עבור לתוכן

Levon Melik

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    490
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

אודות Levon Melik

  • יום הולדת 06/10/1978

פרטי משתמש

  • Simulator
    Flight Simulator X

Vatsim

  • VATSIM CID
    862765

מבקרים אחרונים

683 צפיות בפרופיל

Levon Melik's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

6

מוניטין

  1. שלום לכולם! כיף לראות אותכם שוב! אני מנסה להתקין את התוכנות החדשות ומשום מה לא מצליח. אני מאוד אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי להפעיל את כל העסק על הלפ-טופ.
  2. אהלן, אהלן! תודה! שמח לחזור, שמח לראות אותכם אחרי כל כך הרבה שנים. אנטולי... אתה גם חזרת לא מזמן, אני רואה. לא זוכר אפילו ממה מתחילים. הוצאתי את כל החומר שהיה בארון, עברתי עליו... הכל תקף לשנה 2002 , צריך להשיג מפות חדשות... בטח היו כמה שינויים מאז )) אני מניח שכל התוכנות כמו: RW, SB, Serveinfo וכו' אפשר לזרוק לפח? אני אתקין את ה-FS2004 היום. אז איפה מורידים מטוסים טובים, סצנאריוס של ישראל... נחזור לטיסות ה-CVFR
  3. שלום לכולם. מקבלים חדשים?
  4. אהלן. מפרסם כאן לפני שאלך לפורום תעופה קלה. למכירה. מחשב ניווט מדגם E6B-F, נקנה ב-Sporty's בארה"ב. המחשב חדש, לא נעשה בו שימוש כלל. (החלפתי את הסוללות לחדשות). הפרטים בטל: 054-7861320 לבון.
  5. המטוס (AXM) קיבל נזק קל בעיקר ב-NOSE COWL של מנוע 2 ו-INB. LEADING EDGE. מעך 2 מכוניות וגנרטור וסולם/סטנד צהוב לעלייה לתא. זה מה שעצר אותו בעצם. אין נפגעים, רק הלם. כשיהיה לי תחקיר סופי של האירוע, אעדכן אותכם.
  6. יישר כוח!!! הטייסים באל על מתרשמים לטובה. שמעתי מהם תגובות על הידע הנרחב ורצינות בנושא!
  7. כרגיל מדברים שטויות... הייתי בקבלת המטוס, ראיתי את הגלגל. לא היה שום פנצ'ר. בריצת המראה התקלפה שיכבת גומי עליונה מהגלגל, מה שגרם לקילוף של כל השכבות. ה"פיצוץ" ששמעו במטוס הייתה מכה של חתיכת גומי גדולה במדפים. נגרם נזק לא רציני למדפים וחלק האחורי של המטוס..
  8. גליונות צפון/דרום, עידכון נוב' 2004 (אחד לפני אחרון). לפנות בפרטי.
  9. קיים קשר תקין בין המכונאי שנמצא על הגורר ביחד עם מפעיל הגורר לבין ה-FD! סביר ביותר! 744 ששוקל כ-300 טון אי אפשר להביא פלס על קו ההסעה אלא אם כן עוברים את טווח האדום על כנ נסע הקידמי. זה לא 737, תמיד כשדוחפים 747, הוא חורג מקו האמצע לכיוון השוליים רק הפעם היה חושך מוחלט ולא הייתה שום תאורה שמתריאה על גמר המסלול!!! רשלנות פושעת של רשות שדות התעופה קוראים לדבר כזה! אף אחד לא הולך ליד הכנף בהוצאת מטוס! זה לא חיל האויר. ה-GMM אומר שהליווי מתבצע רק בזמן גרירת המטוס ולא בזמן הוצאתו לטיסה. אני מסכים איתך שהתגובה חייבת להיות מיידית אבל כמו שנאמר, אף אחד לא היה מתחת לכנף הקריטית ולא היה צריך להיות. הגורר איבד שמן ולא היו לו מע' היגוי ובלמים באותו רגע! קורה, מי כמוך יודע שמכניקה יכולה גם להתקלקל. לא נגרם כל נזק לכני הנסע והמטוס יצא שעתיים אחרי היחלצותו.
×
×
  • יצירת חדש...