עבור לתוכן
AsafSaar

יצא AES 1.95 הכולל את בן גוריון

Recommended Posts

פורסם

בהחלט מדהים!

אך כמה דברים:

א. כמו שאלדר כתב, הדחיפות מD9 ו-D8 היא אך ורק ל-12 ואם מטוסי 744/777/340 רוצים לדחוף הם לא יכולים לחנות בחניות האלה, משום שיש מגבלה של המטוסים הללו בנקודת 12. הם צריכים לדחוף רק לנקודת 13 או 11. (מה שב-AES אי אפשר).

ב. הדחיפה היא קצת מסובכת מכפי שמציאות, הם פונים הפוך ואז עושים סיבוב לנקודת השיחרור שבחרנו. (במקום הסיבובים היה צריך לדחוף את המטוס ישר לקו ואז לפנות ימינה/שמאלה) אבל לדעתי זה דבר שולי לעומת מה שכתבתי ב-א'.

ג. אותו דבר כמו א', הדחיפה מגייטים D5/D4/C2C/C3C/9 (באיזור של D/C) הAES דוחף את המטוס אך ורק לנקודת שיחרור 14, במקרה של עומס/אירוע גדול חלק גדול מהטייסים יצטרכו לוותר על AES משום שבשביל לקדם את התנועה יצטרכו הפקחים להביא להם דחיפות לנקודות שיחרור אחרות מהנקודות שיחרור שהAES מבצע. [לא בדקתי אבל אני מאמין שזה אותו דבר לגבי הגייטים באיזור C/B].

ד. כשאתה בגייט ולוחץ על דחיפה בAES, אתה לא יודע לאן הוא דוחף אותך... (אתה צריך לבצע את הדחיפה באופלין כדי לדעת לאן היא דוחפת ואז אחר כך אתה צריך להיכנס לרשת).

לדעתי הדבר הזה יכול לגרום לבלבול גדול בקרב טייסי החוץ. (פקח יתן להם דחיפה לנקודת שיחרור שהם לא יודעים אם הAES דוחף לשם או לנקודת שיחרור אחרת).

ירדן וכולם כל הכבוד על המאמץ וההשקעה! =D>

דרך אגב חלק ממכם יכולים לחשוב שיש לי רק טענות, "תגיד תודה שיש AES" ושאני יחנה בחניות אחרות, מה זה משנה 12/13.

אבל לדעתי אם ישנה אפשרות, רצוי לתקן כמה דברים.

ערב טוב וחג שמח לכולם אייל סמינר.

פורסם

אלו היו בעיות ידועות שלצערי לא היה ניתן לתקן. במיוחד בגלל חוסר הסבלנות של אוליבר להשקיע בפרוייקט הזה יותר זמן בגלל שהוא שדה חינמי.

פורסם

שאלה קטנה , כאשר אני קורא ל FOLLOW ME אז דיפדפתי עם F1 לחפש את אחד המסלולים והם אין מופיעים מופיעות לי חניות ...

מישהו יכול בבקשה להסביר לי איך אני מסיע למסלול ?

פורסם
בהחלט מדהים!

אך כמה דברים:

א. כמו שאלדר כתב, הדחיפות מD9 ו-D8 היא אך ורק ל-12 ואם מטוסי 744/777/340 רוצים לדחוף הם לא יכולים לחנות בחניות האלה, משום שיש מגבלה של המטוסים הללו בנקודת 12. הם צריכים לדחוף רק לנקודת 13 או 11. (מה שב-AES אי אפשר).

ב. הדחיפה היא קצת מסובכת מכפי שמציאות, הם פונים הפוך ואז עושים סיבוב לנקודת השיחרור שבחרנו. (במקום הסיבובים היה צריך לדחוף את המטוס ישר לקו ואז לפנות ימינה/שמאלה) אבל לדעתי זה דבר שולי לעומת מה שכתבתי ב-א'.

ג. אותו דבר כמו א', הדחיפה מגייטים D5/D4/C2C/C3C/9 (באיזור של D/C) הAES דוחף את המטוס אך ורק לנקודת שיחרור 14, במקרה של עומס/אירוע גדול חלק גדול מהטייסים יצטרכו לוותר על AES משום שבשביל לקדם את התנועה יצטרכו הפקחים להביא להם דחיפות לנקודות שיחרור אחרות מהנקודות שיחרור שהAES מבצע. [לא בדקתי אבל אני מאמין שזה אותו דבר לגבי הגייטים באיזור C/B].

ד. כשאתה בגייט ולוחץ על דחיפה בAES, אתה לא יודע לאן הוא דוחף אותך... (אתה צריך לבצע את הדחיפה באופלין כדי לדעת לאן היא דוחפת ואז אחר כך אתה צריך להיכנס לרשת).

לדעתי הדבר הזה יכול לגרום לבלבול גדול בקרב טייסי החוץ. (פקח יתן להם דחיפה לנקודת שיחרור שהם לא יודעים אם הAES דוחף לשם או לנקודת שיחרור אחרת).

ירדן וכולם כל הכבוד על המאמץ וההשקעה! =D>

דרך אגב חלק ממכם יכולים לחשוב שיש לי רק טענות, "תגיד תודה שיש AES" ושאני יחנה בחניות אחרות, מה זה משנה 12/13.

אבל לדעתי אם ישנה אפשרות, רצוי לתקן כמה דברים.

ערב טוב וחג שמח לכולם אייל סמינר.

אולי ירדן יוכל להעלות לכאן קובץ טקסט בו כתוב מכל גייט לאיזה נקודה המטוס נדחף.

כל שאר הבקשות שלך - מוגזם בהתחשב בכך שב"ג הוא בחינם, קשה לי להאמין שיוצר התוכנה היה מסכים לתקן את כל מה שציינת בחינם, ככה שאין כאן מקום לתלונות.

אגב כמובן שאפשר לדחוף מ D8\9 לנקודות שאתה בוחר, אבל תצטרך לעשות זאת באופן עצמאי, עם Y או SHIFT P.

פורסם

אני יגיד לכם את האמת הדחיפה לא ממש משנה ה-follow me גם לא משמעותי כל כך אנחנו מכירים ת'אזור :lol:

מה שהכי עניין אותי ואני מניח את כולנו זה ה-VGS ..זה באמת היה שווה את זה..

פורסם
אני יגיד לכם את האמת הדחיפה לא ממש משנה ה-follow me גם לא משמעותי כל כך אנחנו מכירים ת'אזור :lol:

מה שהכי עניין אותי ואני מניח את כולנו זה ה-VGS ..זה באמת היה שווה את זה..

דווקא אני הכי רציתי את הדחיפה, כי נמאס לי לדחוף עם Y, וגם אפשר להניע תוך כדי, כמו שצריך.

follow me לא משנה לי כאן, זה בכל זאת שדה הבית..אפילו לא בדקתי איך הוא עובד.

פורסם
אלו היו בעיות ידועות שלצערי לא היה ניתן לתקן. במיוחד בגלל חוסר הסבלנות של אוליבר להשקיע בפרוייקט הזה יותר זמן בגלל שהוא שדה חינמי.

קיבלתי.

אין לי שום בעיה לכתוב קובץ שמסביר לאן ה-AES דוחף אותך מהגייטים בבן גוריון. [אני יעשה את זה גם באנגלית בשביל הטייסים הזרים].

אני אתחיל כשיפנה לי קצת זמן היום.

פורסם

באמת כל הכבוד לדוד ולירדן שעשו והשקיעו מהזמן שלהם לטובת הפרויקט!

וחוצמזה מבדיקה שעשיתי אין שום הבדל בין SPONR ללא SPONR עם שתי קרדיטים.

פורסם
באמת כל הכבוד לדוד ולירדן שעשו והשקיעו מהזמן שלהם לטובת הפרויקט!

וחוצמזה מבדיקה שעשיתי אין שום הבדל בין SPONR ללא SPONR עם שתי קרדיטים.

אכן אין הבדל, מי שקרא קצת יבין שה2 נקודות נועדו בשביל "תרומה" על ההשקעה הגדולה בסינרי שזה חינמי בשבילו, ולכן ה2 נקודות האלו הן רשות, ועם או בלי 2 נקודות זה יראה ויתפקד בדיוק אותו דבר.

פורסם

שלום לכולם

האם מישהו יכול לכתוב מדריך כיצד להפעיל ולהתקין את הגרסה לllbg

אצלי לדוגמא:

אחרי שלחצתי על ctrl+shift+w

מופיעה לי האופציה ללחצני ה f1,f2,f3

משום מה כאשר אני לוחץ על הלחצנים כלום לא קורה....

אני בטוח שאיני היחיד שטרם התנסה עם מוצרי aes

אז אם למישהו יוצא לכתוב משהו אני בטוח שלא אהיה היחיד שיודה על כך

תודה

שגיא

פורסם
שלום לכולם

האם מישהו יכול לכתוב מדריך כיצד להפעיל ולהתקין את הגרסה לllbg

אצלי לדוגמא:

אחרי שלחצתי על ctrl+shift+w

מופיעה לי האופציה ללחצני ה f1,f2,f3

משום מה כאשר אני לוחץ על הלחצנים כלום לא קורה....

אני בטוח שאיני היחיד שטרם התנסה עם מוצרי aes

אז אם למישהו יוצא לכתוב משהו אני בטוח שלא אהיה היחיד שיודה על כך

תודה

שגיא

מצטרף למה שנכתב למעלה במה שקשור להסבר מושכל בעברית או אנגלית איך ומה.

תודה.

פורסם
שלום לכולם

האם מישהו יכול לכתוב מדריך כיצד להפעיל ולהתקין את הגרסה לllbg

אצלי לדוגמא:

אחרי שלחצתי על ctrl+shift+w

מופיעה לי האופציה ללחצני ה f1,f2,f3

משום מה כאשר אני לוחץ על הלחצנים כלום לא קורה....

אני בטוח שאיני היחיד שטרם התנסה עם מוצרי aes

אז אם למישהו יוצא לכתוב משהו אני בטוח שלא אהיה היחיד שיודה על כך

תודה

שגיא

מצטרף למה שנכתב למעלה במה שקשור להסבר מושכל בעברית או אנגלית איך ומה.

תודה.

באנגלית יש הכל במדריך שמגיע עם הAES.

פורסם

שגיא ואהרון

כאמור יש ממש הכל במדריך לאנגלית שגם די פשוט התוכנה ממש לא מורכבת

לדעתי לא ראיתם שמשהו "קורה" בשטח כיוון שבהגדרות התוכנה הברירת מחדש היא זמני עבודה מאוד גבוהים - 5 עד 10 דקות לדגומא - להגעת צוותי קרקע וכו'

פשוט תנסו לצמצם את הזמנים בתפריט ההגדרות.

פורסם

אלעד אתה מתבלבל, (עד כמה שאני יודע) כשלוחצים על אחד הFים בשביל צוותי קרקע, הם צריכים להופיע תוך כמה שניות...

ההגדרות של התוכנה רק נוגעות לגבי כמה זמן הם "יעשו" את העבודה שלהם, או יותר נכון כמה זמן הם יישארו ליד המטוס...

פורסם
כנראה אני יותר מדי זמן בצבא

מזה AES?

אתה רוצה מכות מה זה לא יודע? :lol:

http://www.vatil.org/vatil/board/viewtopic.php?t=21498

[

ההודעה פורסמה כשהייתי בצבא, בטח נקברה עמוק עמוק לפני שהספקתי לקרוא.

ובכל זאת, מישהו פחות לגלגן (הלגלגן עומד להיות דליברי פיק בקצב הזה....)

יכול להסביר לי מזה בכלליות? מזה AES מזה אומר שיש לבן גוריון..

תודה :]

פורסם

תוכנה של AeroSoft בחינם אשר חלק מהשדות שם בחינם (בינהם בן גוריון) וחלקם לא אשר שדה שהתוכנה פועלת בו מקבל שרוולים זזים באופן אוטומתי מערכת VGS פועל, מארשל בJ,L לדוגמא ועוד ועוד

תוריד מפה:

http://www.aerosoft.com/cgi-local/re/ib ... wd,,D10333

פורסם

here we see a prime example of what serving on a Merkava III does to somone.

My genereation in the "Magach" would have found the answer himself. but no... our freind here has air conditioning in his tank...

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ANYWAYS

AES is a payware/ freeware addon that adds ground crew and ground services to the airports in FS.

LLBG was recently added to the list of airports that the program is compatible with.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...