Eyal Seminar פורסם נובמבר 24, 2008 מחבר דיווח פורסם נובמבר 24, 2008 http://www.vatil.org/vatil/board/viewtopic.php?t=24385
Eyal Seminar פורסם נובמבר 28, 2008 מחבר דיווח פורסם נובמבר 28, 2008 חברים מחר יתקיים גם אירוע ענק בפרקנפורט:EDDF OVERLOAD 2008. http://events.edff-fir.de/overload2008/ שעות הפיקוח שיהיו שם הן 17-22Z (כלומר, 19-24 מקומי שלנו). כמובן שיש לנו את הONLINE DAY וכל הטיסות היוצאות מוזמנות לצאת עם הOnline Day שלנו.
moshe elbaz פורסם נובמבר 28, 2008 דיווח פורסם נובמבר 28, 2008 שעות קצת בעיתיות טיסה שלוקחת 3:40 ותצא ב7 בערב לא בהכרח תגיע לפיקוח בארץ ככה שאם יהיה אפשרות לפקחי נתב"ג למשוך קצת יותר מאוחר זה יהיה נהדר
4x-amr פורסם נובמבר 28, 2008 דיווח פורסם נובמבר 28, 2008 וואו איזה פרסום מושקע ממש התרגשתי......שווה לראות http://events.edff-fir.de/overload2008/
Eyal Seminar פורסם דצמבר 3, 2008 מחבר דיווח פורסם דצמבר 3, 2008 חברים ערב טוב, לאחר ששבוע שעבר נשארו ללא אירוע אנחנו מזמינים את כולם לבוא לטוס אל ממצדה. מצדה יהיה השדה העיקרי של הONLINE DAY השבוע!(רק להשבוע=6.12.2008) הפיקוח במצדה יהיה זמין מהשעה 18:30 מקומי ומעלה, כמובן שיהיה לכם פיקוח מלא באיזור הדרום, ת"א וגם כמובן ב"ג,שדה דב,הרצליה וכו'...יהיו מאויישים! אז חברים בואו בהמוניכם למצדה! סינרי למצדה: http://library.avsim.net/download.php?DLID=103281 דפיות למצדה: http://www.vatil.org/vatil/download_fil ... LLMZ_rules שיהיה לכם טיסות חלקות, צוות אירועים. נ.ב חברים תחממו מנועים לשבועות הקרובים כי אנחנו הולכים להפציץ באירועים, כבר בשבוע הבא כנראה שנצא אל טורקיה והם יבואו להתנחל אצלינו
אורח פורסם דצמבר 4, 2008 דיווח פורסם דצמבר 4, 2008 הרבה זמן לא טסתי למצדה, נראה לי שאני קקח את ה152 של קרנדו שסףסוף יצאה ל2004
Idan Traub פורסם דצמבר 4, 2008 דיווח פורסם דצמבר 4, 2008 אני כנראה גם יבוא על הקרנדו באקס לעשות סיבובים באזור הערבה .
David Bendavid פורסם דצמבר 4, 2008 דיווח פורסם דצמבר 4, 2008 גמאני התמכרתי ל152 של קרנדו, צפו לARW שיעשה ירושלים מצדה ו8אולי גם חזרה ואולי נשתעשע עוד קצת באיזור, תלוי בפיקוח.
David Bendavid פורסם דצמבר 6, 2008 דיווח פורסם דצמבר 6, 2008 השעה 1820 ואין פקחים, יאללה חברים בואו לטוס ולפקח!
FlightHut פורסם דצמבר 6, 2008 דיווח פורסם דצמבר 6, 2008 רק קרקע ב"ג וש"ד מחוברים? מה נסגר? תכננתי טיסה :|
אורח פורסם דצמבר 6, 2008 דיווח פורסם דצמבר 6, 2008 7:00 ורק קרקע מחובר ומצדה :? ... ועדיין היו אצלי רק שתי טייסים
אורח פורסם דצמבר 6, 2008 דיווח פורסם דצמבר 6, 2008 ת"א עלה והיתה תנועה חביבה ... אנשים לפני שאתה יורים דברים לקשר, תקשיבו שניה לראות שאין משהו אחר על הקו או משהו שממתין לריד בק ... להית' בפעם הבאה.י
Gilad Brutman פורסם דצמבר 6, 2008 דיווח פורסם דצמבר 6, 2008 יש להגיד, שמאוד קשה לעלות לפקח כשאין משגיחים פנויים.. חיפשתי עד שעה שמונה משגיחים, ואז התחבר מגדל הרצליה, ולא נותר לי אלא לשבת לצפות מהצד..
Ben Bezalel פורסם דצמבר 6, 2008 דיווח פורסם דצמבר 6, 2008 יש להגיד, שמאוד קשה לעלות לפקח כשאין משגיחים פנויים..חיפשתי עד שעה שמונה משגיחים, ואז התחבר מגדל הרצליה, ולא נותר לי אלא לשבת לצפות מהצד.. תזכור שגם לטוס,זה חלק מהאירוע...
Eyal Seminar פורסם דצמבר 7, 2008 מחבר דיווח פורסם דצמבר 7, 2008 לקחתי משהו בחשבון שלא הייתי צריך לקחת וזה גרם לכך שרוב הפיקוח עלה רק מ20:20.... לפחות אחר כך היה פיקוח ותנועה חביבים. חברים לחמם מנועים לשבוע הבא.
Gilad Brutman פורסם דצמבר 7, 2008 דיווח פורסם דצמבר 7, 2008 יש להגיד, שמאוד קשה לעלות לפקח כשאין משגיחים פנויים..חיפשתי עד שעה שמונה משגיחים, ואז התחבר מגדל הרצליה, ולא נותר לי אלא לשבת לצפות מהצד.. תזכור שגם לטוס,זה חלק מהאירוע... נכון, בל קשה לטוס עם בעיה בסים.. אז העדפתי לפקח.
אורח פורסם דצמבר 7, 2008 דיווח פורסם דצמבר 7, 2008 היה מאוד כיף ניסים פיקח עלי עד עיינת צוקים ומשם רן על תל אביב הנחית אותי במצדה
Mark163 פורסם דצמבר 7, 2008 דיווח פורסם דצמבר 7, 2008 יש להגיד, שמאוד קשה לעלות לפקח כשאין משגיחים פנויים..חיפשתי עד שעה שמונה משגיחים, ואז התחבר מגדל הרצליה, ולא נותר לי אלא לשבת לצפות מהצד.. תזכור שגם לטוס,זה חלק מהאירוע... אבל כשיש רק קרקע בזמן ONLINE DAY לא עושה הכי חשק לטוס, ועוד דבר שאלה למארגני ה-ONLINE DAY. כשאתם מארגנים ONLINE DAY, אתם יוצרים קשר עם כל פקח אישיית ומבדעים שמשעה XXX עד שעה XXX הוא יפקח וככה בונים ארגון של עמדות בבן גוריון ושדות של תעופה קלה או שפשוט מקווים שפקחים יעלו לפקח סתם ככה בגלל שזה זמן "ONLINE DAY"? כי כמו שהיה אתמול רק בערך ב-8 עלו גישה וכ'ו ובגלל זה עלתה לי המחשבה אם באמת יש מישהו שיפקח את כל ה-4 שעות האלה או שפשוט מקווים שמישהו יעלה לפקח, כי זה בכל זאת אירוע וצריך לתאם מראש לדעתי ( לדעתי!) ועד 8 אז היה יחסית שומם בקשר לפיקוח...
Yuval Fishler פורסם דצמבר 7, 2008 דיווח פורסם דצמבר 7, 2008 אני חושב שמרק צודק, לדעתי צריך לפתח תוכנה (ואין לי בעיה לתכנת אותה אם צריך). שבה מחלקת אירועים כל פעם שיש אירוע שולחת לינק אלייה לכל הפקחים וכל אחד מכניס את עצמו לשעה מסויימת. אם אתם צריכים עזרה בזה פנו אליי.
Mark163 פורסם דצמבר 7, 2008 דיווח פורסם דצמבר 7, 2008 אין צורך בשום תוכנה זה מופיע באתר מול העיניים שלנו ואנשים מתעלמים מיזה למרות שזה אחד הדברים הכי "מרכזיים" שצריכים ליהיות לדעתי, תראה באתר מצד ימין יש שם לפרסם אם אתה עולה לפקח או לטוס אפשר לפרסם שם קודם כל ככה כולם ידעו ( כולל אנששים מחו"ל שרוצים לטוס בארץ) כי אם הם יודעים שיהיה פיקוח בזמן ככה וככה לפי האתר בחטיבה ( מצד ימין ניתן גם לטייסים וגם לפקחים) שם הפקחים בכל יום יוכלו להודיע כבר כמה ימים לפני שביום שבת הם יעלו בזמן ככה וככה ולחסוך את כל הבלבול בפיקוח ונדע אם שווה לארגן איזה טיסה או שלא, זה עומד שם בצד בלי שום הודעות אף פעם יבש כזה, ובמקום לפרסם שם ( שגם הטייסים בישראל ידעו וגם טייסים מחו"ל ידעו, כי הם לא מבינים בעיברית מה שאתם כותבים) וגם זה הרבה הרבה יותר בולט, ובלי קשר לשבת אם אתה מתכננים לפקח בשעה XXX עד שעה XXX תפרסמו באתר אולי אתם חושבים שזה בזבוז זמן אבל תקדישו לזה 30 שניות ותאמינו לי תיהיה הרבה יותר תנועה והרבה יותר כייף כי אנשים רואים יש פיקוח בשעה XXX באים לטוס כי כשפקח מתחבר ישר עד שמארגנים טיסה מארגנים שולחים תוכנית וכ'ו מניעים מתחילים להסיע. אפשר למנוע את זה בהודעה אחת פשוטה באתר, לדעתי. אני פשוט התבאסתי רצח אתמול תכננתי טיסה למינכן ורק כשהתחבר גישה ב-8 זה כבר היה מאוחר מידי כי הטיסה ארוכה מידי בשביל להתחיל אותה ב-8 כי יום שבת בערב זה יום שאין עבודה( לרוב) לימודים כלום וזה גם ONLINE DAY שבת בערב לדתיים יוצא שבת אז מקווה לשבתות קצת יותר מוצלחות...
Yuval Fishler פורסם דצמבר 7, 2008 דיווח פורסם דצמבר 7, 2008 הבעיה היא שבאירועים אחרים האחראי אירועים פנה לכל פקח ותיאם איתו אישית. בשבועות האחרונים ב-ONLINE DAY פשוט נשלח מייל לכולם שמזכיר שיש את האירוע- אין תיאום עם פקחים. אם יש חוסר זמן אז אני מאמין שהתוכנה תעזור לשיבוץ פקחים.
אורח פורסם דצמבר 7, 2008 דיווח פורסם דצמבר 7, 2008 אין צורך בשום תוכנה זה מופיע באתר מול העיניים שלנו ואנשים מתעלמים מיזה למרות שזה אחד הדברים הכי "מרכזיים" שצריכים ליהיות לדעתי, תראה באתר מצד ימין יש שם לפרסם אם אתה עולה לפקח או לטוס אפשר לפרסם שם קודם כל ככה כולם ידעו ( כולל אנששים מחו"ל שרוצים לטוס בארץ) כי אם הם יודעים שיהיה פיקוח בזמן ככה וככה לפי האתר בחטיבה ( מצד ימין ניתן גם לטייסים וגם לפקחים) שם הפקחים בכל יום יוכלו להודיע כבר כמה ימים לפני שביום שבת הם יעלו בזמן ככה וככה ולחסוך את כל הבלבול בפיקוח ונדע אם שווה לארגן איזה טיסה או שלא, זה עומד שם בצד בלי שום הודעות אף פעם יבש כזה, ובמקום לפרסם שם ( שגם הטייסים בישראל ידעו וגם טייסים מחו"ל ידעו, כי הם לא מבינים בעיברית מה שאתם כותבים) וגם זה הרבה הרבה יותר בולט, ובלי קשר לשבת אם אתה מתכננים לפקח בשעה XXX עד שעה XXX תפרסמו באתר אולי אתם חושבים שזה בזבוז זמן אבל תקדישו לזה 30 שניות ותאמינו לי תיהיה הרבה יותר תנועה והרבה יותר כייף כי אנשים רואים יש פיקוח בשעה XXX באים לטוס כי כשפקח מתחבר ישר עד שמארגנים טיסה מארגנים שולחים תוכנית וכ'ו מניעים מתחילים להסיע. אפשר למנוע את זה בהודעה אחת פשוטה באתר, לדעתי. אני פשוט התבאסתי רצח אתמול תכננתי טיסה למינכן ורק כשהתחבר גישה ב-8 זה כבר היה מאוחר מידי כי הטיסה ארוכה מידי בשביל להתחיל אותה ב-8 כי יום שבת בערב זה יום שאין עבודה( לרוב) לימודים כלום וזה גם ONLINE DAY שבת בערב לדתיים יוצא שבת אז מקווה לשבתות קצת יותר מוצלחות... לפעמים אני עולה כי יש לי חשק, ואני עולה על מגדל כל שהוא לפי כמות התנועה שטסה לשמה. שוב אתה מציג טיסה למינכן במקום לתכנן יום קודם טיסה על מפת CVFR שלוקחת חמש דקות לטעון תסימולטור להתחבר לשלוח תוכנית טיסה + בקשת מרשה + אישור הסעה והמראה שכל זה לא עולה על 10 דקות. זה שעולה פיקוח בכל הארץ ועוד הדגישו שהארוע הזה הוא למצדה ואתה בוחר לבצע טיסה למינכן שזה בדיוק רבע שעה בתוך המרחב האווירי של הארץ ועוד מתלונן על זה שגישה עלה ב8 כאילו הוא חייב לך משהו, במקום לבוא ולטוס בארץ ולנצל את חיפה, ראש פינה , תל אביב , גישה, שדה דוב , הרצליה , ב"ג ובהתחלה היה גם מצדה. אתה רוצה לטוס למינכן ? טוס אבל אל תגיד שאף אחד לא עולה לפקח כי כשאתה עולה לטוס אז אין לך מגדל וקרקע בב"ג שיפקחו עליך במשך 4 שעות ברגע שאתה יוצא למינכן
Mark163 פורסם דצמבר 7, 2008 דיווח פורסם דצמבר 7, 2008 זה שיעלה פעם אחת ( בלי להעליב) בשנה מצדה אז אני לא רוצה לטוס גם הסינרי לא עבד לי לשמה. אם רשום שיש ONLINE DAY מ-6 עד 10 אז זה לא שהפקח חייב לי אישית אבל אם ONLINE DAY תארגנו שיהיה פיקוח השדה הכי מרכזי בארץ לא משהו אישי אבל אם אני רוצה לעשות טיסה ארוכה עם משהו כבד למה לא? אני חייב לטוס על קלים? לא משהו אישי אבל בכל זאת בן גוריון השדה הכי ראשי בישראל וכשיש ONLINEDAY שנמשך 4 שעות אני תאמת מצפה שיהיה שם פיקוח רצוף כל ה-4 שעות, שוב פעם, לא משהו אישי אבל זאת דעתי...
Baruch Spiegel פורסם דצמבר 7, 2008 דיווח פורסם דצמבר 7, 2008 זה שיעלה פעם אחת ( בלי להעליב) בשנה מצדה אז אני לא רוצה לטוס גם הסינרי לא עבד לי לשמה. אם רשום שיש ONLINE DAY מ-6 עד 10 אז זה לא שהפקח חייב לי אישית אבל אם ONLINE DAY תארגנו שיהיה פיקוח השדה הכי מרכזי בארץ לא משהו אישי אבל אם אני רוצה לעשות טיסה ארוכה עם משהו כבד למה לא? אני חייב לטוס על קלים? לא משהו אישי אבל בכל זאת בן גוריון השדה הכי ראשי בישראל וכשיש ONLINEDAY שנמשך 4 שעות אני תאמת מצפה שיהיה שם פיקוח רצוף כל ה-4 שעות, שוב פעם, לא משהו אישי אבל זאת דעתי... אתה בכלל בכלל לא מבין את המהות של הארגון הזה, אתה בכלל לא מבין מה זה ONLINE DAY - IN ISRAEL, אתה חדש מדי מכדי להבין את החוויה של טיסה באיזור צפוף מבוקר מלא כשכולם, הבקרים, הפקחים והטייסים, הם חברי חטיבה שלך. ועוד יש לך טענות. אם לא עובד לך הסינרי, אז תתקן אותו. עם כל הכבוד כדאי שתצבור קצת נסיון לפני שאתה מכתיב לנו איזה עמדות לפתוח ואיזה לא. כדי שאירועים מהסוג הזה יצליחו, צריך שיהיו פקחים בשדות וטייסים שיבוא ימריאו וינחתו מ/אל אותם שדות כדי שכולנו נהנה מהפעילות. אם כל אחד יחכה לשני - לא נצליח להרים אירוע. אם כל אחד לפי יכולתו יעשה מאמץ להצלחת האירוע - כולנו נצליח. כשהאופי של האירוע הוא כזה שמתאים יותר לטיסות מקומיות, ואתה מתעופף לך למינכן, אתה מכבד אותנו בנוכחותך במרחב האוירי ל5 דקות מקסימום, וגם זה לאותו השדה שמבין כל השדות בארץ פחות צריך עידוד וחיזוק.