עבור לתוכן
mic

משהו שלא מובן לי בהרבה STAR שונים

Recommended Posts

פורסם

שימו לב לSTAR הבא.

star_03LR.jpg

אין שם שום מסלול שמוביל עד לשדה. מה אני אמור לעשות בנקודה הסופית?

ועוד משהו -

LCLK-STAR-3.JPG

כאן, בSTAR הראשון אני מתכוון, זה אמנם נגמר בשדה, אך לא מוביל למסלול מסויים. מה אני אמור להבין מזה?

אם מישהו יענה לי על שתי הסוגיות אני אשמח.

פורסם

הכל השערות בלבד...

סוגייה ראשונה, אני רואה שבדפית רשום שזה מיועד למסלול 03 ימין\שמאל

אז כנראה שמהנקודה האחרונה אתה ממשיך לפי הנוהל של הגישה.

אגב עד כמה שזכור לי היוונים נותנים ווקטורים עוד בכלל לפני שאתה מבצע את הסטאר,

או שאני פשוט מתבלבל פה עם משהו אחר...

לגב הסוגייה שניה, אותו פרנצים רק למסלול 22

ואגב בטיסה לקפריסין(מישראל) הסטאר שישמש אותלך הוא REXAL1.

(זה נכתב פה בפורום אם זכור לי נכון)

פורסם

אני יודע, אני רק רוצה לדעת את העקרון.

תודה רבה.

בגלל שאמרת שאתה רק משאר, האם מישהו יכול לומר לי בוודאות ובפירוט?

פורסם

המטרה של סטאר היא בעיקרון לאסוף את כל המטוסים מכיוון מסוים דרך נתיב אחד קבוע שיביא אותך אל גישות מוכנות למסלולים של השדה

פשוט בגלל שאי אפשר לעשות מיליון גישות מסודרות לכל מסלול מכל כיוון טיסה אפשרי, הסטאר בעצם מכין את כל הטיסות שבאות מאיזור יחסית גדול, אל גישה אחת שקשורה לכיוון הכללי הזה

בעצם הסטאר זה סוג של גישה לגישה הסופית...

בישראל בגלל שאין הרבה כיוונים שמטוסים מגיעים מהם, וזה פחות או יותר מתמצא בטיסות מהים וטיסות מהדרום, לא צריך סטאר ואפשר ישר להביא את המטוסים לשלב של גישות

ובאמת אתה יכול למצוא גישות מסודרות מSIRON ומSIVAK אל רוב המסלולים

ככה לפחות אני מבין את זה תקנו אותי אם אני טועה

פורסם

לגבי ה STAR של קפריסין הוא SOBOS ולא REXAL לפחות בכל הפעמים שאני טסתי לשם וזה לפי אנטוניס.

רן.

פורסם

אם אתה מתכוון איך אפשר להבין את הSTAR אם הוא לא מגיע לשום מסלול אז בד"כ יש לך STAR כזה ואז דף מיוחד שמראה לך איך מבצעים ILS למסלול.בד"כ גם כל הנקודות של הSTARים למסלול מסויים מסתימות בנקודה אחת שם מתחיל הILS לאותו מסלול.

פורסם

הסטאר מביא אותך רק לנקודה בה אתה מתחיל את הגישה הסופית.

בשלב הבא אתה צריך את דפית הגישה (Approach plate) שמתחילה בנקודה בה נגמר הסטאר.

למשל, אם ביצעת את הגישה הראשונה ששמת - למסלול 03L

הרי שאם ביצעת את הליך VELOP1C, NEMES1C או ASTOV1C סיימת אותם בנקודה DDM.

אם ביצעת את ABLON1, RILIN1C או PIKAD1C אתה בנקודה EGN.

עכשיו ככה. ה-APP PLATE של מסלול 03L

lgavi03l.jpg

שים לב שיש לך כאן את הגישה הסופית לILS 03L כפי שהוא מתחיל בDDM או בEGN.

פורסם

אוקיי הבנתי אורן תודה!

באמת יש לי את הדפיות גישה, רק לא ידעתי לשלב בינהם לבין דפיות הSTAR.

פורסם

CAT II, CAT III מתייחסים לתנאים בהם מותרת הגישה (מבחינת תנאי ראות, מז"א וכו').

לביצוע גישת CAT II בתנאי המינימום שלה דרוש מטוס שמאושר ל CATII, וכמובן ציוד הILS בשדה חייב להיות CAT II.

התקן הזה מכתיב ראות מסויימת. CATIII מאפשר נחיתה בתנאים עוד יותר קשים.

http://av-info.faa.gov/terps/Policies1/TIL00005Aatt.PDF

פורסם

הבנתי אורן תודה רבה!

יש לך אולי באמת אתרים עם הסברים טובים ומפורטים בנושאים המגוונים האלה?

פורסם

שמע עברתי על כל הדפיות של קפריסין שיש לי ואני לא מוצא STAR בשם הזה.

תוכל לשלוח לי אותו.

ישנם שתי מקומות שבהם מוזכר לי REXAL והן ב missed App של ILS04 ושל ILS22 ובמפת ה SID REXAL1.

שם לב APP Plate של ILS22 מתחילה רחוק מאוד מ REXAL ויותר קרוב ל START העונה לשם SOBOS1.

רן.

פורסם

אורן, יש לך אולי אתרים טובים בנושא תפעול מטוסים?

חיפשתי אחד כזה טוב אתמול איזה שעה.

כל מה שמצאתי זה אתרים שמציאים ספרים וקלטות בתשלום.

פורסם

תפעול מטוסים מהקוקפיט אני מתכוון.

בצורה מקיפה וברורה, מה צריך לעשות כדי שמטוס ימריא, ישאר באוויר, ינחת בצורה הטובה ביותר. (ברור שאני יודע גם בעצמי, הכוונה היא בקשר לדברים עם יותר פרטים)

יהיה טוב אם זה יהיה בקשר למטוסים סילונים ובמיוחד לסדרת הבויינגים.

פורסם

אז תשמע.

בקשר לבואינגים.

באתרים של החברות שמייצרות את המטוסים הטובים לסימולטור בד"כ אפשר להוריד את החוברת.

והחוברות שלהן טובות!

נסה את www.wilcopub.com בשביל 767 PIC, את www.dreamfleet2000.com בשביל 737-400, את www.precisionmanuals.com בשביל 737NG ואת www.phoenix-simulations.co.uk בשביל אייבאסים, 777 ו 747.

פורסם

תודה רבה אורן! אתה גדול!

רק חבל שהאתר של ה747 לא עובד אבל לא נורא.

יש לי שאלה עליו, מה המהירות המקסימום שאפשר ונורמאלי לנחות איתו?

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...