אורח פורסם דצמבר 15, 2008 דיווח פורסם דצמבר 15, 2008 היום בערוץ 2 ב2100 בתוכנית עובדה מוקדש פרק להתרסקות CHJ, מצטער על ההתרעה הקצרה.
תומר עינבר פורסם דצמבר 15, 2008 דיווח פורסם דצמבר 15, 2008 טוב, עכשיו פירסומות, דיברו על שיווי המשקל (המאמר של תומר חיים קלע בול). מי זה אותו ילד בן 14 שישב בצד שמאל של הססנה? אני מאוד מקווה שהוא לא ווטילניק.
Shachar Hzkelevich פורסם דצמבר 15, 2008 דיווח פורסם דצמבר 15, 2008 טוב, עכשיו פירסומות, דיברו על שיווי המשקל (המאמר של תומר חיים קלע בול).מי זה אותו ילד בן 14 שישב בצד שמאל של הססנה? שירטו
Shireto Shahar פורסם דצמבר 15, 2008 דיווח פורסם דצמבר 15, 2008 טוב, עכשיו פירסומות, דיברו על שיווי המשקל (המאמר של תומר חיים קלע בול).מי זה אותו ילד בן 14 שישב בצד שמאל של הססנה? אני מאוד מקווה שהוא לא ווטילניק. וטילניק גאה :mrgreen:
dorshay פורסם דצמבר 15, 2008 דיווח פורסם דצמבר 15, 2008 הסרטו של הילד מוכר לי נראה לי שייך למשהו מואטיל אבל לא בטוח... אני לא אוהב לראות כתבות כאלה הן די מגמתיות וממש לא באשמת הכתב אלה פשוט לוקחים את התעופה כתחום אליטיסטי וברגע שרואים זה תחום כמו כול תחום זה שוק כול פעם מחדש. לגבי הקרבה למסלול ולשטח האוירי מזל שהם לא צילמו בראשון או דומיו
David Bendavid פורסם דצמבר 15, 2008 דיווח פורסם דצמבר 15, 2008 הסרטו של הילד מוכר לי נראה לי שייך למשהו מואטיל אבל לא בטוח...אני לא אוהב לראות כתבות כאלה הן די מגמתיות וממש לא באשמת הכתב אלה פשוט לוקחים את התעופה כתחום אליטיסטי וברגע שרואים זה תחום כמו כול תחום זה שוק כול פעם מחדש. לגבי הקרבה למסלול ולשטח האוירי מזל שהם לא צילמו בראשון או דומיו זה שירטו...שירטו אתה מפורסם עכשיו :mrgreen: היית לובש חולצה של ואטיל
Chen Cohen פורסם דצמבר 15, 2008 דיווח פורסם דצמבר 15, 2008 הסרטו של הילד מוכר לי נראה לי שייך למשהו מואטיל אבל לא בטוח...אני לא אוהב לראות כתבות כאלה הן די מגמתיות וממש לא באשמת הכתב אלה פשוט לוקחים את התעופה כתחום אליטיסטי וברגע שרואים זה תחום כמו כול תחום זה שוק כול פעם מחדש. לגבי הקרבה למסלול ולשטח האוירי מזל שהם לא צילמו בראשון או דומיו זה שירטו...שירטו אתה מפורסם עכשיו :mrgreen: היית לובש חולצה של ואטיל מפורסם? הוא פורע חוק!
Ben Cohen פורסם דצמבר 15, 2008 דיווח פורסם דצמבר 15, 2008 באמת הכרתי את הסרטון הזה! זה נושא מאוד רציני.
Mark163 פורסם דצמבר 15, 2008 דיווח פורסם דצמבר 15, 2008 לא הבנתי כשהפקח שאל את הטייסת איפה היא וכ'ו מה הוא לא רואה את הגובה והמיקום של המטוסים במכ"מ?
dolev_ravid פורסם דצמבר 15, 2008 דיווח פורסם דצמבר 15, 2008 הסרטו של הילד מוכר לי נראה לי שייך למשהו מואטיל אבל לא בטוח...אני לא אוהב לראות כתבות כאלה הן די מגמתיות וממש לא באשמת הכתב אלה פשוט לוקחים את התעופה כתחום אליטיסטי וברגע שרואים זה תחום כמו כול תחום זה שוק כול פעם מחדש. מחזק את מה שאתה אומר מעבר לזה, בכבישים יש לנו בשנה מעל ארבע מאות הרוגים כאשר בתחום התעופה יש מספרים מועטים חבל לי שאת תחום הכבישים לא חוקרים כמו שעשו עכשיו לתחום התעופה בארץ ...
Michael R פורסם דצמבר 15, 2008 דיווח פורסם דצמבר 15, 2008 לא הבנתי כשהפקח שאל את הטייסת איפה היא וכ'ו מה הוא לא רואה את הגובה והמיקום של המטוסים במכ"מ? לפי מה שאני יודע אין מכ''מ בהרצליה
Yarden Ben-Dor פורסם דצמבר 15, 2008 דיווח פורסם דצמבר 15, 2008 אתה פושע אותך למשטרה! :roll: :mrgreen:
אורח פורסם דצמבר 15, 2008 דיווח פורסם דצמבר 15, 2008 שירטו עכשיו אתה צריך לעזוב את הארץ ולשנות את השם
E.Z פורסם דצמבר 15, 2008 דיווח פורסם דצמבר 15, 2008 לא הבנתי כשהפקח שאל את הטייסת איפה היא וכ'ו מה הוא לא רואה את הגובה והמיקום של המטוסים במכ"מ? לפי מה שאני יודע אין מכ''מ בהרצליה יש מכ"ם של ב"ג אבל אם אני לא טועה ע"פ החוק אסור להסתמך עליו בזמן פיקוח בהרצליה מפקחים בראיה בלבד. בקשר לכתבה לא חידשו שם שום דבר התעופה הישראלית עובדת בשיטת מצליח כל אחד כאן מכיר א תזה מקרוב - אין כאן אחד שטס עם מישהו שהוא מכיר ונתנו לו לעשות הזדדקות, הדוקות או כל מיני כאלה זה שולי והיה הקטע הצהוב של הכתבה, הקטע העיקרי והנכון זה כל נושא החלפת מקום ונושא מרכז הכובד ותכלס מה שהרג את את הנוסעים זה "סך הכל" תופעת הלוואי של החלפת המקומות וזה נוסע שנפל.....על ההגאים. בכתבה לא משפרת את מצב התעופה הכללית בארץ, זה שמשפרים ברשות את הנהלים וההגבלות זה טוב אבל לא מעלים את הבעיה שלטייסים אין ניסיון ואין יכולת לצבור אותה בגלל שהכל מאוד מוגבל (עיקרון הביצה והתרנגלות).
Tomer Haim פורסם דצמבר 15, 2008 דיווח פורסם דצמבר 15, 2008 הדבר היחיד שמשמעותי בכתבה והטייסים צריכים לקחת לתשומת ליבם היא שעל אף שהחוק וחברת ססנה לא אוסרים על החלפת מקומות, עדיף שכל טייס יאסור על עצמו ביצוע מהלך זה. בארה"ב המצב לא יותר טוב, שם לא אסור (כלומר מותר) לטייס פרטי להטיס את המטוס מצד ימין, שם טייסים מסחריים שמדווחים תנועה סיפרו לי שהם מטיסים מצד ימין והמדווח יושב מצד שמאל שזה יותר נוח לו, ואז הם מתקררים כשטסים 10 מטר מעל המים, לבושים רק בתחתונים ורגל ימין מחוץ לחלון... זו לא בדיחה, טיס כזה סיפר לי. :mrgreen: אנקדוטה קטנה: לפני שנים, היתה שאלה במבחן ספר פתוח: מטוס ססנה 172 טס בתנאים ככה וככה ובשיוט הילד שישב ליד הטיס עבר למושב האחורי וטעמיו עמו.. בשאלה מבקשים למצוא את ה CG החדש...
Ran Ben Shmuel פורסם דצמבר 15, 2008 דיווח פורסם דצמבר 15, 2008 הדבר היחיד שמשמעותי בכתבה והטייסים צריכים לקחת לתשומת ליבם היא שעל אף שהחוק וחברת ססנה לא אוסרים על החלפת מקומות, עדיף שכל טייס יאסור על עצמו ביצוע מהלך זה.בארה"ב המצב לא יותר טוב, שם לא אסור (כלומר מותר) לטייס פרטי להטיס את המטוס מצד ימין, שם טייסים מסחריים שמדווחים תנועה סיפרו לי שהם מטיסים מצד ימין והמדווח יושב מצד שמאל שזה יותר נוח לו, ואז הם מתקררים כשטסים 10 מטר מעל המים, לבושים רק בתחתונים ורגל ימין מחוץ לחלון... זו לא בדיחה, טיס כזה סיפר לי. :mrgreen: אנקדוטה קטנה: לפני שנים, היתה שאלה במבחן ספר פתוח: מטוס ססנה 172 טס בתנאים ככה וככה ובשיוט הילד שישב ליד הטיס עבר למושב האחורי וטעמיו עמו.. בשאלה מבקשים למצוא את ה CG החדש... עם הקטע של המושב אני חייב שלא להסכים - נכון שמומלץ לקבל הדרכה לפני שמטיסים מצד ימין אבל ברגע שמקבלים כזאת (ואני מדבר על טיסה עם מדריך ולא על הוצאת רישיון הדרכה) אני לא רואה בעיה בזה. זה שקול ללנהוג בצד שמאל בישראל, ובצד ימין בבריטניה.
E.Z פורסם דצמבר 15, 2008 דיווח פורסם דצמבר 15, 2008 תומר אתם מדבר מאותה קופסה שהתעופה הכללית נמצאת בה כבר שנים וכנראה בגלל זה נמצאת בחרא שהיא נמצאת- מה זה לא להטיס בצד ימין? אתה רואה מכשירים המטוס מרושיין אז מה הבעיה? מטיסית היום מטוסים ששוקלים 200 טון עם 250 נוסעים מצד ימין ואפילו מנחיתים אותם.
Tomer Haim פורסם דצמבר 15, 2008 דיווח פורסם דצמבר 15, 2008 כתבתי את זה כתגובה לכך שבישראל משחקים מצליח.. בארה"ב יותר גרוע... יש מספר תרגילים המאושרים לביצוע על ססנה 172: - הזדקרויות - שמיניות עצלות - פניות חדות (עד 60 מעלות) - שאנדל - סחרורים ויש הערות בספר: - את כל התרגילים הללו עדיף להכנס אליהם מעל 95 קשרים - רצוי שלא ישבו נוסעים בכסאות האחוריים - רצוי להמנע מסחרורים כלל
E.Z פורסם דצמבר 15, 2008 דיווח פורסם דצמבר 15, 2008 כתבתי את זה כתגובה לכך שבישראל משחקים מצליח.. בארה"ב יותר גרוע...יש מספר תרגילים המאושרים לביצוע על ססנה 172: - הזדקרויות - שמיניות עצלות - פניות חדות (עד 60 מעלות) - שאנדל - סחרורים ויש הערות בספר: - את כל התרגילים הללו עדיף להכנס אליהם מעל 95 קשרים - רצוי שלא ישבו נוסעים בכסאות האחוריים - רצוי להמנע מסחרורים כלל קצת אבסורד להכיד על האמריקאים שהם המציאו את שיטת מצליח. שמדובר במדינה שהמציאה את התעופה ובארץ המציאו אותה מחדש תקנו אותי אם אני טועה מספר ההורגים פר שעות טיסה בארה"ב הרבה יותר נמוך..
Ran Ben Shmuel פורסם דצמבר 15, 2008 דיווח פורסם דצמבר 15, 2008 כתבתי את זה כתגובה לכך שבישראל משחקים מצליח.. בארה"ב יותר גרוע...יש מספר תרגילים המאושרים לביצוע על ססנה 172: - הזדקרויות - שמיניות עצלות - פניות חדות (עד 60 מעלות) - שאנדל - סחרורים ויש הערות בספר: - את כל התרגילים הללו עדיף להכנס אליהם מעל 95 קשרים - רצוי שלא ישבו נוסעים בכסאות האחוריים - רצוי להמנע מסחרורים כלל לגבי החלק השני - עד כמה שאני זוכר בסחרור אסור שישבו נוסעים בכיסאות האחוריים ולא רצוי.. לגבי המנעות מסחרורים - עד כמה שאני זוכר מהספר ההמלצה היא לא לבצע את התרגיל עם מדפים מטה.. וגם לגבי המהירות 95 בתרגיל הזה גם נראה פחות רלוונטי.. אבל ניחא.. זה שולי ולא עיקר הדיון כאן..