Idan Traub פורסם ינואר 6, 2008 דיווח פורסם ינואר 6, 2008 שלום לכולם ראיתי היום מעל שמי השרון שלושה מטוסי צינוק אמריקנים (כי לא נראה לי שלשיראל יש ) טסים אחד אחרי השני ואחרי כמה זמן פונים ממזרח דרומה וגם מלא מסוקים טסים בגובה נמוך מאוד מעל השרון מישו יודע למה הם פה ??????????? מ"ב לא ידעתי איפה לרשום את זה :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ido Rosenthal פורסם ינואר 6, 2008 דיווח פורסם ינואר 6, 2008 לא ידעתי איפה לרשום את זה :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: לא שמת תמונות אז פה :wink:
mickey lip פורסם ינואר 6, 2008 דיווח פורסם ינואר 6, 2008 זה למה : http://www.vatil.org/vatil/board/viewtopic.php?t=20552
Ben Cohen פורסם ינואר 6, 2008 דיווח פורסם ינואר 6, 2008 חלפו גם מזרחית אליי, שזה 10-20 ק"מ מזרחית לעזריאלי כשהם טסים מערבה. במבנה של שניים. אכן מחזה דיי יפה שלא כל יום רואים. אני מקווה שהם יעברו כאן שוב כדי שאוכל לקחת תמונה מהחלון. אגב, בד"כ אני ממש אדיש לרעש מסוקים, מטוסים ובכלל לרעש של התחבורה בת"א (לצערי...) אבל הפעם הרעש היה ממש חזק שהייתי חייב לראות מה הולך בחוץ.
Idan Traub פורסם ינואר 6, 2008 מחבר דיווח פורסם ינואר 6, 2008 חלפו גם מזרחית אליי, שזה 10-20 ק"מ מזרחית לעזריאלי כשהם טסים מערבה. במבנה של שניים. אכן מחזה דיי יפה שלא כל יום רואים. אני מקווה שהם יעברו כאן שוב כדי שאוכל לקחת תמונה מהחלון. אגב, בד"כ אני ממש אדיש לרעש מסוקים, מטוסים ובכלל לרעש של התחבורה בת"א (לצערי...) אבל הפעם הרעש היה ממש חזק שהייתי חייב לראות מה הולך בחוץ. כן גם אני ראיתי אותם אחרי זה עוד פעם במבנה של ניים 5ק"מ מזרחית לקדימה טסים דרומה
Opher Ben Peretz פורסם ינואר 6, 2008 דיווח פורסם ינואר 6, 2008 בואינג וורטול שבפילדלפיה בנתה שתי משפחות מסוקים בעלי זוג רוטורים מרימים שעדיין בשירות, לצבא CH-47 CHINOOK, מבוטא שינוק, שם של שבט אינדיאני. לצי ולנחתים CH-46 SEA KNIGHT. בשירשור של לאו למטה ניתן לראות לצד ה- AV-8B וה- CH-53E גם CH-46F אחד. בכדי שיטוסו בשמינו מסוקי צבא ארה"ב הם קודם צריכים להגיע לכאן, אם כי הם פועלים גם בעירק. http://www.vatil.org/vatil/board/viewtopic.php?t=20552
Idan Traub פורסם ינואר 7, 2008 מחבר דיווח פורסם ינואר 7, 2008 בתמונה הרבעית מהסוף ניתן להבחין בכמה מסוקי ש'ינוק על הסיפון
Opher Ben Peretz פורסם ינואר 7, 2008 דיווח פורסם ינואר 7, 2008 אתה טועה בזיהוי. טסתי על כל המסוקים שבתצלומים ובהודעותי, אלה שבסד"כ צה"ל, ובארה"ב באלה שבסד"כ הצי, מרינז, והצבא, ודגמים ישנים יותר שכבר אינם פעילים או לא נמצאים בתמונות , גם על סיפוני אניות צבאיות. על ה-CH-53 מ-1969, ועל CH-46/47 מ-1973. עוד נקודות עזרה בזיהוי- מסוקי צבא לא פועלים על אניות צי, בין השאר כי אלה עולמות נפרדים ושונים, וכן מכיוון שאינם עונים לדרישות בסיסיות של תאימות מסוקים לנושאות מטוסים ומסוקים: מעצור רוטור- באנייה יש להתניע את כל המנועים ברוטורים עומדים. הצמדת הרוטור נעשית בפתיחת מנועים מהירה מסרק קרקע לסרק אוויר. במסוקי הצבא לא קיים מעצור רוטור. מסוקי הצבא אינם כוללים יכולת קיפול להבי רוטורים. מסוקי הצבא אינם אפורים אלא בעלי גווני ירוק/צהוב. בתמונה הרבעית מהסוף ניתן להבחין בכמה מסוקי ש'ינוק על הסיפון
Baruch Spiegel פורסם ינואר 7, 2008 דיווח פורסם ינואר 7, 2008 אתה טועה בזיהוי. טסתי על כל המסוקים שבתצלומים ובהודעותי, אלה שבסד"כ צה"ל, ובארה"ב באלה שבסד"כ הצי, מרינז, והצבא, ודגמים ישנים יותר שכבר אינם פעילים או לא נמצאים בתמונות , גם על סיפוני אניות צבאיות. על ה-CH-53 מ-1969, ועל CH-46/47 מ-1973. עוד נקודות עזרה בזיהוי- מסוקי צבא לא פועלים על אניות צי, בין השאר כי אלה עולמות נפרדים ושונים, וכן מכיוון שאינם עונים לדרישות בסיסיות של תאימות מסוקים לנושאות מטוסים ומסוקים: מעצור רוטור- באנייה יש להתניע את כל המנועים ברוטורים עומדים. הצמדת הרוטור נעשית בפתיחת מנועים מהירה מסרק קרקע לסרק אוויר. במסוקי הצבא לא קיים מעצור רוטור. מסוקי הצבא אינם כוללים יכולת קיפול להבי רוטורים. מסוקי הצבא אינם אפורים אלא בעלי גווני ירוק/צהוב.בתמונה הרבעית מהסוף ניתן להבחין בכמה מסוקי ש'ינוק על הסיפון מזכיר לי את הבדיחה על טייס F-15 פאנטון ישראלי שנחת ללא אישור על נושאת מטוסים אמריקאית. בחקירה הוא הסיר: "מצטער חשבתי שזו אחת משלנו..." כמובן שזה סיפור בדיוני לחלוטין אבל עם פאונטה נחמדה.
Opher Ben Peretz פורסם ינואר 7, 2008 דיווח פורסם ינואר 7, 2008 סיפור מהמציאות ולא בדיוני. טייס בגף 124 של טייסת 103, סרן אורי ירום, לימים מפקד טייסת 124 השני, ביצע חיפוש ימי במסוק S-55 במהלכו נוכח כי כמות הדלק שלרשותו נמוכה מכדי לחזור לחוף. נחת על סיפון אחת מנושאות הצי הששי באיזור, תדלק והמריא הלאה. את הסיפור על "חשבתי" הוא סיפר כהלצה למקבלי הפנים המופתעים על הסיפון. מזכיר לי את הבדיחה על טייס F-15 פאנטון ישראלי שנחת ללא אישור על נושאת מטוסים אמריקאית.בחקירה הוא הסיר: "מצטער חשבתי שזו אחת משלנו..." כמובן שזה סיפור בדיוני לחלוטין אבל עם פאונטה נחמדה.
Idan Traub פורסם ינואר 7, 2008 מחבר דיווח פורסם ינואר 7, 2008 סיפור מהמציאות ולא בדיוני. טייס בגף 124 של טייסת 103, סרן אורי ירום, לימים מפקד טייסת 124 השני, ביצע חיפוש ימי במסוק S-55 במהלכו נוכח כי כמות הדלק שלרשותו נמוכה מכדי לחזור לחוף. נחת על סיפון אחת מנושאות הצי הששי באיזור, תדלק והמריא הלאה. את הסיפור על "חשבתי" הוא סיפר כהלצה למקבלי הפנים המופתעים על הסיפון.מזכיר לי את הבדיחה על טייס F-15 פאנטון ישראלי שנחת ללא אישור על נושאת מטוסים אמריקאית.בחקירה הוא הסיר: "מצטער חשבתי שזו אחת משלנו..." כמובן שזה סיפור בדיוני לחלוטין אבל עם פאונטה נחמדה. נשמע נחמד לנחות על סיפון נושאת מטוסים :mrgreen:
Shachar Hzkelevich פורסם ינואר 7, 2008 דיווח פורסם ינואר 7, 2008 היום שעשיתי מסדר החמוד הזה הגיע לישראל
Idan Traub פורסם ינואר 7, 2008 מחבר דיווח פורסם ינואר 7, 2008 כן שמעתי על זה שהוא מגיע מאמריקה רק בישביל המכוניות והציוד של בוש
אורח פורסם ינואר 7, 2008 דיווח פורסם ינואר 7, 2008 אוי ראיתי תעגלה הזאתי ממריאה היום , הצורה שלו ממש מיוחדת ושונה משאר המטוסים שראיתי כאן באזור.
Idan Traub פורסם ינואר 7, 2008 מחבר דיווח פורסם ינואר 7, 2008 היתה עליו ליפני כמה חודשים תוכנית בדיסקברי ביס החיה הזאת טסה עם תידול מארצות הברית לעירק וחזרה דרך המיזרח הרחוק זה משוגע :mrgreen: :mrgreen:
Yarden Antebi פורסם ינואר 7, 2008 דיווח פורסם ינואר 7, 2008 אוי ראיתי תעגלה הזאתי ממריאה היום , הצורה שלו ממש מיוחדת ושונה משאר המטוסים שראיתי כאן באזור. עגלה? C17?
Opher Ben Peretz פורסם ינואר 8, 2008 דיווח פורסם ינואר 8, 2008 בעזרת תדלוק. מויקי: Performance Cruise speed: Mach 0.76 (450 knots, 515 mph, 830 km/h) Range: 2,420 nmi[58] (2,785 mi, 4,482 km) היתה עליו ליפני כמה חודשים תוכנית בדיסקברי ביס החיה הזאת טסה עם תידול מארצות הברית לעירק וחזרה דרך המיזרח הרחוק זה משוגע :mrgreen: :mrgreen: תוספת: המשימות הארוכות ביותר שבוצעו במטוס צבאי, היו של HH-53B/C, יסעור של חא"א. המשימות היו MARS, תפיסת לווינים בכניסתם בחזרה לאטמוספירה, במערב האוקיאנוס השקט, וארכו 48 שעות טיסה רצופות. יסעור בטיסת טווח מירבי ללא תדלוק נושא 13,000 ליברות בשני מיכלים פנימיים ושני מיכלים נתיקים 650 גאלון כ"א, ועוד 12,000 ליב' במיכלים נוספים בתא המטען, סה"כ 25,000 ליב', המאפשרים שיוט מיטבי בן 10 שעות במהירות 130 קשר אמיתית, כלומר טווח טיסה בן 1,300 מי"מ. יש בח"א גם מיכלים פנימיים כאלה לנשיאה בתא המטען לעת צורך. מעבר לכך נעשה שימוש בתדלוק אווירי. לצורך טיסות ממושכות אלה קיימת מערכת הוספת שמן למנועים שמפעיל המכונאי המוטס בעת הידלקות מנורת כמות בלוח אזהרות בתא. קיימת גם מערכת אזהרת סדק בקורות להבי רוטור ראשי. ח"א שלנו ביצע משימות MARS בשעתו ואף איבדנו מסוק במשימה כזו בחולות שונרא. אלה כולן תוספות, המסוק המקורי תוכנן לנשיאת 38 לוחמי מארינז לרדיוס פעולה 150 מי"מ במה' 150 קשר.
Idan Traub פורסם ינואר 8, 2008 מחבר דיווח פורסם ינואר 8, 2008 אבל לא דיברתי על המסוק דיברתי על המטוס C5
Opher Ben Peretz פורסם ינואר 8, 2008 דיווח פורסם ינואר 8, 2008 זה כהתייחסות למשימות ארוכות. בתמונה לא מופיע C-5. אבל לא דיברתי על המסוק דיברתי על המטוס C5
Idan Traub פורסם ינואר 8, 2008 מחבר דיווח פורסם ינואר 8, 2008 זה כהתייחסות למשימות ארוכות. בתמונה לא מופיע C-5.אבל לא דיברתי על המסוק דיברתי על המטוס C5 איזה מטוס מופיע בתמונה?
Opher Ben Peretz פורסם ינואר 8, 2008 דיווח פורסם ינואר 8, 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/C-17_Globemaster_III זה כהתייחסות למשימות ארוכות. בתמונה לא מופיע C-5.אבל לא דיברתי על המסוק דיברתי על המטוס C5 איזה מטוס מופיע בתמונה?
Idan Traub פורסם ינואר 8, 2008 מחבר דיווח פורסם ינואר 8, 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/C-17_Globemaster_III זה כהתייחסות למשימות ארוכות. בתמונה לא מופיע C-5.אבל לא דיברתי על המסוק דיברתי על המטוס C5 איזה מטוס מופיע בתמונה? תודה רבה