עבור לתוכן
hagay

טייסת פאלקון הוירטואלית

Recommended Posts

פורסם
לא אמרתי שאין מקום לשת"פ!

בכל אופן, אין כאן ויכוח על איזה סימולטור יותר טוב, הם פשוט שונים ומדמים חלקים אחרים בטיסה.

זה בדיוק הנקודה! אין להשוות

פורסם

אני, בתור טייס FS מושבע, כשקיבלתי את פאלקון לידי לפני שנה וחצי ככה,

ואחרי שהתקנתי את SP3 ואת השטח הישראלי, האמת שדי הופתעתי ממנו,

אחרי זה זה עדיין סימ' מאוד ישן, ולא תיארתי לעצמי שהוא מגיע לרמות כאלו,

מבחינת כל הדברים, במיוחד האוויוניקה...

התלהבתי ממנו בקיצור, החלטתי שאני אנסה ללמוד אותו באופן רציני,

בדיוק כמו שהיה עם הפלייט, התחלתי בהתחלה זה היה מדליק תפתי הכל די מהר,

אפילו הוצאתי מדריך בסיסי שפירסמתי בפורום של VIAF וגם אם זכור לי נכונה

הוצע לי להצטרף ל-109 עוד בימיה הראשונים כשעוד האתר היה בנוי מדף אחד בלבד.

בהתחלה זה היה כיף, אבל כפי שאורן אמר, זה פשוט נגמר, בפלייט איכשהו, אני מפיק

הרבה יותר הנאה מאשר בפאלקון, בין אם זו טיסה במטוס מסחרי ובין אם זו טיסת CVFR

מראש פינה לאילת באופן ידני לחלוטין, לדעתי הצד של המקצועיות והריאלסטיות נוטה לכיוון

הטיסה האזרחית(אני בטוח שיהיו פה חלק שיחלקו על זה אבל בכל מקרה זאת הדעה שלי),

ועמית, בדיוק כמו שאתה לא מוצא מה הטעם בכביכול להמריא ולטוס ולטוס ולטוס ולנחות,

אני לא מצאתי את הטעם בלהמריא, לפוצץ ולנחות,

אני לא יודע איך אתם טייסי הפאלקון עובדים אבל אני די בטוח, שמדי פעם פשוט ככה נכנסים

לסימ' ומתחילים ישר באיזו משימה, בטיסה מקוונת, ובכל טיסה מקוונת שרק רוצים לעשות,

חייב להתבצע תכנון, צריך את כל הדפיות העדכניות, צריך לדעת להכיר את המרחב האוויר,

צריך להכיר את השדה בו ממריאים ובו נוחתים, צריך לדעת, להכיר ולדעת לבצע את כל הנוהלים

של השדות האלו נכונה ובלי שגיאות, כי גם בוואטסים, כשיש אירוע ויש הרבה מטוסים שגיאה

אחת, הן של טייס והן של פקח יכולה להיות קטלנית, היו לא מעט מקרים ששמעתי שאירעה

התנגשות בין 2 מטוסים משוםפ שכל אחד המריא מהצד השני של המסלול,

לי בעצמי קרתה פעם "תאונה" באירוע הפולני שבאו המון מטוסים וריתקו אותי(ריתוק הכוונה

פשוט להסתובב 360 בנקודה מסוימת[אגב גם לזה יש נוהלים ותיקונים שצריך להכיר ולדעת

לבצע עוד בכלל לפני שעולים לאוויר]), ככה עד ששמתי לב שהדלק שלי מתרוקן, דיווחתי על

מצב חירום ועדיין נשארתי בריתוק לקצת זמן, החליטו לקחת אותי לשדה שומם יותר באזור,

הגעתי לחצי הדרך ואז הועברתי לפקח אחר שעשה טעות והחזיר אותי בחזרה, שיערתי שהשדה

התרוקן ותתאפשר לי נחיתה מהירה הרבה יותר אבל הוא לא היה ריק, נשרף לי הדלק והתרסקתי

קצת לפני הנגיעה במסלול, כפי שניתן להבין, גם לנו לעיתים לא חסר "אקשן ואנדרנלין",

צריך לעיתים לקחת החלטות נכונות ובמהירות שיכולות להיות קריטיות בהמשך(למרות

שזאת יותר עבודה של הפקחים).

כל מה שאמרתי אלו דברים שצריך לדעת, להכיר ולהיות בעלי יכולת לבצע בכל טיסה בוואטסים.

אני כמובן בטוח(או לפחות מקווה) שגם אתם לפני טיסה מבצעית רשמית מהטייסת עושים

הכל כמו שצריך מ-'א ועד ת', אבל אם תשאלו אותי, אז שוב, לדעתי הצד המקצועי והריאלסטי יותר

נוטה לצד הטיסה האזרחית, ואילו הפאלקון הוא יותר "קולי" או איך שלא תבחרו לקרוא לזה...

פורסם

אורן אני חייב לציין שקראתי וראיתי את התמונות של המסע הזה שעשית באירופה ואני מאוד התרשמתי מזה...

באמת זה יצא יפה מאוד!

עוד מעט אני יקבל מחשב חדש ואני כבר רוצה להתחיל ללמוד את הסימולטור הזה כמו שצריך ואז גם תהיה לי אופציה להשוות אותו כמו שצריך לפאלקון...(המחשב שיש לי עכשיו הוא דיי גרוטאה... :roll: )

פורסם

ודה עמית

בכל אופן - את המסע לא עשיתי בואטסים בעיקר בגלל שאת רוב הטיסות ביצעתי ב שבת בבוקר - ולא היה פיקוח אונליין לכל אורך הדרך.

לא כל החטיבות בעולם פעילות כמונו - אצל הצרפתים והאיטלקים למשל רמת הפעילות נמוכה בהרבה.

אבל תיכננתי הכל כמו שצריך, וביצעתי את הטיסות על פי הכללים באופן מלא (כמו שבטח ראית).

אם אתה רוצה לראות תמונות מאירועים אונליין מסיביים שעשינו אתה מוזמן להסתכל כאן:

http://www.israelairlines.org/operation ... ious/5.php

פורסם

שלום, כאחד ממנהלי פורום פלקון וגם כטייס פרטי על ססנה בואטיל אני מוכרח לציין שאני נהנה לקרוא פה הודעות של אנשים "משלנו" ששואלים על המשחק וכו'. כייף לראות שיש שיתוף פעולה, גם אם הוא קטן.

בקשר להשוואה - בהחלט צודקים בקשר לריאליסטיות של הFS ולרמת האנדרנלין שמגיעים אליה. אך אלא אם כן חוקרים את פלקון או מצטרפים לטייסת כלשהי (רצינית), אי אפשר להגיע לרמת ריאליסטיות גבוהה בפלקון.

אני אתן דוגמא של הטייסת שלי (105 'העקרב') - כמובן שיש לנו שגרת אימונים מסודרת אך לפני כל אימון\טיסה מבצעית\טיסת ניסוי מקבלים תדריך נרחב שעובר על כל הנקודות ציון עם הגבהים והמהירויות, מקבלים מידע על המזג אוויר שיהיה, מתכננים את המסלול טיסה עם התחשבות בכל הגורמים האפשריים (אפילו עד לרמה של לבוא ממערב בערב כדי שהשמש תסנוור את חיילי האויב שנושאים נק"ל). בטיסה עצמה כמובן שמבצעים התנעה רגילה (לא כמו שהיה בתצוגה בחצרים, ששם התחלנו מותנעים.. זה היה כדי לחסוך רבע של שעה כיול המערכת האנרציאלית). המראה מסודרת כפי שהטייסת ראתה באחד מביקוריה בבסיס חיה"א חצור. מיד אחרי המראה עושים את הנוהל האמיתי של הטייסת (שנודע לי ממישהו ממכם :D ), הנחיתה היא מאוד מסודרת (יודעים להכנס לעם הרוח למסלול שהבקר של פלקון נותן) ומתואמת וכו' וכו'. אפשר לומר שאנחנו מגיעים לרמת ריאליסטיות גבוהה במיוחד.

לעומת זאת בFS - אתה צריך לדבר בקשר ולהקשיב טוב טוב לכל מה שאומרים לך ולדעת לפעול לפי זה ולהפעיל את המכשירים.. שלמתחילים זה ממש לא קל. אמנם הנחיתה בFS היא יחסית קלה (גם עם שימוש בבואינגים למיניהם), אך כל הגישה עצמה מהווה אתגר. בנחיתות ובהמראות צריך לעבוד עם צ'ארטרים למיניהם ולפני הטיסה זוהי ממש עבודת תחקיר גבוהה, כדי שתדע בדיוק מה זה אומר להכנס לגישה דרך הפוקס או ענארף (אני עדיין בשלב שאני עושה הקפות רגילות בבן גוריון :P ).

כנראה שבאמת אין שום מצב שנשווה את 2 הסימולטורים. אני לדוגמא להפך ממכם נשארתי בפלקון ועזבתי לתקופה את הFS (כי כבר באמת התחיל לשעמם אותי לטוס ישר..) והעובדה שהרוב כאן טוען שדווקא הוא עזב את פלקון למרות ההתנסות בו זה כנראה בגלל שהפורום עצמו הוא של המשחק. אני בטוח שאם תשאלו בפורום שלי תקבלו תשובות הפוכות (גם אצלנו יש מבוגרים אגב, עם נסיון ב2 המשחקים).

קיצר - תהנו בFS, תהנו בפלקון, אני יהנה משניהם :twisted:

פורסם
אני כבר לומד את ה-FS...

אתם מוזמנים גם ללמוד פאלקון :D

עד עכשיו אני דווקא דיי נהנה ממנו וגם הורדתי F-16 מאווסים לסימולטור(שאני לא יתלונן אחרי זה שזה רק ישר עם כמה פניות :lol: )

הסימולטור מדגיש טיסה אזרחית..

אני לא מבין את הקטע של לעבור מפאלקון לFS כדי להמשיך לטוס במטוסי קרב...

תגוון קצת... :roll:

פורסם

גם בפלקון יש הרבה טיסות שאנחנו לא יורים.. אבל ב FS גם אין את ה MFD כמו שצריך, ההתנעה כמו שצריך, בעצם כמעט כל מערכת חסר..

אבל באמת, ב FS תטוסו במטוסים שהמשחק רצה שתטוסו בהם :D

כמו שבפלקון אני לא יטוס בססנה (יכול להיות נחמד דווקא.. :twisted: )

פורסם
אבל הם לא יורים...

אז מה זה שווה?

בשביל זה אני גם משחק בפאלקון ולא רק ב-FS...

ודרך אגב יש לי שתי שאלות:

1. איך אני מתחבר לסרברים של ואטסים?

2. כשאני לוחץ פרינט סקרין, לאן התמונות נשמרות?

פורסם
ודרך אגב יש לי שתי שאלות:

1. איך אני מתחבר לסרברים של ואטסים?

2. כשאני לוחץ פרינט סקרין, לאן התמונות נשמרות?

לגבי ההתחברות יש לזה מדריכים באתר של החטיבה ובאתר של ישראל איירלינס

אם יש בעיות פנה אליי במסנג'ר...

כשאתה לוחץ פרינט סקרין התמונה לא נשמרת, זה כמו הפקודה של העתקה,

אחרי זה אתה צריך ללכת לתוכנת גרפיקה וללחוץ "הדבק".

אם אתה רוצה שהתמונות ישמרו אוטומטית יש כמה תוכנות, אני משתמש בIrfanView .

בהצלחה!

פורסם
גם בפלקון יש הרבה טיסות שאנחנו לא יורים.. אבל ב FS גם אין את ה MFD כמו שצריך, ההתנעה כמו שצריך, בעצם כמעט כל מערכת חסר..

אבל באמת, ב FS תטוסו במטוסים שהמשחק רצה שתטוסו בהם :D

כמו שבפלקון אני לא יטוס בססנה (יכול להיות נחמד דווקא.. :twisted: )

כי יש לך את המטוסים הדיפולטים של FS לעומת זאת אם ניקח לדוגמא את הPMDG737NG

(PMDG=חברה שמיצרת מטוסים ריאליסטיים 737NG= בואינג 737 מהדור החדש)

אתה תראה שתישב בקוקפיט גם 15 דקות ויותר לפני שהמנועים דלוקים.

פורסם

עמית אני כבר די הרבה זמן מתכנן להכנס לכל הקטע של פאלקון וללמוד את הסימולטור

את הסימולטור כבר השגתי

אין לי מושג מה אני צריך להתקין עליו ובכלל עוד לא חיפשתי כיוון שממנו אני מתחיל ללמוד

אז לפני שאני אחרוש על האינטרנט בחיפושים- יש לך המלצה בשבילי מאיפה להתחיל או איפה אני יכול למצוא הסברים?

טנקס :wink:

פורסם

הפורום פלקון 4 יכול להיות מעולה.. www.ilf-league.com

עוד פורום באנגלית טוב נמצא ב www.frugalsworld.com (למטה תחפש Falcon4 forum).

כדי לקבל את המירב מהסימולטור צריך להתקין לו 2 פאצ'ים. (הם משנים הכל כולל גרפיקה, מערכות, וכל כך הרבה דברים שזה נראה כמו משחק שונה).

הראשון הוא 1.08US (אתה יכול למצוא לו לינק באתר www.105.hostrip.com בקטגורית הורדות) והשני הוא SP4\3. אתה יכול לבחור מבין ה2 (SP3 או SP4) לפי מה שאתה רוצה.

SP3 - יציב, מוכר, ועד לא מזמן היה החדש ביותר.

SP4 - החדש, יש בו מספר באגים אבל הם קורים רק בשטח ישראל (אפשר להוריד שטחים לסימולטור.. לעוד פרטים תפנה להודעה "על המשחק" בפורום פלקון 4 ב ILF) וזה דבר דיי מעצבן. במשחק הזה יש דגמים שונים של אף 16 שניתנים להטסה עם קוקפיט בהתאם (כל מטוס במשחק ניתן להטיס, אבל לא בכולם יש קוקפיט). הפאץ' הזה גורם בישראל לקרטועים רבים שיכולים לגרום לצרות כמו הפיכת מוד ה LGB (פצצות לייזר) ל ovrd (לכבות אותו).

בפורום ב ILF יש הודעה שנקראת הוראות להתקנת SP3 וSP4 בו זמנית על אותו מחשב. מומלץ לך לעשות את זה, ככה זה אצלי וזה פועל מעולה. ככה תוכל להנות מ2 הפאצ'ים (בשטח ישראל תטוס ב SP3 ובקוריאה שזה מה שבא עם המשחק תשחק עם SP4).

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...