עבור לתוכן
Kobi David

***מהיום טסים באל על בקוקפיט! - עדכון חשוב***

Recommended Posts

פורסם
  Meitar Lugasi כתב:
רק המחזור הראשון קיבל אותו לא?

כמו שאור כתב..

נבדוק עם קובי ומנהלי הציים.

פורסם

חזרתי מ3 שבועות מדהימים בקליפורניה,

כולי תודה רבה לחברי ואטיל

שעמלו כדי שאני והחברים הרבים והטובים פה בקהילה

יוכלו להנות עם אלעל בטיסות :)

תודה רבה לכוווולם :mrgreen:

פורסם

אז שוב HELLO לכולם,

כרגע אני כותב מביתי , בישראל כמובן, כל כך התגעגעתי לפה... (כמובן שלא היה לי רע באמריקה אבל התגעגעתי לנופי ארצינו)...

אז לסיפור הטיסות, הגענו המשלחת לשדה, חיכינו לבורדינג משהו כמו שעה, הלכנו לשער D7, שם חיכתה לנו אלה (ELA)- סוסת העבודה של אלעל!

התחילו להכניס אנשים, נכנסתי בכניסה לקבינה עמדו הדיילות וכאשר נתתי להם את הכרטיס הם אמרו אתה ניב מלין שרוצה להתארח בקוקפיט, אמרתי אכן כן, ומאיפה אתן יודעות? אמרו שאלון כבר עידכן את הצוות.... הבנאדם הזה תותח! בהמשך נדבר עליו... נכנסתי התיישבתי לפני הכנף, ליד חלון, עם ידידה לידי ושאר המשלחת מפוזרת במטוס, כולם נכנסו, סגרו דלתות, המטוס דחף ובזמן עמידינו בנקודת המתנה 13, דיילת מגיעה אליי ואומרת במהרה שאני מוזמן לעלות ורצוי שזה יהיה מהר, לתא הטייס מישהו מחכה לי שם..... לקחתי מצלמה ורצתי לשמה, משאיר את שאר המשלחת המומה מאחורה ( :) ) שתי דלתות ואני בפנים, בכיסא מאחורי הקצין ראשון שהיה PM, יושב לו הגדול מכולם, התותח, אלון פרג! לוחצים ידיים ונכנסים לעניינים, מסיעים 26 לפי מה שזכור לי דרך ה-U, ברקע סיפרו לי על תקלה שהגיעה עם המטוס במערכת הניקוז של השירותים השמאליים של המטוס, שמתחת לגובה 16000 הניקוז בהם לא עובד, יצאנו לדרך המראנו D1 וקיבלנו דיירקט קרול, מתחתינו היו סופות רעמים מרהיבות! דיברנו בתא, אלון אומר לי שמישהו רוצה לדבר איתי לא הבנתי, הוא פתאום מוציא מחשב נייד וברקע אני רואה הודעות מחברים בחטיבה! ככה שהם ידעו ב-LIVE מה נעשה בטיסה.... בשיוט חזרתי קצת לקבינה ואלון הלך לנוח, לאחר משהו כמו חצי טיסה חזרתי לתא, אלון כבר אייש את כסא

,CO-PILOT אנחנו חוצים אטלנטי, עושים בדיקות SELCAL, ביליתי משהו כמו 3 וחצי שעות בתא מעל האטלנטי ואז חזרתי לחברים מאחורה (ולמטה :) ) , בנחיתה לא הייתי כי היה אורח אחר שקשור לקברניט באלעל לפי מה שזכור לי בתא.... לא נורא, אלון איחל לי טיול מהנה ביותר ושניהיה בקשר. טיילנו בארה"ב התכתבי עם אלון באימייל ואמרתי לו תודה רבה על הטיסה, שהיה חוויה יוצאת דופן, וכדומה ושימסור לשאר הצוות גם.... והופה עברו שבועיים ואני מוצא את עצמי בקנדי ב-B29 שה-ELD מחכה כבר בשער.... עולים למטוס נותן מכתב עם מספר הכיסא (אלון העביר לצוות על הבקשה כבר לפני) ומתיישב בקבינה הפעם בחלק האחורי ליד החלון עם החברים... המראנו באיחור 5 דקות, הגישו ארוחה ו----> נרדמתי, לא יודע איך נרדמתי, פעם ראשונה שאני נרדם בטיסה.... ככה עברו להם סתם 6 שעות מיותרות בשינה באויר! נשארו 4 שעות לנחיתה, פתחתי את החלון ושמש חזקה הייתה! היינו מעל פריס בערך.... לא נורא התחילו להתעורר אנשים היינו ביחד ומשהו כמו שעה לפני הנחיתה, שהכינו כבר את המטוס לנחיתה, ושהודיעו שבתוך מספר דקות מתחילים להנמיך ליעד (שייטנו FL370, ראשוני FL310), מגיעה דיילת שואלת מי זה ניב מלין, כולם מצביעים עליי, אומרת בוא מהר לתא הטייס לנחיתה, בדרך היא אומרת בהתלהבות שזה החלק הכי טוב, ושאיך אני קשור לטייס, איך מאשרים להכנס, מגיעים למעלה נכנסים בתא יושב הקברניט אסף, וקצין ראשון וקברניט מהחצי הראשון של הטיסה, מדברים, ומנמיכים ישירות רימון 6000, מקבלים סתריט אין 12, בחופים מחכה עננות מסיבית אבל שלא הפריעה במיוחד, תל אביב נראתה בנוף חורפי ורענן! נוחתים מפנים וסוגרים מעגל ב-D7.... סוגרים מערכות, צ'קליסטים אחרונים, נפרדים, וככה תמו שבועיים בארה"ב הרחוקה.....

עכשיו לקטע החשוב מכל הדיבורים המיותרים שלי... :)

הסרטתי הכל! ממש הכל בצורה מפורטת בקוקפיט בשתי הטיסות וגם מהקבינה מתי שהייתי שם.... הבעיה שהמחשב לא מזהה את המצלמה, הלכתי לחנות בדקו וראו שהחלק שאחראי על העברת המידע למחשב דרך כרטיס FIREWIRE שרוף, ולהחליף אותו זה כמו להחליף מצלמה שלמה, ככה שאני יחפש אולי להעביר דרך חברים את הסרט....

המצלמה היא גם סטילס אבל לא באיכות הכי טובה ואת זה אפשר כן להעביר דרך USB, ננסה לראות מה יצא מהתמונות ולשתף אותכם!

לסיכום תודה ענקית להנהלת וטיל שפועלת בשיתוף עם אלעל, שאירגנו את ההסכם הזה של כניסה לקוקפיט! נהנתי מכל רגע ורגע! ורק ראיתי לאיזה מימדים מגיע שיתוף הפעולה! ושאנחנו מדברים באותה השפה שלהם ממש! אבל הקברניט בחזור שדיברנו אמר שאני מדבר בשפה "קשה"....

לאלון כבר מסרתי תודה אבל לא נחסוך בתודה נוספת, באמת היה חוויה יוצאת דופן להתארח אצלך בתא ומקווה להפגש שוב!

ותודה לכם על ה-5 דקות שהקדשתם כדי לקרוא את כל מה שכתבתי!

בהמשך מקווה לשתף בתמונות וסרט מפורט!

נשתמע

פורסם
  Mickey Lip כתב:
  crazyblat כתב:
יש לי שאלה חשובה...

לאח שלי יש בר מצווה...ואני לא טס איתם...יש מצב שיקבל כניסה לקוקפיט אם אני אשלח בקשה?

סיכוי קלוש עד אפסי.

אפשר לדעת למה?

הרי לפתוח לאח שלו חשבון בVTASIM ולשייך אותו לחטיבה שלנו זה אפשרי, ואז הסיכוי יהפוך לגבוה עד אפשרי. או שזו לא בעיה של הגדרת הנוסע כחבר בVATIL?

פורסם
  Itay Zecharia כתב:
  Mickey Lip כתב:
  crazyblat כתב:
יש לי שאלה חשובה...

לאח שלי יש בר מצווה...ואני לא טס איתם...יש מצב שיקבל כניסה לקוקפיט אם אני אשלח בקשה?

סיכוי קלוש עד אפסי.

אפשר לדעת למה?

הרי לפתוח לאח שלו חשבון בVTASIM ולשייך אותו לחטיבה שלנו זה אפשרי, ואז הסיכוי יהפוך לגבוה עד אפשרי. או שזו לא בעיה של הגדרת הנוסע כחבר בVATIL?

מעולם לא אמרנו - ותסתכל בהיסטוריה של השירשור הזה שכל מי שגאה במספר VATSIM שלו ייטופל על ידי שליחת טופס.

חבר ב VATIL הינו חובה מעבר צריך להיות חבר פעיל יעני טס או מפקח מי שנרשם והיוזר שלו מופיע במאגר של ווטסים לקישוט בלבד- בקשתו לא תענה.

פורסם

אני יודע שסאן דור היא שייכת לאלעל אבל בכל זאת...

אני כנראה טס בסאן דור... ביום שישי בערב... לתאילנד

עכשיו אני רוצה לבקש להיכנס לקוקפיט בטיסה של סאן דור לשם ובחזרה לבקש את אלעל זה אפשרי?

פורסם
  eyal.s כתב:
אני יודע שסאן דור היא שייכת לאלעל אבל בכל זאת...

אני כנראה טס בסאן דור... ביום שישי בערב... לתאילנד

עכשיו אני רוצה לבקש להיכנס לקוקפיט בטיסה של סאן דור לשם ובחזרה לבקש את אלעל זה אפשרי?

סאנדור לצורך העניין = אלעל

פורסם

"איפה היית כל הטיסה? חיכינו לך..." שאל אותי בחיוך הקברניט רוזנפלד בעת שנכנסתי לתא הטייסים של ה-757 (הצבוע בצבעים הישנים), בשלבי ההנמכה למדריד ביום א' .

לך תסביר שלמדתי את ה-ANNEX10 לפני הבחינה (אשר נדחתה) וכי גם נמנמתי מעט (מי טורח ללכת לישון כאשר צריך לקום ב-3 לפנות בוקר).

לא אתאר את ההתרגשות והאושר אשר הציפו אותי כאשר ישבתי בתא אל מול כל השעונים והמחוונים המוכרים, את האדיבות, הפתיחות והחביבות הבלתי רגילה של הטייסים, את מיקצועיותם, כיצד עברו לנחיתה ידינית בגובה 700 רגל מעפ"ש ובכלל... אין מילים.

ותארו את המבט של נוסע או שנים אשר הביטו כאשר יצאתי מתא הטייס לאחר שחנינו בשער בנמל ברחאס במדריד :mrgreen: (אבל זה ממש שולי).

אני יכול להעיד כי הטייסים באלעל תומכים בסביבה ירוקה, (ובחסכון בדלק יקר), ולאחר שנתיב ההסעה ממסלול הנחיתה נמסר להם, הסתבר כי רובו מורכב מפניות שמאלה, לכן, החליטו לדומם את מנוע שמאל ולהסיע בסיוע מנוע יחיד.

התודה הגדולה היא לקובי ו-ELAL VA אשר המיזם והשת"פ עם "האחות" ELAL העניקו לי חוויה בלתי נשכחת זו... :D

תודה!

פורסם
  ציטוט
מעולם לא אמרנו - ותסתכל בהיסטוריה של השירשור הזה שכל מי שגאה במספר VATSIM שלו ייטופל על ידי שליחת טופס.

חבר ב VATIL הינו חובה מעבר צריך להיות חבר פעיל יעני טס או מפקח מי שנרשם והיוזר שלו מופיע במאגר של ווטסים לקישוט בלבד- בקשתו לא תענה

ואם עדיין לא התחלתי לטוס ברשת, יש לי סיכוי?.

תודה,

פורסם
  guy13 כתב:
  ציטוט
מעולם לא אמרנו - ותסתכל בהיסטוריה של השירשור הזה שכל מי שגאה במספר VATSIM שלו ייטופל על ידי שליחת טופס.

חבר ב VATIL הינו חובה מעבר צריך להיות חבר פעיל יעני טס או מפקח מי שנרשם והיוזר שלו מופיע במאגר של ווטסים לקישוט בלבד- בקשתו לא תענה

ואם עדיין לא התחלתי לטוס ברשת, יש לי סיכוי?.

תודה,

כן גם אני, אני עדיין לומד באופליין.

פורסם
  guy13 כתב:
  gilad13 כתב:
כמה זמן לפני הטיסה צריך לשלוח את הבקשה?

ידידי, 5 תגובות מעליך יש את התשובה.

עם כל הכבוד שיש לי לניב, אני מצפה לתשובה של מישהו מוסמך כדי להיות בטוח ולא לפספס...

פורסם
  gilad13 כתב:
  guy13 כתב:
  gilad13 כתב:
כמה זמן לפני הטיסה צריך לשלוח את הבקשה?

ידידי, 5 תגובות מעליך יש את התשובה.

עם כל הכבוד שיש לי לניב, אני מצפה לתשובה של מישהו מוסמך כדי להיות בטוח ולא לפספס...

לא הבנתי אותך.. לאיזה בנאדם מוסמך אתה מיתכוון? ואם הוא שלח כבר טופס והוא יודע?

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...