אורח פורסם מאי 17, 2006 דיווח פורסם מאי 17, 2006 שלום לכולם, אחרי נגלת חגים, חד"ב ומבחן גישה אחד, TFC מנסים לחזור לשיגרה. נפגש כרגיל על האפרון של שנחאי 21:30 מקומי. פרטים מלאים באתר TFC http://tfc.rwy12.com TFC
אורח פורסם מאי 17, 2006 דיווח פורסם מאי 17, 2006 אני מחר לא אוכל הלצטרף - יש לי הזמנה לבכורה של צופן דה וינצ'י, ננשנש כמה בורקסים ונראה על מה המהומה. אבל בשבוע הבא אני מתכוון גם לחזור לשגרה. תשתדלו להוציא סיכום טיסה, וכמה מילים על אילו שלא סוכמו...
3Dvg פורסם מאי 17, 2006 דיווח פורסם מאי 17, 2006 צריך להתחיל לבחור יעדים עם סנרי ופיקוח זה לא הולך כך.... :wink: אני לא בטוח שאני יכול לבא, אני יעשה את מירב המאמצים להגיע! יהיה נחמד לפגוש את כולכם שוב בחניון...
E.Z פורסם מאי 17, 2006 דיווח פורסם מאי 17, 2006 צריך להתחיל לבחור יעדים עם סנרי ופיקוח זה לא הולך כך.... :wink: אני לא בטוח שאני יכול לבא, אני יעשה את מירב המאמצים להגיע! יהיה נחמד לפגוש את כולכם שוב בחניון... בקרוב ניכנס ליפן יש שם פוטנציאל לפיקוח- וארה"ב עוד לפנינו.
אורח פורסם מאי 18, 2006 דיווח פורסם מאי 18, 2006 ארה"ב מתקרבת בצעדי ענק, ובאפריקה אילן צריך לדאוג לנו!
danb2000 פורסם מאי 18, 2006 דיווח פורסם מאי 18, 2006 צריך להתחיל לבחור יעדים עם סנרי ופיקוח זה לא הולך כך.... :wink: אני לא בטוח שאני יכול לבא, אני יעשה את מירב המאמצים להגיע! יהיה נחמד לפגוש את כולכם שוב בחניון... שמע - אני זוכר שלפני איזה זמן עשיתי חיפוש על China והיו לא מעט הורדות של סינרים ב-Avsim. לא זוכר להגיד אם זה לשדות שרלוונטיים לנתיב שלנו אבל שווה בדיקה. אם יהיה לי זמן במשך היום אני אבדוק שוב וידווח פה - גם אחרים מוזמנים. לגבי הפיקוח.... זה קצת אוף-טופיק, אבל אם בפיקוח בסין עסקינן, אני זוכר שלפני כמה שנים כשסין התחילה להיפתח למערב והתחילה תנועת תיירות מסיבית לשם - היתה שם בעיה ממשית שלא היצליחו להבין את הפקחים שלהם בגלל המבטא. זה היה ממש סיכון בטיחותי (היה על זה סרט בנשיונל) וסיפר לי טייס אלעל שאני מכיר שבטיסות לבייג'ין הם דרוכים כמו קפיץ ומאזינים לרדיו ב"שמונה אזניים" וגם לא תמיד מצליחים להבין מה נאמר. אני מניח שהסינים כמו הסינים (ובטח לקראת מה שצפוי לקראת האולימפיאדה) כבר נתנו על זה את הדעת ובטח זה השתפר. חבל.... היה יכול להיות מאד מעניין אם היה לנו פיקוח. בתקווה שנתראה בערב ברחבה - להתראות בנתיים.
אורח פורסם מאי 18, 2006 דיווח פורסם מאי 18, 2006 צריך להתחיל לבחור יעדים עם סנרי ופיקוח זה לא הולך כך.... :wink: אני לא בטוח שאני יכול לבא, אני יעשה את מירב המאמצים להגיע! יהיה נחמד לפגוש את כולכם שוב בחניון... הבעיה היא שמתאם הפיקוח האזורי שלנו, דופק לנו ברזים. נקווה שהוא יחזור לפעילות ואיתו הפיקוח בחורים הנידחים :wink:
E.Z פורסם מאי 18, 2006 דיווח פורסם מאי 18, 2006 ארה"ב מתקרבת בצעדי ענק, ובאפריקה אילן צריך לדאוג לנו! מה שגם אומר שאם נרצה להנות מפיקוח מהטובים בווטסים נצטרך להמריא הרבה יותר מאוחר מהשעה המסורתית.
E.Z פורסם מאי 18, 2006 דיווח פורסם מאי 18, 2006 שימו לב למז"א נכון לעכשיו: במוצא: ZSPD 181600Z 02014G20MPS 3200 RA BR BKN007 OVC040 16/14 Q1003 NOSI ביעד: ZBAA 181600Z 34002MPS 4000 FU NSC 24/14 Q1004 NOSIG
Izik Bakshi פורסם מאי 18, 2006 דיווח פורסם מאי 18, 2006 הצתרפתי היום בפעם הראשונה לטיסות ב TFC, היה ממש תענוג, ואני מקווה להצתרף שוב בעתיד, תודה למי שטרח והכין תדריך יפה, להלן תמונה בסוף בחניה (דן לאיפה נעלמת?)
mickey lip פורסם מאי 18, 2006 דיווח פורסם מאי 18, 2006 אחת הטיסות הכי כיפיות שלנו ( רן ואני) ב TFC. רן מגיע אלי, מתחילים לבדוק את המטוס , מסנגר מהבהב, מר פרג מבקש קלירנס להרצליה, קיבל אישור להרצליה ומשם וקטורים אלי הביתה. ממשיכים בהכנות, מתיישרים , ממריאים , 15 דקות באויר , דפיקה בדלת, אלון פרג נכנס, עוד לא מבין מה קורה, אני מפנה את מושב הPF והמפתחות אצלו. בשלב זה הפכתי מPF לדיילת חיננית ואלון ורן מטיסים. כרגיל למדנו עוד דברים חדשים ( איך אפשר שלא ), נחיתה בחירום, פינוי , סיגריה וזהו. היה כיף לא נורמלי . תודה אלון על הביקור והטיסה , כרגיל אני נהנתי מאוד ( וגם רן). מוזמן תמיד ואצלנו תמיד אתה רשאי להיכנס לקוקפיט בטיסה.(אפילו להטיס קיבלת :wink: ). תודה ולילה טוב צוות אל על 232 ( אלון בשמאלי , רן בימני, ואני על הג'אמפ סיט).
אורח פורסם מאי 18, 2006 דיווח פורסם מאי 18, 2006 בקשי, תדריך לשבוע הבא - בייג'ינג - אינצ'ון (סאול). ופעם הבאה שים צביעה נורמלית על המטוס!
danb2000 פורסם מאי 18, 2006 דיווח פורסם מאי 18, 2006 הצתרפתי היום בפעם הראשונה לטיסות ב TFC, היה ממש תענוג, ואני מקווה להצתרף שוב בעתיד, תודה למי שטרח והכין תדריך יפה, להלן תמונה בסוף בחניה (דן לאיפה נעלמת?) ברוכים הבאים לחבר'ה החדשים איציק ואלון כיף לכם שעכשיו אתם בביג'ין אוכלים Peking Duck ואני בבית מתוסכל. ולשאלתך איציק לאן נעלמתי? אז זהו - שלא נעלמתי, הינה רואה את המטוס הקטן בתמונה? זה אני :cry: :cry: :cry: בא לי לעשות מהמחשב עציץ :!: אוףףףףף
BarakH פורסם מאי 19, 2006 דיווח פורסם מאי 19, 2006 בהחלט היתה טיסה נחמדה עם רוח בריאה בהמראה וראות נמוכה בנחיתה :shock: צוות מיקי את רן, נראה לי שאתם מאויישים יותר טוב מבטיסה אמיתית (לא שאני רומז שזו לא טיסה אמיתית חלילה )
Or Netzer פורסם מאי 20, 2006 דיווח פורסם מאי 20, 2006 בהחלט היתה טיסה נחמדה עם רוח בריאה בהמראה וראות נמוכה בנחיתה :shock: צוות מיקי את רן, נראה לי שאתם מאויישים יותר טוב מבטיסה אמיתית (לא שאני רומז שזו לא טיסה אמיתית חלילה ) ברור. אצלהם האוכל בטיסה זה גורמה :wink:
אורח פורסם מאי 20, 2006 דיווח פורסם מאי 20, 2006 קצת באיחור אבל עדיין.... הטיסה המדהימה ביותר שהיתה לי עד היום ובכלל והכי קרוב (בינתיים) ל As real as it gets. הפתעת הערב היה הדיווח מכיוונו של מר פרג, על הופעת אורח בביתו של מיקי. ההפתעה היותר גדולה, הוא דפק בדלת ובאמת הגיע מפה לשם ובהסכמה בצד מצידו של מיקי לפנות את מושבו של הקברניט, לכבוד האורח רם המעלה (תרתי משמע :wink: ), אלון תופס את מקומו ולוקח שליטה. בשלב זה טיפוס לגובה אין יותר מידי מה. לקראת TOD, מתחילים הכנות מכניסים את ה STAR ידנית ושם אני מפשל :oops: טעות הקלדה שלי שולחת את תוכנית הטיסה שב FMC לפח וכל ניסיון להחזיר אותו למוטב לא מצליח. בשלב זה אלון מודיע לנו, טוב זה חרום (או Non Normal Procedure לפי מיקי ) ואנחנו עושים את כל ההליך ב RAW DATA (איזה כיף ). אלון מתדרך אותנו על כל ההליך, כולל הנחיות איזה תדרים לשם ומתי ובסיום התדריך אנחנו מתחילים הנמכה לכיוון השדה כאשר כל הזמן עושים חישובים לבדיקת פונטציאלים לראות שאנחנו לא מגיעים גבוהה מידי. תופסים את ה ILS של המסלול בביג'ין ולקראת מינימה רואים מסלול ואלון עובר לידני מלא, פריימים משום מה לא משהו ועל הנחיתה אני לא ארחיב אבל כדיברי המשורר הידוע א.פ. כל נחיתה שאתה יוצא בהליכה מהמטוס והמטוס יכול לעשות את הטיסה הבאה, היא נחיתה טובה :wink: קיצר טיסה מאתגרת ביותר, מהנה ביותר וכן ירבו כאלה מצוות נשר המורחב, שבוע טוב ולהית' בטיסה הבאה.
אורח פורסם מאי 20, 2006 דיווח פורסם מאי 20, 2006 מה זה RAW DATA? לטוס מכשירים כמו שאלהים התכוון? חיובי ולא שאני דתי, אבל ההוא ששם לא התכוון שנטוס בכלל, אחרת היה מסדר לנו כנפיים ו 737 אמיתי ולא איזה אחד על מחשב מעפן :roll:
BarakH פורסם מאי 20, 2006 דיווח פורסם מאי 20, 2006 מעניין מה שאתה מספר. אני נוחת ברוב המקרים ב-raw data אלא אם במקרה יש סטאר ותהליך ב-database של ה-FMC או אם זה תהליך RNAV במפורש. אף פעם לא חשבתי שזה דורש איזו הערכות מיוחדת.
אורח פורסם מאי 20, 2006 דיווח פורסם מאי 20, 2006 אתה עושה את זה אבל ב FMC שלך יש נתונים כולל TOD חישובי דלקים ליעד ועוד. לא היה כלום, הכל נעלם וה FMC לא היה מוכן לשוב לסורו. יכולונ להכניס נקודות בדרך, אך לא את הנקודה החשובה שהיא המסלול ביעד ובלי זה אין חישובי הנמכה ודלקים ליעד. מבחינתי שכל טיסה אצלינו תסתיים ככה, הכי כיף
BarakH פורסם מאי 20, 2006 דיווח פורסם מאי 20, 2006 אההה... זה כבר יותר מעניין. אם נאלצים לחשב גם VREF, ToD ודלק וגם לטוס ע"פ מכשירים באופן גולמי זה בהחלט מוסיף עניין :shock: