Eyal Seminar פורסם מרץ 21, 2008 דיווח פורסם מרץ 21, 2008 בהחלט מדהים! אך כמה דברים: א. כמו שאלדר כתב, הדחיפות מD9 ו-D8 היא אך ורק ל-12 ואם מטוסי 744/777/340 רוצים לדחוף הם לא יכולים לחנות בחניות האלה, משום שיש מגבלה של המטוסים הללו בנקודת 12. הם צריכים לדחוף רק לנקודת 13 או 11. (מה שב-AES אי אפשר). ב. הדחיפה היא קצת מסובכת מכפי שמציאות, הם פונים הפוך ואז עושים סיבוב לנקודת השיחרור שבחרנו. (במקום הסיבובים היה צריך לדחוף את המטוס ישר לקו ואז לפנות ימינה/שמאלה) אבל לדעתי זה דבר שולי לעומת מה שכתבתי ב-א'. ג. אותו דבר כמו א', הדחיפה מגייטים D5/D4/C2C/C3C/9 (באיזור של D/C) הAES דוחף את המטוס אך ורק לנקודת שיחרור 14, במקרה של עומס/אירוע גדול חלק גדול מהטייסים יצטרכו לוותר על AES משום שבשביל לקדם את התנועה יצטרכו הפקחים להביא להם דחיפות לנקודות שיחרור אחרות מהנקודות שיחרור שהAES מבצע. [לא בדקתי אבל אני מאמין שזה אותו דבר לגבי הגייטים באיזור C/B]. ד. כשאתה בגייט ולוחץ על דחיפה בAES, אתה לא יודע לאן הוא דוחף אותך... (אתה צריך לבצע את הדחיפה באופלין כדי לדעת לאן היא דוחפת ואז אחר כך אתה צריך להיכנס לרשת). לדעתי הדבר הזה יכול לגרום לבלבול גדול בקרב טייסי החוץ. (פקח יתן להם דחיפה לנקודת שיחרור שהם לא יודעים אם הAES דוחף לשם או לנקודת שיחרור אחרת). ירדן וכולם כל הכבוד על המאמץ וההשקעה! =D> דרך אגב חלק ממכם יכולים לחשוב שיש לי רק טענות, "תגיד תודה שיש AES" ושאני יחנה בחניות אחרות, מה זה משנה 12/13. אבל לדעתי אם ישנה אפשרות, רצוי לתקן כמה דברים. ערב טוב וחג שמח לכולם אייל סמינר.
Yarden Ben-Dor פורסם מרץ 21, 2008 דיווח פורסם מרץ 21, 2008 אלו היו בעיות ידועות שלצערי לא היה ניתן לתקן. במיוחד בגלל חוסר הסבלנות של אוליבר להשקיע בפרוייקט הזה יותר זמן בגלל שהוא שדה חינמי.
TDK פורסם מרץ 21, 2008 דיווח פורסם מרץ 21, 2008 שאלה קטנה , כאשר אני קורא ל FOLLOW ME אז דיפדפתי עם F1 לחפש את אחד המסלולים והם אין מופיעים מופיעות לי חניות ... מישהו יכול בבקשה להסביר לי איך אני מסיע למסלול ?
Eldar Sella פורסם מרץ 21, 2008 דיווח פורסם מרץ 21, 2008 בהחלט מדהים! אך כמה דברים: א. כמו שאלדר כתב, הדחיפות מD9 ו-D8 היא אך ורק ל-12 ואם מטוסי 744/777/340 רוצים לדחוף הם לא יכולים לחנות בחניות האלה, משום שיש מגבלה של המטוסים הללו בנקודת 12. הם צריכים לדחוף רק לנקודת 13 או 11. (מה שב-AES אי אפשר). ב. הדחיפה היא קצת מסובכת מכפי שמציאות, הם פונים הפוך ואז עושים סיבוב לנקודת השיחרור שבחרנו. (במקום הסיבובים היה צריך לדחוף את המטוס ישר לקו ואז לפנות ימינה/שמאלה) אבל לדעתי זה דבר שולי לעומת מה שכתבתי ב-א'. ג. אותו דבר כמו א', הדחיפה מגייטים D5/D4/C2C/C3C/9 (באיזור של D/C) הAES דוחף את המטוס אך ורק לנקודת שיחרור 14, במקרה של עומס/אירוע גדול חלק גדול מהטייסים יצטרכו לוותר על AES משום שבשביל לקדם את התנועה יצטרכו הפקחים להביא להם דחיפות לנקודות שיחרור אחרות מהנקודות שיחרור שהAES מבצע. [לא בדקתי אבל אני מאמין שזה אותו דבר לגבי הגייטים באיזור C/B]. ד. כשאתה בגייט ולוחץ על דחיפה בAES, אתה לא יודע לאן הוא דוחף אותך... (אתה צריך לבצע את הדחיפה באופלין כדי לדעת לאן היא דוחפת ואז אחר כך אתה צריך להיכנס לרשת). לדעתי הדבר הזה יכול לגרום לבלבול גדול בקרב טייסי החוץ. (פקח יתן להם דחיפה לנקודת שיחרור שהם לא יודעים אם הAES דוחף לשם או לנקודת שיחרור אחרת). ירדן וכולם כל הכבוד על המאמץ וההשקעה! =D> דרך אגב חלק ממכם יכולים לחשוב שיש לי רק טענות, "תגיד תודה שיש AES" ושאני יחנה בחניות אחרות, מה זה משנה 12/13. אבל לדעתי אם ישנה אפשרות, רצוי לתקן כמה דברים. ערב טוב וחג שמח לכולם אייל סמינר. אולי ירדן יוכל להעלות לכאן קובץ טקסט בו כתוב מכל גייט לאיזה נקודה המטוס נדחף. כל שאר הבקשות שלך - מוגזם בהתחשב בכך שב"ג הוא בחינם, קשה לי להאמין שיוצר התוכנה היה מסכים לתקן את כל מה שציינת בחינם, ככה שאין כאן מקום לתלונות. אגב כמובן שאפשר לדחוף מ D8\9 לנקודות שאתה בוחר, אבל תצטרך לעשות זאת באופן עצמאי, עם Y או SHIFT P.
Elad Levy פורסם מרץ 21, 2008 דיווח פורסם מרץ 21, 2008 אני יגיד לכם את האמת הדחיפה לא ממש משנה ה-follow me גם לא משמעותי כל כך אנחנו מכירים ת'אזור מה שהכי עניין אותי ואני מניח את כולנו זה ה-VGS ..זה באמת היה שווה את זה..
Eldar Sella פורסם מרץ 21, 2008 דיווח פורסם מרץ 21, 2008 אני יגיד לכם את האמת הדחיפה לא ממש משנה ה-follow me גם לא משמעותי כל כך אנחנו מכירים ת'אזור מה שהכי עניין אותי ואני מניח את כולנו זה ה-VGS ..זה באמת היה שווה את זה.. דווקא אני הכי רציתי את הדחיפה, כי נמאס לי לדחוף עם Y, וגם אפשר להניע תוך כדי, כמו שצריך. follow me לא משנה לי כאן, זה בכל זאת שדה הבית..אפילו לא בדקתי איך הוא עובד.
Eyal Seminar פורסם מרץ 22, 2008 דיווח פורסם מרץ 22, 2008 אלו היו בעיות ידועות שלצערי לא היה ניתן לתקן. במיוחד בגלל חוסר הסבלנות של אוליבר להשקיע בפרוייקט הזה יותר זמן בגלל שהוא שדה חינמי. קיבלתי. אין לי שום בעיה לכתוב קובץ שמסביר לאן ה-AES דוחף אותך מהגייטים בבן גוריון. [אני יעשה את זה גם באנגלית בשביל הטייסים הזרים]. אני אתחיל כשיפנה לי קצת זמן היום.
Doron_Angel פורסם מרץ 22, 2008 דיווח פורסם מרץ 22, 2008 שילמתי 2 קרדטים וזה נראה ממש ריאלי... כה לחי לדוד ליאור וירדן :!:
אורח פורסם מרץ 22, 2008 דיווח פורסם מרץ 22, 2008 באמת כל הכבוד לדוד ולירדן שעשו והשקיעו מהזמן שלהם לטובת הפרויקט! וחוצמזה מבדיקה שעשיתי אין שום הבדל בין SPONR ללא SPONR עם שתי קרדיטים.
Matan Solomon פורסם מרץ 22, 2008 דיווח פורסם מרץ 22, 2008 באמת כל הכבוד לדוד ולירדן שעשו והשקיעו מהזמן שלהם לטובת הפרויקט!וחוצמזה מבדיקה שעשיתי אין שום הבדל בין SPONR ללא SPONR עם שתי קרדיטים. אכן אין הבדל, מי שקרא קצת יבין שה2 נקודות נועדו בשביל "תרומה" על ההשקעה הגדולה בסינרי שזה חינמי בשבילו, ולכן ה2 נקודות האלו הן רשות, ועם או בלי 2 נקודות זה יראה ויתפקד בדיוק אותו דבר.
ely129 פורסם מרץ 23, 2008 דיווח פורסם מרץ 23, 2008 שלום לכולם האם מישהו יכול לכתוב מדריך כיצד להפעיל ולהתקין את הגרסה לllbg אצלי לדוגמא: אחרי שלחצתי על ctrl+shift+w מופיעה לי האופציה ללחצני ה f1,f2,f3 משום מה כאשר אני לוחץ על הלחצנים כלום לא קורה.... אני בטוח שאיני היחיד שטרם התנסה עם מוצרי aes אז אם למישהו יוצא לכתוב משהו אני בטוח שלא אהיה היחיד שיודה על כך תודה שגיא
AaronDagan פורסם מרץ 25, 2008 דיווח פורסם מרץ 25, 2008 שלום לכולםהאם מישהו יכול לכתוב מדריך כיצד להפעיל ולהתקין את הגרסה לllbg אצלי לדוגמא: אחרי שלחצתי על ctrl+shift+w מופיעה לי האופציה ללחצני ה f1,f2,f3 משום מה כאשר אני לוחץ על הלחצנים כלום לא קורה.... אני בטוח שאיני היחיד שטרם התנסה עם מוצרי aes אז אם למישהו יוצא לכתוב משהו אני בטוח שלא אהיה היחיד שיודה על כך תודה שגיא מצטרף למה שנכתב למעלה במה שקשור להסבר מושכל בעברית או אנגלית איך ומה. תודה.
ely129 פורסם מרץ 25, 2008 דיווח פורסם מרץ 25, 2008 אני עובד על זה העניין שאין לי הרבה זמן אבל מתישהו יצא... שגיא נ.ב- תודה לכול החברה שעזרו במסנג'ר....
Matan Solomon פורסם מרץ 25, 2008 דיווח פורסם מרץ 25, 2008 שלום לכולםהאם מישהו יכול לכתוב מדריך כיצד להפעיל ולהתקין את הגרסה לllbg אצלי לדוגמא: אחרי שלחצתי על ctrl+shift+w מופיעה לי האופציה ללחצני ה f1,f2,f3 משום מה כאשר אני לוחץ על הלחצנים כלום לא קורה.... אני בטוח שאיני היחיד שטרם התנסה עם מוצרי aes אז אם למישהו יוצא לכתוב משהו אני בטוח שלא אהיה היחיד שיודה על כך תודה שגיא מצטרף למה שנכתב למעלה במה שקשור להסבר מושכל בעברית או אנגלית איך ומה. תודה. באנגלית יש הכל במדריך שמגיע עם הAES.
Elad Zeierman פורסם מרץ 25, 2008 דיווח פורסם מרץ 25, 2008 שגיא ואהרון כאמור יש ממש הכל במדריך לאנגלית שגם די פשוט התוכנה ממש לא מורכבת לדעתי לא ראיתם שמשהו "קורה" בשטח כיוון שבהגדרות התוכנה הברירת מחדש היא זמני עבודה מאוד גבוהים - 5 עד 10 דקות לדגומא - להגעת צוותי קרקע וכו' פשוט תנסו לצמצם את הזמנים בתפריט ההגדרות.
Matan Solomon פורסם מרץ 25, 2008 דיווח פורסם מרץ 25, 2008 אלעד אתה מתבלבל, (עד כמה שאני יודע) כשלוחצים על אחד הFים בשביל צוותי קרקע, הם צריכים להופיע תוך כמה שניות... ההגדרות של התוכנה רק נוגעות לגבי כמה זמן הם "יעשו" את העבודה שלהם, או יותר נכון כמה זמן הם יישארו ליד המטוס...
ely129 פורסם מרץ 26, 2008 דיווח פורסם מרץ 26, 2008 ישנו מדריך בפורום עזרה/קניה/החלפה אם לא תצליחו להוריד תגידו והעלה את זה דרך אתר אירוח לקבצים... שגיא
bar levy פורסם אפריל 2, 2008 דיווח פורסם אפריל 2, 2008 כנראה אני יותר מדי זמן בצבאמזה AES? אתה רוצה מכות מה זה לא יודע? http://www.vatil.org/vatil/board/viewtopic.php?t=21498
Or Netzer פורסם אפריל 2, 2008 דיווח פורסם אפריל 2, 2008 כנראה אני יותר מדי זמן בצבאמזה AES? אתה רוצה מכות מה זה לא יודע? http://www.vatil.org/vatil/board/viewtopic.php?t=21498 [ההודעה פורסמה כשהייתי בצבא, בטח נקברה עמוק עמוק לפני שהספקתי לקרוא. ובכל זאת, מישהו פחות לגלגן (הלגלגן עומד להיות דליברי פיק בקצב הזה....) יכול להסביר לי מזה בכלליות? מזה AES מזה אומר שיש לבן גוריון.. תודה :]
bar levy פורסם אפריל 2, 2008 דיווח פורסם אפריל 2, 2008 תוכנה של AeroSoft בחינם אשר חלק מהשדות שם בחינם (בינהם בן גוריון) וחלקם לא אשר שדה שהתוכנה פועלת בו מקבל שרוולים זזים באופן אוטומתי מערכת VGS פועל, מארשל בJ,L לדוגמא ועוד ועוד תוריד מפה: http://www.aerosoft.com/cgi-local/re/ib ... wd,,D10333
Ben Zwebner פורסם אפריל 2, 2008 דיווח פורסם אפריל 2, 2008 here we see a prime example of what serving on a Merkava III does to somone. My genereation in the "Magach" would have found the answer himself. but no... our freind here has air conditioning in his tank... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ANYWAYS AES is a payware/ freeware addon that adds ground crew and ground services to the airports in FS. LLBG was recently added to the list of airports that the program is compatible with.