Opher Ben Peretz פורסם ספטמבר 29, 2006 דיווח פורסם ספטמבר 29, 2006 שבת שלום, נשאלתי לגבי רמת רעש 4 בהקשר לשינויי שעות הפעילות בנתב"ג: לצרכי רישוי מטוסים והפעלתם נקבעו על-ידי ICAO רמות רעש וזיהום שיוצר מטוס בשלבי הגישה, ההמראה והמעבר הצדי. תקנים אלה מחייבים את כל המדינות החברות. ככל שהרמה (STAGE) גבוהה יותר, התקן מאוחר יותר והמטוס שקט יותר. אין לי התקן המדויק לכל רמה, אלה נמצאים עמוק בתוך ספר עב כרס (ICAO ANNEX 16 VOLUMES 1-4). רמת רעש 4 נקבעה לאחרונה, ומחייבת כל מטוס שייוצר לאחר 2006. לא מצאתי אפילו מטוס אחד שקיבל רישוי לרמת רעש 4, ברשותי מסמך FAA בן 236 עמוד בנושא. כל מטוסי הנוסעים בעלי הנעת טורבו-ג'ט המודרניים מסווגים ברמת רעש 3, כולל B707-320B/C עם קיט נגד רעש של QSI, רוב דגמי B727, וכל מטוסי המנהלים מתוצרת תע"א. ההבדלים בין מטוס אחד לשני ובין דגם לדגם קטנים, לדוגמא 98 לעומת 95 PNDB. מעניין כי הרעש שנמדד בגישה הינו אופיינית הגבוה ביותר, אחריו רעש צדי ואחרון הרעש בהמראה. תושבי בית דגן עשו מהומות גם בסוף שנות ה-60 כשנכנס ה- B747 והקטין את הרעש בהמראות מנתב"ג . הכל פוליטי- כולם רוצים כסף, כוח ופרסום, ללא קשר לאיכות חיים ושינה עריבה. להלן כותרת נייר העבודה בנושא: DEPARTMENT OF TRANSPORTATION Federal Aviation Administration 14 CFR Parts 36 and 91 [Docket No. FAA-2003-16526; Notice No. 03-12] RIN 2120-AH99 Stage 4 Aircraft Noise Standards AGENCY: Federal Aviation Administration (FAA), DOT. ACTION: Notice of Proposed Rulemaking (NPRM). ----------------------------------------------------------------------- SUMMARY: The FAA is proposing a new noise standard for subsonic jet airplanes and subsonic transport category large airplanes. This noise standard would ensure that the latest available noise reduction technology is incorporated into new aircraft designs. This noise standard, Stage 4, would apply to any person submitting an application for a new airplane type design on and after January 1, 2006. The standard could be chosen voluntarily prior to that date. This noise standard is intended to provide uniform noise certification standards for Stage 4 airplanes certificated in the United States and those airplanes that meet the new International Civil Aviation Organization Annex 16 Chapter 4 noise standard.
Ran Bonfil פורסם ספטמבר 29, 2006 דיווח פורסם ספטמבר 29, 2006 תודה רבה עופר על המידע. זה דבר שהעסיק אותי מספר פעמים במחשבות על רמות הרעש, והתקנים. שבת שלום, וגמר חתימה טובה.
Ido Rosenthal פורסם ספטמבר 29, 2006 דיווח פורסם ספטמבר 29, 2006 מעניין מאוד!תודה על המידע עופר. ברק כמה פעמים צריך לבקש ממך שתסדר את החתימה שלך ? :roll:
Barak Palesznicki פורסם ספטמבר 29, 2006 דיווח פורסם ספטמבר 29, 2006 בדיוק שתי שניות לפני שרשמת את התגובה, סידרתי את החתימה, שוב מצתער...
Ido Rosenthal פורסם ספטמבר 29, 2006 דיווח פורסם ספטמבר 29, 2006 בדיוק שתי שניות לפני שרשמת את התגובה, סידרתי את החתימה, שוב מצתער... no harm done :wink: