עבור לתוכן
�פיק

מחדל חמור אצל פקחי פרנקפורט! מי שדואג לבטחונו בטיסות שיכנס!

Recommended Posts

פורסם

מחדל מאוד חמור! שכמוהו לא ראיתי בחיים שלי בטיסות בחו"ל ובכלל!

אז את מי שבאמת מעניין לדעת שימשיך לקרוא:

יצאתי עם עוד 2 אנשים לטיסה מאוקיסי וורשה לפרנקפורט.

הטיסה עברה מעולה! פשוט מעולה!

גם הפקח הגרמני בפיקוח ברמן היה מעולה ומקצוען אמיתי!

הוא העביר אותי לגישה, שבגלל העומס המטורף(היה כמות אדירה של מטוסים בפרנקפורט, קרוב אולי ל30. אולי יותר!) הוא עשה לי מספר הקפות במשך איזה 15 דקות סביב השדה בגובה 11000 רגל.

אמרתי, שזה בסדר, עמוס באופן מטורף.

המשכתי ושאלתי את הפקח איזה מסלול בשימוש, הוא אמר שאין לו מושג בגלל העומס הם מחליפים בין 25 L ל 25R.

אוקיי הבנתי אותו.

עברתי לפקח גישה דיירקטור שנתן לי את מסלול 25R. פתחתי דפיות והתארגנתי למסלול 25R.

התקדמתי בגישה, והפקח שינה לי באמצע הגישה את המסלול ל25L. להזכירכם בהתחלה הוא נתן 25R. והפקח העביר אותי למגדל פרנקפורט כשאני מחליף גישה בין המסלולים ל 25L.

יצרתי קשר עם מגדל, שאמר לי להחליף חזרה ל 25R. אמרתי: נסלח, יש להם עומס.

אבל כהייתי במרחק 5 DME הוא העביר אותי חזרה ל 25L. זה עוד לא הכל!

עברתי חזרה לגישה ל 25L בתימרונים של אף 15.

כשאני כבר ממש במרחק מייל או שניים מהמסלולאני שומע מישהו מבקש אישר להמריא ממסלול 25L, להזכירכם אני נמצא על מסלול זה. חשבתי שהפקח לא יאשר לו להמריא, אבל כן, הוא אישר למטוס להמריא מ 25L למרות שיידע ואישר לי לנחות על 25L!

אני נגעתי, והנעצרתי, המטוס שהמריא למזלי היה מטוס קל (ססנה או משהו) והוא יכול היה לעצור את ההמראה שלו אולי מטר לפני שהתנגש בי.

הפקח אמר לי לפנות בזריזות, כאילו אני אשם, וזהו.

אז שמישהו ייקח ללב! אני מקווה שמישהו שם על ההודעה שלי!

תודה רבה, להתראות.

פורסם

באמת היה מסובך!

מלא מטוסים באויר ! רק שלי היה יותר מזל!

אני עשיתי את הגישה אבל מרחוק מאוד! הוא לקח אותי אחרון בתור! בסדר לא משנה לי העיקר לנחות!

אבל בקרקע עשו לי את החרפנה !

מעבירים אותי מקרקע V לקרקע A

ובכלל A חושב שאני רוצה לבקש מרשה! שיגעו אותי!

מישהו יודע למה יש A וV ואין קרקע אחד וזהו?וככה יש גם גישה F וגישה V מה זה כול הכפילויות האלה?

פורסם

דבר אחד לגבי פינוי מסלול.

הפקח לא יכול לחייב אותך לפנות את המסלול לקושרת שהוא הגדיר לך,הוא יכול רק לבקש שתזרז את הפינוי. הטייס יפנה את המסלול רק כשהמטוס יגיע למהירות הסעה.

פורסם

בקשר למשחק עם המסלולים זה באמת בעיה שלהם

אבל לא צריכה להיות בעיה אם הוא נותן אישור המראה על אותו מסלול שאתה נוחת כאשר אתה במרחק ביטחון מינימאלי, והכוונה היא שהמטוס הממריא הוא עם הזנב אליך אם זה כך אז לא צריכה להיות בעיה אני עצמי עשיתי את זה כמה פעמים.

פורסם

איציק לא הבנת בכלל אותי

הוא נתן לו אישור להמריא, כשאני עוד לא נגעתי במסלול!

המטוס אפילו צעק לפקח: יש תנועה על המסלול.

אני עוד לא נגעתי והוא נתן לו רשות להמריא

זה לא היה בכלל במרחק ביטחון

זה היה סכנה

עובדה שהמטוס לא הספיק להמריא ובלם לפני שהתנגש בי.

פורסם

אני גם הייתי בטיסה הזו...

רק שאצלי הפקחים הגרמנים היו אדישים מאוד, כאילו הם מחוייבים לעשות את העבודה, והם מבצעים אותה בכוח בניגוד לרצונם.

בקשר לפקחי V ו-A, A זה ARRIVAL-הגעה, -ה-V זה היה הDEPARTURE, וגם אותי הוא הפנה לקרקע ההגעה, רק שלא היה שם אף אחד...

פורסם

איציק

כשהוא נתן לו רשות להמריא הייתי כבר אחרי האישור לנחיתה

במרחק של אוולי 4 -3 מייל מהשדה.

המטוס ביקש רשות להמריא,

הפקח לתדהמתי נתן לו אישור, כמו שאני אומר לך כשאני הייתי במרחק 3-4 מייל מהשדה בפיינל.

היחס ביני לבין המטוס היה ככה:

הוא נמצא בנקודת ההמתנה של 25L

ואני נמצא בגישה ל25L

ככה שיענו אני עובר מעליו, רק כעדיין לא עברתי מעליו כשהוא נתן לו את האישור, למעשה הייתי רחוק ממנו כמו שהזכרתי מקודם.

תודה.

פורסם

אם זה המצב שאתה מתאר אז היה אפשרי לתת לך מהירות מינימום ולממריא לתת המראה מיידית רק שהיה צריך לעשות זאת שאתה 5 מייל משהו כזה פחות מזה זה כבר ממש מסוכן

פורסם

משהו לא כ"כ ברור לי בכל הסיפור, איך מגיעים מוורשה לפרנקפורט ועוברים מעל איזור הפיקוח של ברמן. מי שיסתכל טוב בסרבאינפו יראה על מה אני מדבר, במקרה הטוב עוברים בפיקוח של וורשה, מגרדים את הפיקוח הצ'כי ונכנסים לפרנקפורט מהאיזור של ברלין. אז איך הגעתם לברמן????????

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...