עבור לתוכן
Matan Solomon

חקר פילוג טייסים בחברות תעופה

Recommended Posts

פורסם

שלום לכולם, לפני כחודש וחצי לקחת על עצמי משימה קצת מוזרה, אבל זה נושא שצריך להבדק פעם אחת כמו שצריך ומעניין אותי...

והוא: מה אחוז הטייסים שלא יוצאי חיל האוויר בחברות התעופה הישראליות.

הנתונים כמעט שלמים ומפתיעים... אבל כמעט שלמים כי עדיין חסרים לי נתונים מחברת טמיר וחברת ארקיע...

אם יש מישהו שיכול להביא את המספרים אני אשמח מאוד!

זה מה שיש לי עד עכשיו:

לאלעל: 17% מטייסי החברה אינם יוצאי חיל אוויר ועברו הכשרה אזרחית,

בישראייר די מפתיע - כ 48 אחוז אינם יוצאי חיל האוויר

אם יש מישהו שיוכל לעזור לי בנושא מול ארקיע/טמיר או מכיר נתונים אחרים ממה שכתוב פה או יכול להביא לי כל נתון שיעזור לי במחקרון הזה, אני אשמח!

תודה!

פורסם
שלום לכולם, לפני כחודש וחצי לקחת על עצמי משימה קצת מוזרה, אבל זה נושא שצריך להבדק פעם אחת כמו שצריך ומעניין אותי...

והוא: מה אחוז הטייסים שלא יוצאי חיל האוויר בחברות התעופה הישראליות.

הנתונים כמעט שלמים ומפתיעים... אבל כמעט שלמים כי עדיין חסרים לי נתונים מחברת טמיר וחברת ארקיע...

אם יש מישהו שיכול להביא את המספרים אני אשמח מאוד!

זה מה שיש לי עד עכשיו:

לאלעל: 17% מטייסי החברה אינם יוצאי חיל אוויר ועברו הכשרה אזרחית,

בישראייר די מפתיע - כ 48 אחוז אינם יוצאי חיל האוויר

אם יש מישהו שיוכל לעזור לי בנושא מול ארקיע/טמיר או מכיר נתונים אחרים ממה שכתוב פה או יכול להביא לי כל נתון שיעזור לי במחקרון הזה, אני אשמח!

תודה!

לא מכיר את המספרים, אבל בישראייר גם יש הרבה טייסים לא ישראלים (קובי תקן אם אני טועה).

פורסם
שלום לכולם, לפני כחודש וחצי לקחת על עצמי משימה קצת מוזרה, אבל זה נושא שצריך להבדק פעם אחת כמו שצריך ומעניין אותי...

והוא: מה אחוז הטייסים שלא יוצאי חיל האוויר בחברות התעופה הישראליות.

הנתונים כמעט שלמים ומפתיעים... אבל כמעט שלמים כי עדיין חסרים לי נתונים מחברת טמיר וחברת ארקיע...

אם יש מישהו שיכול להביא את המספרים אני אשמח מאוד!

זה מה שיש לי עד עכשיו:

לאלעל: 17% מטייסי החברה אינם יוצאי חיל אוויר ועברו הכשרה אזרחית,

בישראייר די מפתיע - כ 48 אחוז אינם יוצאי חיל האוויר

אם יש מישהו שיוכל לעזור לי בנושא מול ארקיע/טמיר או מכיר נתונים אחרים ממה שכתוב פה או יכול להביא לי כל נתון שיעזור לי במחקרון הזה, אני אשמח!

תודה!

לא מכיר את המספרים, אבל בישראייר גם יש הרבה טייסים לא ישראלים (קובי תקן אם אני טועה).

גם לי זה היה נראה קצת מוזר אבל זה מה שקיבלתי, אם יש תיקון אני אשמח לשמוע...

פורסם

בחברת טמיר המצב נוטה יותר לכיוון האזרחות.

מה שכן רוב הקברניטים בחברה הם יוצאי ח"א.

אני אנסה לברר אחוזים מדויקים

פורסם
שלום לכולם, לפני כחודש וחצי לקחת על עצמי משימה קצת מוזרה, אבל זה נושא שצריך להבדק פעם אחת כמו שצריך ומעניין אותי...

והוא: מה אחוז הטייסים שלא יוצאי חיל האוויר בחברות התעופה הישראליות.

הנתונים כמעט שלמים ומפתיעים... אבל כמעט שלמים כי עדיין חסרים לי נתונים מחברת טמיר וחברת ארקיע...

אם יש מישהו שיכול להביא את המספרים אני אשמח מאוד!

זה מה שיש לי עד עכשיו:

לאלעל: 17% מטייסי החברה אינם יוצאי חיל אוויר ועברו הכשרה אזרחית,

בישראייר די מפתיע - כ 48 אחוז אינם יוצאי חיל האוויר

אם יש מישהו שיוכל לעזור לי בנושא מול ארקיע/טמיר או מכיר נתונים אחרים ממה שכתוב פה או יכול להביא לי כל נתון שיעזור לי במחקרון הזה, אני אשמח!

תודה!

לא מכיר את המספרים, אבל בישראייר גם יש הרבה טייסים לא ישראלים (קובי תקן אם אני טועה).

נכון,יש להם לא מעט זרים על האיירבאס, נדמה לי שהם בריטים.

כשהזר אומר אפילו את המילה "ישראייר" בקשר, ישר מזהים שהוא לא ישראלי.

פורסם
שלום לכולם, לפני כחודש וחצי לקחת על עצמי משימה קצת מוזרה, אבל זה נושא שצריך להבדק פעם אחת כמו שצריך ומעניין אותי...

והוא: מה אחוז הטייסים שלא יוצאי חיל האוויר בחברות התעופה הישראליות.

הנתונים כמעט שלמים ומפתיעים... אבל כמעט שלמים כי עדיין חסרים לי נתונים מחברת טמיר וחברת ארקיע...

אם יש מישהו שיכול להביא את המספרים אני אשמח מאוד!

זה מה שיש לי עד עכשיו:

לאלעל: 17% מטייסי החברה אינם יוצאי חיל אוויר ועברו הכשרה אזרחית,

בישראייר די מפתיע - כ 48 אחוז אינם יוצאי חיל האוויר

אם יש מישהו שיוכל לעזור לי בנושא מול ארקיע/טמיר או מכיר נתונים אחרים ממה שכתוב פה או יכול להביא לי כל נתון שיעזור לי במחקרון הזה, אני אשמח!

תודה!

לא מכיר את המספרים, אבל בישראייר גם יש הרבה טייסים לא ישראלים (קובי תקן אם אני טועה).

נכון,יש להם לא מעט זרים על האיירבאס, נדמה לי שהם בריטים.

כשהזר אומר אפילו את המילה "ישראייר" בקשר, ישר מזהים שהוא לא ישראלי.

לא רק על הA320 גם על ה75/76 היה להם טייסים אמריקאים

ועדין יש

פורסם

רגע זאת אומרת שיש סיכויי שגם אם אני לא אהיה בחיל האוויר אל על יקבלו אותי?

בכלל אם יש לי רשיון טייס מלא( VFR,IFR,ALTP וכו') עם כמה שעות אני עלול להתקבל

לחברת תעופה כמו אל על או ארקיע?

פורסם
שלום לכולם, לפני כחודש וחצי לקחת על עצמי משימה קצת מוזרה, אבל זה נושא שצריך להבדק פעם אחת כמו שצריך ומעניין אותי...

והוא: מה אחוז הטייסים שלא יוצאי חיל האוויר בחברות התעופה הישראליות.

הנתונים כמעט שלמים ומפתיעים... אבל כמעט שלמים כי עדיין חסרים לי נתונים מחברת טמיר וחברת ארקיע...

אם יש מישהו שיכול להביא את המספרים אני אשמח מאוד!

זה מה שיש לי עד עכשיו:

לאלעל: 17% מטייסי החברה אינם יוצאי חיל אוויר ועברו הכשרה אזרחית,

בישראייר די מפתיע - כ 48 אחוז אינם יוצאי חיל האוויר

אם יש מישהו שיוכל לעזור לי בנושא מול ארקיע/טמיר או מכיר נתונים אחרים ממה שכתוב פה או יכול להביא לי כל נתון שיעזור לי במחקרון הזה, אני אשמח!

תודה!

לא מכיר את המספרים, אבל בישראייר גם יש הרבה טייסים לא ישראלים (קובי תקן אם אני טועה).

נכון,יש להם לא מעט זרים על האיירבאס, נדמה לי שהם בריטים.

כשהזר אומר אפילו את המילה "ישראייר" בקשר, ישר מזהים שהוא לא ישראלי.

הם לא לטביים? אני חושב שהם באו קומפלט עם המטוס עד שיסיימו טייסים ישראלים את ההכשרה על הA320.

פורסם
רגע זאת אומרת שיש סיכויי שגם אם אני לא אהיה בחיל האוויר אל על יקבלו אותי?

בכלל אם יש לי רשיון טייס מלא( VFR,IFR,ALTP וכו') עם כמה שעות אני עלול להתקבל

לחברת תעופה כמו אל על או ארקיע?

עפר פירסם פה פעם איזשהו "מינימום" והוא רישיון ALTP ומינימום 1000 שעות כקברניט.

את הנתונים אפשר לרכוש עם הזמן באזרחות אבל דיי לאט, יקח לך הרבה זמן. הדרך "המהירה" היא חיל האוויר אבל גם זה 12 שנה.

פורסם
שלום לכולם, לפני כחודש וחצי לקחת על עצמי משימה קצת מוזרה, אבל זה נושא שצריך להבדק פעם אחת כמו שצריך ומעניין אותי...

והוא: מה אחוז הטייסים שלא יוצאי חיל האוויר בחברות התעופה הישראליות.

הנתונים כמעט שלמים ומפתיעים... אבל כמעט שלמים כי עדיין חסרים לי נתונים מחברת טמיר וחברת ארקיע...

אם יש מישהו שיכול להביא את המספרים אני אשמח מאוד!

זה מה שיש לי עד עכשיו:

לאלעל: 17% מטייסי החברה אינם יוצאי חיל אוויר ועברו הכשרה אזרחית,

בישראייר די מפתיע - כ 48 אחוז אינם יוצאי חיל האוויר

אם יש מישהו שיוכל לעזור לי בנושא מול ארקיע/טמיר או מכיר נתונים אחרים ממה שכתוב פה או יכול להביא לי כל נתון שיעזור לי במחקרון הזה, אני אשמח!

תודה!

לא מכיר את המספרים, אבל בישראייר גם יש הרבה טייסים לא ישראלים (קובי תקן אם אני טועה).

נכון,יש להם לא מעט זרים על האיירבאס, נדמה לי שהם בריטים.

כשהזר אומר אפילו את המילה "ישראייר" בקשר, ישר מזהים שהוא לא ישראלי.

הם לא לטביים? אני חושב שהם באו קומפלט עם המטוס עד שיסיימו טייסים ישראלים את ההכשרה על הA320.

הלטביים חזרו ללטביה...

עכשיו הטייסים הם ישראלים (כן כבר יש צוות או שניים שמוסמך על המטוס)\אמריקאים\ בריטים.

פורסם

בפרק בראשית של ישראייר בינ"ל, עוד בבעלות חברת אוטובוסים מעפולה, טסתי ב-B737-700 חכור לסופיה עם קברניט בולגרי שהושאל לשנה ביחד עם עוד שכמוהו מ-BALKAN, בדיוק כשגד זאבי רכש את החברה הבולגרית, עיסקה שנפלה עם תביעה בת 250 מליון דולר של גד בצרפת שנדמה לי שזכה בה.

לא מכיר את המספרים, אבל בישראייר גם יש הרבה טייסים לא ישראלים (קובי תקן אם אני טועה).

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...