עבור לתוכן
Tomer Haim

עידכון ל TINMOUSE 737200

Recommended Posts

פורסם

עידו ואני תיקנו כמה פרמטרים בביצועים ובפמל של TINMOUSE 737-200

תיקונים

- בנייה מחדש של קבצי תכונות טיסה והצמדות ככל שניתן לטבלאות ביצועים של 737200

עם מנועי JT8D-17A, שיפוי ההיגוי והקטנת רגישות המקזז

- ביטול ה OFFSET ימינה של המבט מהקוקפיט (מה שגרם להרבה טייסים לחשוב שיש רוח צולבת חזקה) והוספת מכ"ם עננים של REALITYXP (למי שיש) במקום המכ"ם שגם ככה לא עבד.. כמו כן תיקון הזוית של גובה עיני הטייס כך שמצב האף בשיוט יהיה נכון.

ניתן להוריד מ:

http://tomer.ifschool.org/dl/737.ZIP

יש בתוכו 4 ספריות... 2 מהם חשובות:

- יש להעתיק את תוכן B737-200_TM2 לתוך B737-200_TM2 שנמצאת תחת AIRCRAFT

- יש תקייה בשם FSFSCONV שבתוכה panel.B732ADV יש להעתיק את תוכנה לאותה תקיה (panel.B732ADV) תחת FSFSCONV שבסימולטור

תקיות נוספות:

yeodesign

ו FFX

הם לשימוש מודלים אחרים של המטוס.

תהנו

פורסם

תשלחו את זה TINMOUSE.

למה שאנשים נתעסקו עם עדכונים ושיפצורים? שבגירסא הבאה שלהם יהיה התיקון שלכם.

פורסם

יש בתוכו 4 ספריות... 2 מהם חשובות:

- יש להעתיק את תוכן B737-200_TM2 לתוך B737-200_TM2 שנמצאת תחת AIRCRAFT

- יש תקייה בשם FSFSCONV שבתוכה panel.B732ADV יש להעתיק את תוכנה לאותה תקיה (panel.B732ADV) תחת FSFSCONV שבסימולטור

תקיות נוספות:

yeodesign

ו FFX

הם לשימוש מודלים אחרים של המטוס.

תהנו

לא הבנתי לאן להעתיק את הקבצים בתיקיה הזאת :?

ואת ה FFX צריך להעתיק לתוך: "B737-200_FFX" ? כי זה לא כולכך ברור

ד"א

עוד משהו נתקל ההעיה עם ה "B732ADV.GAU"?

בכול פעם שאני בוחר את המטוס בסימולטור (לוחץ OK בתפריט בחירה של המטוס) הוא אומר לי שהוא לא הצליח לפתוח את הקובץ הזה ותוקע את הסימולטור, ניסיתי להעתיק אותו לתוך התיקיה של ה "Gauges" בתיקיה הראשית של ה FS לא עזר כמו כן ניסיתי להעתיק את הקבצים מחדש, גם לא עזר

יכול להיות שעשיתי משהו לא טוב בהתקנת הפאצ'ים?

פורסם

היי, 2 הספריות הם שמישות רק אם יש לך את המטוס בגרסאות FFX וגם בגרסה האחרת.. אם אין לך אין צורך, בקשר ל GAU, חסר לך קובץ FSSOUND בספריית MOLULES

והגדרה ב FS9.CFG

[OLDMODULES]

FSSound.dll=1

פורסם

תודה רובי :)

היום טסתי עם ה 737-200 מת"א למדריד, היה נפלא המטוס מתנהג ממש כמו שצריך, חוץ מפרמטרים בודדים של הערכים בשיוט וה INS מזייף קצת ככל שעובר הזמן אבל זה לא נורא.

דבר אחד שהיה חסר לי ונאלצתי לפתוח את הספר הוא:

אין במטוס הזה AT ולא FMC אז אין מי שיחשב ויגיד לי מהי המהירות האופטימלית לטיסה בכל גובה ומשקל.

לכן גזרתי נתונים מהטבלאות שיוט של המטוס וסיכמתי:

http://tomer.ifschool.org/planning/737200lrc.pdf

זו טבלה, מצליבים בין גובה למשקל ומקבלים את מס ה MACH האופטימלי, ניתן לבצע אינטרפולציות אם משקלכם או הגובה לא מתאימים לטבלה.

המשבצות האפורות מייצגות את הגובה האופטימלי לטיסה אך זה לא מדוייק, יש להעזר בגרף שבקובץ השני

פורסם

טוב חייבים לעשות סדר:

המטוס המקורי:

http://library.avsim.net/download.php?DLID=88107

פאץ' 2:

http://library.avsim.net/download.php?DLID=88249

פאץ' 3:

http://library.avsim.net/download.php?DLID=88476

פאץ' 4:

http://library.avsim.net/download.php?DLID=88799

תיקון לפנל ותכונות טיסה:

http://tomer.ifschool.org/dl/737.ZIP

גרפים וטבלאות לתכנון טיסה ולשימוש בטיסה עצמה:

http://tomer.ifschool.org/planning/fp.htm

טבלת מהירות אופטימלית:

http://tomer.ifschool.org/planning/737200lrc.pdf

CHECKLIST:

http://www.regional-jets.net/downloads/ ... 0_cl_1.jpg

http://www.regional-jets.net/downloads/ ... 0_cl_2.jpg

תהנו

פורסם

תומר, אל תשמרו את זה לעצמכם.

תרו איתם קשר, תעבירו להם את התיקונים, תקבלו קרדיטים שם אבל אל תיצרו מצב שצריכים 800 עדכונים ממקורות שונים...

פורסם

כבר כתבתי כי המטוס החמוד הזה אינו חביב עלי במתכונתו הנוכחית עקב תכונות הטיסה שלו, המחייבות (לפחות אצלי) תשומת לב מתמדת להטסה ולכן לא מאפשרות עבודת טייס נכונה.

למעוניינים, קיימת אפשרות עקיפה לשמור בו מהירות, כשלא רוצים לעשות זאת ידנית. יש להצמיד שמירת מהירות של FSNAV ולהקליד את המהירות / מספר המאך בטבלא משמאל למטה. פועל בכל שלבי הטיסה באיכות סבירה למעט נסיקה, בה יש לקבוע במצערות דחף לנסיקה ולשמור מהירות / מאך באמצעות מצב אף.

בוב הודיע שבחודש הקרוב הוא לא נמצא והעדכון הבא יצא רק בסוף אוגוסט.
פורסם
כבר כתבתי כי המטוס החמוד הזה אינו חביב עלי במתכונתו הנוכחית עקב תכונות הטיסה שלו, המחייבות (לפחות אצלי) תשומת לב מתמדת להטסה ולכן לא מאפשרות עבודת טייס נכונה.

למעוניינים, קיימת אפשרות עקיפה לשמור בו מהירות, כשלא רוצים לעשות זאת ידנית. יש להצמיד שמירת מהירות של FSNAV ולהקליד את המהירות / מספר המאך בטבלא משמאל למטה. פועל בכל שלבי הטיסה באיכות סבירה למעט נסיקה, בה יש לקבוע במצערות דחף לנסיקה ולשמור מהירות / מאך באמצעות מצב אף.

בוב הודיע שבחודש הקרוב הוא לא נמצא והעדכון הבא יצא רק בסוף אוגוסט.

עופר, תנסה להוריד מפה את התיקון ולהתקין, הפכתי את המטוס לגמרי שונה מהקבצים שעידו ואני נתנו לך, אני יודע שהמקזז היה משוגע וכך גם הגה גובה אבל עכשיו אמור להיות הרבה יותר טוב..

ואם למישהו יש עוד בעיה באחת מהמערכות של המטוס , ספרו לי כי ניתן לשנות הכל בקבצים גם כשבוב בחופשה :)

פורסם

תודה. אגב- יש דרך לבצע ניווט עם עקיבת טייס אוטומאטי, אם כן איך, באמצעות INS, ו-FSNAV?

כבר כתבתי כי המטוס החמוד הזה אינו חביב עלי במתכונתו הנוכחית עקב תכונות הטיסה שלו, המחייבות (לפחות אצלי) תשומת לב מתמדת להטסה ולכן לא מאפשרות עבודת טייס נכונה.

למעוניינים, קיימת אפשרות עקיפה לשמור בו מהירות, כשלא רוצים לעשות זאת ידנית. יש להצמיד שמירת מהירות של FSNAV ולהקליד את המהירות / מספר המאך בטבלא משמאל למטה. פועל בכל שלבי הטיסה באיכות סבירה למעט נסיקה, בה יש לקבוע במצערות דחף לנסיקה ולשמור מהירות / מאך באמצעות מצב אף.

בוב הודיע שבחודש הקרוב הוא לא נמצא והעדכון הבא יצא רק בסוף אוגוסט.

עופר, תנסה להוריד מפה את התיקון ולהתקין, הפכתי את המטוס לגמרי שונה מהקבצים שעידו ואני נתנו לך, אני יודע שהמקזז היה משוגע וכך גם הגה גובה אבל עכשיו אמור להיות הרבה יותר טוב..

ואם למישהו יש עוד בעיה באחת מהמערכות של המטוס , ספרו לי כי ניתן לשנות הכל בקבצים גם כשבוב בחופשה :)

פורסם

ניתן בעזרת ה INS, אין צורך ב FSNAV (למרות שגם זה אפשרי) לוקח קצת זמן לעשות ALIGN ל INS וגם ניתן להזין לו רק 9 נקודות אז כל פעם צריך להזין מחדש אבל זה לא נורא.

בכל מקרה בצד ימין של ה HSI יש למטה כפתור קטן שבורר בין NAV ל INS, אם הוא במצב INS אז ה HSI יראה נתונים של נתיב ה INS כולל מרחק וה HDG על ה HSI יכוון אוטומטית ליירוט אותו נתיב (הוא גם מתקן יפה לרוח)... בהמשך הוא עובר בין הנקודות אוטומטית

פורסם

תודה תומר, כך חשבתי אם כי בפורום הועלו מקרים בהם הניווט לא פעל כך ,ללא מענה.

חבל שאין ספר. אם מישהו מוצא את הספר של הפאנל הקודם (727), שיפרסם קישור בבקשה.

ניתן בעזרת ה INS, אין צורך ב FSNAV (למרות שגם זה אפשרי) לוקח קצת זמן לעשות ALIGN ל INS וגם ניתן להזין לו רק 9 נקודות אז כל פעם צריך להזין מחדש אבל זה לא נורא.

בכל מקרה בצד ימין של ה HSI יש למטה כפתור קטן שבורר בין NAV ל INS, אם הוא במצב INS אז ה HSI יראה נתונים של נתיב ה INS כולל מרחק וה HDG על ה HSI יכוון אוטומטית ליירוט אותו נתיב (הוא גם מתקן יפה לרוח)... בהמשך הוא עובר בין הנקודות אוטומטית

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...