ערן 339 פורסם אוגוסט 1, 2008 דיווח פורסם אוגוסט 1, 2008 ברצוני לפרסם מאגר הדרכה אשר נבנה על מודלdreemfleet ל-BEECHCRAFT A36, ובשמו בחיל האויר 'חופית'. המאגר כולל מספר מדריכים מורחבים, וביניהם כל הבד"חים הדרושים וטכניקות טיסה בשימוש טייסת תעופה קלה בחיל אויר וירטואלי. התחלתי בעבודה עליו מלפני מספר חודשים, וסיימתי כעבור חודשיים. בעקבות היענות מועטה בטייסת תעופה קלה החלטתי לפרסם את המדריכים הללו בתקווה שהוא ידרבן אנשים נוספים להצטרף לפרוייקט וירטואלי זה, אך גם בכדי לשחרר את פרי עמלי לקהילה. המודל הינו לסימולטור בגרסת 2004, אשר לו מודל טיסה ריאליסטי יחסית, ופאנל מקצועי. הוא גם מתייחס לטיסות מבנה וטכניקות טיסה מבצעיות. במציאות, מטוסים אלו שייכים לטייסת 135 ומבצעים את רוב הסיורים בגזרות הפחות חמות שבגבולות ארצנו, כדוגמת כיסוי מתמיד של גבולינו עם מצריים. *כמובן שאסור בתכלית האיסור לשייך כל קשר בין מדריכים אלו למדריכים המיועדים לטיסה אמיתית.* --------------------------------------------- חופית - מגבלות: http://www.4shared.com/file/57329697/16ca8e83/-__.html חופית - בד"ח רגיל: http://www.4shared.com/file/57329696/61 ... nline.html חופית - בד"ח חירום: http://www.4shared.com/file/57329695/f8 ... nline.html חופית - הרחבה בד"ח רגיל - בדיוק חיצוניות: http://www.4shared.com/file/57329694/8f ... nline.html חופית - שינוי מתארי טיסה באופן זריז ומהיררר: http://www.4shared.com/file/57329693/11a74a9a/__-.html חופית - ייחוס אופק חיצוני בטיסההה: http://www.4shared.com/file/57329690/88 ... ____-.html חופית - טיסה איטיתתת: http://www.4shared.com/file/57329692/66 ... -__-_.html חופית - חיסכון בצריכת דלקקק: http://www.4shared.com/file/57329691/ff ... nline.html חופית - טיסת מבנה - מבצעייי: http://www.4shared.com/file/57329689/e8 ... nline.html --------------------------------------- http://www.siz.co.il/up.php?file=mntctkezzxny.bmp שאר המסמכים הם יישארו ככל הנראה בתחום טייסת תעופה קלה, כגון מפת פיטרולים בגבולות וירטואליים שונים.
אורח פורסם אוגוסט 1, 2008 דיווח פורסם אוגוסט 1, 2008 תודה ערן, רק כדאי שתעלו את זה לשרת אחסון אחר כדי שהקבצים יהיו זמינים תמיד. בהצלחה לטייסת! ד"א אני בדיוק מתחיל ללמוד את הבוננזה הזו, אני מקווה שהקבצים יעזרו לי
Boeing744 פורסם אוגוסט 1, 2008 דיווח פורסם אוגוסט 1, 2008 שלום לכולם, חלה טעות קלה בהגדרת המשקלים. המשקל המירבי על הקרקעמופיע בליברות גבוה יותר ממשקל המראה מירבי (שזה בסדר), אולם בק"ג הוא מופיע כנמוך יותר. התרגום משקלים הנכון צריך להיות כך: 1. משקל מקסימאלי להסעה - 1665 ק"ג (3663 ליב') 2. משקל המראה/נחיתה מירבי - 1659 ק"ג (3650 ליב')
ערן 339 פורסם אוגוסט 1, 2008 מחבר דיווח פורסם אוגוסט 1, 2008 תודה על ההארה, טעות זו נבעה מבלבול. יתוקן בגרסה הבאה. תודה לכולם.
Ben Cohen פורסם אוגוסט 1, 2008 דיווח פורסם אוגוסט 1, 2008 כל הכבוד, יפה מאוד! באמת צריך לכתוב את השורה הזאת של לא להשתמש בעולם האמיתי כי מישהו עוד עלול ללמוד מזה לקורס טייס בטעות