עבור לתוכן
Barak

תדר המגדל בן גוריון...

Recommended Posts

פורסם

שלום לכולם,

בחודשים האחרונים התחלף תדר המגדל בנמל התעופה בן גוריון ל-132.100

אני מציע פה לפני כולם כולל הטייסים והפקחים לשנות גם אצלנו את התדר מ-118.300 לחדש.

*למי שמעוניין לדעת התדר הוחלף בשל רעשים חזרים על התדר (נועם תקן אותי)

פורסם

אני גם הייתי רוצה ששינויים כאלה יהיו גם אצלנו

אולי כדאי לשים אשכול דביק שיהיה בו NOTAMS וכל מיני שינויים שכרגע ככה פועלים לפיהם

וכל פעם הוא יתעדכן

והפקחים ידעו לפי מה שרשום שם מה לשנות

נניח כל הסיפור עם מסלולי ההסעה הסגורים, ושהמגדל יגיד לך vacate right on foxtrot ביחד עם האישור נחיתה 8) וכל הסיפור שיש עכשיו עם מסלולים סגורים ויציאות וכניסות שונות

יש מצב?

פורסם
אני גם הייתי רוצה ששינויים כאלה יהיו גם אצלנו

אולי כדאי לשים אשכול דביק שיהיה בו NOTAMS וכל מיני שינויים שכרגע ככה פועלים לפיהם

וכל פעם הוא יתעדכן

והפקחים ידעו לפי מה שרשום שם מה לשנות

נניח כל הסיפור עם מסלולי ההסעה הסגורים, ושהמגדל יגיד לך vacate right on foxtrot ביחד עם האישור נחיתה 8) וכל הסיפור שיש עכשיו עם מסלולים סגורים ויציאות וכניסות שונות

יש מצב?

עם המסלולי הסעה זה טיפה יותר "בעייתי" אבל אפשרי בהחלט אני יכול לעדכן כל יום אם צריך.

פורסם

השאלה היא האם השינוי הזה הוא קבוע?

האם הוא מופיע בפמ"ת?

אם התשובה היא כן (ויש כאן מספיק אנשים שיודעים) אז למה לא לשנות את התדר של המגדל כנוהל?

זה בדיוק כמו שלא מבצעים ILS באילת.

זה היה פעם, ועכשיו זה לא.

אבל אם זה משהו זמני, אז נראה לי שלא שווה להתעסק עם זה בכלל...

פורסם

כבר הרבה זמן הם על התדר הזה בגלל רעשים

ואפשר לעבור גם, וכשיחזרו לתדר הרגיל מישהו פה יודיע על זה.

בקשר למסלולי ההסעה- אם אתם רוצים אפשר לפחות לסגור את ה- Y ולעבוד כמו במציאות.

פורסם
עד הודעה רישמית של VATIL

נא לעבוד על תדר 118.30

:?:

אנטולי, מה הרעש הגדול - תן לאנשים "להשתגע" ולעבור תדר, בסה"כ אנחנו מדברים כאן על איזה מס' מסכן.....

פורסם
עד הודעה רישמית של VATIL

נא לעבוד על תדר 118.30

:?:

אנטולי, מה הרעש הגדול - תן לאנשים "להשתגע" ולעבור תדר, בסה"כ אנחנו מדברים כאן על איזה מס' מסכן.....

מסכים

פורסם

נועם הסיבה היא שהדבר דורש עידכון של רשת ואטסים לכן בינתיים עובדים על התדר הרגיל ואני מאמין שגם באמיתי יחזרו לשם.

בקשר למה שאמרת על סגירת ה Y אני ממליץ לפקחים לא לעבוד כך בגלל שכמות הטיסות ברשת בבן גוריון היא לפעמים הרבה יותר מהאמיתי והדבר סתם מקשה ומיותר אותו דבר אמרתי לגבי אילת.

פורסם

עוד נוהלים חדשים בתעופה בארץ.

ישנם נתיבים ששונו מטעמי ביטחון ( אין יותר את "אום אל פאחם") הנתיב עובר דרך מגידו וממשיך רגיל. וישנם עוד מספר נתיבים.

עוד נוהל נוסף. אין שמות צבאיים מהיום כל שדה יקרא בשם שלו: "תל נוף" "חצרים" "שדה-דוב"

וכו'.

שבוע טוב , אורן.

פורסם

איציק למה כזה דבר דורש עידכון כזה גדול?

"תעבור למגדל על 132.1 להשמע"

זהו, מה צריך יותר מזה?

מה גם שאצלנו בסימולטור זה עוד יותר פשוט מבמציאות שצריך להכניס את התדר על פי מה ששמעת כי יש לך את הרשימה של התדרים מול העיניים

אתה פותח את הרשימה מופיע לך LLBG_V_TWR בגדול... ככה שאפילו בלבולים זה לא יצור

לדעתי זה חבל לא לעבוד על פי המציאות כי בסך הכל בשביל זה אנחנו כאן

אולי נעשה שהעדיפות הראשונה תהיה לעבוד לפי המציאות (מבחינת מסלולי הסעה וכאלה) אבל אם הפקח צריך הוא ישתמש גם ביאנקי או מה שלא יהיה?

פורסם

לגבי השינוי מטעמי ביטחון: הנושא שנוי קצת במחלוקת מהסיבה שהנהלת ואטסים הגדירה שברשת יש שלום עולמי זאת אומרת כל מה שמבוטל באמיתי בגלל טעמי ביטחון ברשת הוא קיים.

תקדים לנושא היה בזמן מלחמת המפרץ השניה שבא יצא NOTAM מפורש של נשיא ואטסים שאומר שאין לבצע טיסות עם מטוסי קרב מעל האזור ודגיש שטיסות אזרחיות יכולות לטוס כרגיל לאזור. (יתקן אותי אילן אם אני טועה)

פורסם
נועם הסיבה היא שהדבר דורש עידכון של רשת ואטסים לכן בינתיים עובדים על התדר הרגיל ואני מאמין שגם באמיתי יחזרו לשם.

בקשר למה שאמרת על סגירת ה Y אני ממליץ לפקחים לא לעבוד כך בגלל שכמות הטיסות ברשת בבן גוריון היא לפעמים הרבה יותר מהאמיתי והדבר סתם מקשה ומיותר אותו דבר אמרתי לגבי אילת.

שוב, הכל בגדר המלצה, שמתי לב לאחרונה שיש אנשים שמאוד חשוב להם להתעסק עם הדכויות הקטנות של המציאותיות, כי אין ספק שזה רק מוסיף - לכן אני משתדל לתרום מהידע שלי כדי לישם את זה. אם זה תואם את הדיעה של הצוות שלנו או לא- זה כבר עניין שלהם.

בקשר למגדל, אם זאת הבעיה אז אני מציע לעצות בדיוק מה שעושים במציאות, כל עמדה שלא מתפקדת כמגדל תוסיף שורה ב- ATIS שלה: Ben Gurion tower is operating on 132.1

אבל שוב - זאת ההחלטה של הקודקודים ולא שלי.

סופ"ש נעים

נועם.

פורסם

שוב אני מסכים עם נועם.

חבל שאתם כ"כ נעולים..

זה שינוי ו-VATSIM יקבלו את זה..

איציק, למשל, בהיטרו החליפו את כל מערכת מסלולי ההסעה לפני שבועיים אם אני לא טועה וכל העולם עכשיו מתרגל אז תסכים איתי שהתדר של המגדל אצלנו הרבה פחות רציני ממפות קרקע בהיטרו.

פורסם

השינוים בנתיבי תובלה - cvfr

הם מחייבים ורשומים בפמ"ת נדמה לי

אני בכל מקרה כשאני יטוס מתכוון להשתמש בהם

אם זה היה אפשרי...

בקשר לשינוי המגדל צריך לבדוק אם זה משהו זמני

או קבוע אם קבוע אז צריך לשנות

אבל אם זמני אז לא חייביחם כי לפי מה שהבנתי מאיציק זה קצת בעיה - לפי התגובה פה

פורסם

חברים אף אחד לא כל כך נעול פה, אנחנו פשוט בודקים את האופציה הזו וכן שינוי של תדר דורש גם שינוי ברשת עצמה אחרת זה עושה בעיות חיבור לאותה עמדה, אז אם יהיה צורך נשנה בהתאם, ברק אי אפשר להשוות את השינוי הקבוע שיש בהיטרו לשינוי הזמני פה...

ולפי דעתי ריאליזם נמדד ביכולת של הטייס לבצע את הטיסה בדיוק כמו אמיתי שזה אומר להטיס את המטוס בצורה הכי קרובה ולהיות הכי קרוב והכי אמיתי לנתיב.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...