Matan Solomon פורסם דצמבר 23, 2006 דיווח פורסם דצמבר 23, 2006 בקרוב צפויים להתחיל עבודות בנית זרוע E, בנתיים אין מכרזים אז כנראה שזה יקח זמן, אבל בתפוז נפתח "פורום תשתיות" והמפה הנ"ל הועלתה שם: כמו כן, אחד מהמשתתפים בפורום "NNN747" צילם תמונות מנתב"ג לפני שבוע ותפס את התמונה הבאה, שהיא אולי קשורה לתחילת הבניה של זרוע E בנתב"ג: דוד רק סיימת, אבל אולי עוד מעט תהיה עוד עבודה
גידי פורסם דצמבר 23, 2006 דיווח פורסם דצמבר 23, 2006 תודה על התמונות... מעניין מתי אמור להיות מועד הסיום את זרוע E וכמה זמן הולכים לבנות אותה...
Yahav Barzilay פורסם דצמבר 23, 2006 דיווח פורסם דצמבר 23, 2006 והינה מתחיל לו פרוייקט "נתב"ג 3000" שיגמר כמובן בשנת 3003 :?
Boeing744 פורסם דצמבר 23, 2006 דיווח פורסם דצמבר 23, 2006 תודה על התמונות...מעניין מתי אמור להיות מועד הסיום את זרוע E וכמה זמן הולכים לבנות אותה... כמו המועד של סיוםנתב"ג 2000 - איחור של כמה שנים
Almog Atar פורסם דצמבר 23, 2006 דיווח פורסם דצמבר 23, 2006 והינה מתחיל לו פרוייקט "נתב"ג 3000" שיגמר כמובן בשנת 3003 :? הלו לא להעתיק בדיחות !!
Gadi L. פורסם דצמבר 23, 2006 דיווח פורסם דצמבר 23, 2006 שלוחה E ו A אמורות להיכנס לשירות בשנת 2009, לא נראה לי שיהיה איחור כזה רציני במועד כי זה לא פרויקט ענק כמו לבנות את כל טרמינל 3 כי הרחבות כבר חצי בנויות והתשתיות שם. בכל מקרה, לא נראה לי שיתקדמו בבניה בקצב רצחני כי טרמינל 3 עומד יפה מאוד בקיבולת הנוסעים שלו (מקסימום 10 מיליון נוסעים לשנה) שכרגע עומדת על קצת יותר מ 9 מיליון. עם שלוחות A ו-E מקסימום הקיבולת יעלה ל 16 מיליון נוסעים לשנה.
Matan Solomon פורסם דצמבר 23, 2006 מחבר דיווח פורסם דצמבר 23, 2006 כן אבל העניין הוא שטיסות מגיעות לנתב"ג בפיקים, ועד כמה שאני יודע זה קורה די הרבה שכל השרוולים תפוסים... חוץ מזה שעדיין אין בנתב"ג שרוול שמתפצל ל2 חיבורים למטוס, וזה מה שצפוי להיות בזרוע E ...
ראם אדם פורסם דצמבר 23, 2006 דיווח פורסם דצמבר 23, 2006 כן אבל העניין הוא שטיסות מגיעות לנתב"ג בפיקים, ועד כמה שאני יודע זה קורה די הרבה שכל השרוולים תפוסים...חוץ מזה שעדיין אין בנתב"ג שרוול שמתפצל ל2 חיבורים למטוס, וזה מה שצפוי להיות בזרוע E ... כניראה רוצים שיהיה יותר נוח לנוסעים הצפויים של ה-A-380 שיהיה יותר נגיש. אגב לא מבין למה לא משקיעים בנמל תעופה בירושלים לאיזה מדינה נורמאלית אין נמל תעופה בעיר הבירה :?
Matan Solomon פורסם דצמבר 23, 2006 מחבר דיווח פורסם דצמבר 23, 2006 באיזה עיר בירה בעולם אין שגרירויות ? נמל התעופה בירושלים סגור לטיסה לידיעתך.
moshe elbaz פורסם דצמבר 23, 2006 דיווח פורסם דצמבר 23, 2006 כן אבל העניין הוא שטיסות מגיעות לנתב"ג בפיקים, ועד כמה שאני יודע זה קורה די הרבה שכל השרוולים תפוסים...חוץ מזה שעדיין אין בנתב"ג שרוול שמתפצל ל2 חיבורים למטוס, וזה מה שצפוי להיות בזרוע E ... כניראה רוצים שיהיה יותר נוח לנוסעים הצפויים של ה-A-380 שיהיה יותר נגיש. אגב לא מבין למה לא משקיעים בנמל תעופה בירושלים לאיזה מדינה נורמאלית אין נמל תעופה בעיר הבירה :? אם אתה לא רוצה איזה טיל כתף מחובר לזנב של המטוס הישר מראאלה עדיף שהמסלול שם ישאר סגור
ראם אדם פורסם דצמבר 23, 2006 דיווח פורסם דצמבר 23, 2006 באיזה עיר בירה בעולם אין שגרירויות ?נמל התעופה בירושלים סגור לטיסה לידיעתך. מתן התכוונתי למה משקיעים בנמל התעופה בן גוריון יותר מידי זה כבר נמל תעופה מצויין (הטוב ביותר באירופה) אז למה לא להשקיע גם בנמל תעופה חדש בירושלים (ירושלים עיר בירה)- כאילו בירושלים אין נמל תעופה בכלל!!! ואז בה המשפט: באיזה מדינה נורמאלית לא שמים נמל תעופה בעיר הבירה וצריך לעלות את כל העליות לירושלים.
Niv Malin פורסם דצמבר 23, 2006 דיווח פורסם דצמבר 23, 2006 מתן פירסמתי כבר את החדשה הזאתי בשרשור של חדשות בתעופה....
ראם אדם פורסם דצמבר 23, 2006 דיווח פורסם דצמבר 23, 2006 כן אבל העניין הוא שטיסות מגיעות לנתב"ג בפיקים, ועד כמה שאני יודע זה קורה די הרבה שכל השרוולים תפוסים...חוץ מזה שעדיין אין בנתב"ג שרוול שמתפצל ל2 חיבורים למטוס, וזה מה שצפוי להיות בזרוע E ... כניראה רוצים שיהיה יותר נוח לנוסעים הצפויים של ה-A-380 שיהיה יותר נגיש. אגב לא מבין למה לא משקיעים בנמל תעופה בירושלים לאיזה מדינה נורמאלית אין נמל תעופה בעיר הבירה :? אם אתה לא רוצה איזה טיל כתף מחובר לזנב של המטוס הישר מראאלה עדיף שהמסלול שם ישאר סגור תראה ירושלים גדולה רמאללה בצפון יש מספיק מקום מסביב לירושלים שהוא מקום שקט וניתן להקים נמל תעופה! :wink:
moshe elbaz פורסם דצמבר 23, 2006 דיווח פורסם דצמבר 23, 2006 כן אבל העניין הוא שטיסות מגיעות לנתב"ג בפיקים, ועד כמה שאני יודע זה קורה די הרבה שכל השרוולים תפוסים...חוץ מזה שעדיין אין בנתב"ג שרוול שמתפצל ל2 חיבורים למטוס, וזה מה שצפוי להיות בזרוע E ... כניראה רוצים שיהיה יותר נוח לנוסעים הצפויים של ה-A-380 שיהיה יותר נגיש. אגב לא מבין למה לא משקיעים בנמל תעופה בירושלים לאיזה מדינה נורמאלית אין נמל תעופה בעיר הבירה :? אם אתה לא רוצה איזה טיל כתף מחובר לזנב של המטוס הישר מראאלה עדיף שהמסלול שם ישאר סגור תראה ירושלים גדולה רמאללה בצפון יש מספיק מקום מסביב לירושלים שהוא מקום שקט וניתן להקים נמל תעופה! :wink: המיקום של בן גוריון מושלם חצי שעה מירושלים 15 שעה מתל אביב רק דבר אחד פרמיטבי ומיושן בו זו הצורה שבה המסלולים בנוים היו צרכים לשנות מזמן למסלולים מקבילים בכיוון 08 -26
אורח פורסם דצמבר 23, 2006 דיווח פורסם דצמבר 23, 2006 האמת, לא מבין למה. האם צופים גידול בתנועת הנוסעים בשנים הבאות? האם כזו שלא מאפשרות שימוש ב EAST וב WEST? יש עודף כסף מפרוייקט נתב"ג 2558? ולמען האמת, נדיר לראות את כל השרוולים בתפוסה מלאה. רוב חברות הצ'רטר אגב, מעדיף עמדות חיצוניות ומדרגות לנוסעים, זה פשוט הרבה יותר זול משימוש בשרוול.
Gadi L. פורסם דצמבר 23, 2006 דיווח פורסם דצמבר 23, 2006 אני לא חושב ששני מסלולים מקבילים בכיוון 08-26 היו יכולים לפתור בעיות כי אחרי הכל פיינל ל 08 עובר מעל פלמחים ופיינל ארוך ל 26 עובר מעל השטחים. נתב"ג לא במיקום הכי טוב בעולם, תקוע בין הרים, שטחים עוינים ומרחבי אוויר צבאיים... 30-12 ו 26-08 לדעתי מנצלים בצורה די טובה את השטח.
Ilan Nemirovski פורסם דצמבר 23, 2006 דיווח פורסם דצמבר 23, 2006 שקט...אחלה פרויקט תנו להם להשקיע בשקט... ושיהיה להם בהצלחה...
moshe elbaz פורסם דצמבר 23, 2006 דיווח פורסם דצמבר 23, 2006 אני לא חושב ששני מסלולים מקבילים בכיוון 08-26 היו יכולים לפתור בעיות כי אחרי הכל פיינל ל 08 עובר מעל פלמחים ופיינל ארוך ל 26 עובר מעל השטחים.נתב"ג לא במיקום הכי טוב בעולם, תקוע בין הרים, שטחים עוינים ומרחבי אוויר צבאיים... 30-12 ו 26-08 לדעתי מנצלים בצורה די טובה את השטח. בזמנו רצו לפתוח נתיבי חוץ שיצאו מכיוון נתניה ככה שאם המסלולים יהיו נגיד 03 -21 מקבילים וגם שדה דב מקביל זה יכול לפתור הרבה בעיות כולל מעבר מעל גוש דן הבעיה היא חצית קו לאילת משדה דב אבל קטונתי מלהציע
David Aronovich פורסם דצמבר 23, 2006 דיווח פורסם דצמבר 23, 2006 רוב חברות הצ'רטר אגב, מעדיף עמדות חיצוניות ומדרגות לנוסעים, זה פשוט הרבה יותר זול משימוש בשרוול. אפשר לקבל הסבר למה זה יותר זול שימוש בעמדות חיצוניות ומדרגות מאשר שרוול? :| תודה
Matan Solomon פורסם דצמבר 23, 2006 מחבר דיווח פורסם דצמבר 23, 2006 רוב חברות הצ'רטר אגב, מעדיף עמדות חיצוניות ומדרגות לנוסעים, זה פשוט הרבה יותר זול משימוש בשרוול. אפשר לקבל הסבר למה זה יותר זול שימוש בעמדות חיצוניות ומדרגות מאשר שרוול? :| תודה חיבור לשרוול עולה יותר כסף ממדרגות ואוטובוסים, לפי זמן החיבור לשרוול, כמו כן, במידה והמטוס עומד בשרוול יותר מ3 שעות אם אני לא טועה (לא סגור בדיוק כמה זמן) אז גוררים אותו לחניה, ואז X זמן לפני הטיסה מחזירים אותו לשרוול, וגם זה עולה כסף... לכן חברות צ'ארטר מסוימות מעדיפות לחנות בחניות ולא בשרוול... אותו דבר כמו לדוגמא אנשים שחוזרים עם ארקיע מחו"ל, וטיסה אחרי זה ה757 טס לאילת, אז מלכתחילה מורידים את כולם בחניה ליד טרמינל 2 ולוקחים אותם עם אוטובוסים לטרמינל 3 בשביל לחסוך את הגרירה של המטוס מטרמינל 3 לחניה לטרמינל 2 בשלב יותר מאוחר... כל מיני שיקולים כספיים... ובלי קשר: בכל זאת קובי אני בטוח שאם לא הייתה תפוסה מלאה לא היו מוציאים סתם כסף על עוד שרוולים...
Yarden Antebi פורסם דצמבר 23, 2006 דיווח פורסם דצמבר 23, 2006 קונטיננטל יושבים בשרוול מ4 בצהריים עד 12 בלילה... שזה 8 שעות... ודלתא מ 6 עד 12..
Matan Solomon פורסם דצמבר 23, 2006 מחבר דיווח פורסם דצמבר 23, 2006 קונטיננטל יושבים בשרוול מ4 בצהריים עד 12 בלילה...שזה 8 שעות... ודלתא מ 6 עד 12.. שווה לברר את זה עם מישהו מנתב"ג יכול להיות שהמטוסים נגררים בגלל עומס בשרוולים שבזמן שקונטיננטל או דלתא חונים שם אין את העומס הזה... אבל אתה בטוח ב100% של הזמן הזה מ4 עד 12 קונטיננטל מחוברים פיזית ונמצאים על השרוול ?