עבור לתוכן
Etai Charit

דרוש: מטוס.

Recommended Posts

פורסם

אהלן חבר'ה,

אני צריך עזרה והצעות למטוס שאני מעוניין להתחיל להתעסק בו.

הדרישות:

1. גודל קבינה - משהו בין קינג אייר לדקוטה.

2. דו מנועי, עדיפות לבערה פנימית.

3. MEL לניווט IFR מלא, אך עם נוחות ל-VFR.

4. גלגל זנב, ובאופן כללי יכולת לתפעול ממשטחים קצרים ומעט בעייתיים, כגון משטחי עפר/דשא.

5. מודל חינמי זמין, וכמה שיותר ברמה.

דוגמא טובה היא כפי שאמרתי, הדקוטה. הבעיה היא שהמודל הדפולטי מתנהג מאוד לא לטעמי, ניהול הפוטנציאל שם מאפיין מטוס... דפולטי.

מה שאני מחפש זה לא ברירת מחדל, אלא שפיץ. אם אתם מכירים קובץ המחליף את ביצועי הדקוטה המקוריים - אני מאוד אשמח.

בבעית ה-MEL של הדקוטה כבר טיפלתי באמצעות פאנל אלטרנטיבי, אך כפי שאמרתי - זה לא מספיק.

בנוסף, והסיבה העיקרית לשרשור הזה, אני מחפש דוגמאות למטוסים אחרים, שאולי אתם מכירים. לינק להורדת המודל יתקבל בברכה.

תודה.

פורסם

בחבילת המטוסים לפסטיעיט גיליתי משהו מאוד יפה ומפתיע: יונקרס U52. עם אחלה VC.

מה שכן, בשביל VFR, תצטרך להתכופף הרבה...

ביקשת 2 מנועים, קיבלת 3. מה לעשות יש אינפלציה...

פורסם
איתי, יש לי אחלה הצעה בשבילך.

בואינג 767, מטוס צעיר, רענן, עושה את העבודה :lol:

דו מנועי... בעדיפות ששני המנועים יעבדו. עם דחף קדימה. :mrgreen:

חבר'ה, תודה על ההצעות עד עכשיו. אני בוחן כל אחת מהן. אשמח לשמוע עוד, אם מישהו מכיר.

פורסם
איתי, יש לי אחלה הצעה בשבילך.

בואינג 767, מטוס צעיר, רענן, עושה את העבודה :lol:

דו מנועי... בעדיפות ששני המנועים יעבדו. עם דחף קדימה. :mrgreen:

חבר'ה, תודה על ההצעות עד עכשיו. אני בוחן כל אחת מהן. אשמח לשמוע עוד, אם מישהו מכיר.

אתם מזלזלים ב763 :shock: :shock: :shock: :shock: :?: :?: :?:

להתבייש :mrgreen:

פורסם
איתי, יש לי אחלה הצעה בשבילך.

בואינג 767, מטוס צעיר, רענן, עושה את העבודה :lol:

דו מנועי... בעדיפות ששני המנועים יעבדו. עם דחף קדימה. :mrgreen:

חבר'ה, תודה על ההצעות עד עכשיו. אני בוחן כל אחת מהן. אשמח לשמוע עוד, אם מישהו מכיר.

אתם מזלזלים ב763 :shock: :shock: :shock: :shock: :?: :?: :?:

להתבייש :mrgreen:

חלילה.

אני מחפש Bush Plane.

אני אשמח לנחות עם 767 באמצע המדבר...

ולהשאיר אותו שם.

פורסם
איתי, יש לי אחלה הצעה בשבילך.

בואינג 767, מטוס צעיר, רענן, עושה את העבודה :lol:

דו מנועי... בעדיפות ששני המנועים יעבדו. עם דחף קדימה. :mrgreen:

חבר'ה, תודה על ההצעות עד עכשיו. אני בוחן כל אחת מהן. אשמח לשמוע עוד, אם מישהו מכיר.

אתם מזלזלים ב763 :shock: :shock: :shock: :shock: :?: :?: :?:

להתבייש :mrgreen:

חלילה.

אני מחפש Bush Plane.

אני אשמח לנחות עם 767 באמצע המדבר...

ולהשאיר אותו שם.

אם בוש אז כמו שכתבו פה

הPC6 מצויין לבוש!

פורסם

אה.. לבוש..... למה לא אמרת?

DHC2 BEAVER. אין עליו .

חד מנועי אמנם אבל יש עליו פתגם:

חצי טון, לכל מקום בכל זמן.

יש דגם מעולה בתשלום (גם ל FSX) של AEROSOFT

מה שתרצה, מצופים, גלגלים, גם וגם (אמפיבי), ריסוס....

ממריא ונוחת כמו קמיקזה מ\אל כל חור על פני תבל.

זה כמו הסובארו של אלסקה...עממי, פשוט ואמין (כמו שעבדכם הנאמן אוהב).

חבל"ז...

פורסם
אה.. לבוש..... למה לא אמרת?

DHC2 BEAVER. אין עליו .

חד מנועי אמנם אבל יש עליו פתגם:

חצי טון, לכל מקום בכל זמן.

יש דגם מעולה בתשלום (גם ל FSX) של AEROSOFT

מה שתרצה, מצופים, גלגלים, גם וגם (אמפיבי), ריסוס....

ממריא ונוחת כמו קמיקזה מ\אל כל חור על פני תבל.

זה כמו הסובארו של אלסקה...עממי, פשוט ואמין (כמו שעבדכם הנאמן אוהב).

חבל"ז...

ויש אפילו דגם עם גלגלי שטח, זה פשוט מדהים איך הדבר הזה נוחת בכל חור באלסקה.

פורסם
אה.. לבוש..... למה לא אמרת?

DHC2 BEAVER. אין עליו .

חד מנועי אמנם אבל יש עליו פתגם:

חצי טון, לכל מקום בכל זמן.

יש דגם מעולה בתשלום (גם ל FSX) של AEROSOFT

מה שתרצה, מצופים, גלגלים, גם וגם (אמפיבי), ריסוס....

ממריא ונוחת כמו קמיקזה מ\אל כל חור על פני תבל.

זה כמו הסובארו של אלסקה...עממי, פשוט ואמין (כמו שעבדכם הנאמן אוהב).

חבל"ז...

ויש אפילו דגם עם גלגלי שטח, זה פשוט מדהים איך הדבר הזה נוחת בכל חור באלסקה.

סקי.. איציק.. סקי.. שכחנו לציין שיש גם מגלשי סקי... :mrgreen:

אני לא אתפלא אם נמצא גם אחד עם כפכפים במקום גלגלים...

פורסם
אה.. לבוש..... למה לא אמרת?

DHC2 BEAVER. אין עליו .

חד מנועי אמנם אבל יש עליו פתגם:

חצי טון, לכל מקום בכל זמן.

יש דגם מעולה בתשלום (גם ל FSX) של AEROSOFT

מה שתרצה, מצופים, גלגלים, גם וגם (אמפיבי), ריסוס....

ממריא ונוחת כמו קמיקזה מ\אל כל חור על פני תבל.

זה כמו הסובארו של אלסקה...עממי, פשוט ואמין (כמו שעבדכם הנאמן אוהב).

חבל"ז...

ויש אפילו דגם עם גלגלי שטח, זה פשוט מדהים איך הדבר הזה נוחת בכל חור באלסקה.

סקי.. איציק.. סקי.. שכחנו לציין שיש גם מגלשי סקי... :mrgreen:

אני לא אתפלא אם נמצא גם אחד עם כפכפים במקום גלגלים...

נכון :mrgreen:

אבל אני פשוט מת על המודל עם הגלגלי שטח. :mrgreen:

פורסם

איתי,

לפני משהו כמו שנה פלוס מצאתי דגם של מטוס דו-מנועי כנף עילית שנעשה בידי קבוצתו של מילטון שופ (MILTON SHUPE) שקרוי AERO COMMANDER.

כש- TFC היתה בקריביים טסתי איתו כמה טיסות נעימות של 140 קשר בגובה פני הים ובכלל באיזור, ונהנתי.

אז לבקשתך - וזה בהחלט משהו חינמי ששווה מבט - הנה הקובץ אותו תוריד מ-AVSIM .

ac520v31pkg.zip .

ספר לי מה דעתך והתרשמותך - אם וכאשר תנסה אותו.

פורסם

חבר'ה, תודה לכולם, עזרתם לי מאוד (אני בטוח ששרשורים כאלה תורמים גם לא לפותח השרשור, אלא גם לצופים בו, שמגלים פתאום תוסף ומטוס אטרקטיבי).

פורסם
חבר'ה, תודה לכולם, עזרתם לי מאוד (אני בטוח ששרשורים כאלה תורמים גם לא לפותח השרשור, אלא גם לצופים בו, שמגלים פתאום תוסף ומטוס אטרקטיבי).

אין בעד מה.

עכשיו נשמח אם תוכל לגלות לנו לצורך מה זה ( אם זה לא מסווג 8) )? אני לפחות מאוד סקרן לדעת.

פורסם
חבר'ה, תודה לכולם, עזרתם לי מאוד (אני בטוח ששרשורים כאלה תורמים גם לא לפותח השרשור, אלא גם לצופים בו, שמגלים פתאום תוסף ומטוס אטרקטיבי).

אין בעד מה.

עכשיו נשמח אם תוכל לגלות לנו לצורך מה זה ( אם זה לא מסווג 8) )? אני לפחות מאוד סקרן לדעת.

לא מסווג ולא בטיח, למרות שאני כן דורש מכל מי שיקרא את התגובה הזאת לענות על שאלון בטחוני.

הסיבה היא מאוד פשוטה. בעקבות הסטיק החדש, התחלתי לחזור לשורשים, וכפי שכמה מכאן ראו התחלתי לטוס במוסטנג בסימולטור. באותה המידה חיפשתי מטוס נוסעים קטן יחסית, שיוכל לנחות איפה שאני רק רוצה לנחות איתו, שיהיה נוח וכיף לטוס איתו הן ראייה והן מכשירים. מה שנקרא, קבינה עם שני מנועים, וק"ר שמחזיק ביד את ה-RMI. לפני הסטיק, לא יכולתי לעשות הרבה שלא כלל טייס אוטומטי מתקדם. הרבה מעבר להמראה - לא יכולתי לבצע. זה הגיע למצב שאפילו נחיתות NON-ILS היה לי קשה לבצע, בשל החלק האחרון, הידני, של הגישה. עכשיו, עם הציוד החדש, זה הזמן להתפרע.

פורסם

סתם שאלה איתי, קשור לזה? ...

אנשים קונים יוק כדי ללחוץ AP מיד אחרי המראה...

אנשים קונים תוספים במאות שקלים כדי להשאיר ת'סימולטור טס לבד לניויורק כל לילה...

אנשים בונים קוקפיט כדי ללחוץ LNAV VNAV...

עושה רושם שהמשפטים האלה גורמים לאנשים יותר להתעצבן מאשר לחשוב מחדש על מהות התחביב.

אז אני ימשיך להרהר בקול רם ואתם תמשיכו להתעצבן...

אם כן, אני אשמח.

לפחות אני אדע שחוץ מלעצבן אנשים אני מצליח להזיז משהו אצל כמה חבר'ה מכאן...

פורסם
סתם שאלה איתי, קשור לזה? ...

אנשים קונים יוק כדי ללחוץ AP מיד אחרי המראה...

אנשים קונים תוספים במאות שקלים כדי להשאיר ת'סימולטור טס לבד לניויורק כל לילה...

אנשים בונים קוקפיט כדי ללחוץ LNAV VNAV...

עושה רושם שהמשפטים האלה גורמים לאנשים יותר להתעצבן מאשר לחשוב מחדש על מהות התחביב.

אז אני ימשיך להרהר בקול רם ואתם תמשיכו להתעצבן...

אם כן, אני אשמח.

לפחות אני אדע שחוץ מלעצבן אנשים אני מצליח להזיז משהו אצל כמה חבר'ה מכאן...

ברוכי, אתה חמוד אתה, אבל מצטער לאכזב, אין קשר.

במקביל למה שאני כותב כאן, אני טס המון על 737. הכל מלא - LNAV, VNAV, FMS, AFDS, CMD, you name it, הכל לפי הנהלים. למרות הכל, במקביל ל-737, התחלתי עם הזמן להתגעגע לטיסות ראייה קלאסיות, פיתחתי במשך המון זמן את האהבה לטיסה קרבית - מהירות, ג'י גבוה והכל בהילוך גבוה, וכמו-כן, מאז ומתמיד אהבתי מטוסים קלאסיים (aka המוסטנג). לכן, על ז'אנר דומה של מטוסים קלאסיים וטיסת בוש נטולת טכנולוגיה, אני מחפש את המטוס שאני מחפש בשרשור הזה. וכאמור - במקביל אני חורש קווים הלוך ושוב עם המחשבים המוטסים.

הכל עניין של מה בא לי באותו הרגע. סה"כ אני לא טס בסימולטור בכדי לרשום שעות טיסה. אני טס בסימולטור בכדי לטוס על מה שאני רוצה ומתי שאני רוצה, ללא שום מגבלה.

פורסם

אגב, ברוכי, אני חושב שאתה כן טועה בדבר אחד.

אתה אוהב לזרוק לעזאזל טייס אוטומטי, אוהב ניווט מגע, לנסות לקבל את תחושת הטיסה מהסימולטור והסטיק. באותה המידה, יש אנשים שאין בעיניהם אושר גדול מלנחות בקנדי לאחר ש-11 שעות עקבו אחר ה-LNAV וה-VNAV, ניטרו בדקדקנות את כל המכשירים עד האחרון שבהם, מגיעים למיטוב כל המשתנים.

בקיצור - אני לא חושב שיש מקום לשכנע אחרים מה כיף יותר או פחות. כל אחד ומה שעושה לו את זה, זה לא מקומו של אף אחד מאיתנו להגיד במה טוב ומה לא טוב לטוס. מה שכן, תרומתנו תהיה בתמיכה מלאה והכוונה של אלו שכן החליטו ללכת על תחום שאנו מכירים יותר.

פורסם
אגב, ברוכי, אני חושב שאתה כן טועה בדבר אחד.

אתה אוהב לזרוק לעזאזל טייס אוטומטי, אוהב ניווט מגע, לנסות לקבל את תחושת הטיסה מהסימולטור והסטיק. באותה המידה, יש אנשים שאין בעיניהם אושר גדול מלנחות בקנדי לאחר ש-11 שעות עקבו אחר ה-LNAV וה-VNAV, ניטרו בדקדקנות את כל המכשירים עד האחרון שבהם, מגיעים למיטוב כל המשתנים.

בקיצור - אני לא חושב שיש מקום לשכנע אחרים מה כיף יותר או פחות. כל אחד ומה שעושה לו את זה, זה לא מקומו של אף אחד מאיתנו להגיד במה טוב ומה לא טוב לטוס. מה שכן, תרומתנו תהיה בתמיכה מלאה והכוונה של אלו שכן החליטו ללכת על תחום שאנו מכירים יותר.

That's not the point Etai,

Let me spell it out - without some basic knowledge these board are/will be dead boring...

The problem with LNAV/VNAV is that it allows one to cut corners and have a perfect flight without having a clue in what's one doing or the systems and principles that stand behind it.

There's nothing wrong with automation as long as one is able to discuss those parameters you're talking about. Otherwise, don't be surprised when the hottest issue on the boards is the colour of the runway or the colour of the silver stripe in the El al livery...

פורסם
אגב, ברוכי, אני חושב שאתה כן טועה בדבר אחד.

אתה אוהב לזרוק לעזאזל טייס אוטומטי, אוהב ניווט מגע, לנסות לקבל את תחושת הטיסה מהסימולטור והסטיק. באותה המידה, יש אנשים שאין בעיניהם אושר גדול מלנחות בקנדי לאחר ש-11 שעות עקבו אחר ה-LNAV וה-VNAV, ניטרו בדקדקנות את כל המכשירים עד האחרון שבהם, מגיעים למיטוב כל המשתנים.

בקיצור - אני לא חושב שיש מקום לשכנע אחרים מה כיף יותר או פחות. כל אחד ומה שעושה לו את זה, זה לא מקומו של אף אחד מאיתנו להגיד במה טוב ומה לא טוב לטוס. מה שכן, תרומתנו תהיה בתמיכה מלאה והכוונה של אלו שכן החליטו ללכת על תחום שאנו מכירים יותר.

That's not the point Etai,

Let me spell it out - without some basic knowledge these board are/will be dead boring...

The problem with LNAV/VNAV is that it allows one to cut corners and have a perfect flight without having a clue in what's one doing or the systems and principles that stand behind it.

There's nothing wrong with automation as long as one is able to discuss those parameters you're talking about. Otherwise, don't be surprised when the hottest issue on the boards is the colour of the runway or the colour of the silver stripe in the El al livery...

ובכל זאת, אף אחד לא אמר שכולם צריכים לשאוף למקצועיות מקסימלית. אתה ואני נהנים מזה, אחרים מעדיפים להסתכל על הצביעה של אלעל בזמן שה-LNAV/VNAV מבצע את ה-SID. כל אחד ומה שהוא אוהב.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...