Opher Ben Peretz פורסם ינואר 22, 2008 דיווח פורסם ינואר 22, 2008 מרטין גיאורג, מנהל חטיבת אירופה וחבר יקר פורש מפעילות בואטסים עקב חילוקי דיעות עם חברי הנהלה. זו אבידה גדולה לואטסים ולכולנו. אני מבין לליבו. http://forums.vatsim.net/viewtopic.php? ... highlight=
ely129 פורסם ינואר 23, 2008 דיווח פורסם ינואר 23, 2008 אומנם את טיב חילוקי הדעות איני יודע והוא אינו מענייני, אך מדובר בהפסד נטו לואטסים... חבל... שגיא
Moshe Bensal פורסם ינואר 23, 2008 דיווח פורסם ינואר 23, 2008 באמת חבל, אך, יש סיכוי שתקום עוד חטיבה, בד"כ כל אלה שפורשים מקימים חטיבות על פי דרכם.
Asaf Brietbard פורסם ינואר 23, 2008 דיווח פורסם ינואר 23, 2008 באמת חבל, אך, יש סיכוי שתקום עוד חטיבה,בד"כ כל אלה שפורשים מקימים חטיבות על פי דרכם. לא רואה את זה דווקא כמשהו חיובי. לא מענייני תחרות, אלא אך ורק פיצול ומניעת הפרייה הדדית, שילוב כוחות וקידום התחביב. חבל.
Izik Bakshi פורסם ינואר 23, 2008 דיווח פורסם ינואר 23, 2008 בהחלט אבידה, אני רק מצר על זה שהוא לקח את הנושא כל כך קיצוני והפסיק פעילות לגמרי (פיקוח וטיסה), כי בסופו של יום האהבה לטיסה ופיקוח זה מה שמאחד את ואטסים ולא התחביב לנהל... ולאלה שלא יודעים, מרטין הוא מיקירי חטיבת VATIL, האיש הזה עשה הרבה כדי לעזור לחטיבה בתחילת דרכה - http://www.vatil.org/vatil/about/thanks/index.php Another big thanks goes to Mr. Martin Georg (ACCSAG11) and vACC-SAG. Mr. Georg helped us promote our division from the beginning, and was always available to show support.
Avi - 4X-KDF פורסם ינואר 23, 2008 דיווח פורסם ינואר 23, 2008 משהו פה אני מפספס.. כניראה שאין לי רקע של ידע בנושא לבן אדם הזה, משהו כתב את זה: "It is a shame that resignations occur because people's ideas arent being listened to. It is a shame... Best of luck to you Martin." אז זה באמת כזה פשוט? מה העיניין באמת?
Opher Ben Peretz פורסם ינואר 23, 2008 מחבר דיווח פורסם ינואר 23, 2008 אבי- מבלי לרצות לפגוע או להעליב, אלא להבהיר- כשתגדל אולי תוכל להבין. לדברי איציק- אני חושב שזו אכן הדרך הנכונה, ומסתבר שאיני יחידי. יש גבול למה שאדם צריך לשאת ולסבול בכדי גם ליהנות. מעצם העובדה שהוא לא יפקח יותר, ניתן להבין כי ההסתייגות אינה רק מהיותו מנהל וככזה המגע עם החלטות שלא נראו לו, אלא שהדבר מפריע מאוד מאוד בעצם עבודת הפיקוח. כתבתי על כך בהזדמנויות שונות ולאורך השנים בפורומים של ואטסים. מרטין בכך לא מפסיק לטוס ולפקח, העולם גדול.