עבור לתוכן
danb2000

TFC קאריביים : VFR איי בהאמה - חמישי 1/3/07 - יש תדריך!!!!

Recommended Posts

פורסם

****עלה התדריך!!!!!*****

http://tfc.rwy12.com/modules.php?name=News&file=article&sid=135&mode=&order=0&thold=0

חברים שלום.

התדריך לטיסה הקרובה קצת מתעכב ואני מקווה שיעלה לאתר מחר.

אולם, מאחר והטיסה דורשת הורדות והתקנות אני רוצה לתת לכם כבר את האינפורמציה והקישורים הדרושים כדי שיהיה זמן להיערך בהתאם.

ובכן - לצורך הטיסה חייבים להתקין את הסינרי המצויין של FeeFlow לאיי הבהאמה.

דף ההורדות שלהם כאן:

http://www.fs-freeflow.com/index.php?ind=downloads&op=section_view&idev=25

יש שתי אופציות: התקנה אוטומטית (אינסטולר) והתקנה ידנית, תרידו מה שמתאים לכם (אני הלכתי על האוטומטית - עובד מצויין). - נא לקרוא היטב את ההוראות לפני שמתקינים!!!!!

מעבר לשידרוג כולל של כל האיזור הגיאוגרפי מבחינת MESH ו-LANDCLASS הסינרי הזה מוסיף ו/או משפר המון ש"ת קטנים שדרך חלקם נעבור וגם משדרג בצורה ניכרת את הבינ"ל של נאסאו שבו אנחנו מסיימים את הטיסה.

בנוסף - מומלץ אך לא חובה סינרי לשדה התעופה בג'ורגטאון שבו ננחת בדרך, כאן:

http://library.avsim.net/download.php?DLID=34990

יאללה לעבודה.

ברגע שיפורסם התדריך אני אעדכן פה :!:

יום טוב :P

פורסם

אחחח נאסאו, איזה גן עדן עם לחות מטורפת.

אחד השבועות הכי מדהימים שהיו לי איי פעם עברו באי הזה, הבעיה שהוא הגיע

אחרי שבוע לא פחות מדהים בסויטות של וגס, דבר שיצר לי משבר תרבות קל וחוסר במיזוג

בכלל :D

אבל עדין גן עדן...

יאללה להתקנות :P

פורסם
איזה אוירונים מתוכננים?

שאלה טובה וחשובה.

כעקרון זה יופיע כמובן בתדריך אבל אם כבר שאלת:

בחר מטוסים לפי הפירוט הבא:

מתוכננים שני קטעים - הקטע הראשון טיסה נמוכה מירבי 2000' במהירות 150-160

קטע שני - 12000' במהירות 200-220 .

אפשר כמובן למצוא מטוס שיכול לעשות את שני הלגים - אני אישית מחליף באמצע.

פורסם

קניתי את התדריך הראשוני............ :)

איזור מדהים, תתכננו למראות הזויים לגמרי מבחינת סינרי.......

לגבי מטוסים: משער שמשהו במחלקת ה- CONQUEST של F1 או

ה- NAVAJO PANTHER ודרומה.......לא משהו גדול או מהיר מידיי....... :lol:

תזכרו שקצב החיים באיזור הזה נע בין סלסה סוערת לריקוד מושחת....... :mrgreen:

יום טוב, ותודה דן.......

פורסם
.......לא משהו גדול או מהיר מידיי....... :lol: ...

אהרון - לגבי הקטע הראשון צודק.

לגבי הקטע השני לא מדוייק - הכוונה להנות מהנוף גם מגובה בינוני - 12000 אופטימלי מהטסטים שאני עשיתי וכפוף כמובן לתנאי מז"א. בגובה הזה 200-250 מהירות טובה ומומלצת (כדי שנגמור בזמן סביר ולא תבכו לי שעייפים :P ), יכול להיות שאפילו dash או atr ודומיהם מתאימים להגדרה - מה שכן, לא הייתי עושה את זה עם ג'ט.

אני באופן אישי מצאתי מטוס חדש / ישן והתאהבתי - HS748 - הוא גם היה בשירות שתי חברות תעופה מקומיות בבהאמס כך שגם "אותנטי" - ממליץ בחום (4 הורדות ב-avsim: חבילת בסיס + 3 חבילות צביעות).

פורסם
קניתי את התדריך הראשוני............ :)

איזור מדהים, תתכננו למראות הזויים לגמרי מבחינת סינרי.......

לגבי מטוסים: משער שמשהו במחלקת ה- CONQUEST של F1 או

ה- NAVAJO PANTHER ודרומה.......לא משהו גדול או מהיר מידיי....... :lol:

תזכרו שקצב החיים באיזור הזה נע בין סלסה סוערת לריקוד מושחת....... :mrgreen:

יום טוב, ותודה דן.......

או לקצב הנידנוד של הערסל וזאת שאתך על הערסל :D

אני דורש מייד שיחזירו אותי לחוף של נסאו ..

פורסם

דן, ידידי,

א. טסתי עם 2 הכלים שציינתי וקיבלתי 180-230 ממוצע בשיוט 2500-5000 עם

מז"א שיגרתי. כמובן שכאשר התנאים משתנים ומאפשרים, יש חלופות במאגר....

ב. לגבי האופציה של HS748 - נשמע מעניין.....אפשפש בקבצים ונבדוק התאמה.

כמו תמיד, יש למה לצפות......... :lol:

אגב, בנושא ACTCOM : קיבלתי מהם הצעת מחיר מענינת. אני שוקל מחיר לעומת

תועלת של בזק בינלאומי. תודה על הטיפ....... :)

פורסם
קניתי את התדריך הראשוני............ :)

איזור מדהים, תתכננו למראות הזויים לגמרי מבחינת סינרי.......

לגבי מטוסים: משער שמשהו במחלקת ה- CONQUEST של F1 או

ה- NAVAJO PANTHER ודרומה.......לא משהו גדול או מהיר מידיי....... :lol:

תזכרו שקצב החיים באיזור הזה נע בין סלסה סוערת לריקוד מושחת....... :mrgreen:

יום טוב, ותודה דן.......

או לקצב הנידנוד של הערסל וזאת שאתך על הערסל :D

אני דורש מייד שיחזירו אותי לחוף של נסאו ..

ערסל ?? :shock: :shock:

מאיפה המילה הזו ??? :?: :?:

אויי אני צריך דחוף את ROFL פה !!!

פורסם
קניתי את התדריך הראשוני............ :)

איזור מדהים, תתכננו למראות הזויים לגמרי מבחינת סינרי.......

לגבי מטוסים: משער שמשהו במחלקת ה- CONQUEST של F1 או

ה- NAVAJO PANTHER ודרומה.......לא משהו גדול או מהיר מידיי....... :lol:

תזכרו שקצב החיים באיזור הזה נע בין סלסה סוערת לריקוד מושחת....... :mrgreen:

יום טוב, ותודה דן.......

או לקצב הנידנוד של הערסל וזאת שאתך על הערסל :D

אני דורש מייד שיחזירו אותי לחוף של נסאו ..

ערסל ?? :shock: :shock:

מאיפה המילה הזו ??? :?: :?:

אויי אני צריך דחוף את ROFL פה !!!

כצופה מהצד, זאת אחת התגובות היותר הזויות שיצא לי לקרא.... :lol:

הקינג הקטן שלי הלך לאיבוד אני צריך לחשוב מאיפה להביא אותו, נראה לי שאני בכלל אקח את ה ATR הוא שירת אותי נאמנות עוד בזמנו ברוסיה (זוכרים, את הימים ההם שהיתי אזרח והתיצבתי לכול טיסה :| , היו ימים... :( )

הבעייה שלי היא הלג הראשון....יש המלצ למטוס שלא קשה ללמוד והוא מתאים?

פורסם

טל - לגבי הלג הראשון.

אני חונך לראשונה את ה-Cessna 310 של DF / F1.

אם יש לך אותו אני חושב שהוא לא מדי מסובך ללימוד - סה"כ דו מנועי קטן ודי סטנדרטי (אם יש כזה דבר :? )

פורסם
קניתי את התדריך הראשוני............ :)

איזור מדהים, תתכננו למראות הזויים לגמרי מבחינת סינרי.......

לגבי מטוסים: משער שמשהו במחלקת ה- CONQUEST של F1 או

ה- NAVAJO PANTHER ודרומה.......לא משהו גדול או מהיר מידיי....... :lol:

תזכרו שקצב החיים באיזור הזה נע בין סלסה סוערת לריקוד מושחת....... :mrgreen:

יום טוב, ותודה דן.......

או לקצב הנידנוד של הערסל וזאת שאתך על הערסל :D

אני דורש מייד שיחזירו אותי לחוף של נסאו ..

ערסל ?? :shock: :shock:

מאיפה המילה הזו ??? :?: :?:

אויי אני צריך דחוף את ROFL פה !!!

כצופה מהצד, זאת אחת התגובות היותר הזויות שיצא לי לקרא.... :lol:

הקינג הקטן שלי הלך לאיבוד אני צריך לחשוב מאיפה להביא אותו, נראה לי שאני בכלל אקח את ה ATR הוא שירת אותי נאמנות עוד בזמנו ברוסיה (זוכרים, את הימים ההם שהיתי אזרח והתיצבתי לכול טיסה :| , היו ימים... :( )

הבעייה שלי היא הלג הראשון....יש המלצ למטוס שלא קשה ללמוד והוא מתאים?

צריך להכיר את הנפשות הפועלות מאחורי הקלעים כדי להבין על מה דודי מדבר.

ודודי, תזהר שאני לא אשתמש ברתכת החדשה לרתך לך ... :x

אוי כמה שאני רוצה את זובי_1 פה :D

פורסם
אני מניח שהססנה האהובה שלי לא תספיק כבר לטיסה הזאת? :?

בגובה אין לה בעיה,אבל היא משייטת ב 180-190 אם אני סוחט אותה..

אם אתה סוחט ממנה 180 ב-2000 רגל אז היא בהחלט תספיק לקטע הראשון.

אני עמל בשעות אלה ממש על כתיבת התדריך - יכלל בו הסבר על בחירת מטוסים, למה כמה וכו'.

מקווה שבבוקר הוא כבר יפורסם באתר (בהנחה שרן נוחת בשלום במינכן או טו טו :mrgreen: ).

פורסם

ה HS748 הוא מטוס נחמד. אבל יש לו עקומת לימוד. מערכת הטייס האוטומטי היא מגרסת שנות ה 70 ולא אינטואטיבית. המכוונים אנלוגיים, אין הסברים על מערכות הניווט.

האוטר DASH 6 הוא מטוס חמוד למהירות 160 צרפו לו את כל הגאדג'ים כמו TACS מכוון PUSHBACK מערכות התראה קוליות רדיו GPS. הדבר היפה בו שאפשר להגדיל את השעונים ולטוס בV3 כך לראות את הנוף ולהיות בשליטה.

פורסם

תדריך הטיסה למחר עלה לאויר.

לקראת פורים, דן סידר את מגילת TFC :D

להית' בברקואה, ה C310 4X-NVR יצא לסיבוב איורור :wink:

פורסם
לקראת פורים, דן סידר את מגילת TFC :D

:wink:

הגזמת - לא כזאת מגילה הפעם :roll:

ואני חשבתי שזה מתומצת ועינייני :oops:

חברים - לקרוא!!!!!

http://tfc.rwy12.com/modules.php?name=News&file=article&sid=135&mode=&order=0&thold=0

יאללה להת' מחר :P

דן תלמד ...

הלינק לאתר TFC

http://tfc.rwy12.com

וזהו .. וסתם צוחקים איתך :mrgreen: :wink:

פורסם

דן,

רק נדמה לי או שהדפיות של נאסאו MYNN לא במקום הנכון?

תקן אותי.

ולא שכחתי: תדריך נפלא ומתומצת....ישר, קצר ולעניין.

אני עוד מתלבט איזו עגלה למשוך מההנגאר....נישן על זה הלילה ונראה

מחר מה יילד יום........ :lol:

פורסם

דן,

ניסיתי שוב ואני מקבל קובץ של JEPPVIEW MYEM ולא של MYNN.

לי זה לא כל כך משנה מכיוון אני מנוי של NAVIGRAPH, אבל למען הסדר

הציבורי כדאי בד"ח נוסף.....

יום טוב,

פורסם
דן,

ניסיתי שוב ואני מקבל קובץ של JEPPVIEW MYEM ולא של MYNN.

לי זה לא כל כך משנה מכיוון אני מנוי של NAVIGRAPH, אבל למען הסדר

הציבורי כדאי בד"ח נוסף.....

יום טוב,

מוזר - בדקתי כרגע ואצלי כל הקישורים עובדים ככהלה ומורידים את הקבצים הנכונים.

אני מנותק זמנית מהמסנג'ר היום בעבודה אבל אם עדיין יש בעיות נסו לצור קשר עם רן (או שרן רואה את ההודעה הזאת :P ) כדי שיבדוק ויתקן אם צריך (רק הוא אורן וישראל יכולים לבצע פעולות באתר - אני רק אורח :wink: ).

הדבר היחידי שצריך לשים לב הוא למי שרוצה דפיות של ברקואה יש ללחוץ על המילה Charts ולא על - MUBA.

לסיום - אני מזכיר ומדגיש שהיקדמתי את היציאה בחצי שעה מהרגיל (נפגשים ב-2130 מקומי ישראל).

אנחנו יוצאים עם קלים ב-VFR כך שה-Preflight אמור להיות פשוט וקצר, וכמו כן בשאיפה (ובכפוף לפיקוח במידה ויהיה) להמריא במרווחי מינימום - לפי דעתי אם לא יהיו בעיות מיחדות אין מניעה שב-2150 כבר כולם יהיו באוויר.

וממש לסיום - היום הזה התחיל לא כ"כ טוב אצלי בעבודה :cry: - במידה ואני מתעכב צאו לדרך בלעדי, מקסימום אני אצטרף לחלק השני.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...