עבור לתוכן
Or Netzer

***מטס חטיבתי מספר 2 שארם לבן גוריון. תוכנית טיסה ודפיות!***

Recommended Posts

פורסם

שימו לב לשינוי בתוכנית

היעד יהיה בן גוריון, שדה המוצא יהיה שארם

המטס יתקיים בתאריך ה30.9.06 המראה ראשונה 2030מקומי 1730UTC

דחיית שעה ההמראה הרגילה בשעה מכיוון וארוחת הרמדן תרם תסתיים בשעה הקבועה.

דפיות ותוכנית טיסה בהמשך.

דרוש מגדל ב"ג. נא לצור קשר בהקדם!

פורסם

המקהלה שלנו למחר.

על הבס פיקוח דרום אוהד שלו.

על התופים מחטיב הקצב גישה ב"ג ארזזז סביר

על הקלידים מגדל בן גוריון , איציקקק בקשי

ועל הכינור , קרקע מערב ב"ג - ניב מלין.

להתחבר כבר ב20:40 (אוהד להתחבר מוקדם יותר לקבל אותם באילת כבר).

פורסם

שלום רב,

אני מטיס זה למעלה כבר מ-4 שנים אך לעולם לא ביצעתי חיבור לרשת...

זהוי תיהיה לבטח טיסתי הראשונה בחברת אנשים מקסימים בעלי תחום עניין כשלהי...

האם יש מקום או מדריך אשר יכול לעזור לי בתהליך ההתחברות לעולם שלכם.

אדיר

פורסם
המקהלה שלנו למחר.

על הבס פיקוח דרום אוהד שלו.

על התופים מחטיב הקצב גישה ב"ג ארזזז סביר

על הקלידים מגדל בן גוריון , איציקקק בקשי

ועל הכינור , קרקע מערב ב"ג - ניב מלין.

להתחבר כבר ב19:20 (אוהד להתחבר מוקדם יותר לקבל אותם באילת כבר).

אור בהודעה הראשית כתוב שההמראה הראשונה היא ב-20:30 מקומי אם זה אכן נכון ואין שם טעות אז למה להתחבר כשעה+ לפני ההמראה הראשונה?

פורסם

אדיר שלום, אתה מוזמן לפנות אלי במסנגר ואני יעביר לך כמה מדריכים בנושא, אני לא ממליץ לך לטוס טיסה שכזו בפעם הראשונה, אני כן ממליץ לעשות את הטיסות הראשונות ברשת עם מטוסים יותר קלים ולתרגל הקפה או שתים או איזה CVFR כדי להבין יותר מי נגד מי.

פורסם
המקהלה שלנו למחר.

על הבס פיקוח דרום אוהד שלו.

על התופים מחטיב הקצב גישה ב"ג ארזזז סביר

על הקלידים מגדל בן גוריון , איציקקק בקשי

ועל הכינור , קרקע מערב ב"ג - ניב מלין.

להתחבר כבר ב19:20 (אוהד להתחבר מוקדם יותר לקבל אותם באילת כבר).

אור בהודעה הראשית כתוב שההמראה הראשונה היא ב-20:30 מקומי אם זה אכן נכון ואין שם טעות אז למה להתחבר כשעה+ לפני ההמראה הראשונה?

ואלק אני ישן,

פקחימוס להתחבר בכולם עד 20:40 אוהד אתה להתחבר ב20:30 עם ההמראה הראשונה.

פורסם

אירוע נעים ומוצלח בהשתתפות ערה, יפה!

כמה מלים למשתתפים: יש המדברים ברור וקצר, פשוט תענוג, ואחרים כולל פקחים שבולעים מלים, השמיעה טובה אך הטקסט לא מובן. חלק מהמלל לא מובנה לפי נהלים ולכן קשה יותר להבין את הכוונה. לא ידעתי איזו גישה אבצע עד מעבר BGN VOR 4,000 רגל. קיבלתי לצפות ל-SIVAK 10,000 למרות שטסתי על J13. קהיר ביקש ממני לעבור אליו בעת טיסה תחת פיקוח גישת שארם. יאללה לעבודה!

תודה לכל המשתתפים, וגמר חתימה טובה לכולם!!

פורסם

היה אירוע נהדר, ונהנהתי לפקח.

התנצלותי בפני כל אלה שביטלתי להם תהליך RNAV, הסיבה היתה שאחד הטייסים לא ביצע את התהליך נכון ומשך את עם הרוח יותר מדי, דבר שהביא אותי להאריך את עם הרוח של שאר הטייסים שבאו אחריו, לדעתי באותה נקודת זמן היה עדיף למשוך מטוסים בעם הרוח מאשר לשלוח את כולם סביב, כי אז צריך לשלוח סביב כמה מטוסים נוספים.

סך הכל היה נהדר ומאתגר.

גמר חתימה טובה. 8)

פורסם

אהלן

מאוד נהנתי פיקוח כמעט לאורך כל הדרך גם בהלוך וגם חזור

כמה נקודות:

-J13 = נתיב חד סיטרי מצפון לדרום

- להשאיר מטוס ב 4000 ולהכניס אותו להקפה 5-6-7 מייל זה אסון מבחינת פוטנציאלים עדיף כבר ללכת סביב.

חוץ מיזה כל הכבוד עבודה טוב בעיקר של אוהד שידע לשחק עם OFFSETים בהפרדה על ה J!0

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...