Or Netzer פורסם ספטמבר 23, 2006 דיווח פורסם ספטמבר 23, 2006 שימו לב לשינוי בתוכנית היעד יהיה בן גוריון, שדה המוצא יהיה שארם המטס יתקיים בתאריך ה30.9.06 המראה ראשונה 2030מקומי 1730UTC דחיית שעה ההמראה הרגילה בשעה מכיוון וארוחת הרמדן תרם תסתיים בשעה הקבועה. דפיות ותוכנית טיסה בהמשך. דרוש מגדל ב"ג. נא לצור קשר בהקדם!
Or Netzer פורסם ספטמבר 23, 2006 מחבר דיווח פורסם ספטמבר 23, 2006 אילת נדחה ל14 לאוקטובר , מפאת דאגה להצלחה מירבית של האירוע.
Matan Solomon פורסם ספטמבר 23, 2006 דיווח פורסם ספטמבר 23, 2006 אילת נדחה ל14 לאוקטובר ,מפאת דאגה להצלחה מירבית של האירוע. אההה אוקי, יותר טוב !! ב14 יש לי יותר סיכויים להיות כל עוד אילת בגדר נדחה ולא התבטל זה אחלה :wink:
Or Netzer פורסם ספטמבר 28, 2006 מחבר דיווח פורסם ספטמבר 28, 2006 פקחי ב"ג שנרשמו אצלי נא לצור קשר בשנית ודחוף בהודעה פרטית. צפוי לנו פיקוח גם בשארם :] למרות החג שחל אצלהם.
Or Netzer פורסם ספטמבר 29, 2006 מחבר דיווח פורסם ספטמבר 29, 2006 המקהלה שלנו למחר. על הבס פיקוח דרום אוהד שלו. על התופים מחטיב הקצב גישה ב"ג ארזזז סביר על הקלידים מגדל בן גוריון , איציקקק בקשי ועל הכינור , קרקע מערב ב"ג - ניב מלין. להתחבר כבר ב20:40 (אוהד להתחבר מוקדם יותר לקבל אותם באילת כבר).
Adirb פורסם ספטמבר 30, 2006 דיווח פורסם ספטמבר 30, 2006 שלום רב, אני מטיס זה למעלה כבר מ-4 שנים אך לעולם לא ביצעתי חיבור לרשת... זהוי תיהיה לבטח טיסתי הראשונה בחברת אנשים מקסימים בעלי תחום עניין כשלהי... האם יש מקום או מדריך אשר יכול לעזור לי בתהליך ההתחברות לעולם שלכם. אדיר
Ohad Shalev פורסם ספטמבר 30, 2006 דיווח פורסם ספטמבר 30, 2006 המקהלה שלנו למחר.על הבס פיקוח דרום אוהד שלו. על התופים מחטיב הקצב גישה ב"ג ארזזז סביר על הקלידים מגדל בן גוריון , איציקקק בקשי ועל הכינור , קרקע מערב ב"ג - ניב מלין. להתחבר כבר ב19:20 (אוהד להתחבר מוקדם יותר לקבל אותם באילת כבר). אור בהודעה הראשית כתוב שההמראה הראשונה היא ב-20:30 מקומי אם זה אכן נכון ואין שם טעות אז למה להתחבר כשעה+ לפני ההמראה הראשונה?
Izik Bakshi פורסם ספטמבר 30, 2006 דיווח פורסם ספטמבר 30, 2006 אדיר שלום, אתה מוזמן לפנות אלי במסנגר ואני יעביר לך כמה מדריכים בנושא, אני לא ממליץ לך לטוס טיסה שכזו בפעם הראשונה, אני כן ממליץ לעשות את הטיסות הראשונות ברשת עם מטוסים יותר קלים ולתרגל הקפה או שתים או איזה CVFR כדי להבין יותר מי נגד מי.
Or Netzer פורסם ספטמבר 30, 2006 מחבר דיווח פורסם ספטמבר 30, 2006 המקהלה שלנו למחר.על הבס פיקוח דרום אוהד שלו. על התופים מחטיב הקצב גישה ב"ג ארזזז סביר על הקלידים מגדל בן גוריון , איציקקק בקשי ועל הכינור , קרקע מערב ב"ג - ניב מלין. להתחבר כבר ב19:20 (אוהד להתחבר מוקדם יותר לקבל אותם באילת כבר). אור בהודעה הראשית כתוב שההמראה הראשונה היא ב-20:30 מקומי אם זה אכן נכון ואין שם טעות אז למה להתחבר כשעה+ לפני ההמראה הראשונה? ואלק אני ישן, פקחימוס להתחבר בכולם עד 20:40 אוהד אתה להתחבר ב20:30 עם ההמראה הראשונה.
Or Netzer פורסם ספטמבר 30, 2006 מחבר דיווח פורסם ספטמבר 30, 2006 תוכנית הטיסה להערב: SHM R650 NALSO LOT UJ10 TALMI BGN דפית מסלול 08 ב"ג שיתכן ויהיה בשימוש לשיקול פקח הגישה: http://www.vatil.org/vatil/board/viewto ... 421#143421 דפיות שארם: http://www.vatame.net/charts/hesh.zip
Or Netzer פורסם ספטמבר 30, 2006 מחבר דיווח פורסם ספטמבר 30, 2006 קדימה חברים 20:30 תפגינו נוכחות! הם עולים אלינו במיוחד באמצע חג שלהם.
Elad Levy פורסם ספטמבר 30, 2006 דיווח פורסם ספטמבר 30, 2006 חברה היה מדהים פשוט מדהים תודה לכולם על הפיקוח
Oran Terner פורסם ספטמבר 30, 2006 דיווח פורסם ספטמבר 30, 2006 היה פשוט כיף ונחמד תודה על הפיקוח מחכה לפעם הבאה:)
Opher Ben Peretz פורסם ספטמבר 30, 2006 דיווח פורסם ספטמבר 30, 2006 אירוע נעים ומוצלח בהשתתפות ערה, יפה! כמה מלים למשתתפים: יש המדברים ברור וקצר, פשוט תענוג, ואחרים כולל פקחים שבולעים מלים, השמיעה טובה אך הטקסט לא מובן. חלק מהמלל לא מובנה לפי נהלים ולכן קשה יותר להבין את הכוונה. לא ידעתי איזו גישה אבצע עד מעבר BGN VOR 4,000 רגל. קיבלתי לצפות ל-SIVAK 10,000 למרות שטסתי על J13. קהיר ביקש ממני לעבור אליו בעת טיסה תחת פיקוח גישת שארם. יאללה לעבודה! תודה לכל המשתתפים, וגמר חתימה טובה לכולם!!
Almog Atar פורסם ספטמבר 30, 2006 דיווח פורסם ספטמבר 30, 2006 גם אני טסתי על J13 וקיבלתי אישור לJ10 ו10 לסיבק... היה אחלה נהנתי מאוד.
Yarden Antebi פורסם ספטמבר 30, 2006 דיווח פורסם ספטמבר 30, 2006 היה אחלה פיקוח ואחלה אירוע! תמונה קטנה שלי אחרי חליפת ה VOR...
Izik Bakshi פורסם ספטמבר 30, 2006 דיווח פורסם ספטמבר 30, 2006 היה אירוע נהדר, ונהנהתי לפקח. התנצלותי בפני כל אלה שביטלתי להם תהליך RNAV, הסיבה היתה שאחד הטייסים לא ביצע את התהליך נכון ומשך את עם הרוח יותר מדי, דבר שהביא אותי להאריך את עם הרוח של שאר הטייסים שבאו אחריו, לדעתי באותה נקודת זמן היה עדיף למשוך מטוסים בעם הרוח מאשר לשלוח את כולם סביב, כי אז צריך לשלוח סביב כמה מטוסים נוספים. סך הכל היה נהדר ומאתגר. גמר חתימה טובה.
E.Z פורסם ספטמבר 30, 2006 דיווח פורסם ספטמבר 30, 2006 אהלן מאוד נהנתי פיקוח כמעט לאורך כל הדרך גם בהלוך וגם חזור כמה נקודות: -J13 = נתיב חד סיטרי מצפון לדרום - להשאיר מטוס ב 4000 ולהכניס אותו להקפה 5-6-7 מייל זה אסון מבחינת פוטנציאלים עדיף כבר ללכת סביב. חוץ מיזה כל הכבוד עבודה טוב בעיקר של אוהד שידע לשחק עם OFFSETים בהפרדה על ה J!0
Or Netzer פורסם ספטמבר 30, 2006 מחבר דיווח פורסם ספטמבר 30, 2006 שמח שנהניתם! עוד שבועיים - ערב J10! פרטים בהמשך. מחלקת אירועים.
Izik Bakshi פורסם ספטמבר 30, 2006 דיווח פורסם ספטמבר 30, 2006 אלעד, לא נכנסת 6-7 מייל, אלה הרבה יותר, כניראה שעוד נמשיך להתווכח עד מחר...