Opher Ben Peretz פורסם אפריל 23, 2007 דיווח פורסם אפריל 23, 2007 בביקורי בארץ הסתבר לי כי הסיבה שהביאה את ישראייר לעבור למטוסי איירבאס אינה העדפה אלא חוסר ברירה. את מטוסי ה-757 החזירו בהתאם להסכמים, ואת ה-B763 שנותר יחזירו בערך בתוך שנה. החברה חיפשה בכל העולם לקנות ו/או לחכור מטוסי בואינג במקומם ולא מצאה מטוס בודד לרפואה, זו הסיבה. לא התרשמתי שטייסי ישראייר מאושרים מכך.
Erez Savir פורסם אפריל 23, 2007 דיווח פורסם אפריל 23, 2007 אז למה הם קנו רק לפני כמה ימים 3 מטוסי A320 חדשים ? לא חושב שזה בגלל חוסר ברירה.
Ben Bezalel פורסם אפריל 23, 2007 דיווח פורסם אפריל 23, 2007 אז למה הם קנו רק לפני כמה ימים 3 מטוסי A320 חדשים ?לא חושב שזה בגלל חוסר ברירה. עוד 3 בנוסף לשניים שיש כבר?
Erez Savir פורסם אפריל 23, 2007 דיווח פורסם אפריל 23, 2007 לא,עד עכשיו זה היה רק שמועות שהם הזמינו 2.אבל עכשיו פורסם רשמית באתר של AIRBUS שהם הזמינו 3. http://www.airbus.com/en/presscentre/pr ... order.html
Ben Bezalel פורסם אפריל 23, 2007 דיווח פורסם אפריל 23, 2007 לא,עד עכשיו זה היה רק שמועות שהם הזמינו 2.אבל עכשיו פורסם רשמית באתר של AIRBUS שהם הזמינו 3.http://www.airbus.com/en/presscentre/pr ... order.html זאת אומרת שצריך להגיע עוד אחד? לפי דעתי האירבאס זאת הצלחה אדירה לישראייר סוסי עבודה..
Matan Solomon פורסם אפריל 23, 2007 דיווח פורסם אפריל 23, 2007 לא בן, השניים הראשונים שהם הזמינו יגיעו רק שנה הבאה ב2008 עד כמה שזכור לי, מה שיש להם כרגע זה שניים חכורים בנתיים עד שהחדשים שהם הזמינו יגיעו...
Erez Savir פורסם אפריל 23, 2007 דיווח פורסם אפריל 23, 2007 בן אתה מבלבל הכול בוא אני אסביר, שני המטוסים שכרגע טסים בשביל ישראיר הם חכורים מחברה לטבית ולכן הרישוי שלהם YC-LCA וLCB. ה3 מטוסים שישראיר הזמינו שיגיעו בעתיד יחליפו את ה2 האלה שיחוזרו ללטבים,ויהיו להם 3 מטוסים חדשים מהמפעל עם רישוי 4X מקווה שזה מובן.
Ben Bezalel פורסם אפריל 23, 2007 דיווח פורסם אפריל 23, 2007 בן אתה מבלבל הכול בוא אני אסביר,שני המטוסים שכרגע טסים בשביל ישראיר הם חכורים מחברה לטבית ולכן הרישוי שלהם YC-LCA וLCB. ה3 מטוסים שישראיר הזמינו שיגיעו בעתיד יחליפו את ה2 האלה שיחוזרו ללטבים,ויהיו להם 3 מטוסים חדשים מהמפעל עם רישוי 4X מקווה שזה מובן. אוקיי הבנתי תודה!
Ben Cohen פורסם אפריל 23, 2007 דיווח פורסם אפריל 23, 2007 מעניין אותי איזה מטוס יעשה את הקו לניו יורק בהנחה שה763 יוחזר.
Erez Savir פורסם אפריל 23, 2007 דיווח פורסם אפריל 23, 2007 יש שמועות שהם מחפשים A330... כנראה נכנסו חזק לקטע של הairbus.
Ilan Nemirovski פורסם אפריל 23, 2007 דיווח פורסם אפריל 23, 2007 ה3 מטוסים שישראיר הזמינו שיגיעו בעתיד יחליפו את ה2 האלה שיחוזרו ללטבים,ויהיו להם 3 מטוסים חדשים מהמפעל עם רישוי 4X מתי נקבע הרישום?.. ושיהיה להם במזל טוב!
איליה פורסם אפריל 23, 2007 דיווח פורסם אפריל 23, 2007 מודעה באתר של איירבוס: http://www.airbus.com/en/presscentre/pr ... order.html
אורח פורסם אפריל 23, 2007 דיווח פורסם אפריל 23, 2007 מעניין אותי איזה מטוס יעשה את הקו לניו יורק בהנחה שה763 יוחזר. A330 לא יגיע לישראייר, מבחינת ביצועים הוא לא שונה בהרבה מה 767 לצרכים של ישראייר. אירבאס מגששת עם הצעות ל A340 (לא חדשים) וכרגע שוקלים זאת בחברה. הרעיון הוא להגיע למצב שיש ליין של מטוסי איירבאס ולהיפרד מהבואינג, זה חוסך בעלויות.
Niv Malin פורסם אפריל 23, 2007 דיווח פורסם אפריל 23, 2007 מעניין אותי איזה מטוס יעשה את הקו לניו יורק בהנחה שה763 יוחזר. A330 לא יגיע לישראייר, מבחינת ביצועים הוא לא שונה בהרבה מה 767 לצרכים של ישראייר. אירבאס מגששת עם הצעות ל A340 (לא חדשים) וכרגע שוקלים זאת בחברה. הרעיון הוא להגיע למצב שיש ליין של מטוסי איירבאס ולהיפרד מהבואינג, זה חוסך בעלויות. A340 כבר נשמע יותר טוב ומעניין! בהצלחה בדרך החדשה שישראייר צועדת אליה....!
Opher Ben Peretz פורסם אפריל 23, 2007 מחבר דיווח פורסם אפריל 23, 2007 את ה- B763ER יחליף A330. שוב, לא מבחירה אלא מחוסר ברירה, כי זה מה שהיה מצוי במועד הנדרש. לארקיע היה יותר זמן עד החלפת מטוסים ובחרו בואינג. לא נראה שחישובי רווחיות של ארקיע, אל על וישראייר צריכים להיות שונים כה מהותית על אותם נתיבים, גם אם מרכיב זה או אחר שונה. את התוצאות נראה בהמשך, עתה מוקדם מדי. אני מקווה שברור לכל נער צעיר כי A320 לא מסוגל להחליף B757-200, לא במספר המושבים, לא בנתוני מטען משתלם לטווח, גם אם ה-B752 ישן כי תוכנן בטכנולוגיות שנות ה-70 המאוחרות. הפרסומות על בחירת A320, רוחב הגוף האגדי שלו (ישבתי בו לאחרונה 8 שעות והרגל שלצד החלון עדיין כואבת, ומה שקלטתי ממסך הוידאו היה זמזום מנוע הקיפול שלו מעל לראש) ועוד כהנה וכהנה, עלולים להטעות, ולכן כתבתי את הודעתי המקורית. 172 מושבים ב-A320 יתאים לבני מצווה קצרי רגל, לא לבוגר בעל 20% משקל-יתר לגופו. טייסים צעירים עשויים להסתגל ל- A FLOOR והגנות זווית ההתקפה שלו מהר אולי, אולם טייסים קלאסיים רואים במערכות אלה אילוצים בלתי-נמנעים של מערכת בקרת טיסה ממוחשבת ולא יתרון לטייס שחלק מיכולת השליטה שלו בתחום טיסה קריטי נפגמה מהשתלטות המחשב. כך למשל נהרג מפקד טייסת, טייס ותיק ומעולה בחזרה לתצוגה אווירובאטית ב- F16, מה שלא יכול לקרות ב-F15. ה-F16 שלו החליט בשבילו מה אפשרי ומה לא וכך זה נגמר, ביום ובמזג אוויר נאה, מעל לבית, שלידו האשה והילדים צופים בו. יש שמועות שהם מחפשים A330...כנראה נכנסו חזק לקטע של הairbus.
3Dvg פורסם אפריל 23, 2007 דיווח פורסם אפריל 23, 2007 בביקורי בארץ הסתבר לי כי הסיבה שהביאה את ישראייר לעבור למטוסי איירבאס אינה העדפה אלא חוסר ברירה. את מטוסי ה-757 החזירו בהתאם להסכמים, ואת ה-B763 שנותר יחזירו בערך בתוך שנה. החברה חיפשה בכל העולם לקנות ו/או לחכור מטוסי בואינג במקומם ולא מצאה מטוס בודד לרפואה, זו הסיבה. לא התרשמתי שטייסי ישראייר מאושרים מכך. עופר מעניין אותי לדעת מי המקור. לא שאני מזלזל או משהו חס וחלילה, אבל אם ישראיר החליטה כבר לקנות, אני חושב שהיא יכלה לקנות לפני או לקנות בואינג, לבואינג יש אינטרס לעזור לישראיר (הרי כול חברה היא חברה- לא משנה עד כמה היא קטנה) ואני בטוח שהיא היתה מצליחה להגיע איתה להסדר כזה או אחר אני יכול להבין את המצב שנוצר שאין עוד מטוסי 752 לחכור, אבל עד כדי כך מסטולים אנשי ישראיר שלא חשבו על זה לפני? משהו ממקבלי החלטות שם נרדם עד כדי כך שהם מצאו את עצמם בדרך ללא מוצא? זה מתאים יותר לאיזה בעל קיוסק (בלי להעליב אף אחד) שיכול להחליף ספקים כמו גרביים, אבל כאן יש עוד כול מני שיקולים וגורמים נוספים, אני לא ידוע, השכל הישר וההיגיון הבריא אומרים לי שזה לא רק זה, אבל מצד שני החיים מפתיעים בכול פעם מחדש, אשמח לעוד מידע על מה שאתה אומר, כרגע אני לא מצליח להבין איך חברה (לא משנה איזו) הגיע למצב שכזה. תודה
Opher Ben Peretz פורסם אפריל 23, 2007 מחבר דיווח פורסם אפריל 23, 2007 מקור יודע דבר בחברה. לא היתה התרשלות, זה המצב בשוק. חג שמח בביקורי בארץ הסתבר לי כי הסיבה שהביאה את ישראייר לעבור למטוסי איירבאס אינה העדפה אלא חוסר ברירה. את מטוסי ה-757 החזירו בהתאם להסכמים, ואת ה-B763 שנותר יחזירו בערך בתוך שנה. החברה חיפשה בכל העולם לקנות ו/או לחכור מטוסי בואינג במקומם ולא מצאה מטוס בודד לרפואה, זו הסיבה. לא התרשמתי שטייסי ישראייר מאושרים מכך. עופר מעניין אותי לדעת מי המקור. לא שאני מזלזל או משהו חס וחלילה, אבל אם ישראיר החליטה כבר לקנות, אני חושב שהיא יכלה לקנות לפני או לקנות בואינג, לבואינג יש אינטרס לעזור לישראיר (הרי כול חברה היא חברה- לא משנה עד כמה היא קטנה) ואני בטוח שהיא היתה מצליחה להגיע איתה להסדר כזה או אחר אני יכול להבין את המצב שנוצר שאין עוד מטוסי 752 לחכור, אבל עד כדי כך מסטולים אנשי ישראיר שלא חשבו על זה לפני? משהו ממקבלי החלטות שם נרדם עד כדי כך שהם מצאו את עצמם בדרך ללא מוצא? זה מתאים יותר לאיזה בעל קיוסק (בלי להעליב אף אחד) שיכול להחליף ספקים כמו גרביים, אבל כאן יש עוד כול מני שיקולים וגורמים נוספים, אני לא ידוע, השכל הישר וההיגיון הבריא אומרים לי שזה לא רק זה, אבל מצד שני החיים מפתיעים בכול פעם מחדש, אשמח לעוד מידע על מה שאתה אומר, כרגע אני לא מצליח להבין איך חברה (לא משנה איזו) הגיע למצב שכזה. תודה
אורח פורסם אפריל 23, 2007 דיווח פורסם אפריל 23, 2007 כי אתה ניזון משמועות וספקולציות של אנשים. ישראייר ויתרה על אופציית ה 757, ובחרה להחזירם בתום מועד החכירה. ישראייר אכן חיפשו 737 שיתאים לצרכים שלהם, ובמקביל בחנו אופציה לרכוש מטוסים חדשים, אך נמסר לה מבואינג שעקב ביקוש ועומס על פס הייצור המטוסים יימסרו לכל המוקדם ב 2012, מה שישראייר לא יכלה להרשות לעצמה מבחינת שאיפות והתאמה לשוק המקומי. ההשקעה של קבוצת ישראייר במטוסי האירבאס היא עצומה, כל הליך הכשרת צוותי האוויר והקרקע, קציני מבצעים זה לא עניין פשוט לחברת תעופה כל כך צעירה. החוצפה והתעוזה של ישראייר עוד יובילו אותה למקומות טובים, כך אני מאמין.
Doron_Angel פורסם אפריל 24, 2007 דיווח פורסם אפריל 24, 2007 עופר, זכור לי כי ב-Airbus יש 5 מחשבים המגבים אחד השני, בכדי למנוע כשל עקב טעות טיס. היתה תקופה בה מחשבים אלו "השתגעו" וגרמו למספר תאונות, כולל העת טיסת ראווה של ה-Airbusבצרפת. (באירוע זה נפגעו מספר תושבים בכפר הסמוך לאירוע, ונדמה לי שהטייסים נצלו). בברכה, בביקורי בארץ הסתבר לי כי הסיבה שהביאה את ישראייר לעבור למטוסי איירבאס אינה העדפה אלא חוסר ברירה. את מטוסי ה-757 החזירו בהתאם להסכמים, ואת ה-B763 שנותר יחזירו בערך בתוך שנה. החברה חיפשה בכל העולם לקנות ו/או לחכור מטוסי בואינג במקומם ולא מצאה מטוס בודד לרפואה, זו הסיבה. לא התרשמתי שטייסי ישראייר מאושרים מכך. עופר מעניין אותי לדעת מי המקור. לא שאני מזלזל או משהו חס וחלילה, אבל אם ישראיר החליטה כבר לקנות, אני חושב שהיא יכלה לקנות לפני או לקנות בואינג, לבואינג יש אינטרס לעזור לישראיר (הרי כול חברה היא חברה- לא משנה עד כמה היא קטנה) ואני בטוח שהיא היתה מצליחה להגיע איתה להסדר כזה או אחר אני יכול להבין את המצב שנוצר שאין עוד מטוסי 752 לחכור, אבל עד כדי כך מסטולים אנשי ישראיר שלא חשבו על זה לפני? משהו ממקבלי החלטות שם נרדם עד כדי כך שהם מצאו את עצמם בדרך ללא מוצא? זה מתאים יותר לאיזה בעל קיוסק (בלי להעליב אף אחד) שיכול להחליף ספקים כמו גרביים, אבל כאן יש עוד כול מני שיקולים וגורמים נוספים, אני לא ידוע, השכל הישר וההיגיון הבריא אומרים לי שזה לא רק זה, אבל מצד שני החיים מפתיעים בכול פעם מחדש, אשמח לעוד מידע על מה שאתה אומר, כרגע אני לא מצליח להבין איך חברה (לא משנה איזו) הגיע למצב שכזה. תודה
Ben Cohen פורסם אפריל 24, 2007 דיווח פורסם אפריל 24, 2007 עופר,זכור לי כי ב-Airbus יש 5 מחשבים המגבים אחד השני, בכדי למנוע כשל עקב טעות טיס. היתה תקופה בה מחשבים אלו "השתגעו" וגרמו למספר תאונות, כולל העת טיסת ראווה של ה-Airbusבצרפת. (באירוע זה נפגעו מספר תושבים בכפר הסמוך לאירוע, ונדמה לי שהטייסים נצלו). בברכה, בביקורי בארץ הסתבר לי כי הסיבה שהביאה את ישראייר לעבור למטוסי איירבאס אינה העדפה אלא חוסר ברירה. את מטוסי ה-757 החזירו בהתאם להסכמים, ואת ה-B763 שנותר יחזירו בערך בתוך שנה. החברה חיפשה בכל העולם לקנות ו/או לחכור מטוסי בואינג במקומם ולא מצאה מטוס בודד לרפואה, זו הסיבה. לא התרשמתי שטייסי ישראייר מאושרים מכך. עופר מעניין אותי לדעת מי המקור. לא שאני מזלזל או משהו חס וחלילה, אבל אם ישראיר החליטה כבר לקנות, אני חושב שהיא יכלה לקנות לפני או לקנות בואינג, לבואינג יש אינטרס לעזור לישראיר (הרי כול חברה היא חברה- לא משנה עד כמה היא קטנה) ואני בטוח שהיא היתה מצליחה להגיע איתה להסדר כזה או אחר אני יכול להבין את המצב שנוצר שאין עוד מטוסי 752 לחכור, אבל עד כדי כך מסטולים אנשי ישראיר שלא חשבו על זה לפני? משהו ממקבלי החלטות שם נרדם עד כדי כך שהם מצאו את עצמם בדרך ללא מוצא? זה מתאים יותר לאיזה בעל קיוסק (בלי להעליב אף אחד) שיכול להחליף ספקים כמו גרביים, אבל כאן יש עוד כול מני שיקולים וגורמים נוספים, אני לא ידוע, השכל הישר וההיגיון הבריא אומרים לי שזה לא רק זה, אבל מצד שני החיים מפתיעים בכול פעם מחדש, אשמח לעוד מידע על מה שאתה אומר, כרגע אני לא מצליח להבין איך חברה (לא משנה איזו) הגיע למצב שכזה. תודה נדמה לי שלמערכת הזאת קוראים FlyByWire. הוספתי עוד קישור למעוניינים במידע נוסף: http://www.apollosoftware.com/products/ ... nglish.pdf
Opher Ben Peretz פורסם אפריל 24, 2007 מחבר דיווח פורסם אפריל 24, 2007 FBW הינה טכנולוגיה ולא מערכת. המערכת המתוארת בקישור אמורה אכן להגן מיציאה ממעטפת טיסה בטוחה, אך לפי התרשמותי היא תצליח להכניס מטוס לאדמה תוך כדי טיסה במעטפת, עם טייס לא מנוסה. קרה כך בטיסת הדגמה במטוס עמוס אנשי תקשורת בתחילת תקופת הפעלת המטוס. למרות כמה יתרונות, בעיקר חיסכון במשקל, אם בואינג לא ציידה את מטוסיה ב-FBW, כנראה קיימת לכך סיבה. לא מדובר במטוס קרב, שם השיקולים שונים. נדמה לי שלמערכת הזאת קוראים FlyByWire.הוספתי עוד קישור למעוניינים במידע נוסף: http://www.apollosoftware.com/products/ ... nglish.pdf
ha5mvo פורסם אפריל 24, 2007 דיווח פורסם אפריל 24, 2007 אם בואינג לא ציידה את מטוסיה ב-FBW, כנראה קיימת לכך סיבה. נו עופר, ואם בואינג לא ציידה סימן שזה הולך להיות כשלון חרוץ?? אולי גם האנשים באירבאס יודעים איזה דבר או שניים.