עבור לתוכן
eran80

סגירת מסלול 12-30 בנתב"ג

Recommended Posts

פורסם

בתאריך 15 ביולי 2007 יסגר מסלול 12/30 לשיפוצים כללים עד 30 בנובמבר 2007.

עקב העבודות יופעל מסלול 26 בגישות ראיה הקפת RNAV וגישות ILS.

מסלול 08 יופעל בגישות ראיה ובנוהל VOR NDB.

מסלול 21/03 ישמש להסעות בלבד.

צלמים תחפשו מקום אחר להעביר את הקיץ

פורסם
בתאריך 15 ביולי 2007 יסגר מסלול 12/30 לשיפוצים כללים עד 30 בנובמבר 2007.

עקב העבודות יופעל מסלול 26 בגישות ראיה הקפת RNAV וגישות ILS.

מסלול 08 יופעל בגישות ראיה ובנוהל VOR NDB.

מסלול 21/03 ישמש להסעות בלבד.

צלמים תחפשו מקום אחר להעביר את הקיץ

שלום

בבקשה עבור על חוקי הפורום אינך חדש כאן- הוסף את שמך המלא לחתימה

תודה

פורסם

א. לגבי הצילום אתה טועה - כי בהחלט ניתו לצלם אחלה תמונות למי שיקבל נחיתה על 08

ב. למישהו יש דפית RNAV 26 להעלות? כנראה שהיא תהיה שימושית

פורסם
א. לגבי הצילום אתה טועה - כי בהחלט ניתו לצלם אחלה תמונות למי שיקבל נחיתה על 08

ב. למישהו יש דפית RNAV 26 להעלות? כנראה שהיא תהיה שימושית

רק שנחיתה על 08 נדירה

ותיקרה רק במקרה של רוח מזרחית חזקה

פורסם
א. לגבי הצילום אתה טועה - כי בהחלט ניתו לצלם אחלה תמונות למי שיקבל נחיתה על 08

ב. למישהו יש דפית RNAV 26 להעלות? כנראה שהיא תהיה שימושית

רק שנחיתה על 08 נדירה

ותיקרה רק במקרה של רוח מזרחית חזקה

מהניסיון המועט של השבוע שבו ניסו פעם שעברה לסגור את 12-30 ראינו שזה לא כזה נדיר כמו שחושבים

פורסם
א. לגבי הצילום אתה טועה - כי בהחלט ניתו לצלם אחלה תמונות למי שיקבל נחיתה על 08

ב. למישהו יש דפית RNAV 26 להעלות? כנראה שהיא תהיה שימושית

רק שנחיתה על 08 נדירה

ותיקרה רק במקרה של רוח מזרחית חזקה

יום העצמאות-אני נמצא ברוק עצמאות ובזמן ההופעות הנורא משעממות אני נהנה לראות מטוסים בגישת VOR למסלול 08

כל הלילה (טוב, עד 4 בערך ואז עברו ל 26) זה קרה, ככה שכמסלול 12 לא פעיל, ישתמשו ב 08.

פורסם

באסה? אני טס בסוף ספטמבר ואני די מאושר שזה קורה 8)

נחיתה על 12 או 30 זה כבר רגיל ולא מיוחד..לעומת זאת נחיתה על 26 זה לא דבר שכיח כל כך.

מצד שני ספוטינג בקיץ יהיה קצת בעייתי אבל נסתדר..

פורסם
א. לגבי הצילום אתה טועה - כי בהחלט ניתו לצלם אחלה תמונות למי שיקבל נחיתה על 08

ב. למישהו יש דפית RNAV 26 להעלות? כנראה שהיא תהיה שימושית

רק שנחיתה על 08 נדירה

ותיקרה רק במקרה של רוח מזרחית חזקה

יום העצמאות-אני נמצא ברוק עצמאות ובזמן ההופעות הנורא משעממות אני נהנה לראות מטוסים בגישת VOR למסלול 08

כל הלילה (טוב, עד 4 בערך ואז עברו ל 26) זה קרה, ככה שכמסלול 12 לא פעיל, ישתמשו ב 08.

כנ"ל :lol:

פורסם
באסה? אני טס בסוף ספטמבר ואני די מאושר שזה קורה 8)

נחיתה על 12 או 30 זה כבר רגיל ולא מיוחד..לעומת זאת נחיתה על 26 זה לא דבר שכיח כל כך.

מצד שני ספוטינג בקיץ יהיה קצת בעייתי אבל נסתדר..

כי שמע בפעם האחרונה שטסתי זה היה בחופש של שנה שעברה ואז לא היתי כאן בפורום אז לא ממש הייתי בכל העסק..

פורסם
באסה? אני טס בסוף ספטמבר ואני די מאושר שזה קורה 8)

נחיתה על 12 או 30 זה כבר רגיל ולא מיוחד..לעומת זאת נחיתה על 26 זה לא דבר שכיח כל כך.

מצד שני ספוטינג בקיץ יהיה קצת בעייתי אבל נסתדר..

אני טס באמצע ספטמבר... :)

ומה רע בקצת גיוון? לא מתגעגעים להסיע ל C9 דרך מסלול 03 N U ו-K?

פורסם
עוד שאלה - מה השיקולים בעד/נגד RNAV צפוני או דרומי ומתי APP ישלח במציאות לכל אחד מהגישות?

תודה

כל הליך שהוא צפונית לבן גוריון דורש "הסכמה" ואישור של עמדת ה TMA.

לא נוח להנמיך תנועות מ SIVAK ל מסילה כאשר יש הליכי RNAV צפונית לב"ג.

ישנה אפשרות נוספת שהיא:

עבודה עם RNAV צפוני - רק אם ממש צריך. והפניית כל התנועות (במידה ויש צורך) המגיעות מ SIVAK בווקטורים לאיילון, משם CVFR מעל ב"ג למסילה ובהמשך לשדה דב.

מה שאומר שתנועות ה RNAV במקרה הזה יחלפו מעל תנועות ה CVFR.

פורסם
עוד שאלה - מה השיקולים בעד/נגד RNAV צפוני או דרומי ומתי APP ישלח במציאות לכל אחד מהגישות?

תודה

כל הליך שהוא צפונית לבן גוריון דורש "הסכמה" ואישור של עמדת ה TMA.

לא נוח להנמיך תנועות מ SIVAK ל מסילה כאשר יש הליכי RNAV צפונית לב"ג.

ישנה אפשרות נוספת שהיא:

עבודה עם RNAV צפוני - רק אם ממש צריך. והפניית כל התנועות (במידה ויש צורך) המגיעות מ SIVAK בווקטורים לאיילון, משם CVFR מעל ב"ג למסילה ובהמשך לשדה דב.

מה שאומר שתנועות ה RNAV במקרה הזה יחלפו מעל תנועות ה CVFR.

תודה על ההסבר :-)

פורסם
עוד שאלה - מה השיקולים בעד/נגד RNAV צפוני או דרומי ומתי APP ישלח במציאות לכל אחד מהגישות?

תודה

כל הליך שהוא צפונית לבן גוריון דורש "הסכמה" ואישור של עמדת ה TMA.

לא נוח להנמיך תנועות מ SIVAK ל מסילה כאשר יש הליכי RNAV צפונית לב"ג.

ישנה אפשרות נוספת שהיא:

עבודה עם RNAV צפוני - רק אם ממש צריך. והפניית כל התנועות (במידה ויש צורך) המגיעות מ SIVAK בווקטורים לאיילון, משם CVFR מעל ב"ג למסילה ובהמשך לשדה דב.

מה שאומר שתנועות ה RNAV במקרה הזה יחלפו מעל תנועות ה CVFR.

משהו שקצת טיפשי לעשות כי זה עלול לסבך את כל העניין עם התנועה של הקרב בבח"א 8 מה גם שצריך לתאם את זה איתם... קיצר לא שווה כל העניין 8)

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...