shefer פורסם דצמבר 28, 2008 דיווח פורסם דצמבר 28, 2008 האם מישהו יודע למה? והאם הILS בבן גוריון לא עובד וזה קשור לזה?
Yakov Kraus פורסם דצמבר 28, 2008 דיווח פורסם דצמבר 28, 2008 ניסיתי לשאול את השאלה ונחסמתי משום מה על ידי הנהלת הפורום. בכל אופן הייתה כתבה גדולה בידיעות אחרונות. דברו שם על אי התקנת ILS 30 על אי הארכת מסלול 03 על חוסר בפיקוח על הטיסות על כך שרשות שדות התעופה לא צרכה להיות רשות ממשלתית אלא רשות עצמאית שלא תישלט על ידי פוליטיקאים. דובר על שטח אוירי מצומצם חוק תעופה מ1927 שמסדיר תנועתם של כדורים פורחים. על פקידי האוצר שלא מאפשרים תקנים ומשכורות. דובר על שרי תחבורה מתחלפים ושלא איכפת להם מהנושא
shefer פורסם דצמבר 31, 2008 מחבר דיווח פורסם דצמבר 31, 2008 שכחת להוסיף גם חוב לחברת החשמל ע"ס 16 מיליון שקל והפסד במשפט לעיריית לוד שמחייבת אותם לשלם ארנונה אסטרונומית. בקיצור נתב"ג עומד בפני קריסה ואני לא צוחק
Mark163 פורסם דצמבר 31, 2008 דיווח פורסם דצמבר 31, 2008 נתב"ג לא יסגר למה אם הוא יסגר הממשלה תתעורר פתאום כשלא יהיה שדה בין לאומי שאפשר יהיה לנהל בו תנועה בין לאומית כמו שצריך
Etai Charit פורסם ינואר 1, 2009 דיווח פורסם ינואר 1, 2009 לגבי ILS, הבנתי שלא יהיה ILS בשל תוואי השטח שמפריעים לאלומות. במקום, כנראה שתהיה גישת לוקלייזר, עם איזה היסט של כ-5 מעלות. זו השמועה האחרונה שהגיעה אליי.
אורח פורסם ינואר 1, 2009 דיווח פורסם ינואר 1, 2009 לגבי ILS, הבנתי שלא יהיה ILS בשל תוואי השטח שמפריעים לאלומות. במקום, כנראה שתהיה גישת לוקלייזר, עם איזה היסט של כ-5 מעלות. זו השמועה האחרונה שהגיעה אליי. אם אתה מדבר על ILS ל 30 מדובר בגישת LDA עם 15 מעלות היסט. וזה יותר משמועה תעשה חיפוש פה בפורום לגבי גישה זו :mrgreen:
Etai Charit פורסם ינואר 1, 2009 דיווח פורסם ינואר 1, 2009 לגבי ILS, הבנתי שלא יהיה ILS בשל תוואי השטח שמפריעים לאלומות. במקום, כנראה שתהיה גישת לוקלייזר, עם איזה היסט של כ-5 מעלות. זו השמועה האחרונה שהגיעה אליי. אם אתה מדבר על ILS ל 30 מדובר בגישת LDA עם 15 מעלות היסט. וזה יותר משמועה תעשה חיפוש פה בפורום לגבי גישה זו :mrgreen: תודה.
shefer פורסם ינואר 1, 2009 מחבר דיווח פורסם ינואר 1, 2009 לפי הבירור שעשיתי אין קשר לILS 30 ולהורדת בטיחות התעופה בישראל. הדירוג זה לכל שדות התעופה בישראל ויש לזה השפעה על התעופה הישראלית בכלל ועל אלעל בפרט. כמו למשל השת"פ שלהם עם שמריקן איירליינס שעלעול להפגע, גישות לנחיתה בשדות עמוסים (מרווחים יותר גדולים לגישה בגלל שאתה חברה לא בטיחותית), העלת המחיר בשדות התעופה וכו
Etai Charit פורסם ינואר 1, 2009 דיווח פורסם ינואר 1, 2009 לפי הבירור שעשיתי אין קשר לILS 30 ולהורדת בטיחות התעופה בישראל.הדירוג זה לכל שדות התעופה בישראל ויש לזה השפעה על התעופה הישראלית בכלל ועל אלעל בפרט. כמו למשל השת"פ שלהם עם שמריקן איירליינס שעלעול להפגע, גישות לנחיתה בשדות עמוסים (מרווחים יותר גדולים לגישה בגלל שאתה חברה לא בטיחותית), העלת המחיר בשדות התעופה וכו כמובן. בנוסף, הגראונד-טיים של החברות הישראליות בחו"ל עלול להתארך בכמה דקות בכל קוויקי משום שמאז הורדת הדירוג, יש צורך בהצגת רשיונות המטוס והתחזוקה לגורמים בשדה לפני יציאה לטיסה. סתם טרטור שבמצטבר מותח עוד קצת את הלו"ז של האוירון ושל הצוות.
Ido Rosenthal פורסם ינואר 1, 2009 דיווח פורסם ינואר 1, 2009 שאלת תם: אם הדרוג שירד הוא לישראל, למה אל על נפגעת מזה? אל על חברה פרטית, מה לה ולדרוג התעופה בארץ? רק בגלל שהיא בבעלות ישראלית? מה קשורה בעלות לבטיחות בחברה עצמה?
E.Z פורסם ינואר 1, 2009 דיווח פורסם ינואר 1, 2009 שאלת תם:אם הדרוג שירד הוא לישראל, למה אל על נפגעת מזה? אל על חברה פרטית, מה לה ולדרוג התעופה בארץ? רק בגלל שהיא בבעלות ישראלית? מה קשורה בעלות לבטיחות בחברה עצמה? הדרוג בעצם אומר על סטנדרטים שעליהם אמור להיות אחראי מנהל התעופה בין הייתר המנהל אמור להיות אחראי גם על ביקורת של חברות התעופה מבחינת כשירות צוותים וכשירות של המטוסים. אין היום תקנים אין אנשי מקצוע שמבקרים את החברות מכאן שבעצם, "כאילו" מטוסים יוצאים בלי רישיון או ביקורת. מצב לא חדש הרשות ידועה במחדלים ה ILS זה קשקשוש בתור מישהו שעובד בתוך השטח ורואה את ההתנהלות היום יומית זאת בעצם התנהלות של מונופול דורסני שאין לו תחליף שעושה את המינימום ולא מעבר, לחברות אין תחליף ואין לאן ללכת, זה בא לידי ביטוי בשביתות שפורצות בהתרעה של 4 שעות ולכל מיני נהלים מגוחכים בלי קשר למציאות שיוצאים כל שני ומחמישי רק כדי לכסות את התחת למנהל שקר כל שהו.
Ido Rosenthal פורסם ינואר 1, 2009 דיווח פורסם ינואר 1, 2009 נו סבבה, למה אלעל נפגעת מזה שהרשות סורחת?
E.Z פורסם ינואר 1, 2009 דיווח פורסם ינואר 1, 2009 נו סבבה, למה אלעל נפגעת מזה שהרשות סורחת? כי זה כאילו שאלעל נוחתת לדוגמא בפרנקפורט אז נוחתים שם מטוסים לא תקינים בפוטנציה שלא עברו ביקורות לפי התקנים של ICAO או ה FAA אף אחד לא רוצה בשטח שלו מטוס שמהווה סכנה לציבור כמון שכאן היו ברדקים עם המטוסים הרוסים וכשירות הצוותים המפוקפקת
moshe elbaz פורסם ינואר 1, 2009 דיווח פורסם ינואר 1, 2009 אלעד צודק יותר מזה שההסכמי קודשייר נפגעו יהיה אסור להוסיף טיסות וקווים ליעדים נוספים ברחבי צפ"א מה שאומר שאלעל בקיץ נשארת על 3 טיסות יומיות לניו יורק ולא 4 כמו בכל קיץ אין טיסה נוספת לאל אי וברגע שאירופה תכנס לענינים יהיה בעיה בקיץ להביא את כל התיריים מצרפת. חכמי חלם יהיו חיביים להפריט את עצמם מה שנקרא לירות לעצמם בעקב
Ido Rosenthal פורסם ינואר 1, 2009 דיווח פורסם ינואר 1, 2009 אבל זה נכון לגבי כל החברות שטסות לפה, לא רק אלעל... גם חברות אמריקאיות... עדין לא ברור לי למה אלעל
E.Z פורסם ינואר 1, 2009 דיווח פורסם ינואר 1, 2009 אבל זה נכון לגבי כל החברות שטסות לפה, לא רק אלעל... גם חברות אמריקאיות... עדין לא ברור לי למה אלעל זה לא רק אלעל.... זה כל חברה ישראלית אלעל מקבלת נזק משמעותי בגלל היקף הפעילות וכמות הקווים שהיא מחזיקה. אבל שדלתא טסים לכאן דלתא זאת חברה אמריקאית והמטוסים שלה מרושיינים תחת ה FAA ולאל תחת מנהל התעופה ל FAA יש את הסטנדרטים שלו והסטנדרטים שלו הם בעלי המשקל הכי כבד בעולם התעופה תכלס מי שקובע את הסטנדרטיים הביטחותיים זה ICAO אבל כיוון שה FAA מחמירים יותר בתעופה תמיד המחמיר ביותר קובע, ה FAA יכול להגיד לך שבגלל שאין לך כוסות פלסטיק במטוס אתה לא תטוס ל ארה"ב אפילו ש ICAO לא מחייבת ואז אתה תשים כוסות פלסטיק כמו גדול כי אז לא תוכל לטוס לאמריקה ולא תוכל להרוויח כסף.
Ido Rosenthal פורסם ינואר 2, 2009 דיווח פורסם ינואר 2, 2009 אז אל על לא יכולה פשוט להוציא רשיונות אמריקאים למטוסים שלה ובזה לגמור את הסיפור?
Etai Charit פורסם ינואר 2, 2009 דיווח פורסם ינואר 2, 2009 לא כל כך פשוט, בהתחשב בכך שאלעל מבוססת מבחינת מתקנים ומבחינת תחזוקה כאן בארץ. אני לא מכיר את כל המשמעויות הנגזרות, אבל בשורה התחתונה אלעל מוכרת כחברה ישראלית שתחת פיקוח של מנהל התעופה. אם הדירוג של מנהל התעופה יורד, כך גם היחס לפיקוח שלו על אלעל פוחת ולכן בשדות בחו"ל יבדקו את הרשיונות לפני כל טיסה. אם הדירוג היה גבוה, פשוט לא היה בזה צורך וכל ההתנהלות על הקרקע בשדות השונים היתה זריזה יותר. זה הכל.
חן מ פורסם ינואר 2, 2009 דיווח פורסם ינואר 2, 2009 משהו חדש שהיום קראתי בעיתון:שדה עובדה נסגר לנחיתות והמראות של מטוסים כבדים אזרחיים,בגלל שהמסלול המרכזי שם שמשמש להמראות ונחיתות של הכבדים,עומד על סף התפרקות והתפוררות. מה שיצא כתוצאה מכך זה שלאלעל אין מסלול לנחיתות חירום אם הם לא יכולים לנחות בב"ג,ואז הם יצטרכו לטוס לקפריסין ושם להנחית את המטוסים
חן מ פורסם ינואר 2, 2009 דיווח פורסם ינואר 2, 2009 כן אבל חשבת על זה שיש טיסות שמגיעות מחול לעובדה?תיירים יורדים שם ונוסעים באוטובוס לאילת
E.Z פורסם ינואר 2, 2009 דיווח פורסם ינואר 2, 2009 כן אבל חשבת על זה שיש טיסות שמגיעות מחול לעובדה?תיירים יורדים שם ונוסעים באוטובוס לאילת מטוסים כבדים הכוונה לא בהכרח גורף לכל מטוסי הנוסעים אלא יכול להיות שהמיגבלה היא על משקל GROSS של מטוס יכול להיות ש 737\757 יוכלו לנחות שם כדי לפרוק נוסעים אב 744 במשקל מסויים לא יוכל, ההגבלה הזאת אגב קיימת ביום יום באילת ולדעתי גם בב"ג על מסלול 21.
Izik Bakshi פורסם ינואר 2, 2009 דיווח פורסם ינואר 2, 2009 שאלה ליודעי דבר. מה הדירוג בטיחות של עובדה ביחס לב"ג? או שהורדת הדירוג של ב"ג משפיעה באופן אוטומטי על שאר השדות בארץ?
E.Z פורסם ינואר 2, 2009 דיווח פורסם ינואר 2, 2009 שאלה ליודעי דבר.מה הדירוג בטיחות של עובדה ביחס לב"ג? או שהורדת הדירוג של ב"ג משפיעה באופן אוטומטי על שאר השדות בארץ? לדעתי בגלל שעובדה הוא שדה צבאי הוא לא נכלל בכל מקרא ברשימת החיסול של ICAO\FAA אבל יכול להיות שאילת כן נכלל בקטגוריה הזאת...צריך לבדוק את זה
moshe elbaz פורסם ינואר 2, 2009 דיווח פורסם ינואר 2, 2009 אוי ואבוי לנו אם faa יבקרו בעובדה אפילו ססנה לא יטיסו מארה"ב לפה