אורח פורסם נובמבר 7, 2007 דיווח פורסם נובמבר 7, 2007 יום חמישי מגיע וטיסת TFC ממשיכה בסבב העולמי שלה. הפעם לג קצר 380NM מלה פז לאיזה חור בדרום בוליביה. פרטים מלאים באתר TFC. להית' TFC
E.Z פורסם נובמבר 7, 2007 דיווח פורסם נובמבר 7, 2007 טוב עכשיו השאלה הנשאלת- איך ממריאים- גובה המראה מקסימאלי של 767 - 8400 רגל השדה בגובה 13313 רגל, יש מאיץ רקטי כמו בקרנפים רק ל 767? :?
Izik Bakshi פורסם נובמבר 7, 2007 דיווח פורסם נובמבר 7, 2007 טוב עכשיו השאלה הנשאלת- איך ממריאים- גובה המראה מקסימאלי של 767 - 8400 רגל השדה בגובה 13313 רגל, יש מאיץ רקטי כמו בקרנפים רק ל 767? :? יש מטוסים אחרים חוץ מ 767, F16 יעשה לך את העבודה במקרה הזה...
Eldar Sella פורסם נובמבר 7, 2007 דיווח פורסם נובמבר 7, 2007 יש מאיץ רקטי כמו בקרנפים רק ל 767? :? 767 JATO
mickey lip פורסם נובמבר 8, 2007 דיווח פורסם נובמבר 8, 2007 טוב עכשיו השאלה הנשאלת- איך ממריאים- גובה המראה מקסימאלי של 767 - 8400 רגל השדה בגובה 13313 רגל, יש מאיץ רקטי כמו בקרנפים רק ל 767? :? המסלול בירידה קח 2 פועלים לדחוף
David Misha פורסם נובמבר 8, 2007 דיווח פורסם נובמבר 8, 2007 יום חמישי מגיע וטיסת TFC ממשיכה בסבב העולמי שלה.הפעם לג קצר 380NM מלה פז לאיזה חור בדרום בוליביה. פרטים מלאים באתר TFC. להית' TFC (הפקדתי) אמרת 358..איך נהיה 380? ..גנבים, איפה נעלמו 22 NM?? אני רוצה המיילים בחזרה אם לא, אני לוקח פח נפט שורף ת'קוקפיט :shock:
mickey lip פורסם נובמבר 8, 2007 דיווח פורסם נובמבר 8, 2007 יום חמישי מגיע וטיסת TFC ממשיכה בסבב העולמי שלה.הפעם לג קצר 380NM מלה פז לאיזה חור בדרום בוליביה. פרטים מלאים באתר TFC. להית' TFC (הפקדתי) אמרת 358..איך נהיה 380? ..גנבים, איפה נעלמו 22 NM?? אני רוצה המיילים בחזרה אם לא, אני לוקח פח נפט שורף ת'קוקפיט :shock: בתור עונש הוא לובש חצאית והופך לדיילת שלנו היום.
matan פורסם נובמבר 8, 2007 דיווח פורסם נובמבר 8, 2007 יום חמישי מגיע וטיסת TFC ממשיכה בסבב העולמי שלה.הפעם לג קצר 380NM מלה פז לאיזה חור בדרום בוליביה. פרטים מלאים באתר TFC. להית' TFC (הפקדתי) אמרת 358..איך נהיה 380? ..גנבים, איפה נעלמו 22 NM?? אני רוצה המיילים בחזרה אם לא, אני לוקח פח נפט שורף ת'קוקפיט :shock: בתור עונש הוא לובש חצאית והופך לדיילת שלנו היום. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח :mrgreen: :mrgreen: שיהיה לנו טיסה טובה היום ואפשר להזמין גם את בוקי שיהנה מהדילת :wink:
Izik Bakshi פורסם נובמבר 8, 2007 דיווח פורסם נובמבר 8, 2007 יום חמישי מגיע וטיסת TFC ממשיכה בסבב העולמי שלה.הפעם לג קצר 380NM מלה פז לאיזה חור בדרום בוליביה. פרטים מלאים באתר TFC. להית' TFC (הפקדתי) אמרת 358..איך נהיה 380? ..גנבים, איפה נעלמו 22 NM?? אני רוצה המיילים בחזרה אם לא, אני לוקח פח נפט שורף ת'קוקפיט :shock: פח בנזין יעשה את העבודה יותר טוב...
אורח פורסם נובמבר 8, 2007 דיווח פורסם נובמבר 8, 2007 יום חמישי מגיע וטיסת TFC ממשיכה בסבב העולמי שלה.הפעם לג קצר 380NM מלה פז לאיזה חור בדרום בוליביה. פרטים מלאים באתר TFC. להית' TFC (הפקדתי) אמרת 358..איך נהיה 380? ..גנבים, איפה נעלמו 22 NM?? אני רוצה המיילים בחזרה אם לא, אני לוקח פח נפט שורף ת'קוקפיט :shock: מה אכפת לך ? קיבלת עוד מיילים גולד לנוחר המתמיד (בעצם זה מיקי :roll: ) אז תגבל מיילים בונוס בפדלים ... ולגבי הדיילת, ימשיך כבודו מלמטה בכיוון הנוכחי, והדבר היחידי שהוא יעשה זה להעמיס מזודות
AaronDagan פורסם נובמבר 8, 2007 דיווח פורסם נובמבר 8, 2007 הצחקתם אותי כהוגן, וכרגיל זה בריא......... כעת קצת רצינות למי שעדיין לוקח את הדברים בפוזה הזו: מכיוון שאני לוקח כל תכנון בערבון מוגבל, בדקתי את היעד להשבוע (עם 737-700), ואני חייב להודיע לכם שכמו שפינקלס אמר, יש לנו כאן חור אמיתי......... :mrgreen: מז"א משוגע עם רוחות משתנות כל רגע, סופות ברקים ורעמים מכל הכיוונים, עננים נמוכים - תפריט משובח לארוחת שבת.....כל מה שאפשר לבקש....... המסלול נמצא בתוך עמק אובלי בגובה של 6050 מעפ"ש. הגישה הנורמלית - לדעתי - ומבלי להסתמך יותר מידיי על הדפיות. לבוא VISUAL לפי הרוח אחרי הקפה מלאה של השדה, עם מדפים מלאים וגלגלים ירוקים. שתבינו, ההנמכה הסופית היא בצלילה מלאה של כ- 500 מטר FULL NOSE-DOWN אם אתם נוחתים על מסלול 13 כדי לגעת בנקודת TDZ........ הגישה מכיוון 33 - שם הדברים קצת יותר נורמליים, תלוי ברוח ועדיין מאתגר. קיצר, פינקלס שיחקת אותה השבוע, עם או בלי דיילת...... תהנו.
David Misha פורסם נובמבר 8, 2007 דיווח פורסם נובמבר 8, 2007 הצחקתם אותי כהוגן, וכרגיל זה בריא......... כעת קצת רצינות למי שעדיין לוקח את הדברים בפוזה הזו: מכיוון שאני לוקח כל תכנון בערבון מוגבל, בדקתי את היעד להשבוע (עם 737-700), ואני חייב להודיע לכם שכמו שפינקלס אמר, יש לנו כאן חור אמיתי......... :mrgreen: מז"א משוגע עם רוחות משתנות כל רגע, סופות ברקים ורעמים מכל הכיוונים, עננים נמוכים - תפריט משובח לארוחת שבת.....כל מה שאפשר לבקש....... המסלול נמצא בתוך עמק אובלי בגובה של 6050 מעפ"ש. הגישה הנורמלית - לדעתי - ומבלי להסתמך יותר מידיי על הדפיות. לבוא VISUAL לפי הרוח אחרי הקפה מלאה של השדה, עם מדפים מלאים וגלגלים ירוקים. שתבינו, ההנמכה הסופית היא בצלילה מלאה של כ- 500 מטר FULL NOSE-DOWN אם אתם נוחתים על מסלול 13 כדי לגעת בנקודת TDZ........ הגישה מכיוון 33 - שם הדברים קצת יותר נורמליים, תלוי ברוח ועדיין מאתגר. קיצר, פינקלס שיחקת אותה השבוע, עם או בלי דיילת...... תהנו. תודה אהרון... :shock: עכשיו הבנתי למה הם נתנו לי להנחית השבוע ..!! :? :? שניהם יהיו דייליות היום !!!
mickey lip פורסם נובמבר 8, 2007 דיווח פורסם נובמבר 8, 2007 הצחקתם אותי כהוגן, וכרגיל זה בריא......... כעת קצת רצינות למי שעדיין לוקח את הדברים בפוזה הזו: מכיוון שאני לוקח כל תכנון בערבון מוגבל, בדקתי את היעד להשבוע (עם 737-700), ואני חייב להודיע לכם שכמו שפינקלס אמר, יש לנו כאן חור אמיתי......... :mrgreen: מז"א משוגע עם רוחות משתנות כל רגע, סופות ברקים ורעמים מכל הכיוונים, עננים נמוכים - תפריט משובח לארוחת שבת.....כל מה שאפשר לבקש....... המסלול נמצא בתוך עמק אובלי בגובה של 6050 מעפ"ש. הגישה הנורמלית - לדעתי - ומבלי להסתמך יותר מידיי על הדפיות. לבוא VISUAL לפי הרוח אחרי הקפה מלאה של השדה, עם מדפים מלאים וגלגלים ירוקים. שתבינו, ההנמכה הסופית היא בצלילה מלאה של כ- 500 מטר FULL NOSE-DOWN אם אתם נוחתים על מסלול 13 כדי לגעת בנקודת TDZ........ הגישה מכיוון 33 - שם הדברים קצת יותר נורמליים, תלוי ברוח ועדיין מאתגר. קיצר, פינקלס שיחקת אותה השבוע, עם או בלי דיילת...... תהנו. דיילת תהיה, לא יעזור לו, דודי רוצה שדרוג למחלקה העיסקית, הוא זקוק לאלכוהול בטיסה. וד"א , אני נוחת.
אורח פורסם נובמבר 8, 2007 דיווח פורסם נובמבר 8, 2007 הצחקתם אותי כהוגן, וכרגיל זה בריא......... כעת קצת רצינות למי שעדיין לוקח את הדברים בפוזה הזו: מכיוון שאני לוקח כל תכנון בערבון מוגבל, בדקתי את היעד להשבוע (עם 737-700), ואני חייב להודיע לכם שכמו שפינקלס אמר, יש לנו כאן חור אמיתי......... :mrgreen: מז"א משוגע עם רוחות משתנות כל רגע, סופות ברקים ורעמים מכל הכיוונים, עננים נמוכים - תפריט משובח לארוחת שבת.....כל מה שאפשר לבקש....... המסלול נמצא בתוך עמק אובלי בגובה של 6050 מעפ"ש. הגישה הנורמלית - לדעתי - ומבלי להסתמך יותר מידיי על הדפיות. לבוא VISUAL לפי הרוח אחרי הקפה מלאה של השדה, עם מדפים מלאים וגלגלים ירוקים. שתבינו, ההנמכה הסופית היא בצלילה מלאה של כ- 500 מטר FULL NOSE-DOWN אם אתם נוחתים על מסלול 13 כדי לגעת בנקודת TDZ........ הגישה מכיוון 33 - שם הדברים קצת יותר נורמליים, תלוי ברוח ועדיין מאתגר. קיצר, פינקלס שיחקת אותה השבוע, עם או בלי דיילת...... תהנו. דיילת תהיה, לא יעזור לו, דודי רוצה שדרוג למחלקה העיסקית, הוא זקוק לאלכוהול בטיסה. וד"א , אני נוחת. תרשה לי לתקן אותך, אבל דודי הזמין את הנחיתה מראש במצב שאהרון מתאר, אני אפילו היתי נשאר בשדה המוצא :mrgreen:
danb2000 פורסם נובמבר 8, 2007 דיווח פורסם נובמבר 8, 2007 שמעו, אצלי מותקן MESH של FSGENESIS ברזולוציה של 76M לכל דרום אמריקה. נראה לי שאצלי השדה נראה אחרת בגלל זה. אין לי מושג על איזה נפילה של 500 מ' אהרון מדבר, ולמה אלעד הלך סביב ולמה היגיע גבוה מידי (מנקודת המבט שלי) והיה צריך לדחוף חזק את האף בנסיון השני..... אני נהנתי מאד מהגישה הזאת אבל לא היתה אצלי איזו "דרמה" כתוצאה מתואי שטח מאתגר כפי שכנראה אחרים חוו. בכל אופן אצלי זה נראה כך:
E.Z פורסם נובמבר 8, 2007 דיווח פורסם נובמבר 8, 2007 זאת נחיתה סטייל המעבורת חלל- פותחים גלגלים ונופלים למסלול דן הMESH בתשלום? 2 תמונות ברוח הטיסה למעוניינים http://www.vatil.org/vatil/board/viewtopic.php?t=19768
danb2000 פורסם נובמבר 8, 2007 דיווח פורסם נובמבר 8, 2007 זאת נחיתה סטייל המעבורת חלל- פותחים גלגלים ונופלים למסלולדן הMESH בתשלום? 2 תמונות ברוח הטיסה למעוניינים http://www.vatil.org/vatil/board/viewtopic.php?t=19768 אוקי עכשיו אני מבין על מה דיברתם. בהחלט מאתגר אם כי הייתי אומר שאצלי היה יותר מציאותי (מי אמר AS REAL AS IT GETS ולא קיבל..... ).
אורח פורסם נובמבר 9, 2007 דיווח פורסם נובמבר 9, 2007 החור הזה לא היה צפוי לחלוטין. כשבחרתי את השדה, ראיתי תצלום לויין בגוגלה אדמה ושם הראו נוף כמו בתמונה של דן. כשהגענו לפיינל היה כבר כמעט חושך, לא ראינו שדה, לא אורות מסלול ורק את הסימונים של המטוסים שלכם. הלכנו סביב, העברנו שעון ליום כדי לראות מה קורה שם ואז בפיינל השני שוב לא דימיינו אפילו שהשדה תקוע בחור. בעת ההליכה השניה היינו כבר על אדים והחלטנו לנחות \ להתרסק על 31. בפיינל קצר, מנוע שמאל כבה וקפטין דודי החליט החלטה גורלית ולכבות את ימין ...(איקון של אחד שתופס את הראש)... דודי ביצע נחיתה יפה מאוד רק שכיבוי המנוע השאיר אותו ללא הידראוליקה = אין ברקסים אין ספולירים אין כלום ולכן הוא מצא את עצמו על ההר ממול היה ענק, לא זוכר כבר TFC שבו שלושה אנשים פשוט נקרעים על הריצפה מצחוק. הקטע הענק עוד יותר, בזמן שהמטוס טיפס על ההר ממול, הוא הרים אף והוריד לכיוון צלע ההר כאילו הוא דופק את הראש ואומר מי הטייס האדיוט שהביא אותי לפה. ד"א להמריא מהבור הזה לא נורא כלכך (בדקנו אתמול :wink: ). תודה לכל מי שהגיע לטיסה, אני בטוח שנהניתם :mrgreen:
Ran Ben Shmuel פורסם נובמבר 9, 2007 דיווח פורסם נובמבר 9, 2007 החור הזה לא היה צפוי לחלוטין.כשבחרתי את השדה, ראיתי תצלום לויין בגוגלה אדמה ושם הראו נוף כמו בתמונה של דן. כשהגענו לפיינל היה כבר כמעט חושך, לא ראינו שדה, לא אורות מסלול ורק את הסימונים של המטוסים שלכם. הלכנו סביב, העברנו שעון ליום כדי לראות מה קורה שם ואז בפיינל השני שוב לא דימיינו אפילו שהשדה תקוע בחור. בעת ההליכה השניה היינו כבר על אדים והחלטנו לנחות \ להתרסק על 31. בפיינל קצר, מנוע שמאל כבה וקפטין דודי החליט החלטה גורלית ולכבות את ימין ...(איקון של אחד שתופס את הראש)... דודי ביצע נחיתה יפה מאוד רק שכיבוי המנוע השאיר אותו ללא הידראוליקה = אין ברקסים אין ספולירים אין כלום ולכן הוא מצא את עצמו על ההר ממול היה ענק, לא זוכר כבר TFC שבו שלושה אנשים פשוט נקרעים על הריצפה מצחוק. הקטע הענק עוד יותר, בזמן שהמטוס טיפס על ההר ממול, הוא הרים אף והוריד לכיוון צלע ההר כאילו הוא דופק את הראש ואומר מי הטייס האדיוט שהביא אותי לפה. ד"א להמריא מהבור הזה לא נורא כלכך (בדקנו אתמול :wink: ). תודה לכל מי שהגיע לטיסה, אני בטוח שנהניתם :mrgreen: זו כבר התרסקות שנייה בזמן האחרון של הצוות הזה. ועדת חקירה מיוחדת תוקם לבדיקת האירוע
Izik Bakshi פורסם נובמבר 9, 2007 דיווח פורסם נובמבר 9, 2007 החור הזה לא היה צפוי לחלוטין.כשבחרתי את השדה, ראיתי תצלום לויין בגוגלה אדמה ושם הראו נוף כמו בתמונה של דן. כשהגענו לפיינל היה כבר כמעט חושך, לא ראינו שדה, לא אורות מסלול ורק את הסימונים של המטוסים שלכם. הלכנו סביב, העברנו שעון ליום כדי לראות מה קורה שם ואז בפיינל השני שוב לא דימיינו אפילו שהשדה תקוע בחור. בעת ההליכה השניה היינו כבר על אדים והחלטנו לנחות \ להתרסק על 31. בפיינל קצר, מנוע שמאל כבה וקפטין דודי החליט החלטה גורלית ולכבות את ימין ...(איקון של אחד שתופס את הראש)... דודי ביצע נחיתה יפה מאוד רק שכיבוי המנוע השאיר אותו ללא הידראוליקה = אין ברקסים אין ספולירים אין כלום ולכן הוא מצא את עצמו על ההר ממול היה ענק, לא זוכר כבר TFC שבו שלושה אנשים פשוט נקרעים על הריצפה מצחוק. הקטע הענק עוד יותר, בזמן שהמטוס טיפס על ההר ממול, הוא הרים אף והוריד לכיוון צלע ההר כאילו הוא דופק את הראש ואומר מי הטייס האדיוט שהביא אותי לפה. ד"א להמריא מהבור הזה לא נורא כלכך (בדקנו אתמול :wink: ). תודה לכל מי שהגיע לטיסה, אני בטוח שנהניתם :mrgreen: זו כבר התרסקות שנייה בזמן האחרון של הצוות הזה. ועדת חקירה מיוחדת תוקם לבדיקת האירוע ואייי רן בן שמואל בראש ועדת החקירה. פינקלס, אכלת אותה יא סרג'ו...
matan פורסם נובמבר 9, 2007 דיווח פורסם נובמבר 9, 2007 החור הזה לא היה צפוי לחלוטין.כשבחרתי את השדה, ראיתי תצלום לויין בגוגלה אדמה ושם הראו נוף כמו בתמונה של דן. כשהגענו לפיינל היה כבר כמעט חושך, לא ראינו שדה, לא אורות מסלול ורק את הסימונים של המטוסים שלכם. הלכנו סביב, העברנו שעון ליום כדי לראות מה קורה שם ואז בפיינל השני שוב לא דימיינו אפילו שהשדה תקוע בחור. בעת ההליכה השניה היינו כבר על אדים והחלטנו לנחות \ להתרסק על 31. בפיינל קצר, מנוע שמאל כבה וקפטין דודי החליט החלטה גורלית ולכבות את ימין ...(איקון של אחד שתופס את הראש)... דודי ביצע נחיתה יפה מאוד רק שכיבוי המנוע השאיר אותו ללא הידראוליקה = אין ברקסים אין ספולירים אין כלום ולכן הוא מצא את עצמו על ההר ממול היה ענק, לא זוכר כבר TFC שבו שלושה אנשים פשוט נקרעים על הריצפה מצחוק. הקטע הענק עוד יותר, בזמן שהמטוס טיפס על ההר ממול, הוא הרים אף והוריד לכיוון צלע ההר כאילו הוא דופק את הראש ואומר מי הטייס האדיוט שהביא אותי לפה. ד"א להמריא מהבור הזה לא נורא כלכך (בדקנו אתמול :wink: ). תודה לכל מי שהגיע לטיסה, אני בטוח שנהניתם :mrgreen: זו כבר התרסקות שנייה בזמן האחרון של הצוות הזה. ועדת חקירה מיוחדת תוקם לבדיקת האירוע חחחחחח מה קורה באמת לMRD? :mrgreen: :mrgreen: בתמונה של אלעד עם השדה הפצפון הזה בהתחלה חשבתי שהוא עובד עלינו..לדעתי ATR בקושי יכול לנחות שם :mrgreen:
David Misha פורסם נובמבר 11, 2007 דיווח פורסם נובמבר 11, 2007 טוב אני אגיד לכם מה קורה. עקרונית אומרים שהאוכל של אימא הכי טעים ולישון במיטה שלך זה הכי נוח. הצעתי לשני הקפטנים שכל אחד ינחת בקוקפיטו הוא, אבל מר מיקי החליט שזה לא מספיק מאתגר, ומשעמם וכל מיני קשקושים ש FAA היו שוללים ממנו את הרשיון בלי להניד עפעף, וכך קוה שכל קפטין עולה על מטוס שהוא לא מכיר תפעולית (ברמת התכלס להחזיק בהגאים, כי אצלנו הוירטואליות היא רק בנוף כל השאר זו עבודת ידים באמת). הועדה היחידה שיש להקים היא ברמת "איך לעזאזל נותנים לו לנחות עם מטוס שהוא לא מכיר וללא ניסיון,, וכך מיקי לפעמים מתרסק אצלי, רן לפעמים אצל מיקי, ואני תמיד אצל רן..והעיקר שיש בירות ומצב רוח :mrgreen: :mrgreen:
אורח פורסם נובמבר 11, 2007 דיווח פורסם נובמבר 11, 2007 טוב אני אגיד לכם מה קורה.עקרונית אומרים שהאוכל של אימא הכי טעים ולישון במיטה שלך זה הכי נוח. הצעתי לשני הקפטנים שכל אחד ינחת בקוקפיטו הוא, אבל מר מיקי החליט שזה לא מספיק מאתגר, ומשעמם וכל מיני קשקושים ש FAA היו שוללים ממנו את הרשיון בלי להניד עפעף, וכך קוה שכל קפטין עולה על מטוס שהוא לא מכיר תפעולית (ברמת התכלס להחזיק בהגאים, כי אצלנו הוירטואליות היא רק בנוף כל השאר זו עבודת ידים באמת). הועדה היחידה שיש להקים היא ברמת "איך לעזאזל נותנים לו לנחות עם מטוס שהוא לא מכיר וללא ניסיון,, וכך מיקי לפעמים מתרסק אצלי, רן לפעמים אצל מיקי, ואני תמיד אצל רן..והעיקר שיש בירות ומצב רוח :mrgreen: :mrgreen: יסלח לי הראיס, אבל מה עם כל המיקרים של נחיתות מדהימות כולל נחיתות בתקלות חמורות ?? עובדה שאם לא היתה מכבה את המנוע, היתה נוחת כמו ענק והיתה לך מערכת הידראולית לבלום אותו. מאחר ואתה היתה קברניט סופר עצבן ואסרטיבי וצעקת על הדייל המסכן לכבות מנוע, הוא עשה זאת למורת רוחו. לא סתם לאחר הנחיתה המטוס דפק לעצמו את הראש בצלע ההר