עבור לתוכן
Moshe Bensal

טבלת טרנספונדרים נוחה-גם באנגלית

Recommended Posts

פורסם

לכל המעונינים, ערכתי טבלת טרנספונדרים

שהיא מאד נוחה לשימושי האישי, אני מניח

שהיא תעזור גם לחלק מכם, אז הנה הלינק.

http://www.eng.tau.ac.il/~bensal/MSFS_F ... der_SQ.doc

תהנו, וחג שמח.

פורסם
ראם ואליק, אין בעד מה, תהנו.

אלעד, שמח שאהבתה, והאמן לי שאני מאד מקווה

שיקרה נס ויתגשם החלום הזה, ולא חייב להיות בחנוכה.

אשמח לדבר איתך על משהו במסנג'ר לא כאן יש לך אותו .

המשך יום טוב ותודה !

פורסם

משה, כל הכבוד על היוזמה.

רק לחדד שסווק 7500 אסור לשימוש ברשת VATSIM, אין לי מושג לגבי IVAO.

לגבי סווק 7600 אני זוכר שבעבר היה מותר ולאחר מכאן נאסר שימוש (יונש?).

פורסם
משה, כל הכבוד על היוזמה.

רק לחדד שסווק 7500 אסור לשימוש ברשת VATSIM, אין לי מושג לגבי IVAO.

לגבי סווק 7600 אני זוכר שבעבר היה מותר ולאחר מכאן נאסר שימוש (יונש?).

7500

7600

אסורים

פורסם

חברה, אין שום קשר ל-IVAO, אל תתחילו לשרבב דברים.

אני בסך הכל העתקתי את מה שיש בעמוד של הפמ"ת,

ברור שיש את אלה שלא משתמשים בחטיבה, ואני מניח

שכולם יודעים, ואם לא, אז עכשיו כולם יודעים.

תהנו.

פורסם

משה, אתה צודק אין קשר ל IVAO, ציינתי שאת הסווקים 7500 ו 7600 אסורים לשימוש ברשת, וציינתי בנוסף שאיני יודע אם הם מותרים לשימוש ברשת המקבילה, מאחר ורשמת שהקובץ נועד לשני הרשתות.

שיהיה חג שמח.. 8)

פורסם
משה, אתה צודק אין קשר ל IVAO, ציינתי שאת הסווקים 7500 ו 7600 אסורים לשימוש ברשת, וציינתי בנוסף שאיני יודע אם הם מותרים לשימוש ברשת המקבילה, מאחר ורשמת שהקובץ נועד לשני הרשתות.

שיהיה חג שמח.. 8)

אוקיי, קלטתי והבנתי, (רוג'ר),

בהצלחה לתחרות, המשך יום נעים לכולם,

וחג חנוכה שמח.

פורסם

משה- כל הכבוד על היוזמה ועל רוח האחווה!

אומנם עצם הפצת הטבלה הזו היא עבודה ברוכה בפני עצמה, אבל חשבתי

להציע תוספת מתבקשת:

למה לא לכתוב את המסמך גם בפורמט אנגלי כך שכל טייסי העולם יוכלו לעשות בו שימוש?

ואז גם ניתן יהיה לפרסם את המסמך באתר החטיבה, לכל מי שאין לו גישה לפמ"ת בחו"ל.

אין ספק שיוזמה כזו יכולה להעלות את רמת המקצועיות של מי שמבקר אצלינו ואינו ישראלי (בדרך

קבע או סתם קפיצה חד פעמית).

לצערי אין לי זמן לעשות את זה בעצמי, אחרת כבר הייתי לוקח את זה עלי...

בכל מקרה עשית עבודה מצוינת. תודה רבה :D

פורסם

תודה משה על היוזמה. הערה לגבי תוכן הטבלא: לפי ידיעתי אין איסור שימוש ברשת בקוד לתקלות קשר. נכון שכרגע בואטיל לא ראיתי שמתרגלים אותו, אך לדעתי זו טעות, ויש תועלת רבה בתרגולו. הדבר יועיל הן לטייס והן לבקרה. הם ייאלצו לשלוף דפיות עליהן לא הסתכלו זמן רב, וכל אחד מהם להתמודד עם ביצוע הנוהל (למעט מעבר על ריבוע הסימנים שליד המגדל למציאת מסלול בשימוש, וירי רקיטה ירוקה בפיינל) והתעבורה מסביב.

אצלי בעת טיסה ובקרת תעבורה, תמיד תמיד פתוח הפמ"ת באקרובט כאשר כל דף חשוב קיבל סימניה למציאה מהירה. חוסך דיו יקרה, עצים לנייר (מספיק שאני שורף בחורף 12 ק"ג לבני נסורת עץ בכל יום, עשויות מפסולת נגריות), ספרייה וזמן.

לכל המעונינים, ערכתי טבלת טרנספונדרים

שהיא מאד נוחה לשימושי האישי, אני מניח

שהיא תעזור גם לחלק מכם, אז הנה הלינק.

http://www.eng.tau.ac.il/~bensal/MSFS_F ... der_SQ.doc

תהנו, וחג שמח.

פורסם
תודה משה על היוזמה. הערה לגבי תוכן הטבלא: לפי ידיעתי אין איסור שימוש ברשת בקוד לתקלות קשר. נכון שכרגע בואטיל לא ראיתי שמתרגלים אותו, אך לדעתי זו טעות, ויש תועלת רבה בתרגולו. הדבר יועיל הן לטייס והן לבקרה. הם ייאלצו לשלוף דפיות עליהן לא הסתכלו זמן רב, וכל אחד מהם להתמודד עם ביצוע הנוהל (למעט מעבר על ריבוע הסימנים שליד המגדל למציאת מסלול בשימוש, וירי רקיטה ירוקה בפיינל) והתעבורה מסביב.

אצלי בעת טיסה ובקרת תעבורה, תמיד תמיד פתוח הפמ"ת באקרובט כאשר כל דף חשוב קיבל סימניה למציאה מהירה. חוסך דיו יקרה, עצים לנייר (מספיק שאני שורף בחורף 12 ק"ג לבני נסורת עץ בכל יום, עשויות מפסולת נגריות), ספרייה וזמן.

לכל המעונינים, ערכתי טבלת טרנספונדרים

שהיא מאד נוחה לשימושי האישי, אני מניח

שהיא תעזור גם לחלק מכם, אז הנה הלינק.

http://www.eng.tau.ac.il/~bensal/MSFS_F ... der_SQ.doc

תהנו, וחג שמח.

אני גם בדעה של עופר!

אני בטוח שיש הרבה פקחים בינינו שלא יודעים מה לעשות במקרה של תקלת קשר, ז"א על הדפית של מקרה של תקלת קשר הם פסחו עליה ולא יודעים מה על הטייס לעשות במקרה כזה ועל אחת כמה וכמה הרבה טייסים לא יודעים מה עליהם לעשות במקרה של תקלת קשר...

אולי יש כאלה בינינו שיגידו מה בווטסים לא יכול להיות מקרה של תקלת קשר כי תמיד יש טקסט, אבל למה לא לתרגל זאת אם אפשר?! או במקרה שאתם לא מקבלים את הפקח להכנס למצב של תקלת קשר ולבצע על פי הנוהלים את מה שצריך?!

פורסם
משה- כל הכבוד על היוזמה ועל רוח האחווה!

אומנם עצם הפצת הטבלה הזו היא עבודה ברוכה בפני עצמה, אבל חשבתי

להציע תוספת מתבקשת:

למה לא לכתוב את המסמך גם בפורמט אנגלי כך שכל טייסי העולם יוכלו לעשות בו שימוש?

ואז גם ניתן יהיה לפרסם את המסמך באתר החטיבה, לכל מי שאין לו גישה לפמ"ת בחו"ל.

אין ספק שיוזמה כזו יכולה להעלות את רמת המקצועיות של מי שמבקר אצלינו ואינו ישראלי (בדרך

קבע או סתם קפיצה חד פעמית).

לצערי אין לי זמן לעשות את זה בעצמי, אחרת כבר הייתי לוקח את זה עלי...

בכל מקרה עשית עבודה מצוינת. תודה רבה :D

נדב, ראשית תודה על המחמאה,

רעיון מצויין לערוך טבלה גם באנגלית, אני לוקח את זה על עצמי,

אבל יקח קצת זמן, בגלל הזמן מוגבל שיש לי.

פורסם

עופר, הטבלה הייתה ערוכה בתחילה ללא ההערות של איסור השימוש בטרנספ' הנ"ל,

אך בעקבות התגובה של אלעד, שאלה לא בשימוש, שיניתי אותם בעריכה מחודשת.

אני חושב שמישהו מההנהלה באמת צריך להחליט מה כן משתמשים, ומה לא, ובהתאם לזה

נבצע עריכה סופית והחלטית, ונפיץ אותה.

עפ"י הצעתו של נדב, לערוך טבלה גם באנגלית, לקחתי על עצמי לעשות זאת,

אך באמת כדאי לעשות זאת לאחר שיוחלט סופית, מהם הטרנס' הלא שימושיים, או שימושים חלקית.

פורסם

7700 בטוח מותר

7500 בטוח לא מותר

האם 7600 מותר או לא ?

אם כן, זה אומר שאני יכול ביום ראשון לשים את הסקווק הזה, לדמות תקלת קשר, ובעצם להכנס לב"ג לדוגמא בלי קשר עם פקח לפי הדפיות של כניסה בעת תקלת קשר ולנחות כביכול ללא אישור...?

הבעיה היא שתמיד טקסט יהרוס לי את זה, אז מותר להתעלם מהפקח בפרטי, או להגיד לו שאני מבצע תרגול ללא קשר ושיתמודד עם זה ? :P

עריכה:

מצאתי בעצמי יותר מהר ממה שחשבתי,

ולצערי תרגול של תקלה בקשר אסור, ויש איסור הן על הכנסת קוד 7600 וגם על התרגול עצמו:

"PILOTS ARE NOT PERMITTED TO SIMULATE A “RADIO FAILURE” CONDITION BY ENTERING A TRANSPONDER CODE OF 7600. IN ADDITION, PILOTS ARE NOT PERMITTED TO SIMULATE, IN ANY MANNER, AN UNLAWFUL ACT WHILE LOGGED ONTO THE VATSIM.net NETWORK INCLUDING, BUT NOT LIMITED TO, DECLARING A HIJACK BY STATEMENT UTILIZING EITHER VOICE OR TEXT OR BY ENTERING A TRANSPONDER CODE OF 7500."

באסה :)

פורסם

מצד שני אני רואה שכאילו שנה אחרי, ב13 ביוני 2004 זה מופיע שוב כמחוק:

are not permitted to simulate a “radio failure” condition by entering a transponder code of 7600. In addition, pilots

השורה הזאת מופיעה מחוקה עם קו עליה..

למישהו יש הסבר? לא הבנתי איך המסמך הזה של Rules and Regulations בנוי...

פורסם
משה- כל הכבוד על היוזמה ועל רוח האחווה!

אומנם עצם הפצת הטבלה הזו היא עבודה ברוכה בפני עצמה, אבל חשבתי

להציע תוספת מתבקשת:

למה לא לכתוב את המסמך גם בפורמט אנגלי כך שכל טייסי העולם יוכלו לעשות בו שימוש?

ואז גם ניתן יהיה לפרסם את המסמך באתר החטיבה, לכל מי שאין לו גישה לפמ"ת בחו"ל.

אין ספק שיוזמה כזו יכולה להעלות את רמת המקצועיות של מי שמבקר אצלינו ואינו ישראלי (בדרך

קבע או סתם קפיצה חד פעמית).

לצערי אין לי זמן לעשות את זה בעצמי, אחרת כבר הייתי לוקח את זה עלי...

בכל מקרה עשית עבודה מצוינת. תודה רבה :D

נדב, הבטחתי שאני לוקח על עצמי ליצור קובץ באנגלית, והרי הלינק לקובץ, סוף סוף.

http://www.eng.tau.ac.il/~bensal/MSFS_F ... SQ_Eng.doc

אני מקווה שיעזור גם לטייסי חו"ל, ואם אפשר לצרף לדביק באנגלית יהיה מצויין,

תהנו.

נ.ב.

אם יש טעויות וצריך לתקן/לשנות, תודיעו לי, ובשמחה אשנה זאת.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...