Oren Geva פורסם אוגוסט 14, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 14, 2006 http://tfc.rwy12.com/modules.php?name=N ... =0&thold=0 מומלץ מאוד לרכוש את Tongass Fjords (ולשלבים הבאים גם את Misty Fjords).
אורח פורסם אוגוסט 14, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 14, 2006 ללא ספק סנרי מדהים. כמו שאמרתי, אני יותר ממליץ על שני הסנרים הנ"ל - מיסטי פיורדס וטונגאס פיורדס - הטיסות הבאות (אחרי סיטקה) פשוט לא יהיו אותו הדבר ללא הסנרים האלה. ויש עוד הרבה במקום שהתמונה הזאת באה ממנו :wink:
Barak Palesznicki פורסם אוגוסט 17, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 17, 2006 אורן, האם הטיסות הבאות שלכם באיזור מיסטי/טונגס פיורדס היו VFR?
אורח פורסם אוגוסט 17, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 17, 2006 חיובי ביותר ולכן ההמצלצה לרכישה של הסינרים המצויינים האלו. להית ברחבה, רן.
אורח פורסם אוגוסט 17, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 17, 2006 לפחות שתי הטיסות הבאות, ואני מתלבט גם אם אח"כ, אחרי החלק האלאסקני, נטוס לסיאטל או לואנקובר (ואז גם אפשר לעשות טיסות VFR באיזור Vancouver Island). יש סנרי נהדר גם לאיזור הזה, גם הוא של FSADDON בשם Vancouver Plus, מאוד דומה לרעיון וגם בו הולגר השתתף (ואותו הזדמן לי לבדוק כבטא טסטר כך שאני מכיר כל פינה שם :wink: ).
Ilan Jonas פורסם אוגוסט 17, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 17, 2006 סיימתי את ימי הפליטות שלי, אבל אני לא מאמין שאצטרף היום - לא זוכר איך מפעילים את הבואינג ולא רוצה פאדיחות :oops: אני אצטרף לטיסות הקלות כמובן!
Barak Palesznicki פורסם אוגוסט 17, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 17, 2006 אני גם חושב שאצתרף לטיסות הקלות, מכיבן שטיסת VFR באיזורים האלה היא פשוט תענוג.
E.Z פורסם אוגוסט 17, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 17, 2006 חזרתי היום מהמילואים לצערי לא אספיק ליצטרף אני בכלל חונה באיזה חור ברוסיה אבל שבוע הבא אני מתחיל לעבוד על הלגים שלנו בארה"ב שהולכים להיות מאוד מעניינים. טיסה נעימה.
אורח פורסם אוגוסט 17, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 17, 2006 טוב, זאת היתה הנחיתה הכי קשה שאני זוכר בשנים האחרונות. מסלול פיצפון ונעלם, ובחרתי במטוס שלא עושה את העבודה קלה יותר (727) ועוד לא פעל אצלי ה-VSI בראות אפס.
אורח פורסם אוגוסט 18, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 18, 2006 מבחינתי האישית, הטיסה עצמה עברה חלק עד שהגעתי לפיינל. שם הריכוז שלי הלך לעולמו בייחד עם המטוס :oops: היום אני יעשה שוב את הטיסה הזאת עם אותו מז"א לתקן את הפשלאות של אתמול בערב. היו יותר מידי גורמים שהוציאו מהריכוז וזה בעיה :roll: אין ספק אחת שהמז"א סיפק תחרות לגישה בקטמנדו, אמנם לא מתקרב לרמת הטירוף, אבל עדיין עננות כבדה עד 600 רגל מעפ"ש וגם אז לגלות את המסלול בהרצליה.
mickey lip פורסם אוגוסט 18, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 18, 2006 מבחינתי האישית, הטיסה עצמה עברה חלק עד שהגעתי לפיינל.שם הריכוז שלי הלך לעולמו בייחד עם המטוס :oops: היום אני יעשה שוב את הטיסה הזאת עם אותו מז"א לתקן את הפשלאות של אתמול בערב. היו יותר מידי גורמים שהוציאו מהריכוז וזה בעיה :roll: אין ספק אחת שהמז"א סיפק תחרות לגישה בקטמנדו, אמנם לא מתקרב לרמת הטירוף, אבל עדיין עננות כבדה עד 600 רגל מעפ"ש וגם אז לגלות את המסלול בהרצליה. הגישה בפיינל היתה קלוקלת . נקודה. ככה לא טסים. בתור הPM שלך , יש לי אחריות שווה לזה שהלכנו לשחות עם הכרישים לאחר הליכה סביב. תוחקר , ולהבא לא יקרה. עננות בגובה 600 זה לא תירוץ. הייתי צריך להתריע שה A/T עדיין תפוס,בשביל זה אני PM. לא ראינו את זה , וכשראינו כבר היה מאוחר מידי . היתה אחלה טיסה, ולפחות למדנו ממנה לפעמים הבאות. לא יאמן איך שפיספסנו את זה. אישית , צריך להאשים את הדיילת, קשה לטוס עם שירות כזה ולהישאר מרוכזים. יותר אף אחד לא נכנס לתא.
אורח פורסם אוגוסט 18, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 18, 2006 מבחינתי האישית, הטיסה עצמה עברה חלק עד שהגעתי לפיינל.שם הריכוז שלי הלך לעולמו בייחד עם המטוס :oops: היום אני יעשה שוב את הטיסה הזאת עם אותו מז"א לתקן את הפשלאות של אתמול בערב. היו יותר מידי גורמים שהוציאו מהריכוז וזה בעיה :roll: אין ספק אחת שהמז"א סיפק תחרות לגישה בקטמנדו, אמנם לא מתקרב לרמת הטירוף, אבל עדיין עננות כבדה עד 600 רגל מעפ"ש וגם אז לגלות את המסלול בהרצליה. הגישה בפיינל היתה קלוקלת . נקודה. ככה לא טסים. בתור הPM שלך , יש לי אחריות שווה לזה שהלכנו לשחות עם הכרישים לאחר הליכה סביב. תוחקר , ולהבא לא יקרה. עננות בגובה 600 זה לא תירוץ. הייתי צריך להתריע שה A/T עדיין תפוס,בשביל זה אני PM. לא ראינו את זה , וכשראינו כבר היה מאוחר מידי . היתה אחלה טיסה, ולפחות למדנו ממנה לפעמים הבאות. לא יאמן איך שפיספסנו את זה. אישית , צריך להאשים את הדיילת, קשה לטוס עם שירות כזה ולהישאר מרוכזים. יותר אף אחד לא נכנס לתא. כקברניט של המטוס האחריות בלעדית עלי. עןד לפני ה AT שתפוס, היה ALT AQR ולכן הגענו גבוהים ולאחר מכן ה AT שהיה תפוס ואי לחיצת TO\GA וכו' וכו' וכו' . Defence Department Regrets to inform you that your sun is dead because he was stupid :oops: נקודה. ובאמת החגיגה שהלכה בתא, הזכירה טיסה בפוטורה :mrgreen: שרות כזה אפילו בפירסט של אמירייטס לא תקבל, שוב המון תודה לצוות על הארוח פירסט קלאס כל הדרך. רן.
BarakH פורסם אוגוסט 18, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 18, 2006 בגלל שבאתי אחרון ושמעתי מכם מה צפוי, באתי מוכן יחסית כלומר לאט ומתחת לעננים. למרות זאת, המז"א היה הרבה מתחת למינימות לתהליך. קשר עין עם המסלול נוצר בפחות משני מייל. את הואזי ראיתי איזה מייל קודם. הנחיתה בקטמנדו עדיין יותר קשה בגלל ההנמכה התלולה בפיינל אחרי חציית איזה הר. בכל אופן היה מאתגר ומהנה!
Izik Bakshi פורסם אוגוסט 18, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 18, 2006 אתמול לא יכולתי להצתרף אבל הכנתי דפיות והכל והיום בהצרים אני הולך לבצע את הטיסה, מי שרוצה להצתרף מוזמן.
Izik Bakshi פורסם אוגוסט 18, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 18, 2006 אחלה של טיסה ואחלה של סינרי, הרגע נחתתי, תמונה משם..
אורח פורסם אוגוסט 18, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 18, 2006 נראה בית זו*ות מה שהיה לך שם. חכה תראה את התמונות שלנו...
Izik Bakshi פורסם אוגוסט 18, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 18, 2006 זהו שלא, הראות היתה על הפנים, מה שאתה רואה תמונה עם מזג אויר מאקטיב סקיי בלבד, כלומר התנתקתי מהרשת לאחר הנחיתה ואז ביצעתי צילום ככה היה מזג אויר הרבה יותר טוב.