Tomer Haim פורסם יולי 22, 2006 דיווח פורסם יולי 22, 2006 עידו ואני תיקנו כמה פרמטרים בביצועים ובפמל של TINMOUSE 737-200 תיקונים - בנייה מחדש של קבצי תכונות טיסה והצמדות ככל שניתן לטבלאות ביצועים של 737200 עם מנועי JT8D-17A, שיפוי ההיגוי והקטנת רגישות המקזז - ביטול ה OFFSET ימינה של המבט מהקוקפיט (מה שגרם להרבה טייסים לחשוב שיש רוח צולבת חזקה) והוספת מכ"ם עננים של REALITYXP (למי שיש) במקום המכ"ם שגם ככה לא עבד.. כמו כן תיקון הזוית של גובה עיני הטייס כך שמצב האף בשיוט יהיה נכון. ניתן להוריד מ: http://tomer.ifschool.org/dl/737.ZIP יש בתוכו 4 ספריות... 2 מהם חשובות: - יש להעתיק את תוכן B737-200_TM2 לתוך B737-200_TM2 שנמצאת תחת AIRCRAFT - יש תקייה בשם FSFSCONV שבתוכה panel.B732ADV יש להעתיק את תוכנה לאותה תקיה (panel.B732ADV) תחת FSFSCONV שבסימולטור תקיות נוספות: yeodesign ו FFX הם לשימוש מודלים אחרים של המטוס. תהנו
אורח פורסם יולי 22, 2006 דיווח פורסם יולי 22, 2006 תשלחו את זה TINMOUSE. למה שאנשים נתעסקו עם עדכונים ושיפצורים? שבגירסא הבאה שלהם יהיה התיקון שלכם.
3Dvg פורסם יולי 22, 2006 דיווח פורסם יולי 22, 2006 יש בתוכו 4 ספריות... 2 מהם חשובות: - יש להעתיק את תוכן B737-200_TM2 לתוך B737-200_TM2 שנמצאת תחת AIRCRAFT - יש תקייה בשם FSFSCONV שבתוכה panel.B732ADV יש להעתיק את תוכנה לאותה תקיה (panel.B732ADV) תחת FSFSCONV שבסימולטור תקיות נוספות: yeodesign ו FFX הם לשימוש מודלים אחרים של המטוס. תהנו לא הבנתי לאן להעתיק את הקבצים בתיקיה הזאת :? ואת ה FFX צריך להעתיק לתוך: "B737-200_FFX" ? כי זה לא כולכך ברור ד"א עוד משהו נתקל ההעיה עם ה "B732ADV.GAU"? בכול פעם שאני בוחר את המטוס בסימולטור (לוחץ OK בתפריט בחירה של המטוס) הוא אומר לי שהוא לא הצליח לפתוח את הקובץ הזה ותוקע את הסימולטור, ניסיתי להעתיק אותו לתוך התיקיה של ה "Gauges" בתיקיה הראשית של ה FS לא עזר כמו כן ניסיתי להעתיק את הקבצים מחדש, גם לא עזר יכול להיות שעשיתי משהו לא טוב בהתקנת הפאצ'ים?
Tomer Haim פורסם יולי 22, 2006 מחבר דיווח פורסם יולי 22, 2006 היי, 2 הספריות הם שמישות רק אם יש לך את המטוס בגרסאות FFX וגם בגרסה האחרת.. אם אין לך אין צורך, בקשר ל GAU, חסר לך קובץ FSSOUND בספריית MOLULES והגדרה ב FS9.CFG [OLDMODULES] FSSound.dll=1
Yarden Ben-Dor פורסם יולי 23, 2006 דיווח פורסם יולי 23, 2006 אגב.. איך קוראים לתוסף המדוייק של REALITYXP שמכיל את המכ"ם הזה?
Ido Rosenthal פורסם יולי 23, 2006 דיווח פורסם יולי 23, 2006 אגב.. איך קוראים לתוסף המדוייק של REALITYXP שמכיל את המכ"ם הזה? http://www.reality-xp.com/products/WX5/index.htm
Tomer Haim פורסם יולי 23, 2006 מחבר דיווח פורסם יולי 23, 2006 רק רציתי להזכיר שניתן להוריד ולהדפים טבלאות וגרפים של תכנון טיסה לדגם זה + שימוש בזמן טיסה http://www.virtual-flight.com/planning/fp.htm
Tomer Haim פורסם יולי 24, 2006 מחבר דיווח פורסם יולי 24, 2006 תודה רובי היום טסתי עם ה 737-200 מת"א למדריד, היה נפלא המטוס מתנהג ממש כמו שצריך, חוץ מפרמטרים בודדים של הערכים בשיוט וה INS מזייף קצת ככל שעובר הזמן אבל זה לא נורא. דבר אחד שהיה חסר לי ונאלצתי לפתוח את הספר הוא: אין במטוס הזה AT ולא FMC אז אין מי שיחשב ויגיד לי מהי המהירות האופטימלית לטיסה בכל גובה ומשקל. לכן גזרתי נתונים מהטבלאות שיוט של המטוס וסיכמתי: http://tomer.ifschool.org/planning/737200lrc.pdf זו טבלה, מצליבים בין גובה למשקל ומקבלים את מס ה MACH האופטימלי, ניתן לבצע אינטרפולציות אם משקלכם או הגובה לא מתאימים לטבלה. המשבצות האפורות מייצגות את הגובה האופטימלי לטיסה אך זה לא מדוייק, יש להעזר בגרף שבקובץ השני
Tomer Haim פורסם יולי 24, 2006 מחבר דיווח פורסם יולי 24, 2006 טוב חייבים לעשות סדר: המטוס המקורי: http://library.avsim.net/download.php?DLID=88107 פאץ' 2: http://library.avsim.net/download.php?DLID=88249 פאץ' 3: http://library.avsim.net/download.php?DLID=88476 פאץ' 4: http://library.avsim.net/download.php?DLID=88799 תיקון לפנל ותכונות טיסה: http://tomer.ifschool.org/dl/737.ZIP גרפים וטבלאות לתכנון טיסה ולשימוש בטיסה עצמה: http://tomer.ifschool.org/planning/fp.htm טבלת מהירות אופטימלית: http://tomer.ifschool.org/planning/737200lrc.pdf CHECKLIST: http://www.regional-jets.net/downloads/ ... 0_cl_1.jpg http://www.regional-jets.net/downloads/ ... 0_cl_2.jpg תהנו
ha5mvo פורסם יולי 24, 2006 דיווח פורסם יולי 24, 2006 וה INS מזייף קצת ככל שעובר הזמן אבל זה לא נורא Not only its not that bad...its actually the way it is supposed to be...
אורח פורסם יולי 24, 2006 דיווח פורסם יולי 24, 2006 תומר, אל תשמרו את זה לעצמכם. תרו איתם קשר, תעבירו להם את התיקונים, תקבלו קרדיטים שם אבל אל תיצרו מצב שצריכים 800 עדכונים ממקורות שונים...
Tomer Haim פורסם יולי 25, 2006 מחבר דיווח פורסם יולי 25, 2006 אני בקשר מתמיד עם בוב, הוא רק לא עונה לי ביומיים האחרונים
Ido Rosenthal פורסם יולי 25, 2006 דיווח פורסם יולי 25, 2006 בוב הודיע שבחודש הקרוב הוא לא נמצא והעדכון הבא יצא רק בסוף אוגוסט.
Opher Ben Peretz פורסם יולי 25, 2006 דיווח פורסם יולי 25, 2006 כבר כתבתי כי המטוס החמוד הזה אינו חביב עלי במתכונתו הנוכחית עקב תכונות הטיסה שלו, המחייבות (לפחות אצלי) תשומת לב מתמדת להטסה ולכן לא מאפשרות עבודת טייס נכונה. למעוניינים, קיימת אפשרות עקיפה לשמור בו מהירות, כשלא רוצים לעשות זאת ידנית. יש להצמיד שמירת מהירות של FSNAV ולהקליד את המהירות / מספר המאך בטבלא משמאל למטה. פועל בכל שלבי הטיסה באיכות סבירה למעט נסיקה, בה יש לקבוע במצערות דחף לנסיקה ולשמור מהירות / מאך באמצעות מצב אף. בוב הודיע שבחודש הקרוב הוא לא נמצא והעדכון הבא יצא רק בסוף אוגוסט.
Tomer Haim פורסם יולי 25, 2006 מחבר דיווח פורסם יולי 25, 2006 כבר כתבתי כי המטוס החמוד הזה אינו חביב עלי במתכונתו הנוכחית עקב תכונות הטיסה שלו, המחייבות (לפחות אצלי) תשומת לב מתמדת להטסה ולכן לא מאפשרות עבודת טייס נכונה.למעוניינים, קיימת אפשרות עקיפה לשמור בו מהירות, כשלא רוצים לעשות זאת ידנית. יש להצמיד שמירת מהירות של FSNAV ולהקליד את המהירות / מספר המאך בטבלא משמאל למטה. פועל בכל שלבי הטיסה באיכות סבירה למעט נסיקה, בה יש לקבוע במצערות דחף לנסיקה ולשמור מהירות / מאך באמצעות מצב אף. בוב הודיע שבחודש הקרוב הוא לא נמצא והעדכון הבא יצא רק בסוף אוגוסט. עופר, תנסה להוריד מפה את התיקון ולהתקין, הפכתי את המטוס לגמרי שונה מהקבצים שעידו ואני נתנו לך, אני יודע שהמקזז היה משוגע וכך גם הגה גובה אבל עכשיו אמור להיות הרבה יותר טוב.. ואם למישהו יש עוד בעיה באחת מהמערכות של המטוס , ספרו לי כי ניתן לשנות הכל בקבצים גם כשבוב בחופשה
Opher Ben Peretz פורסם יולי 25, 2006 דיווח פורסם יולי 25, 2006 תודה. אגב- יש דרך לבצע ניווט עם עקיבת טייס אוטומאטי, אם כן איך, באמצעות INS, ו-FSNAV? כבר כתבתי כי המטוס החמוד הזה אינו חביב עלי במתכונתו הנוכחית עקב תכונות הטיסה שלו, המחייבות (לפחות אצלי) תשומת לב מתמדת להטסה ולכן לא מאפשרות עבודת טייס נכונה.למעוניינים, קיימת אפשרות עקיפה לשמור בו מהירות, כשלא רוצים לעשות זאת ידנית. יש להצמיד שמירת מהירות של FSNAV ולהקליד את המהירות / מספר המאך בטבלא משמאל למטה. פועל בכל שלבי הטיסה באיכות סבירה למעט נסיקה, בה יש לקבוע במצערות דחף לנסיקה ולשמור מהירות / מאך באמצעות מצב אף. בוב הודיע שבחודש הקרוב הוא לא נמצא והעדכון הבא יצא רק בסוף אוגוסט. עופר, תנסה להוריד מפה את התיקון ולהתקין, הפכתי את המטוס לגמרי שונה מהקבצים שעידו ואני נתנו לך, אני יודע שהמקזז היה משוגע וכך גם הגה גובה אבל עכשיו אמור להיות הרבה יותר טוב.. ואם למישהו יש עוד בעיה באחת מהמערכות של המטוס , ספרו לי כי ניתן לשנות הכל בקבצים גם כשבוב בחופשה
Tomer Haim פורסם יולי 26, 2006 מחבר דיווח פורסם יולי 26, 2006 ניתן בעזרת ה INS, אין צורך ב FSNAV (למרות שגם זה אפשרי) לוקח קצת זמן לעשות ALIGN ל INS וגם ניתן להזין לו רק 9 נקודות אז כל פעם צריך להזין מחדש אבל זה לא נורא. בכל מקרה בצד ימין של ה HSI יש למטה כפתור קטן שבורר בין NAV ל INS, אם הוא במצב INS אז ה HSI יראה נתונים של נתיב ה INS כולל מרחק וה HDG על ה HSI יכוון אוטומטית ליירוט אותו נתיב (הוא גם מתקן יפה לרוח)... בהמשך הוא עובר בין הנקודות אוטומטית
Opher Ben Peretz פורסם יולי 26, 2006 דיווח פורסם יולי 26, 2006 תודה תומר, כך חשבתי אם כי בפורום הועלו מקרים בהם הניווט לא פעל כך ,ללא מענה. חבל שאין ספר. אם מישהו מוצא את הספר של הפאנל הקודם (727), שיפרסם קישור בבקשה. ניתן בעזרת ה INS, אין צורך ב FSNAV (למרות שגם זה אפשרי) לוקח קצת זמן לעשות ALIGN ל INS וגם ניתן להזין לו רק 9 נקודות אז כל פעם צריך להזין מחדש אבל זה לא נורא.בכל מקרה בצד ימין של ה HSI יש למטה כפתור קטן שבורר בין NAV ל INS, אם הוא במצב INS אז ה HSI יראה נתונים של נתיב ה INS כולל מרחק וה HDG על ה HSI יכוון אוטומטית ליירוט אותו נתיב (הוא גם מתקן יפה לרוח)... בהמשך הוא עובר בין הנקודות אוטומטית
Opher Ben Peretz פורסם יולי 26, 2006 דיווח פורסם יולי 26, 2006 290/0.74 - שיוט נסיקה והנמכה. אין במטוס הזה AT ולא FMC אז אין מי שיחשב ויגיד לי מהי המהירות האופטימלית לטיסה בכל גובה ומשקל.