Oren Geva פורסם יולי 16, 2006 דיווח פורסם יולי 16, 2006 http://tfc.rwy12.com/modules.php?name=N ... cle&sid=96 לאור העובדה שהיה פיקוח בימים האחרונים ב-UHPP אני מתכוון לשלוח אימייל לרוסים - אולי יהיה לנו קצת פיקוח השבוע. אני מבקש מכל מי שמתכנן לטוס להרשם ביורובוק בתמכונת הישנה שלנו - זה יופיע באתר של הרוסים כך שגם אם לא אקבל תגובה, פקחים עשויים להגיע.
אורח פורסם יולי 20, 2006 דיווח פורסם יולי 20, 2006 אצלי הוא עובד... http://www.vatrus.net.ru/services/fl.xhtml
danb2000 פורסם יולי 20, 2006 דיווח פורסם יולי 20, 2006 עם כל הבלאגן בעבודה כרגע בכלל לא בטוח שאני מגיע לטיסה בזמן :cry: אבל... האם ההמרה מאימפריאלי למטרי כ"כ חשובה :?: :?: :?: האם צריך למלא מידות מטריות בתוכנית הטיסה ב-SB3 :?: :?: :?: שאם לא (ואפילו בהנחה שיש פיקוח) אז ממילא אף אחד חוץ מהטייסים עצמם לא ידע שהם מכויילים במטרי. לא כך :?: :?: :?:
אורח פורסם יולי 20, 2006 דיווח פורסם יולי 20, 2006 בהחלט כך - אם אין פיקוח אף אחד לא יודע. אבל אם יש פיקוח אז אתה לא יודע מאיפה זה נפל עליך... בכל אופן, בתכנית הטיסה אתה צריך לרשום גובה ב-FL - אבל אחרי ההמרה. כלומר אתה אמור לרשום - FL299, FL331 וכו'.
E.Z פורסם יולי 20, 2006 דיווח פורסם יולי 20, 2006 בהחלט כך - אם אין פיקוח אף אחד לא יודע. אבל אם יש פיקוח אז אתה לא יודע מאיפה זה נפל עליך...בכל אופן, בתכנית הטיסה אתה צריך לרשום גובה ב-FL - אבל אחרי ההמרה. כלומר אתה אמור לרשום - FL299, FL331 וכו'. מקסימום משתמשים בהמרה שיש לי בפלאפון אין כמו הדור השני :mrgreen: ואגב מי שטס עם 737 אפשר לעבור לשיטה מטרית ב PFD תקנו אותי אם אני טועה.