עבור לתוכן
Oren Geva

TFC 17.8.2006 - אנקוראדג' לסיטקה

Recommended Posts

פורסם

ללא ספק סנרי מדהים.

כמו שאמרתי, אני יותר ממליץ על שני הסנרים הנ"ל - מיסטי פיורדס וטונגאס פיורדס - הטיסות הבאות (אחרי סיטקה) פשוט לא יהיו אותו הדבר ללא הסנרים האלה.

Untitled-1.jpg

ויש עוד הרבה במקום שהתמונה הזאת באה ממנו :wink:

פורסם

חיובי ביותר ולכן ההמצלצה לרכישה של הסינרים המצויינים האלו.

להית ברחבה,

רן.

פורסם

לפחות שתי הטיסות הבאות, ואני מתלבט גם אם אח"כ, אחרי החלק האלאסקני, נטוס לסיאטל או לואנקובר (ואז גם אפשר לעשות טיסות VFR באיזור Vancouver Island). יש סנרי נהדר גם לאיזור הזה, גם הוא של FSADDON בשם Vancouver Plus, מאוד דומה לרעיון וגם בו הולגר השתתף (ואותו הזדמן לי לבדוק כבטא טסטר כך שאני מכיר כל פינה שם :wink: ).

פורסם

סיימתי את ימי הפליטות שלי, אבל אני לא מאמין שאצטרף היום - לא זוכר איך מפעילים את הבואינג ולא רוצה פאדיחות :oops:

אני אצטרף לטיסות הקלות כמובן!

פורסם

חזרתי היום מהמילואים לצערי לא אספיק ליצטרף אני בכלל חונה באיזה חור ברוסיה

אבל שבוע הבא אני מתחיל לעבוד על הלגים שלנו בארה"ב שהולכים להיות מאוד מעניינים.

טיסה נעימה.

פורסם

טוב, זאת היתה הנחיתה הכי קשה שאני זוכר בשנים האחרונות. מסלול פיצפון ונעלם, ובחרתי במטוס שלא עושה את העבודה קלה יותר (727) ועוד לא פעל אצלי ה-VSI בראות אפס.

פורסם

מבחינתי האישית, הטיסה עצמה עברה חלק עד שהגעתי לפיינל.

שם הריכוז שלי הלך לעולמו בייחד עם המטוס :oops:

היום אני יעשה שוב את הטיסה הזאת עם אותו מז"א לתקן את הפשלאות של אתמול בערב.

היו יותר מידי גורמים שהוציאו מהריכוז וזה בעיה :roll:

אין ספק אחת שהמז"א סיפק תחרות לגישה בקטמנדו, אמנם לא מתקרב לרמת הטירוף, אבל עדיין עננות כבדה עד 600 רגל מעפ"ש וגם אז לגלות את המסלול בהרצליה.

פורסם
מבחינתי האישית, הטיסה עצמה עברה חלק עד שהגעתי לפיינל.

שם הריכוז שלי הלך לעולמו בייחד עם המטוס :oops:

היום אני יעשה שוב את הטיסה הזאת עם אותו מז"א לתקן את הפשלאות של אתמול בערב.

היו יותר מידי גורמים שהוציאו מהריכוז וזה בעיה :roll:

אין ספק אחת שהמז"א סיפק תחרות לגישה בקטמנדו, אמנם לא מתקרב לרמת הטירוף, אבל עדיין עננות כבדה עד 600 רגל מעפ"ש וגם אז לגלות את המסלול בהרצליה.

הגישה בפיינל היתה קלוקלת . נקודה.

ככה לא טסים.

בתור הPM שלך , יש לי אחריות שווה לזה שהלכנו לשחות עם הכרישים לאחר הליכה סביב.

תוחקר , ולהבא לא יקרה.

עננות בגובה 600 זה לא תירוץ.

הייתי צריך להתריע שה A/T עדיין תפוס,בשביל זה אני PM. לא ראינו את זה , וכשראינו כבר היה מאוחר מידי .

היתה אחלה טיסה, ולפחות למדנו ממנה לפעמים הבאות.

לא יאמן איך שפיספסנו את זה.

אישית , צריך להאשים את הדיילת, קשה לטוס עם שירות כזה ולהישאר מרוכזים.

יותר אף אחד לא נכנס לתא. :lol:

פורסם
מבחינתי האישית, הטיסה עצמה עברה חלק עד שהגעתי לפיינל.

שם הריכוז שלי הלך לעולמו בייחד עם המטוס :oops:

היום אני יעשה שוב את הטיסה הזאת עם אותו מז"א לתקן את הפשלאות של אתמול בערב.

היו יותר מידי גורמים שהוציאו מהריכוז וזה בעיה :roll:

אין ספק אחת שהמז"א סיפק תחרות לגישה בקטמנדו, אמנם לא מתקרב לרמת הטירוף, אבל עדיין עננות כבדה עד 600 רגל מעפ"ש וגם אז לגלות את המסלול בהרצליה.

הגישה בפיינל היתה קלוקלת . נקודה.

ככה לא טסים.

בתור הPM שלך , יש לי אחריות שווה לזה שהלכנו לשחות עם הכרישים לאחר הליכה סביב.

תוחקר , ולהבא לא יקרה.

עננות בגובה 600 זה לא תירוץ.

הייתי צריך להתריע שה A/T עדיין תפוס,בשביל זה אני PM. לא ראינו את זה , וכשראינו כבר היה מאוחר מידי .

היתה אחלה טיסה, ולפחות למדנו ממנה לפעמים הבאות.

לא יאמן איך שפיספסנו את זה.

אישית , צריך להאשים את הדיילת, קשה לטוס עם שירות כזה ולהישאר מרוכזים.

יותר אף אחד לא נכנס לתא. :lol:

כקברניט של המטוס האחריות בלעדית עלי.

עןד לפני ה AT שתפוס, היה ALT AQR ולכן הגענו גבוהים ולאחר מכן ה AT שהיה תפוס ואי לחיצת TO\GA וכו' וכו' וכו' .

Defence Department Regrets to inform you that your sun is dead because he was stupid :oops: נקודה.

ובאמת החגיגה שהלכה בתא, הזכירה טיסה בפוטורה :mrgreen:

שרות כזה אפילו בפירסט של אמירייטס לא תקבל, שוב המון תודה לצוות על הארוח פירסט קלאס כל הדרך.

רן.

פורסם

בגלל שבאתי אחרון ושמעתי מכם מה צפוי, באתי מוכן יחסית כלומר לאט ומתחת לעננים.

למרות זאת, המז"א היה הרבה מתחת למינימות לתהליך. קשר עין עם המסלול נוצר בפחות משני מייל. את הואזי ראיתי איזה מייל קודם.

הנחיתה בקטמנדו עדיין יותר קשה בגלל ההנמכה התלולה בפיינל אחרי חציית איזה הר.

בכל אופן היה מאתגר ומהנה!

פורסם

זהו שלא, הראות היתה על הפנים, מה שאתה רואה תמונה עם מזג אויר מאקטיב סקיי בלבד, כלומר התנתקתי מהרשת לאחר הנחיתה ואז ביצעתי צילום ככה היה מזג אויר הרבה יותר טוב.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...