Tomer Haim פורסם ספטמבר 22, 2008 דיווח פורסם ספטמבר 22, 2008 היי לכולם כמנהל החטיבה, מאוד חשוב לי לדעת את אשר על לבכם, לטוב או לרע, לעיתים אני דן עם חברי חטיבה מהשורה על כל מיני נושאים אבל לצערי קשה מאוד לדעת מה הקהל הרחב יותר רוצה ורוב ההחלטות מתקבלות בתוך הצוות עצמו. למען שיפור ה"שרות" שאתם מקבלים מחטיבת VATIL, פתחתי את השרשור הזה. בשרשור הזה הייתי רוצה שכל אחד יכתוב בשיא הכינות: 1: מה חסר לו בחטיבה כפי שקיימת היום (מהן הצרכים שלו מארגון כמו זה) 2: איך הוא היה רוצה לראות את החטיבה בעוד שנה -- חשוב -- אני לא רוצה שהשרשור יהפוך לדיון, אני רוצה שכל אחד יכתוב את אשר על ליבו ולא יגיב לאחרים, לא העלתי סקר כי אני רוצה לקרוא אחד אחד, לשם שיפור מירבי בעשייה.
Moshe Mizrahi פורסם ספטמבר 22, 2008 דיווח פורסם ספטמבר 22, 2008 תומר, קודם כל שאפו על המחשבה והשרשור. לי חסרים השיתופים של צילומי הקוקפיט של כל סוגי הטייסים בכל סוגי המטוסים, אחריהם הדיונים המקצועיים שיורדים לפרטי פרטים ועולים לרמות מאד גבוהות, ושמשתתפים בהם מומחים שלנו מהשורה הראשונה. הייתי שמח אם עוד שנה יהיה פורום מיוחד לנושא הזה ובו חברים ישתפו מהטיסות שלהם ולכל שיתוף כזה יהיו דיון ומשובים. אני זוכר שהכי אהבתי את השרשורים האלו.
zvi rodes פורסם ספטמבר 22, 2008 דיווח פורסם ספטמבר 22, 2008 תודה על הכנות וכל הכבוד על הרעיון לפנות לציבור או "למשפחה",אם גם אני אכתוב בכנות אז לי אישית אין כל טענות על מה שנעשה עד היום,מה שכן רצוי ויש לעשות כל מאמץ עד כמה שניתן "למסד" את הפיקוח ,ז"א לגרום לכך שכל פקח איתן מינימום שעות חודשיות פיקוח ברשת,אני מאמין כי המוטיבציה לעלות לטיסה תעלה כשיש פיקוח.אני בהחלט ער לעובדה שהכול נעשה עם רצון טוב ושהזמן פנוי לכך ,דבר נוסף שיש לדעתי לקיים בכל אופן לשאוף לכך ,שיתקיימו מס' אירועים מתוכננים קבועים במשך השנה.זאת עמדתי בנושא VATIL .
noamkn פורסם ספטמבר 23, 2008 דיווח פורסם ספטמבר 23, 2008 תודה על הכנות וכל הכבוד על הרעיון לפנות לציבור או "למשפחה",אם גם אני אכתוב בכנות אז לי אישית אין כל טענות על מה שנעשה עד היום,מה שכן רצוי ויש לעשות כל מאמץ עד כמה שניתן "למסד" את הפיקוח ,ז"א לגרום לכך שכל פקח איתן מינימום שעות חודשיות פיקוח ברשת,אני מאמין כי המוטיבציה לעלות לטיסה תעלה כשיש פיקוח.אני בהחלט ער לעובדה שהכול נעשה עם רצון טוב ושהזמן פנוי לכך ,דבר נוסף שיש לדעתי לקיים בכל אופן לשאוף לכך ,שיתקיימו מס' אירועים מתוכננים קבועים במשך השנה.זאת עמדתי בנושא VATIL . אני מסכים עם צבי וחושב שצריך למצוא דרך שבה הטייסים ידעו שיש פיקוח וגם לגרום לכך שיהיה פיקוח בזמנים קבועים, בשעות רבות יותר. כל זה עם העמדה שלי בעיניין: לא רק בן גוריון :!: תודה על הרעיון תומר
אורח פורסם ספטמבר 23, 2008 דיווח פורסם ספטמבר 23, 2008 הדבר שאני ארצה לראות את החטיבה עוזד שנה, זה שבשניה שאני אפתח מגדל ב"ג יתחברו אחרי בספונטניות 20 מטוסים על הקרקע. בתכלס יש המון אנשים פעילים שיכולים רוצים ויש להם זמן לטוס , אבל בזמן האחרון לא ממש רואים אותם.. היחידים שפעילים ברשת באופן קבוע זה חניכי IFS, שכמו הרבה אחרים אחרי הקורס יעלמו..
Waheb פורסם ספטמבר 23, 2008 דיווח פורסם ספטמבר 23, 2008 על מנת להגדיל את כמות הטיסות לדעתי הדבר הנכון לעשות זה לו"ז של פיקוח "משוריין וקבוע" כי אני שם לב כאשר IFS עולים לתרגל בימי שני מתחברים הרבה מטוסים , וזאת למה ? לא בגלל שיש פיקוח ספונטינית , אלא בגלל שהם היו מודעים מראש שיהיה פיקוח לכבוד ה IFS לכן דעתי האישית בלבד היא לקבוע לפחות 3 ימים בשבוע בהם תמיד יהיה פיקוח מגדל + בקרה והפקחים יעשו את חלוקת המשמרות ביניהם .. ואם יש לפקח זמן פנוי הוא כמובן יתחבר בזמנו החופשי ללא בעיה .. פשוט , קל , נוח והכי יעיל ..
אורח פורסם ספטמבר 23, 2008 דיווח פורסם ספטמבר 23, 2008 אני מסכים עם נועם שלא רק בן גוריון צריך לעלות.
Yuval Fishler פורסם ספטמבר 23, 2008 דיווח פורסם ספטמבר 23, 2008 הדבר שאני ארצה לראות את החטיבה עוזד שנה, זה שבשניה שאני אפתח מגדל ב"ג יתחברו אחרי בספונטניות 20 מטוסים על הקרקע.בתכלס יש המון אנשים פעילים שיכולים רוצים ויש להם זמן לטוס , אבל בזמן האחרון לא ממש רואים אותם.. היחידים שפעילים ברשת באופן קבוע זה חניכי IFS, שכמו הרבה אחרים אחרי הקורס יעלמו.. לא יקרה בגלל שאני כטייס רוצה לארגן לי את הטיסה ככה שאני אמריא בשעה מסויימת ואנחת בשעה מסויימת, כי יש לי גם דברים אחרים לעשות. לכן אני אומרתי כבר כמה פעמים, כל פעם שפקח עולה לפקח שיכתוב הודעה בפורום בשעות הצהרים: "מגדל בן גוריון יעלה היום מתשע עד אחת עשרה"- זה הכל. כך אני אוכל לדעת לתכנן את הטיסה שלי. עוד דבר שהייתי רוצה לראות זה להכין לוח משמרות לפקחים, כדיי שכל יום בערב יהיה פיקוח והטייסים יכולו להתעדכן לפני שהפקחים עולים.
Ido Rosenthal פורסם ספטמבר 23, 2008 דיווח פורסם ספטמבר 23, 2008 הדבר שאני ארצה לראות את החטיבה עוזד שנה, זה שבשניה שאני אפתח מגדל ב"ג יתחברו אחרי בספונטניות 20 מטוסים על הקרקע.בתכלס יש המון אנשים פעילים שיכולים רוצים ויש להם זמן לטוס , אבל בזמן האחרון לא ממש רואים אותם.. היחידים שפעילים ברשת באופן קבוע זה חניכי IFS, שכמו הרבה אחרים אחרי הקורס יעלמו.. לא יקרה בגלל שאני כטייס רוצה לארגן לי את הטיסה ככה שאני אמריא בשעה מסויימת ואנחת בשעה מסויימת, כי יש לי גם דברים אחרים לעשות. לכן אני אומרתי כבר כמה פעמים, כל פעם שפקח עולה לפקח שיכתוב הודעה בפורום בשעות הצהרים: "מגדל בן גוריון יעלה היום מתשע עד אחת עשרה"- זה הכל. כך אני אוכל לדעת לתכנן את הטיסה שלי. עוד דבר שהייתי רוצה לראות זה להכין לוח משמרות לפקחים, כדיי שכל יום בערב יהיה פיקוח והטייסים יכולו להתעדכן לפני שהפקחים עולים. קיים לוח משמרות הבעיה שהוא ממוקם באיזושהי פינה נידחת באתר VATIL גם אם משתמשים בו הוא לא גלוי מספיק לעין
Yuval Fishler פורסם ספטמבר 23, 2008 דיווח פורסם ספטמבר 23, 2008 הדבר שאני ארצה לראות את החטיבה עוזד שנה, זה שבשניה שאני אפתח מגדל ב"ג יתחברו אחרי בספונטניות 20 מטוסים על הקרקע.בתכלס יש המון אנשים פעילים שיכולים רוצים ויש להם זמן לטוס , אבל בזמן האחרון לא ממש רואים אותם.. היחידים שפעילים ברשת באופן קבוע זה חניכי IFS, שכמו הרבה אחרים אחרי הקורס יעלמו.. לא יקרה בגלל שאני כטייס רוצה לארגן לי את הטיסה ככה שאני אמריא בשעה מסויימת ואנחת בשעה מסויימת, כי יש לי גם דברים אחרים לעשות. לכן אני אומרתי כבר כמה פעמים, כל פעם שפקח עולה לפקח שיכתוב הודעה בפורום בשעות הצהרים: "מגדל בן גוריון יעלה היום מתשע עד אחת עשרה"- זה הכל. כך אני אוכל לדעת לתכנן את הטיסה שלי. עוד דבר שהייתי רוצה לראות זה להכין לוח משמרות לפקחים, כדיי שכל יום בערב יהיה פיקוח והטייסים יכולו להתעדכן לפני שהפקחים עולים. קיים לוח משמרות הבעיה שהוא ממוקם באיזושהי פינה נידחת באתר VATIL גם אם משתמשים בו הוא לא גלוי מספיק לעין זאת הבעיה? מבלי כל בעיה אפשר להכניס אותו בעמוד הראשי ושיהיה לו חשיבות. בכנס האחרון העלו את הבעיה שהפורום יותר מבוקש מאתר- זה אחד הדברים שצריך לשנות באתר.
Tomer Haim פורסם ספטמבר 23, 2008 מחבר דיווח פורסם ספטמבר 23, 2008 תגללו למעלה ותראו: -- חשוב -- אני לא רוצה שהשרשור יהפוך לדיון, אני רוצה שכל אחד יכתוב את אשר על ליבו ולא יגיב לאחרים, לא העלתי סקר כי אני רוצה לקרוא אחד אחד, לשם שיפור מירבי בעשייה. בואו נחזור לשרשור הרגיל, שכל אחד יכתוב לפי ההוראות שלמעלה מה חסר לו בחטיסה ואיך הוא רואה את החטיסה בעוד שנה
rovenroven פורסם ספטמבר 23, 2008 דיווח פורסם ספטמבר 23, 2008 3 נקודות 1.פיקוח בשעות קבועות 2.שתעלה באתר הודעה כל פעם שיש פיקוח 3.לא רק בן גוריון
Adam Waiser פורסם ספטמבר 23, 2008 דיווח פורסם ספטמבר 23, 2008 טוב עכשיו ראיתי מה תומר כתב אז ערכתי את ההודעה ומחקתי את התגובה לדבריו של אביב בכל מקרה באמת יש בעייה של זמן פיקוח ברשת הייתי רוצה לראות פיקוח שמכסה את רוב שעות היממה אמנם אני לא פקח ולא יודע הכל אז עד שאתחיל לפקח בעצמי אני נזהר מלבקר את אלו שכן עושים זאת ואת המצב הקיים אבל אנסה להציע אולי יש אפשרות לארגן למשל איזו פגישה של פקחים, לרשום את השעות בהם כל אחד פנוי ולנסות להסדיר איזו תורנות או משהו בין כולם ליצור מצב שברוב ימות השבוע יש פיקוח בשעות קבועות. אז גם מן הסתם יהיו יותר שיבואו לטוס.
uvdude פורסם ספטמבר 23, 2008 דיווח פורסם ספטמבר 23, 2008 אני רק אצטרף להגיד שזה בכלל לא תלוש מהמציאות להגדיר שכל ערב נניח בין 21-23 יעלה אחד מהמגדלים ב"ג/הרצליה/שדה דב. יש מספיק פקחים בשביל זה...
bar levy פורסם ספטמבר 23, 2008 דיווח פורסם ספטמבר 23, 2008 מה שאני רוצה שיהיה זה שפשוט אנשים לא יחכו אחד לשני כלומר טייס לא יחכה שיעלה פקח ופקח לא יחכה לתנועה כי אז נוצר מצב שאף אחד לא עולה כי אחד מחכה לשני
4x-amr פורסם ספטמבר 23, 2008 דיווח פורסם ספטמבר 23, 2008 תומר שלום! 1.אחד הדברים היותר חשובים לדעתי הוא האתר!אני זוכר כשרציתי להתחבר לתחביב ,האתר היה כולו באנגלית(אין לי בעיה באופן אישי אבל להרבה אחרים יש)ולא מזמין בכלל,תסתכל על האתר (דף הבית).אני חושב שזה צריך להיות הצעד הראשון ועל האתר להיות מזמין לטייסים ופקחים חדשים ועם זאת נותן מענה בינלאומי בהיבט המקצועי.לפי דעתי האתר צריך לספר ב"מגע הראשון" על האפשריות שהחטיבה מציעה לטייס מתחיל(IFS,עייט,אלעל ,ארועים וכו',)ושוב בעברית .כמוכן אני חושב שההכרזות שלכם מהפורום צריכות להופיע באתר ומשם הפניה לפורום. יהיה נחמד אם יוצג "סידור עבודה" של הפקחים שיופיע בדפ הבית וכך נדע כולם מתי לצפות לפיקוח. 2.והכי הייתי רוצה לראות עד שנה הבאה תדר קולי שיפעל 24 ש' במקום היונקום (שצריך להיות חרום בלבד)שבו נוכל לדווח גם כשאין פיקוח, כמו במציאות . 3.הייתי רוצה לראות בשנה הבאה פעיליות שמיועדות גם למתחילים חוץ מ-IFS כמו תרגולים מעשיים גם למי שלא חניך (נניח ביום שני שעור תאורטי הקפות ובשלישי שעור מעשי). 4.פעילות שבועית למטוסים קטנים (הרבה אוהבים את ההטסה של מטוס קטן)כמו טיול לראש פינה או קפרסין. 5.שתמשיכו בעבודה המצוינת שאתם עושים ושנמשיך להנות כולנו, שנה טובה לכולם
uvdude פורסם ספטמבר 24, 2008 דיווח פורסם ספטמבר 24, 2008 אחד הדברים היותר חשובים לדעתי הוא האתר לפני כמה חודשים העלתי הצעה בדיוק ברוח הזו (מה גם שהתנדבתי לקחת על עצמי את ניהולה וביצועה, לפחות בשלב הראשוני) ולא קרה איתה שום דבר. נותר לי רק להגיד שאני תומך לחלוטין וחושב שזה אחד הדברים האקוטיים שצריך לטפל בהם.
Eyal Seminar פורסם ספטמבר 24, 2008 דיווח פורסם ספטמבר 24, 2008 אחד הדברים שהכי מפריעים לי פה בחטיבה, שהרבה אנשים מתלוננים למה אין את זה, למה לא עושים את זה. תציעו תדברו ותעשו! אל תיהיו אדישים! זה חטיבה של כולנו, לשמוע "אני לא יעשה את זה, כי יש מי שאחראי לזה" זה לא הפיתרון, נכון יש אחראי, אבל אם תעזרו לא יקרה לכם שום דבר רע. תומר סליחה אבל אני חייב להגיב לזה: יובל, יש לך הצעה וכתבת שאתה מוכן לעשות אז יאללה, תדבר עם אנשים שאתה צריך ותבצע את המשימה! "לא קרה איתה שום דבר", זה "בגללך" לא בגלל שלא ענו לך או משהו אחר, אם אתה תיהיה דביק במשימה אתה תצליח! רק ככה מצליחים! למי שיש רעיונות אנחנו נקבל בשמחה, אבל תפנו אלינו! והכי חשוב שתמידו ברעיון, כלומר לפעמים יש אנשים שעונים "אני אטפל בזה", למרות שענו לכם, לאחר כמה זמן תבדקו מה קורה עם הרעיון שלכם, אחרת לא ייצא מזה כלום! ואם אתם לא מנדנדים לגבי הרעיון זה אומר שלא באמת אכפת לכם מהרעיון! אז לסיכום חברה תהיו רציניים= במקום לדבר---> לעשות!
Izik Bakshi פורסם ספטמבר 24, 2008 דיווח פורסם ספטמבר 24, 2008 אייל, הכוונה שלך נכונה אבל אני חייב להגיד שדווקא הדוגמא של יובל לא הכי נכונה (וזה גם לא באשמתך חלילה), כי הוא מאלה שעוזרים לי המון בהדרכה. אבל הכוונה היא נכונה והמסר נכון, אני תמיד אומר לעצמי שאם אני רוצה שמשהו יעשה אני פשוט לוקח כלים ומתחיל לעבוד כמו טכנאי טוב ובנימה זו אשמח שתחזרו למטרה השרשור והבקשה של תומר, כמה שפחות להגיב אחד לשני.
Idan Traub פורסם ספטמבר 24, 2008 דיווח פורסם ספטמבר 24, 2008 לדעתי חסר לי פיקוח בשדות שונים בארץ וגם ליפעמים ככה סתם שיהיה מפעיל במקום פקח ככה כמו באמיתי ושנעשה דברים לא הכי ביי דה בוק אלה כמו המציאות שגם בה יש דברים שמעגלים פינות ועושים שונה .
mickey lip פורסם ספטמבר 24, 2008 דיווח פורסם ספטמבר 24, 2008 לדעתי חסר לי פיקוח בשדות שונים בארץ וגם ליפעמים ככה סתם שיהיה מפעיל במקום פקח ככה כמו באמיתי ושנעשה דברים לא הכי ביי דה בוק אלה כמו המציאות שגם בה יש דברים שמעגלים פינות ועושים שונה . מי שמעגל פינות , מקומו לא בתעופה.
Etai Charit פורסם ספטמבר 26, 2008 דיווח פורסם ספטמבר 26, 2008 תומר שלום!2.והכי הייתי רוצה לראות עד שנה הבאה תדר קולי שיפעל 24 ש' במקום היונקום (שצריך להיות חרום בלבד)שבו נוכל לדווח גם כשאין פיקוח, כמו במציאות . מסכים ומוסיף. דובר על כך בכנס החטיבה האחרון. תדר יוניקום קולי כללי שיחליף באופן גורף את דיווחי היוניקום המעצבנים והלא-מחוברי מציאות בטקסט. בנוסף, כמובן שאם ניתן, אז להוסיף 121.5 קולי, אך זה באמת בשמיים. לדעת שווה מאוד לקדם את הנושא הזה, יוניקום וכתיבה בטקסט הם בין הדברים שהכי מקלקלים לי את החוויה בואטסים, ודיווחים קוליים ממני ומסובביי יכולים מאוד לשפר את החוויה. אגב - חבל שנושא זה לא עלה בדיון הצוות האחרון, כי זה כן נושא שעלה כאן מספר פעמים ומוזכר כאן. לטיפול הצוות. באופן כללי, שרשורים כאלה - יוזמה מבורכת.
Izik Bakshi פורסם ספטמבר 26, 2008 דיווח פורסם ספטמבר 26, 2008 כבר עניתי מספר פעמים על נושא יוניקום קולי שקיימת בעיה טכנית שלא בשליטנו, ונוצר מצב שבכל מקרה גם שאם יהיה שרת קולי אז טייסים עדיין יצטרכו לדווח בטקסט, אני ירשום לעצמי להסביר את הנושא קצת יותר לעומק בכנס החטיבה.
Idan Traub פורסם ספטמבר 26, 2008 דיווח פורסם ספטמבר 26, 2008 לדעתי חסר לי פיקוח בשדות שונים בארץ וגם ליפעמים ככה סתם שיהיה מפעיל במקום פקח ככה כמו באמיתי ושנעשה דברים לא הכי ביי דה בוק אלה כמו המציאות שגם בה יש דברים שמעגלים פינות ועושים שונה . מי שמעגל פינות , מקומו לא בתעופה. לא דיברתי על לעגל פינות כמו שאתה חושב :? אני מדבר על כל מיני מרשים חריגים ומשנוים ככאלו ונתיבים לא משתמשים בהם ביום רגיל למשל כמו נחיתה על 08 בגישת VOR
Mark163 פורסם ספטמבר 26, 2008 דיווח פורסם ספטמבר 26, 2008 למרות שאני חדש בחטיבה, יש מספר נקודות שפשוט חובה לדעתי לשפר כדי לקדם את החטיבה ואת התעופה הוירטואלית בישראל ב-VATSIM בכללי. 1. היעדר הפיקוח, חוסר אירגון בפיקוח. לדוגמא: מתחבר פקח אחד בארץ לזמן מסויים, וכעבור שעה הוא מתנתק ומחבר פקח אחד וכ'ו. מה שאני מציע, אם זה אפשרי. לנסות לבצע כל חודש בתחילת החודש:" לוח פיקוח" או משהו כזה, שבכל יום בשבוע ( או כל כמה ימים) יהיה כבר רשום, מתי ואיזה ולכמה זמן יש פיקוח. ככה אפשר להסתדר עם הדברים שצריך לעשות ולארגן זמן פנוי מראש לטיסה, שלא רק פקח בודד יעלה כל מספר שעות, אלה לארגן זמן משותף שניתן להתחבר. וככה יהיה קודם כל הרבה יותר מוטיבציה לטוס, כי יש מספר פקחים ולא בודד או שתיים, יודעים לכמה זמן הפקחים ולא מקווים שכאשר אני יגיע לשדה היעד שלי הפקח ישתעמם ויתנתק ( מה שלא יקרה אם יהיה "לוח" או משהו בסגנון, כי אז יהיה הרבה, הרבה יותר תנועה כי הטייסים יצליחו לפנות מקום פנוי לטיסה וגם ככה יהיה הרבה יותר מוטיבציה לטוס כשאתה יודע שהפקחים ישארו בזמן שכבר הוקצב, כמובן בתקווה ויהיה "לוח" מסודר עם זמנים, שעות וכ'ו) ולטוס עם פיקוח, מה שיגרום לעוד ועוד תנועה של טייסים כשיראו את האירגון בפיקוח. מה שגם יכול ליהיות אטרקציה מעולה לטייסים מחו"ל. כשהם יראו שיש "לוח" מסודר עם שעות, פקחים וזמנים. הם יוכלו לארגן את הטיסות שלהם וככה תיווצר עוד יותר תנועה משותפת: אזרחית, פרטית וכ'ו. 2. ליצור קורס לפקחים, אני עוד יחסית חדש אבל ממה שהבנתי, אם ברצונך ליהיות פקח. אתה צריך לשבת וללמוד לבד במדריכים הקיימים, בתקווה שתבין הכל. ואם לא, אפשר להגיד שאין ממש למי לפנות אלה אם כן אתה מכיר איזה פקח אחר או משהו כזה. למרות שזה יהיה מאוד קשה ליצור קורס כזה. אם זה אכן יצא לפעול, לא רק שיהיה יותר פקחים בכללי ויהיה יותר פיקוח בארץ על יותר עמדות וכ'ו. אלה תיהיה עוד ועוד יותר תנועה בגלל שזה יתן יותר מוטיבציה לטייסים לטוס, עם מספר רב של פקחים, שעות מאורגנות. וגם ימשוך טיסות בין-לאומיות מחו"ל וכ'ו. או שאם לא ניתן יהיה ליצור קורס כזה, למנות אחראים שיכנסו מספר פעמים בשבוע ל-TS ( או כל כמה זמן שתחליטו) ויעזור לפקחים ללמוד, לעזור להם, להעמיק את הידע ולהסביר להם דברים שלא הבינו. וככה ניצור חטיבה מקצועית הרבה יותר, מפותחת הרבה יותר ולא חסרת פיקוח. 3. ועוד דבר, תפתחו כבר את מחזור 13 נרשמתי לפני 4 חודשים ועדיין אני יודע שלפחות עוד חודש זה יתחיל. אני מבין שזה הכל מהזמן הפרטי ואתם לא יודעים עד כמה אני מעריך את זה, אבל תזדרזו קצת כי יש כבר רשומים למחזור ואתם יודעים ש- איש זה בכלל לא קצת, ואם הם יעברו את הקורס זה יצור הרבה הרבה יותר תנועה וקהילה מפותחת וגדולה יותר כי יהיה יותר טייסים. ככה גם תגדל החטיבה, אז יאאלה, תזדרזו קצת עם IFS כי לדעתי כבר יש כמה שנרשמו ופשוט התייאשו מלחכות לקורס ועזבו\ שחכו בכלל שנרשמו. קצת יותר זריזות ואירגון מהיר יותר, והחטיבה בדרך להצלחה. תודה רבה ותמשיכו בעבודה הנהדרת שאתם עושים. ד"א, אני במחזור 13 אז אני כבר מחכה הרבה זמן בגלל זה רשמתי את 3, זה כבר מתסכל לחכות כל כך הרבה זמן.