,-"מה עושה הצוות בטיסה ארוכת טווח" במטוסים שונים. תוך כדי ההרצאות היו המראות ונחיתות של מטוסים שונים ,אילנדר שפלט צנחנים ודאונים ממונעים ולא.

הבא בתור היה מר. שלמה זלקין ,טייס שמעביר מטוסים בחו"ל .הוא סיפר לנו איך הוא מעביר מטוסים קלים כמו ססנה מעל האוקיינוס השקט ,על איך הוא מעביר לפעמים 21 שעות באויר בלי להירדם,על מזג האויר ,על תקריות שונות שהיו לו בזמן הטיסה וכו'.

הסיפור היה מרתק!

אחריו עלה בחור צעיר שדיבר על הנושא "השתתפות הצעירים בפורום" ושלמען האמת לא עיניין אף אחד,כי אפשר היה לראות איך אנשים מתחילים לדבר אחד עם השני ,לקום וללכת, לא נעים!

השעה כבר 12:30 וסוף סוף מר. צור בנר מכריז שאפשר ללכת לאכול ולהיתפזר בזמננו החופשי. כל מי ששילם על הארוחה מראש מקבל את החמגשיות שלו.החומוס היה מעולה!

אוכלים ויוצאים לטיול קטן בין המטוסים כי בעוד כרבע שעה ממראיים חזרה.

זהו,הגיע הזמן,הולכים למטוס, המראנו מהר, המזג היה די נאה עם קצת עננים והראות השתפרה קצת מהבוקר,מעל ברור חיל קובי עם חיוך עד האוזניים מקבל סוף סוף את השליטה בהגאים וטסים לעבר הארובות של אשקלון ,משם ימינה לאשדוד ,מאושרים קו חוף עם פתיחת כמייל מערבה ונכנסים מעל שדה דב להרצליה.

זהו פחות או יותר,חבר'ה כבר יוסיפו עם שכחתי משהו.קובי יטפל בתמונות!

אני אישית נהנתי מאוד למרות שהייתי עייף מת,לדעתי גם האחרים נהנו.

:P

פורסם

וואי איזה כיף באר שבע על המפה :lol:

איזה ביאוס אני גר 120 שניות מהמנחת ולא הואלתי בטובי לבוא,האמתי היה לי לימודים

אבל אם הייתי יודע שחברים באים הייתי בא,,זה מה שקורה שלא יודעים :wink:

פורסם

שלום לכולם!

אומנם לא השתתפתי באירוע, איך טסתי לשדה תימן ביום חמישי (19.02) בערב בפלייט עם שגיא ינאי. הטיסה הייתה מהנה וזאת למרות שקצת איבדתי את הכיוון אחרי תל אשקלון. זאת הייתה טיסה ראשונה שלי בנתיב זה והאמת חסר מאוד הסינרי של הדרום. נחתתי על 32 בצורה טובה מאוד (את הקטע הנחיתות אני צריך לשפר) ובדרך שמתי לב כי בפלייט יש טעות במיקום הכביש נתיבות-ב"ש. אך זה שטויות.

פורסם
אחריו לקח את המיקרופון טייס ותיק,קברניט באל על לשעבר וסיפר על ,-"מה עושה הצוות בטיסה ארוכת טווח" במטוסים שונים. :P

אולי תספר לנו מה הוא אמר על איך מעבירים את הזמן :roll:

הוא אמר לנו שמתוך כל הטיסה הוא מטיס תכלס את המטוס חצי דקה...

חוץ מיזה באמת היה נחמד פע ראשונה שלי בשדה תימן וזה באמת שדה קטן ונחמד אפילו יותר מהרצליה...

פורסם

הנושא של הבדיחה - מה עושים הטייסים בזמן טיסה.

מצאתי את הבדיחה בפורום של "תעופה קלה"

הבדיחה הישנה ששואלת למה צוות של מטוס הינו טייס + כלב?????

ובכן תפקיד הטייס הינו להאכיל את הכלב !!!

תפקיד הכלב זה לנשוך את הטייס כל פעם שהוא לא מתאפק ורוצה לגעת באיזה שהוא מכשיר.

ישן וטוב :o

פורסם

ואני חשבתי שטייסים הם אנשים מזן מיוחד

והטיסה דורשת ריכוז וידע רב בדיקות וחישובים ושכול טעות עלולה להיסתיים באסון

לא חשבתי שטייסים משועממים אלה להפך

כפי שמשתמע מהקריאה אני חושב

שלנהוג אוטובוס יותר קשה מלהטיס 747

הידד לנהגי האוטובוסים

פורסם
ואני חשבתי שטייסים הם אנשים מזן מיוחד

והטיסה דורשת ריכוז וידע רב בדיקות וחישובים ושכול טעות עלולה להיסתיים באסון

לא חשבתי שטייסים משועממים אלה להפך

כפי שמשתמע מהקריאה אני חושב

שלנהוג אוטובוס יותר קשה מלהטיס 747

הידד לנהגי האוטובוסים

בעיקרון נראה שזה נכון אבל הבעיה תתחיל כשיצוצו בעיות אז נראה עד כמה אנחנו מהירים בתגובות ובחישובים למינהם. :wink:

פורסם
שלום לכולם!

אומנם לא השתתפתי באירוע, איך טסתי לשדה תימן ביום חמישי (19.02) בערב בפלייט עם שגיא ינאי. הטיסה הייתה מהנה וזאת למרות שקצת איבדתי את הכיוון אחרי תל אשקלון. זאת הייתה טיסה ראשונה שלי בנתיב זה והאמת חסר מאוד הסינרי של הדרום. נחתתי על 32 בצורה טובה מאוד (את הקטע הנחיתות אני צריך לשפר) ובדרך שמתי לב כי בפלייט יש טעות במיקום הכביש נתיבות-ב"ש. אך זה שטויות.

אני עובד עכשיו על סינרי לשדה תימן, יש לי רק בעיה שאני עובד עם מספר קטן של תמונות, אם יש לכם תמונות של השדה והמבנים מהביקורים שלכם שם אני אשמח לקבל

פורסם

שלום לך עידו!

טוב לדעת שגם דרום הארץ יהיה מציאותי יותר.

ישר כח בעבודתך!!! :lol:

אם תהיה לי תמונה של דרום הארץ בשמחה אשלח לך אותה (מקווה שיש בפרופייל אי-מייל שלך).

אם אתה עומד מאחורי הסינרי של הצפון, אזי עשית עבודה מדהימה.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...