עבור לתוכן
Opher Ben Peretz

קצב עדכון מסגרות והשפעתו על התנהגות המטוס והטייס

Recommended Posts

פורסם

זה נכון, פחות פריימים = פחות פעולות ב CPU.

למשל, בגישת CAT III לאמסטרדם נניח, בלי רוח בכלל, ראות במינימה ועם הסינרי של Cloud9, אני מקבל 5 FPS.

האפשרות של נחיתה אוטומטית בעצם לא קיימת כי ה 747-400 שלי כל הזמן מאבד את ה GS בגלל שה CPU לא מבצע את כל הפעולות שצריך כדי שמערכת ההטסה האוטומטית תפעל בצורה מדויקת ואני חייב לנתק טייס אוטומטי כדי למנוע נחיתה קשה מאוד\קפיצה על המסלול.

זה באמת לא נושא פשוט ואלה שבוכים על FPS (אני ביניהם לא פעם) לא רק מוטרדים מזה שהם רואים מופע שקופיות אלא גם מזה שהמטוס לא מגיב כמו שהוא צריך ברגעים היותר קריטיים של הטיסה.

פורסם

לי יש שאלה -

האם בעומס נפגע גם קצב הסימולציה של הפיסיקה באותו היחס?

לכאורה יכול להיות הבדל בין קצב רענון התצוגה לבין קצב רענון מצב המטוס. וניתן לחשב את חישובי מצב המטוס בקצב גבוה יותר. עדיין יתגלו קשיים בהטסה משום שההיזון החוזר לטייס יגיע באיחור ולעיתים רחוקות יותר, אבל המטוס יתנהג כמו שהוא צריך ביחס לפעולות הטייס.

הכל תחת ההנחה שסימולציית הפיסיקה "קלה" יותר חישובית מסימולציית התצוגה.

פורסם

אין לי וודאות אך נראה לא הגיוני שחוזי העולם החיצון יופרד ויוצג לטייס בקצב שונה מהמטוס. לו היתה האפשרות קיימת, היתה משפיעה בטיסת באופן ממשי בטיסת ראייה ופחות במכשירים בגובה. עדיין צריך לזכור כי לא מדובר בהצגת מצב מטוס יחסית לאיזשהו כדור דומם מתחת, אלא הדמיה דינאמית של פני שטח, אטמוספירה, ותעבורת מטוסים.

לי יש שאלה -

האם בעומס נפגע גם קצב הסימולציה של הפיסיקה באותו היחס?

לכאורה יכול להיות הבדל בין קצב רענון התצוגה לבין קצב רענון מצב המטוס. וניתן לחשב את חישובי מצב המטוס בקצב גבוה יותר. עדיין יתגלו קשיים בהטסה משום שההיזון החוזר לטייס יגיע באיחור ולעיתים רחוקות יותר, אבל המטוס יתנהג כמו שהוא צריך ביחס לפעולות הטייס.

הכל תחת ההנחה שסימולציית הפיסיקה "קלה" יותר חישובית מסימולציית התצוגה.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...