עבור לתוכן
Matan Solomon

נתב"ג זרוע E...

Recommended Posts

פורסם

בקרוב צפויים להתחיל עבודות בנית זרוע E, בנתיים אין מכרזים אז כנראה שזה יקח זמן, אבל בתפוז נפתח "פורום תשתיות" והמפה הנ"ל הועלתה שם:

1_91148685.jpg

כמו כן, אחד מהמשתתפים בפורום "NNN747" צילם תמונות מנתב"ג לפני שבוע ותפס את התמונה הבאה, שהיא אולי קשורה לתחילת הבניה של זרוע E בנתב"ג:

1_91157167.jpg

דוד רק סיימת, אבל אולי עוד מעט תהיה עוד עבודה :D

פורסם
תודה על התמונות...

מעניין מתי אמור להיות מועד הסיום את זרוע E וכמה זמן הולכים לבנות אותה...

כמו המועד של סיוםנתב"ג 2000 - איחור של כמה שנים 8)

פורסם

שלוחה E ו A אמורות להיכנס לשירות בשנת 2009, לא נראה לי שיהיה איחור כזה רציני במועד כי זה לא פרויקט ענק כמו לבנות את כל טרמינל 3 כי הרחבות כבר חצי בנויות והתשתיות שם.

בכל מקרה, לא נראה לי שיתקדמו בבניה בקצב רצחני כי טרמינל 3 עומד יפה מאוד בקיבולת הנוסעים שלו (מקסימום 10 מיליון נוסעים לשנה) שכרגע עומדת על קצת יותר מ 9 מיליון.

עם שלוחות A ו-E מקסימום הקיבולת יעלה ל 16 מיליון נוסעים לשנה.

פורסם

כן אבל העניין הוא שטיסות מגיעות לנתב"ג בפיקים, ועד כמה שאני יודע זה קורה די הרבה שכל השרוולים תפוסים...

חוץ מזה שעדיין אין בנתב"ג שרוול שמתפצל ל2 חיבורים למטוס, וזה מה שצפוי להיות בזרוע E ...

פורסם
כן אבל העניין הוא שטיסות מגיעות לנתב"ג בפיקים, ועד כמה שאני יודע זה קורה די הרבה שכל השרוולים תפוסים...

חוץ מזה שעדיין אין בנתב"ג שרוול שמתפצל ל2 חיבורים למטוס, וזה מה שצפוי להיות בזרוע E ...

כניראה רוצים שיהיה יותר נוח לנוסעים הצפויים של ה-A-380 שיהיה יותר נגיש.

אגב לא מבין למה לא משקיעים בנמל תעופה בירושלים

לאיזה מדינה נורמאלית אין נמל תעופה בעיר הבירה :lol: :?

פורסם
כן אבל העניין הוא שטיסות מגיעות לנתב"ג בפיקים, ועד כמה שאני יודע זה קורה די הרבה שכל השרוולים תפוסים...

חוץ מזה שעדיין אין בנתב"ג שרוול שמתפצל ל2 חיבורים למטוס, וזה מה שצפוי להיות בזרוע E ...

כניראה רוצים שיהיה יותר נוח לנוסעים הצפויים של ה-A-380 שיהיה יותר נגיש.

אגב לא מבין למה לא משקיעים בנמל תעופה בירושלים

לאיזה מדינה נורמאלית אין נמל תעופה בעיר הבירה :lol: :?

אם אתה לא רוצה איזה טיל כתף מחובר לזנב של המטוס הישר מראאלה עדיף שהמסלול שם ישאר סגור

פורסם
באיזה עיר בירה בעולם אין שגרירויות ?

נמל התעופה בירושלים סגור לטיסה לידיעתך.

מתן התכוונתי למה משקיעים בנמל התעופה בן גוריון יותר מידי זה כבר נמל תעופה מצויין (הטוב ביותר באירופה)

אז למה לא להשקיע גם בנמל תעופה חדש בירושלים (ירושלים עיר בירה)- כאילו בירושלים אין נמל תעופה בכלל!!!

ואז בה המשפט:

באיזה מדינה נורמאלית לא שמים נמל תעופה בעיר הבירה

וצריך לעלות את כל העליות לירושלים.

פורסם
כן אבל העניין הוא שטיסות מגיעות לנתב"ג בפיקים, ועד כמה שאני יודע זה קורה די הרבה שכל השרוולים תפוסים...

חוץ מזה שעדיין אין בנתב"ג שרוול שמתפצל ל2 חיבורים למטוס, וזה מה שצפוי להיות בזרוע E ...

כניראה רוצים שיהיה יותר נוח לנוסעים הצפויים של ה-A-380 שיהיה יותר נגיש.

אגב לא מבין למה לא משקיעים בנמל תעופה בירושלים

לאיזה מדינה נורמאלית אין נמל תעופה בעיר הבירה :lol: :?

אם אתה לא רוצה איזה טיל כתף מחובר לזנב של המטוס הישר מראאלה עדיף שהמסלול שם ישאר סגור

תראה ירושלים גדולה רמאללה בצפון יש מספיק מקום מסביב לירושלים שהוא מקום שקט וניתן

להקים נמל תעופה! :wink:

פורסם
כן אבל העניין הוא שטיסות מגיעות לנתב"ג בפיקים, ועד כמה שאני יודע זה קורה די הרבה שכל השרוולים תפוסים...

חוץ מזה שעדיין אין בנתב"ג שרוול שמתפצל ל2 חיבורים למטוס, וזה מה שצפוי להיות בזרוע E ...

כניראה רוצים שיהיה יותר נוח לנוסעים הצפויים של ה-A-380 שיהיה יותר נגיש.

אגב לא מבין למה לא משקיעים בנמל תעופה בירושלים

לאיזה מדינה נורמאלית אין נמל תעופה בעיר הבירה :lol: :?

אם אתה לא רוצה איזה טיל כתף מחובר לזנב של המטוס הישר מראאלה עדיף שהמסלול שם ישאר סגור

תראה ירושלים גדולה רמאללה בצפון יש מספיק מקום מסביב לירושלים שהוא מקום שקט וניתן

להקים נמל תעופה! :wink:

המיקום של בן גוריון מושלם חצי שעה מירושלים 15 שעה מתל אביב רק דבר אחד פרמיטבי ומיושן בו זו הצורה שבה המסלולים בנוים היו צרכים לשנות מזמן למסלולים מקבילים בכיוון 08 -26

פורסם

האמת, לא מבין למה.

האם צופים גידול בתנועת הנוסעים בשנים הבאות?

האם כזו שלא מאפשרות שימוש ב EAST וב WEST?

יש עודף כסף מפרוייקט נתב"ג 2558?

ולמען האמת, נדיר לראות את כל השרוולים בתפוסה מלאה.

רוב חברות הצ'רטר אגב, מעדיף עמדות חיצוניות ומדרגות לנוסעים, זה פשוט הרבה יותר זול משימוש בשרוול.

פורסם

אני לא חושב ששני מסלולים מקבילים בכיוון 08-26 היו יכולים לפתור בעיות כי אחרי הכל פיינל ל 08 עובר מעל פלמחים ופיינל ארוך ל 26 עובר מעל השטחים.

נתב"ג לא במיקום הכי טוב בעולם, תקוע בין הרים, שטחים עוינים ומרחבי אוויר צבאיים...

30-12 ו 26-08 לדעתי מנצלים בצורה די טובה את השטח.

פורסם
אני לא חושב ששני מסלולים מקבילים בכיוון 08-26 היו יכולים לפתור בעיות כי אחרי הכל פיינל ל 08 עובר מעל פלמחים ופיינל ארוך ל 26 עובר מעל השטחים.

נתב"ג לא במיקום הכי טוב בעולם, תקוע בין הרים, שטחים עוינים ומרחבי אוויר צבאיים...

30-12 ו 26-08 לדעתי מנצלים בצורה די טובה את השטח.

בזמנו רצו לפתוח נתיבי חוץ שיצאו מכיוון נתניה ככה שאם המסלולים יהיו נגיד 03 -21 מקבילים וגם שדה דב מקביל זה יכול לפתור הרבה בעיות כולל מעבר מעל גוש דן הבעיה היא חצית קו לאילת משדה דב אבל קטונתי מלהציע

פורסם
רוב חברות הצ'רטר אגב, מעדיף עמדות חיצוניות ומדרגות לנוסעים, זה פשוט הרבה יותר זול משימוש בשרוול.

אפשר לקבל הסבר למה זה יותר זול שימוש בעמדות חיצוניות ומדרגות מאשר שרוול? :|

תודה :)

פורסם
רוב חברות הצ'רטר אגב, מעדיף עמדות חיצוניות ומדרגות לנוסעים, זה פשוט הרבה יותר זול משימוש בשרוול.

אפשר לקבל הסבר למה זה יותר זול שימוש בעמדות חיצוניות ומדרגות מאשר שרוול? :|

תודה :)

חיבור לשרוול עולה יותר כסף ממדרגות ואוטובוסים, לפי זמן החיבור לשרוול, כמו כן, במידה והמטוס עומד בשרוול יותר מ3 שעות אם אני לא טועה (לא סגור בדיוק כמה זמן) אז גוררים אותו לחניה, ואז X זמן לפני הטיסה מחזירים אותו לשרוול, וגם זה עולה כסף...

לכן חברות צ'ארטר מסוימות מעדיפות לחנות בחניות ולא בשרוול...

אותו דבר כמו לדוגמא אנשים שחוזרים עם ארקיע מחו"ל, וטיסה אחרי זה ה757 טס לאילת, אז מלכתחילה מורידים את כולם בחניה ליד טרמינל 2 ולוקחים אותם עם אוטובוסים לטרמינל 3 בשביל לחסוך את הגרירה של המטוס מטרמינל 3 לחניה לטרמינל 2 בשלב יותר מאוחר...

כל מיני שיקולים כספיים...

ובלי קשר:

בכל זאת קובי אני בטוח שאם לא הייתה תפוסה מלאה לא היו מוציאים סתם כסף על עוד שרוולים...

פורסם
קונטיננטל יושבים בשרוול מ4 בצהריים עד 12 בלילה...

שזה 8 שעות...

ודלתא מ 6 עד 12..

שווה לברר את זה עם מישהו מנתב"ג

יכול להיות שהמטוסים נגררים בגלל עומס בשרוולים שבזמן שקונטיננטל או דלתא חונים שם אין את העומס הזה...

אבל אתה בטוח ב100% של הזמן הזה מ4 עד 12 קונטיננטל מחוברים פיזית ונמצאים על השרוול ?

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...